1. Pracodawca
  2. Częstochowa
  3. PW PROGRES Marzena Banaś
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PW PROGRES Marzena Banaś

Częstochowa, ul. Łódzka 140/1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Częstochowa
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Do obowiązków osoby na w/w stanowisku będzie należało: * pomoc w prowadzeniu ksiąg rachunkowych w zakresie: -ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z właściwymi przepisami prawa: wprowadzanie dokumentów sprzedaży i zakupu
  • WB
  • kasowych do KH-dekretowanie
  • księgowanie
  • sprawdzanie poprawności wprowadzonych dokumentów
  • -kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym
  • rachunkowym i merytorycznym
  • -rozliczanie płatności kasa/bank z dostawcami i odbiorcami
  • pracownikami
  • -pomoc w innych pracach związanych z księgowością. * pomoc w prowadzeniu KPiR w zakresie: -wprowadzania dokumentów do systemu
  • określania kategorii zakupu/sprzedaży Jeżeli kandydat/ka sprawdzi się w czasie okresu próbnego
  • oferujemy stałe zatrudnienie
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Częstochowa
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Samodzielne prowadzenie KPIR i ryczałtów
  • sporządzanie deklaracji VAT i PIT. Znajomość kadr i płac nie jest wymagana- biuro posiada osobny dział kadr i płac. Wymagania: -doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata -wykształcenie kierunkowe minimum średnie -znajomość przepisów podatkowych -znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem Praca od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
  • bez nadgodzin. Dla ułatwienia pracy korzystamy ze skanowania dokumentów zamiast wprowadzania ręcznego (z programu do skanowania przeszkolimy) i importów dokumentów od klientów
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Częstochowa
Wygasła: 11.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne