Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac
ks. Józefa Poniatowskiego 1, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (25 pracowników etatowych plus około 50 umów zleceń)
nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz BHP;
zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy i zaświadczeń;
udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy;
naliczanie wynagrodzeń (oraz innych świadczeń) i sporządzanie listy płac przygotowywanie deklaracji ZUS i ich korekt oraz składanie za pośrednictwem systemu Płatnik, sporządzanie deklaracji PIT, GUS, obsługa PPK, potrąceń komorniczych;
nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz BHP;
zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy i zaświadczeń;
udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy;
obliczanie wynagrodzeń z tytułu choroby, naliczanie świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa płatnych ze środków ZUS;
przygotowywanie deklaracji ZUS i ich korekt oraz składanie za pośrednictwem systemu Płatnik;
Aleja Księcia Józefa Poniatowskiego 1, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa interesantów Biura PZŻ (kontakt osobisty, telefoniczny i mailowy),
kompleksowa obsługa procedur z zakresu zadań zleconych przez administrację rządową (rejestracja jachtów morskich i śródlądowych, wydawanie patentów żeglarskich itp.) oraz z zakresu działalności PZŻ (wydawanie licencji sportowych, uprawnień instruktorskich i technicznych, rejestracja jachtów klasowych)
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji wychodzącej i przychodzącej, w tym obsługa aplikacji pocztowych
obsługa komisji i zespołów statutowych Związku w ww. zakresie działalności PZŻ
- prowadzenie pełnej księgowości z obowiązującymi przepisami prawa;
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont;
- organizacja i nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych;
- weryfikacja pod względem rachunkowym otrzymanych dokumentów źródłowych (nadzór nad prawidłowym obiegiem i kontroli dokumentów księgowych, w tym stwierdzanie prawidłowości i legalności dokumentów);
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji;
- przygotowywanie przelewów bankowych
- przygotowanie i opracowywanie materiałów sprawozdawczych do oceny biegłego rewidenta
- współpraca w z innymi wydziałami w opracowywaniu rocznych planów finansowych z udziałem środków publicznych i środków własnych
- bieżąca kontrola i weryfikacja wydatków, z obowiązującymi umowami i planem finansowym
- bieżąca analiza realizacji budżetu jako elementu sprawnego zarządzania finansami związku
- sporządzanie sprawozdań finansowych (rocznych, okresowych i bieżących na potrzeby zarządu) oraz analiza porównawcza sprawozdań z wykonania planów finansowych
- współpraca z zewnętrznymi instytucjami ( w szczególności z MSiT) i organami podatkowymi (GUS, ZUS, US)