1. Pracodawca
  2. Krotoszyn
  3. POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE

Krotoszyn, ul. Transportowa 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

Krotoszyn
Wygasła: 21.06.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn ogłasza nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie 1. Nazwa i adres jednostki: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 63-700 Krotoszyn 2. Stanowisko: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie 3. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe
  • b) obywatelstwo polskie
  • c) co najmniej 5-letni staż pracy
  • w tym co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; d) niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r
  • poz. 104)
  • e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • g) nieposzlakowana opinia
  • h) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku dyrektora. 4. Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa w zakresie: - ustawy o drogach publicznych
  • - ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • - ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • - ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • - ustawy o finansach publicznych
  • - ustawy o samorządzie powiatowym
  • - ustawy o pracownikach samorządowych - ustawy Kodeks pracy
  • - ustawy Prawo zamówień publicznych
  • - ochrony danych osobowych. b) umiejętność kierowania zespołem
  • zdolność zapobiegania konfliktom i ich rozwiązywania
  • organizowania pracy oraz działania pod presją czasu
  • c) posiadanie aktualnego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie specjalności drogowej oraz mostowej do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi
  • d) doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy unijnych i krajowych
  • e) wysoka kultura osobista
  • f) rzetelność
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • g) znajomość obsługi oprogramowania biurowego
  • h) Prawo jazdy kat B. 5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) Organizowanie i koordynowanie działalności Powiatowego Zarządu Dróg
  • b) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej i inwestycyjno-remontowej oraz dbałość o zabezpieczenie mienia Powiatowego Zarządu Dróg
  • c) Prowadzenie właściwej polityki kadrowej
  • d) Przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków będących w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg
  • e) Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami realizowanie spraw przypisanych jednostce f) Składanie oświadczeń woli związanych z bieżącą działalności jednostki w zakresie i na podstawie udzielonych upoważnień
  • g) Zapewnienie realizacji zadań jednostki w zakresie realizacji uchwał Rady
  • Zarządu i Komisji Rady
  • h) Zapewnienie terminowego opracowywania planów
  • informacji i sprawozdań jednostki
  • i) Nadzór nad prawidłową realizacją zadań merytorycznych wynikających z Regulaminu Organizacyjnego
  • j) Dbałość o właściwe stosunki międzyludzkie i dobrą współpracę w jednostce
  • k) Prawidłowe organizowanie oraz usprawnianie metod pracy jednostki
  • l) Informowanie przełożonych w odpowiednim zakresie o trudnościach w wykonywaniu zadań
  • m) Wydawanie w imieniu zarządu powiatu decyzji administracyjnych dotyczących zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (wykonywanie robót obcych w obrębie pasa drogowego
  • lokalizowanie w pasie drogowym urządzeń oraz obiektów nie związanych z użytkowaniem drogi)
  • n) Przeprowadzanie w imieniu zarządu powiatu postępowań przetargowych zarówno na zamówienia finansowane z budżetu PZD jak i na inwestycje finansowane ze środków pozyskiwanych przez Powiat Krotoszyński z funduszy strukturalnych i budżetu państwa
  • o) Realizacja zadań z zakresu budowy
  • modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach posiadanych środków
  • p) Opracowywanie projektów planów finansowania budowy
  • modernizacji
  • utrzymania i odnowy dróg
  • obiektów mostowych
  • budynków
  • baz i placów składowych
  • q) Podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków finansowych z UE
  • r) Kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych
  • prowadzenie badań stanu nawierzchni i urządzeń drogowych
  • s) Współpraca z jednostkami administracji samorządowej
  • rządowej i innymi instytucjami drogowymi
  • t) Współpraca z organami powiatu w zakresie przygotowywania uchwał dotyczących dróg powiatowych
  • odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych. 6. Warunki pracy na stanowisku: a) zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu w systemie jednozmianowym
  • praca wymaga stałej dyspozycyjności
  • b) umowa o pracę - w przypadku pracowników podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy
  • c) miejsce pracy biuro na parterze budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie
  • budynek nie jest wyposażony w windę
  • d) praca z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych
  • e) praca wymagająca dużej odporności na stres
  • umiejętności szybkiego reagowania i działania pod presją czasu
  • umiejętności kierowania zespołem pracowników. 7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze nie przekroczył 6%. Treść ogłoszonego naboru oraz niezbędne załączniki na stronie internetowej: www.bip.spkrotoszyn.nv.pl w dziale sprawy kadrowe jednostek podległych
Pokaż więcej >>
od 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy

Krotoszyn
Wygasła: 23.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 63-700 Krotoszyn GŁÓWNY KSIĘGOWY 1 pełen etat Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Przewidywany okres zatrudnienia: 01.07.2022 r. I. Wymagania niezbędne: 1. Osoba spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie
  • ekonomiczne wyższe studia zawodowe
  • uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
  • b) ukończyła średnią
  • policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
  • c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • 2. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • 4. Osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu
  • przeciwko obrotowi gospodarczemu
  • przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego
  • przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • 5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • 6. Nieposzlakowana opinia
  • 7. Posiadanie umiejętności obsługi komputera w zakresie: programy księgowe
  • poczta elektroniczna
  • internet. II. Wymagania dodatkowe: 1. Kursy i szkolenia doskonalące
  • 2. Doświadczenie w pracy w samorządowych jednostkach administracyjnych
  • 3. Znajomość obsługi Systemu Księgowości Budżetowej FKB+
  • 4. Znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej
  • 5. Znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) administracji samorządowej
  • b) kodeksu postępowania administracyjnego
  • c) ustawy o finansach publicznych
  • d) ustawy o rachunkowości
  • e) sprawozdawczości budżetowej
  • f) prawa podatkowego
  • g) ustawy o pracownikach samorządowych
  • h) ustawy o zamówieniach publicznych
  • i) Kodeksu Pracy. 6. Znajomość rozliczeń z ZUS- program Płatnik. 7. Umiejętność wykonywania sprawozdań
  • opracowań
  • planów
  • 8. Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • 9. Umiejętność pracy w zespole
  • 10. Odporność na stres
  • 11. Komunikatywność
  • 12. Wysoka kultura osobista. III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie rachunkowości jednostki
  • 2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • 3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • 4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • 5. Kontrola i nadzór finansowy nad zamówieniami publicznymi
  • 6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z planem kont w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie jednostki
  • 7. Prowadzenie analizy syntetycznej i analitycznej kosztów
  • 8. Prowadzenie zestawień dowodów księgowych
  • 9. Kontrolowanie dowodów księgowych pod względem ich prawidłowości i kompleksowości
  • 10. Rozliczanie inwentaryzacji
  • 11. Otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 12. Opracowywanie preliminarzy finansowych jednostki wg obowiązujących zasad
  • 13. Sporządzenie sprawozdań finansowych wynikających z obowiązujących przepisów
  • prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych i przedmiotu mienia ruchomego
  • 14. Zorganizowanie
  • sporządzanie
  • przyjmowanie obiegu dokumentów finansowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych i zabezpieczenie przed nadużyciami
  • 15. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów
  • 16. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnej
  • 17. Kontrasygnata zawieranych umów
  • 18. Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych
  • 19. Terminowe i właściwe sporządzanie sprawozdań finansowych. Oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych
Pokaż więcej >>
od 4 660 do 5 290 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne