Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (23)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 23 )
Aplikacja OTWARTA art.22 ustawa o pracownikach samorządowych
Graniczna 21, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Oferta skierowana jest do osób mających możliwość skorzystania z art 22 ustawy o pracownikach samorządowych (UPS)
CHARAKTER PRACY: wypełniając formularz określasz jaki poziom stanowiska Cię interesuje oraz w jakim obszarze chcesz nam zaproponować swoje doświadczenie, kompetencje lub cechy osobowe. Prowadzimy REKRUTACJĘ OTWARTĄ
Nie wskazujemy konkretnej komórki ani zakresu obowiązków, WYBÓR OBSZARU współpracy NALEŻY DO KANDYDATA
Jeżeli po analizie aplikacji okaże się, że potrzebujemy takiego pracownika jak Ty, skontaktujemy się aby umówić wstępne niezobowiązujące spotkanie
Co ważne, przeniesienie z art. 22 ups, to porozumienie zawierane pomiędzy nami a Twoim aktualnym pracodawcą. Jeżeli znajdziemy wspólny punkt styku naszych potrzeb i tego co możemy sobie wzajemnie zaoferować, uruchomimy procedurę przeniesienia i wystosujemy prośbę do Twojego aktualnego pracodawcy. Wszystko będzie się odbywało w porozumieniu z Tobą
Opisz w formularzu co Cię interesuje, jakiej pracy szukasz lub jakimi kompetencjami chcesz się z nami podzielić, w jaki sposób może nam się przydać taki pracownik jak Ty
Zależy nam zarówno na kompetencjach MIĘKKICH, ale też wykorzystaniu Twojego SPECJALISTYCZNEGO doświadczenia w różnych obszarach np.: inżynieryjno-technicznych, finansowych, managerskich...etc
Dołączając do grona pracowników UM DG, jako kierownik będziesz prowadzić kilkunastoosobowy zespół, który dba o prawidłową ewidencję Dochodów Gminy. Oferujemy rozbudowany onboarding miękki i szkolenia z zakresu kompetencji managerskich. Będziesz mieć wpływ na to co w mieście się dzieje, a Urząd jako pracodawca to gwarancja stabilizacji
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku:
o Kierowanie zespołem pracowników Referatu Dochodów,
o koordynowanie i monitorowanie spraw dotyczących:
- prowadzenia ewidencji księgowej dochodów,
- sprawozdawczości budżetowej i finansowej w zakresie dochodów,
- windykacji i egzekucji należności gminy,
- niedopuszczenia do przedawnienia należności Gminy,
- niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
o sporządzanie bieżących analiz wynikających z zakresu działania Referatu,
o koordynowanie pracy w BOI w zakresie wpłat bezgotówkowych,
o koordynowanie działania informatycznych systemów finansowo- księgowych w Referacie,
o bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu,
o bieżąca współpraca z instytucjami administracyjnymi i organami egzekucyjnymi,
Przeprowadzanie zadań audytowych w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych zgodnie ze wskazówkami zawartymi w standardach audytu wewnętrznego, określonych w formie komunikatu przez Ministra Finansów dla jednostek sektora finansów publicznych oraz zgodnie z planem audytu;
Sporządzanie rocznych planów i sprawozdań z audytu wewnętrznego i zadań audytowych;
Badania i ocena adekwatności i efektywności systemu kontroli wewnętrznej;
Dokonywanie oceny działań komórek Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Gminy pod względem efektywności i wydajności;
Monitorowanie stopnia wdrażania rekomendacji poaudytowych;
Ocena systemu koordynacji i nadzoru nad wdrażaniem procedur i przebiegu realizacji zadań finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
Przeprowadzanie systematycznej aktualizacji potrzeb audytu oraz współdziałanie w tym zakresie z podmiotami upoważnionymi do kontroli;
Przeprowadzanie zadań audytowych w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych zgodnie ze wskazówkami zawartymi w standardach audytu wewnętrznego, określonych w formie komunikatu przez Ministra Finansów dla jednostek sektora finansów publicznych oraz zgodnie z planem audytu;
Sporządzanie rocznych planów i sprawozdań z audytu wewnętrznego i zadań audytowych;
Badania i ocena adekwatności i efektywności systemu kontroli wewnętrznej;
Dokonywanie oceny działań komórek Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Gminy pod względem efektywności i wydajności;
Monitorowanie stopnia wdrażania rekomendacji poaudytowych;
Ocena systemu koordynacji i nadzoru nad wdrażaniem procedur i przebiegu realizacji zadań finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
Przeprowadzanie systematycznej aktualizacji potrzeb audytu oraz współdziałanie w tym zakresie z podmiotami upoważnionymi do kontroli;
Opracowywanie planów remontów budynków i lokali zarządzanych przez MZBM,
Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia dla zlecanych zamówień dotyczących opracowania dokumentacji projektowych oraz wykonania robót budowlanych,
Uczestnictwo w komisjach przetargowych,
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów celem zlecenia wykonania robót budowlanych i usług firmom zewnętrznym,
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zleconych prac budowlanych,
Prowadzenie książek obiektów budowlanych,
Opracowywanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych,
Udział w komisjach odbiorowych, przekazywanie placu budowy,
Uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych,
Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski,
Terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań i poleceń służbowych,
Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych wraz rozporządzeniami oraz przepisów, będących podstawą wykonywania czynności służbowych,
Przestrzeganie zarządzeń Dyrektora Zakładu, regulaminów, instrukcji, pism ogólnych, poleceń służbowych,
Przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych
Opracowywanie planów remontów budynków i lokali zarządzanych przez MZBM,
Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia dla zlecanych zamówień dotyczących opracowania dokumentacji projektowych oraz wykonania robót budowlanych,
Uczestnictwo w komisjach przetargowych,
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów celem zlecenia wykonania robót budowlanych i usług firmom zewnętrznym,
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zleconych prac budowlanych,
Prowadzenie książek obiektów budowlanych,
Opracowywanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych,
Udział w komisjach odbiorowych, przekazywanie placu budowy,
Uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych,
Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski,
Terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań i poleceń służbowych,
Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych wraz rozporządzeniami oraz przepisów, będących podstawą wykonywania czynności służbowych,
Przestrzeganie zarządzeń Dyrektora Zakładu, regulaminów, instrukcji, pism ogólnych, poleceń służbowych,
Przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych
