Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Młodszy referent ds. dróg i inwestycji
Wiśniew
Wygasła: 15.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie spraw z zakresu zarządu drogami stanowiącymi własność gminy. Prowadzenie spraw z zakresu budownictwa ogólnego. Planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg. Konserwacja oświetlenia ulicznego. Realizacja zadań inwestycyjnych wynikających z rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych z zachowaniem procedur ustawy o zamówieniach. Realizowanie zadań z zakresu wydawanych zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób na obszarze gminy. Prowadzenie spraw związanych z organizacją transportu zbiorowego. Koordynowanie czynności w zakresie obowiązku utrzymania urządzeń melioracji
wodnych na terenie gminy. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami podmiotowymi dla spółek wodnych i związków spółek wodnych
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent ds. gospodarki mieniem komunalnym
Wiśniew
Wygasła: 15.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy. Przygotowanie planu wykorzystania zasobu gminnego
prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców i geodetów
w zakresie przygotowania zleceń
odbioru i weryfikacji wykonanych prac. Przygotowanie całości dokumentacji w tym geodezyjnych
operatów szacunkowych odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych. Przygotowanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych. Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie zależne
prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego
prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych
prowadzenie procedury komunalizacji mienia gminnego. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie: podziału nieruchomości
rozgraniczeń nieruchomości i naliczania opłat adiacenckich. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów
nadawanie numeracji porządkowych nieruchomościom. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Realizacja zadań związanych z obsługą inwestora
pisanie interpretacji indywidualnych w zakresie podatku VAT. Prowadzenie ewidencji
uzgadniań kont
sprawozdawczość
egzekucja należności w zakresie wpływów za wodę i ścieki z ewidencją urzędu. Zakładanie
likwidacja lokat należytego wykonania umów
prowadzenie analityk wpływów tytułu wadium oraz dokonywanie rozliczania ww. czynności na podstawie informacji uzyskanej od Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej. Prowadzenie analityki konta sum depozytowych: 139
240;310. Rozliczanie wszystkich kart drogowych oraz pełnej inwentaryzacji. Prowadzenie egzekucji administracyjnej
terminowe wystawanie upomnień
tytułów wykonawczych w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Dokonywanie wymiaru oraz pobór podatków i opłat w styczniu br. Prowadzenie techniką komputerową księgowości analitycznej
opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podatków stanowiących dochody gminy. Uzgadnianie wpłat
sald
skutków
prowadzonych rejestrów wymiarowych oraz rejestrów przypisów i odpisów podatków oraz sprawozdawczość za miesiące styczeń
lipiec
sierpień oraz opłaty za gospodarowanie odpadami w tym sprawozdawczość za każdy miesiąc. Prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (przyjęcie wniosku i litrów)
prowadzenie kasy Urzędu
prowadzenie spraw w zakresie wsi : Ciosny
Daćbogi
Gostchorz
Kaczory
Lipniak
Łupiny
Mościbrody
Mroczki
Śmiary
Tworki w zakresie: wprowadzanie zmian stanu posiadania gruntów na podstawie zawiadomień otrzymywanych ze Starostwa Powiatowego w Siedlcach
gromadzenie
przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji i informacji podatkowych składanych organowi podatkowemu
dokonywanie wymiaru oraz pobór podatków i opłat
kontrola powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości
podatkiem od środków transportowych oraz pozostałymi podatkami i opłatami
prowadzenie kontroli w terenie w zakresie rzetelności składanych deklaracji i informacji przez podatników
rozpatrywanie wniosków
podań
odwołań i skarg podatników w sprawach wymiaru podatków
przygotowywanie dokumentów dla organu podatkowego w sprawie udzielania ulg
umorzeń i odroczeń terminów płatności
wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym
o pomocy publicznej
prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonego postępowania podatkowego. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną
bieżąca obsługa interesantów i wyjaśnianie spraw
w tym pisemne udzielanie informacji
wyjaśnień i odpowiedzi na wnioski i zapytania podatników
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie lub dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy. Przygotowanie planu wykorzystania zasobu gminnego
prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców i geodetów
w zakresie przygotowania zleceń
odbioru i weryfikacji wykonanych prac
przygotowanie całości dokumentacji w tym geodezyjnych
operatów szacunkowych odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych. Przygotowanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych. Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych oddanych w posiadanie zależne. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego
prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych
prowadzenie procedury komunalizacji mienia gminnego
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie: podziału nieruchomości
rozgraniczeń nieruchomości i naliczania opłat adiacenckich. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów
nadawanie numeracji porządkowych nieruchomościom. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
prowadzenie rejestru podatku VAT sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT
korespondencja z Urzędem Skarbowym
pisanie interpretacji indywidualnych w zakresie podatku VAT. Prowadzenie ewidencji
uzgadniań kont
sprawozdawczość
egzekucja należności w zakresie wpływów za wodę i ścieki w programie Rozrachunki z ewidencją urzędu. Zakładanie
likwidacja lokat należytego wykonania umów
prowadzenie analityki wpływów tytułu wadium oraz dokonywanie rozliczania ww. czynności na podstawie informacji uzyskanej od Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej. Prowadzenie analityki konta sum depozytowych: 139
240. Rozliczanie wszystkich kart drogowych oraz pełnej inwentaryzacji. Prowadzenie techniką komputerową księgowości analitycznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podatków stanowiących dochody gminy. Prowadzenie egzekucji administracyjnej
terminowe wystawanie upomnień
tytułów wykonawczych w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie
uzgadnianie kont zbiorczych opłaty na koniec każdego miesiąca
sprawozdawczość. Współpraca z urzędami skarbowymi
komornikami sądowymi i sądami w sprawach z zakresu stanowiska pracy. Bieżąca obsługa interesantów i wyjaśnianie spraw
w tym pisemne udzielanie informacji
wyjaśnień i odpowiedzi na wnioski i zapytania podatników. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt. Bieżąca współpraca w referacie oraz wykonywanie innych czynności zleconych
prowadzenie rejestru podatku VAT sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT
korespondencja z Urzędem Skarbowym
pisanie interpretacji indywidualnych w zakresie podatku VAT. Prowadzenie ewidencji
uzgadniań kont
sprawozdawczość
egzekucja należności w zakresie wpływów za wodę i ścieki w programie Rozrachunki z ewidencją urzędu. Zakładanie
likwidacja lokat należytego wykonania umów
prowadzenie analityki wpływów tytułu wadium oraz dokonywanie rozliczania ww. czynności na podstawie informacji uzyskanej od Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej. Prowadzenie analityki konta sum depozytowych: 139
240. Rozliczanie wszystkich kart drogowych oraz pełnej inwentaryzacji. Prowadzenie techniką komputerową księgowości analitycznej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podatków stanowiących dochody gminy. Prowadzenie egzekucji administracyjnej
terminowe wystawanie upomnień
tytułów wykonawczych w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie
uzgadnianie kont zbiorczych opłaty na koniec każdego miesiąca
sprawozdawczość. Współpraca z urzędami skarbowymi
komornikami sądowymi i sądami w sprawach z zakresu stanowiska pracy. Bieżąca obsługa interesantów i wyjaśnianie spraw
w tym pisemne udzielanie informacji
wyjaśnień i odpowiedzi na wnioski i zapytania podatników. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt. Bieżąca współpraca w referacie oraz wykonywanie innych czynności zleconych