Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (35)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 35 )
Specjalista ds. negocjacji i zarządzania umowami
mazowieckie
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją najmu dla infrastruktury telekomunikacyjnej
Analiza zapisów umów i aktualizacja danych w systemach
Optymalizacja kosztów i warunków podpisywanych umów, renegocjacje umów najmu i dzierżawy, obniżanie kosztów posiadania infrastruktury sieciowej
Bieżące uzgodnienia z wynajmującymi w odniesieniu do postanowień umownych
Przygotowywanie wybranych nieruchomości do zakupu, negocjacje warunków zakupu
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zleconych w obszarze umów najmu, w tym nadzór nad ich działaniami, monitorowanie postępów, analiza i raportowanie wyników
Współpraca operacyjna z innymi działami wewnątrz organizacji jak również po stronie klientów
Dbanie o dobre relacje z wynajmującymi/zarządzanie konfliktami
wsparcie administracyjne Zespołu ds. Sieci Transportowej oraz Zespołu ds. Sieci Radiowej w Warszawie
kontrola przepływu dokumentów w Dziale
koordynacja uzgodnień międzydziałowych oraz koordynacja obiegu dokumentacji dot. uzgodnień pomiędzy Towerlink Poland a innymi operatorami
przygotowywanie, archiwizacja w formie papierowej lub elektronicznej dokumentacji (m.in. umowy, zamówienia, faktury, uzgodnienia miedzyoperatorskie)
przygotowywanie zleceń umożliwiających dokonanie zamówień w systemie SAP oraz dokumentów towarzyszących (SAR, mapy) do wysyłki, uzupełnianie na bieżąco danych w bazie Cellman
współpraca z innymi działami Spółki
uzupełnianie danych w systemach ewidencyjnych i raportujących, przygotowywanie niezbędnych raportów
bieżąca kontrola i analiza procesów zachodzących w dziale
Koordynacja, monitoring procesów inwestycyjnych realizowanych przez dostawców usług „Pod klucz” tj. budowy i rozbudowy stacji bazowych telefonii komórkowej w zakresie energetyki
Zapewnienie ciągłej, bezawaryjnej pracy elementów sieci telefonii komórkowej w zakresie branż energetycznej
Wsparcie procesu inwestycyjnego w zakresie zapewnienia zasilania dla realizowanych elementów sieci telefonii komórkowej, współpraca z klientami sieci (operatorzy, dostawcy)
Weryfikacja dokumentacji budowlanej w zakresie elektryki oraz kosztorysów prac
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie projektowym
Dokonywanie odbiorów prac, weryfikacja ich zgodności z zamówieniami, dokumentacją, standardami Spółki oraz obowiązującymi normami (udział w wizjach lokalnych dotyczących budowy i rozbudowy stacji bazowych)
Udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez uprawnione urzędy, obsługa korespondencji związanej z inwestycjami
Monitorowanie aplikacji wspomagających procesy inwestycyjne w zakresie aktualizowania danych, harmonogramów, itp
Realizacja zadań związanych z renegocjacją umów dot. budowy i rozbudowy mobilnej sieci telekomunikacyjnej
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem i administrowaniem istniejącymi;umowami najmu i dzierżawy pod stacje bazowe
Optymalizacja kosztów i warunków podpisywanych umów, renegocjacje umów najmu i dzierżawy, obniżanie kosztów posiadania infrastruktury sieciowej
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zleconych w obszarze umów najmu, w tym nadzór nad ich działaniami, monitorowanie postępów, analiza i raportowanie wyników
Przygotowywanie wybranych nieruchomości do zakupu, negocjacje warunków zakupu
Zarządzanie zapadalnością umów najmu i renegocjacje umów kończących się
wsparcie administracyjne Zespołu ds. Sieci Transportowej oraz Zespołu ds. Sieci Radiowej w Gdyni
kontrola przepływu dokumentów w Dziale
koordynacja uzgodnień międzydziałowych oraz koordynacja obiegu dokumentacji dot. uzgodnień pomiędzy Towerlink Poland a innymi operatorami
przygotowywanie, archiwizacja w formie papierowej lub elektronicznej dokumentacji (m.in. umowy, zamówienia, faktury, uzgodnienia miedzyoperatorskie)
przygotowywanie zleceń umożliwiających dokonanie zamówień w systemie SAP oraz dokumentów towarzyszących (SAR, mapy) do wysyłki, uzupełnianie na bieżąco danych w bazie Cellman
współpraca z innymi działami Spółki
uzupełnianie danych w systemach ewidencyjnych i raportujących, przygotowywanie niezbędnych raportów
bieżąca kontrola i analiza procesów zachodzących w dziale
Koordynacja prac zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój systemów wsparcia operacyjnego
Zapewnienie dostępności podległych systemów i usług zarówno dla użytkowników wewnętrznych (rygor OLA) jak i klientów zewnętrznych (rygor SLA)
Zapewnienie rozwoju podległych systemów zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników
Analiza rynku, dostępnych produktów, rozwiązań i trendów
Wybór optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym, funkcjonalnym, ekonomicznym oraz utrzymaniowym
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji wymagań
Prowadzenie procesu wyboru parterów technologicznych i konsultantów zewnętrznych
Dostosowanie architektury podległych systemów do standardów korporacyjnych, udział w projektach transformacyjnych
Koordynacja projektów (m.in. integracje systemów, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, dostosowywanie systemów do zmian w otoczeniu)
Współpraca z dostawcami systemów i usług (zlecenia zmian w systemach, ustalanie zakresu i zasad, rozliczanie, odbiory, ocena jakościowa dostarczonych produktów i usług, ocena zgodności ze standardami, koordynacja wdrożeń)
Współpraca z klientami. Dostarczanie produktów i usług zgodnie z zawartymi umowami
Zapewnienie usług wsparcia technicznego dla podległych systemów
Zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego podległych systemów
Wprowadzanie standardów i dobrych praktyk, inspirowanie zespołu
Koordynacja, monitoring procesów inwestycyjnych realizowanych przez dostawców usług „Pod klucz” tj. budowy i rozbudowy stacji bazowych telefonii komórkowej w zakresie energetyki
Zapewnienie ciągłej, bezawaryjnej pracy elementów sieci telefonii komórkowej w zakresie branż energetycznej
Wsparcie procesu inwestycyjnego w zakresie zapewnienia zasilania dla realizowanych elementów sieci telefonii komórkowej, współpraca z klientami sieci (operatorzy, dostawcy)
Weryfikacja dokumentacji budowlanej w zakresie elektryki oraz kosztorysów prac
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie projektowym
Dokonywanie odbiorów prac, weryfikacja ich zgodności z zamówieniami, dokumentacją, standardami Spółki oraz obowiązującymi normami (udział w wizjach lokalnych dotyczących budowy i rozbudowy stacji bazowych)
Udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez uprawnione urzędy, obsługa korespondencji związanej z inwestycjami
Monitorowanie aplikacji wspomagających procesy inwestycyjne w zakresie aktualizowania danych, harmonogramów, itp
Koordynacja prac zespołu developerów w zakresie rozwoju i utrzymania oprogramowania
Aktywny udział w pracach developerskich (opcja, % czasu do ustalenia)
Zapewnienie rozwoju podległych systemów zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników
Zapewnienie wsparcia technicznego dla podległych systemów przy współpracy z partnerami zewnętrznymi
Analiza rynku, dostępnych produktów, rozwiązań i trendów
Wybór optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym, funkcjonalnym, ekonomicznym oraz utrzymaniowym
Udział w procesie selekcji parterów technologicznych i konsultantów zewnętrznych
Wsparcie bieżących projektów (m.in. integracje systemów, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, dostosowywanie systemów do zmian w otoczeniu)
Współpraca z dostawcami systemów i usług (zlecenia zmian w systemach, ustalanie zakresu i zasad, rozliczanie, odbiory, ocena jakościowa dostarczonych produktów i usług, ocena zgodności ze standardami, koordynacja wdrożeń)
Współpraca z Architektem Telco oraz domeny IT
Wdrażanie standardów i dobrych praktyk. Inspirowanie zespołu
Koordynacja prac zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwój systemów wsparcia operacyjnego
Zapewnienie dostępności podległych systemów i usług zarówno dla użytkowników wewnętrznych (rygor OLA) jak i klientów zewnętrznych (rygor SLA)
Zapewnienie rozwoju podległych systemów zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez użytkowników
Analiza rynku, dostępnych produktów, rozwiązań i trendów
Wybór optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym, funkcjonalnym, ekonomicznym oraz utrzymaniowym
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji wymagań
Prowadzenie procesu wyboru parterów technologicznych i konsultantów zewnętrznych
Dostosowanie architektury podległych systemów do standardów korporacyjnych, udział w projektach transformacyjnych
Koordynacja projektów (m.in. integracje systemów, wdrażanie nowych wersji oprogramowania, dostosowywanie systemów do zmian w otoczeniu)
Współpraca z dostawcami systemów i usług (zlecenia zmian w systemach, ustalanie zakresu i zasad, rozliczanie, odbiory, ocena jakościowa dostarczonych produktów i usług, ocena zgodności ze standardami, koordynacja wdrożeń)
Współpraca z klientami. Dostarczanie produktów i usług zgodnie z zawartymi umowami
Zapewnienie usług wsparcia technicznego dla podległych systemów
Zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego podległych systemów
Wprowadzanie standardów i dobrych praktyk, inspirowanie zespołu
Koordynacja, monitoring procesów inwestycyjnych realizowanych przez dostawców usług „Pod klucz” tj. budowy i rozbudowy stacji bazowych telefonii komórkowej
Weryfikacja dokumentacji budowlanej i środowiskowej oraz kosztorysów prac
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie projektowym
Dokonywanie odbiorów prac, weryfikacja ich zgodności z zamówieniami, dokumentacją, standardami Spółki oraz obowiązującymi normami (udział w wizjach lokalnych dotyczących budowy i rozbudowy stacji bazowych)
Udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez uprawnione urzędy, obsługa korespondencji związanej z inwestycjami
Monitorowanie aplikacji wspomagających procesy inwestycyjne w zakresie aktualizowania danych, harmonogramów, itp
Koordynacja, monitoring procesów inwestycyjnych realizowanych przez dostawców usług „Pod klucz” tj. budowy i rozbudowy stacji bazowych telefonii komórkowej
Weryfikacja dokumentacji budowlanej i środowiskowej oraz kosztorysów prac
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi w zakresie projektowym
Dokonywanie odbiorów prac, weryfikacja ich zgodności z zamówieniami, dokumentacją, standardami Spółki oraz obowiązującymi normami (udział w wizjach lokalnych dotyczących budowy i rozbudowy stacji bazowych)
Udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez uprawnione urzędy, obsługa korespondencji związanej z inwestycjami
Monitorowanie aplikacji wspomagających procesy inwestycyjne w zakresie aktualizowania danych, harmonogramów, itp
Całodobowy nadzór nad poprawnością funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
Współpraca w procesie usuwania awarii, zdalne rozwiązywanie problemów sieciowych oraz koordynacja i wsparcie działań ekip rozwiązujących problem w terenie
Kontrola bieżącego procesu przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej
Ewidencjonowanie i przekazywanie informacji o stanie sieci telekomunikacyjnej do uprawnionych jednostek