prowadzenie pełnej obsługi kadrowej i płacowej jednostek obsługiwanych;
sporządzanie i przetwarzanie dokumentacji pracowniczej jednostek obsługiwanych i innych osób (umowy cywilnoprawne), w tym wprowadzanie danych do programu Wizja.net oraz prowadzenie akt osobowych pracowników;
bieżąca obsługa GLPI w zakresie obiegu dokumentacji kadrowej i płacowej;
sporządzanie dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem i rozliczaniem czasu pracy;
ewidencjonowanie wszelkich zmian związanych z wynagrodzeniami pracowników;
bieżący eksport zaświadczeń lekarskich z PUE do wizji oraz przekazywanie informacji na jednostki;
monitorowanie terminów nagród jubileuszowych, przygotowywanie stosownej dokumentacji dla pracowników i dyrektorów jednostek obsługiwanych;
nadzór nad terminowością badań okresowych pracowników (wydawanie skierowań);
weryfikacja osób kwalifikujących się do PPK oraz terminowe zgłoszenia i wyrejestrowania osób objętych programem;
sporządzanie listy pracowników uprawnionych do dodatkowego wynagrodzenia rocznego;
obsługa jednostek związana z wygaśnięciem lub rozwiązaniem stosunku pracy pracowników;
sporządzanie sprawozdań do WO, PFRON, PPK oraz GUS;
wprowadzanie i naliczanie godzin ponadwymiarowych i nocnych wg zestawień z jednostek;
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczeń zajęć z wynagrodzeń oraz ustalenia wysokości należnych potrąceń. Dokonywanie potrąceń z listy płac wg oświadczeń złożonych przez pracowników, wykazów otrzymanych z działu kadr, KZP, pożyczek z ZFŚS, komorniczych i innych;
sporządzenie list płac (miesięcznych i dodatkowych) dla pracowników i zleceniobiorców, w tym naliczanie świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
wysyłka list płac do dyrektorów jednostek obsługiwanych celem weryfikacji i zatwierdzenia oraz generowanie i wysyłka pasków dla pracowników;
sporządzanie przelewów z poborami w systemie bankowości elektronicznej;
sporządzenie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych i korygujących do ZUS;
prawidłowe naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, w tym kontrola wykorzystania limitu kwoty wolnej od podatku od świadczeń ZFŚS;
prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, podatkowych;
przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników jednostek obsługiwanych;
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
Dyrektor samorządowej Instytucji kultury pod nazwą Miejska Biblioteka Publiczna im. Hugona Kołłątaja
Kościuszki 25, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 28.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Do głównych obowiązków dyrektora będzie należało:
1. Realizacja celów i zadań statutowych Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Hugona Kołłątaja, w tym m.in:
• zaspokajanie i rozwijanie potrzeb czytelniczych, kulturalnych, edukacyjnych, informacyjnych społeczeństwa,
• zapewnienie dostępu do dorobku nauki, kultury i sztuki polskiej i światowej,
• upowszechnianie wiedzy i kultury, edukacji kulturalnej, kształtowania kompetencji kulturowych społeczeństwa,
• popularyzowanie literatury,
• promocja Biblioteki, kształtowanie i kreowanie pozytywnego i rozpoznawalnego wizerunku Biblioteki jako instytucji kultury,
• budowanie społeczeństwa obywatelskiego,
• prowadzenie działalności wydawniczej i publicystycznej
2. Zarządzanie jednostką w pełnym zakresie w tym m.in.:
• podejmowanie działań zapewniających realizację celów i zadań jednostki w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy,
• kierowanie działalnością instytucji, w tym podejmowanie bieżących decyzji i reprezentowanie jednostki w kontaktach zewnętrznych w zakresie realizowanych zadań,
• wyznaczanie kierunków działania Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Hugona Kołłątaja,
• planowanie na poziomie strategicznym i operacyjnym,
• nadzór nad prawidłowym i sprawnym funkcjonowaniem instytucji,
• dbałość o wysoką jakość świadczonych usług oraz ich skuteczność,
• organizowanie i nadzorowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi instytucji,
• zawieranie umów i porozumień związanych z realizacją zadań objętych działalnością Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Hugona Kołłątaja,
• pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych,
• przygotowywanie planów finansowych, dysponowanie środkami finansowymi, nadzór nad gospodarowaniem nimi, odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, sporządzanie sprawozdań finansowych,
• zarządzanie posiadanymi obiektami i urządzeniami w tym: zapewnienie ich ochrony, efektywnej eksploatacji dla potrzeb działalności bibliotecznej i kulturalnej oraz prowadzenie działań remontowych i inwestycyjnych
3. Realizacja obowiązków pracodawcy, w tym m.in.:
sprawowanie zwierzchnictwa służbowego, nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy, przepisów o informacjach prawnie chronionych oraz przepisów BHP i ppoż, dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników zatrudnionych w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Hugona Kołłątaja
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,
• Dokonywanie przeglądów warunków pracy w budynkach Urzędu Miejskiego
• Dokonywanie okresowych ocen i analiz stanu bhp i p.poż. oraz sporządzanie w tym zakresie stosownej dokumentacji
• Przeprowadzanie kontroli i rekontroli warunków oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bhp w komórkach urzędu i jednostkach organizacyjnych podlegających Prezydentowi Miasta
• Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
• Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań środowiska pracy oraz udział w dochodzeniach powypadkowych oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków
• Współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie organizowania systematycznych badań, szkoleń i pomiarów czystości szkodliwych dla pracowników oraz współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników
• Nadzór nad sprzętem i wyposażeniem do udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej ( apteczki, ciśnieniomierze, termometry, defibrylator)
• Nadzór i kontrola wszystkich placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Dąbrowa Górnicza w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
• Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu BHP, PPOŻ oraz inne zadania zlecone przez przełożonego
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
• Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
• W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym
• Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
o miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
o dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
o dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki – zgodnie z ustawą),
o nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
o ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)
o Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie
o Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę
o Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282 z późn.zm.)
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia
• Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
• Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
• Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
• Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Graniczna 21, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,
• Prowadzenie spraw związanych z bezprzetargowym zbyciem nieruchomości Gminy i Skarbu Państwa
• Nabywanie nieruchomości do zasobu gminnego i ich zamiana
• Wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości
• Przygotowanie geodezyjno-prawne terenów inwestycyjnych
• Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie
• Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
• Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
• W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym
• Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
• miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
• dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki – zgodnie z ustawą),
• nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
• ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)
• Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie
• Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę
• Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282 z późn. zm.)
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia
• Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
• Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
• Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
• Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
• Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym
• Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu
• Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta
• Lunch bar na terenie Urzędu
• Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Graniczna 21, Dąbrowa Górnicza
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,
• Przygotowywanie i zawieranie umów najmu i dzierżawy gruntów Gminy i Skarbu Państwa
• Regulowanie przypadków bezumownego korzystania z terenów publicznych
• Rozkładanie na raty, odraczanie, umarzanie publicznych należności cywilno-prawnych
• Analiza zaległości cywilno- prawnych i ich typowanie przed upływem terminu przedawnienia do skierowania przez kancelarię prawną na drogę sądową i komorniczą celem wyegzekwowania
• Przygotowywanie dokumentacji w sprawach o wydanie nieruchomości do skierowania ich przez kancelarię prawną na drogę sądową i komorniczą
• Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie
• Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
• Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
• W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym
• Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
• miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
• dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki – zgodnie z ustawą),
• nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
• ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)
• Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie
• Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę
• Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282 z późn. zm.)
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia
• Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
• Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
• Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
• Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
• Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym
• Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu
• Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta
• Lunch bar na terenie Urzędu
• Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,
• Prowadzenie postępowań dotyczących pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
• Prowadzenie postępowań kompensacyjnych
• Prowadzenie postępowań dotyczących wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
• Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
• W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym
• Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
• miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
• dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki – zgodnie z ustawą),
• nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
• ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)
• Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie
• Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę
• Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282)
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia
• Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
• Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
• Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
• Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
• Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym
• Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu
• Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta
• Lunch bar na terenie Urzędu
• Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,
• Prowadzenie postępowań dotyczących pozwoleń zintegrowanych
• Prowadzenie postępowań dotyczących wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:
• Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony
• W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym
• Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:
• miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,
• dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),
• dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki – zgodnie z ustawą),
• nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą)
• ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)
• Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie
• Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę
• Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim
• Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282)
Dodatkowo pracownikom oferujemy:
• Stabilność zatrudnienia
• Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)
• Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym
• Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego
• Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych
• Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym
• Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu
• Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta
• Lunch bar na terenie Urzędu
• Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg