Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentów kadrowych: umów o pracę, oświadczeń w sprawie rozwiązywania umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa pracy;
prowadzenie dokumentacji czasu pracy;
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów cywilno-prawnych, stypendiów sportowych;
sporządzanie list płac;
zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz ich rodzin, zleceniobiorców, wykonawców do ZUS;
sporządzanie deklaracji PFRON;
sporządzanie raportów i deklaracji ZUS;
obsługa oraz rozliczanie wpłat PPK;
sporządzanie oraz korygowanie raportów i deklaracji ZUS, w tym IMIR i IWA;
kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP, w tym wystawianie skierowań;
obsługa ZFŚS;
sporządzanie PIT-11 i IFT;
sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień do GUS oraz na potrzeby pracodawcy
1) prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentów kadrowych: umów o pracę, oświadczeń w sprawie rozwiązywania umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa pracy;
2) prowadzenie dokumentacji czasu pracy;
3) naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów cywilno-prawnych, stypendiów sportowych;
4) sporządzanie list płac;
5) zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz ich rodzin, zleceniobiorców, wykonawców do ZUS;
6) sporządzanie raportów i deklaracji ZUS;
7) obsługa oraz rozliczanie wpłat PPK;
8) sporządzanie oraz korygowanie raportów i deklaracji ZUS;
9) sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień do GUS oraz na potrzeby pracodawcy
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta:
a) inicjowanie i prowadzenie twórczej działalności badawczej polegającej na rozwiązywaniu problemów naukowych w obszarze psychologii sportu
b) prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych;
c) przystosowywanie wyników prowadzonych badań oraz prac rozwojowych i wdrożeniowych do potrzeb praktyki;
d) upowszechnianie wyników badań naukowych i prac rozwojowych przez publikacje artykułów i innych wydawnictw naukowych i popularno-naukowych o zasięgu międzynarodowym i krajowym, aktywny udział w konferencjach, seminariach, sympozjach;
e) stałe śledzenie osiągnięć nauki krajowej i światowej w pracach naukowo-badawczych i badawczo-rozwojowych;
f) wdrażanie i utrzymywanie w laboratorium psychomotoryki systemów zapewnienia jakości w zakresie badań oraz ich dokumentowanie;
g) wykonywanie analiz, badań laboratoryjnych, ocen, ekspertyz, konsultacji i innych usług dla zainteresowanych podmiotów;
h) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych wspierających działalność Instytutu;
i) dbałość o gotowość i stan techniczny aparatury badawczej w komórce organizacyjnej;
j) wykonywanie innych zadań związanych z zakresem działania Instytutu, w tym działalności usługowej
Sporządzanie deklaracji podatkowych (nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych) i sprawozdań do GUS;
Przygotowywanie zmian w polityce rachunkowości;
Monitorowania zmian legislacyjnych, informowania o nich Dyrektora IS — PIB oraz przygotowywanie z odpowiednim wyprzedzeniem sutków tych zmian dla IS — PIB, jak również przygotowywanie propozycji rozwiązań w zakresie powierzonych zadań;
Kontrola transakcji związanych z przychodami i wydatkami Instytutu, sporządzanie analiz i prognoz, monitorowanie procesu fakturowania, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z klientami;
Wycena aktywów i pasywów;
Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia rocznego planu amortyzacji składników majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku;
Współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym;
Współpraca z audytorami;
Rozliczanie środków z dotacji celowych i inwestycyjnych oraz zadań zleconych
8.Sporządzanie deklaracji podatkowych (nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych) i sprawozdań do GUS;
9.Przygotowywanie zmian w polityce rachunkowości;
10.Monitorowania zmian legislacyjnych, informowania o nich Dyrektora IS — PIB oraz przygotowywanie z odpowiednim wyprzedzeniem sutków tych zmian dla IS — PIB, jak również przygotowywanie propozycji rozwiązań w zakresie powierzonych zadań;
11.Kontrola transakcji związanych z przychodami i wydatkami Instytutu, sporządzanie analiz i prognoz, monitorowanie procesu fakturowania, odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z klientami;
12.Wycena aktywów i pasywów;
13.Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia rocznego planu amortyzacji składników majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku;
14.Współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym;
15.Współpraca z audytorami;
16.Rozliczanie środków z dotacji celowych i inwestycyjnych oraz zadań zleconych
prowadzenie akt osobowych pracowników oraz sporządzanie dokumentów kadrowych: umów o pracę, oświadczeń w sprawie rozwiązywania umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa pracy;
prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy;
rozliczanie świadczeń pracowniczych (m.in. ZFŚS);
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów cywilno-prawnych;
sporządzanie list płac;
zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz ich rodzin, zleceniobiorców, wykonawców do ZUS;
sporządzanie raportów i deklaracji ZUS;
obsługa oraz rozliczanie wpłat PPK;
sporządzanie oraz korygowanie raportów i deklaracji ZUS;
sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień do GUS oraz na potrzeby pracodawcy
a) inicjowanie i prowadzenie twórczej działalności badawczej polegającej na rozwiązywaniu problemów naukowych w obszarze psychologii sportu i aktywności fizycznej;
b) prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych;
c) przystosowywanie wyników prowadzonych badań oraz prac rozwojowych i wdrożeniowych do potrzeb praktyki;
d) upowszechnianie wyników badań naukowych i prac rozwojowych przez publikacje artykułów i innych wydawnictw naukowych i popularno-naukowych o zasięgu międzynarodowym i krajowym, aktywny udział w konferencjach, seminariach, sympozjach;
e) stałe śledzenie osiągnięć nauki krajowej i światowej w pracach naukowo-badawczych i badawczo-rozwojowych;
f) wykonywanie analiz, badań laboratoryjnych, ocen, ekspertyz, konsultacji i innych usług dla zainteresowanych podmiotów;
g) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych wspierających działalność Instytutu;
h) dbałość o gotowość i stan techniczny aparatury badawczej w komórce organizacyjnej;
j) wykonywanie innych zadań związanych z zakresem działania Instytutu, w tym działalności usługowej;
a) inicjowanie i prowadzenie twórczej działalności badawczej polegającej na rozwiązywaniu problemów naukowych w obszarze socjologii sportu i aktywności fizycznej
b) prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych;
c) przystosowywanie wyników prowadzonych badań oraz prac rozwojowych i wdrożeniowych do potrzeb praktyki;
d) upowszechnianie wyników badań naukowych i prac rozwojowych przez publikacje artykułów i innych wydawnictw naukowych i popularno-naukowych o zasięgu międzynarodowym i krajowym, aktywny udział w konferencjach, seminariach, sympozjach;
e) stałe śledzenie osiągnięć nauki krajowej i światowej w pracach naukowo-badawczych i badawczo-rozwojowych;
f) wykonywanie analiz, ocen, ekspertyz, konsultacji i innych usług dla zainteresowanych podmiotów;
g) prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych wspierających działalność Instytutu;
j) wykonywanie innych zadań związanych z zakresem działania Instytutu, w tym działalności usługowej
sporządzenie dokumentów kadrowych: umów o pracę, oświadczeń w sprawie rozwiązywania umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa pracy;
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7;
przygotowywanie dokumentów w przypadku nowelizacji prawa pracy;
prowadzenie ewidencji czasu pracy m.in. weryfikacja poprawności harmonogramów czasu pracy, ewidencjonowanie nieobecności (m.in. urlopów okolicznościowych, zwolnień lekarskich), rozliczanie godzin nadliczbowych;
prowadzenie dokumentacji czasu pracy;
ustalanie uprawnień urlopowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
naliczanie zasiłków chorobowych;
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz szkoleń z zakresu BHP;
prowadzenie badań urządzeń sportowych (boisk, stadionów lekkoatletycznych) oraz inspekcje placów zabaw i siłowni zewnętrznych (badania laboratoryjne i „in situ”);
Prowadzenie badań nawierzchni sportowych i rekreacyjnych (badania laboratoryjne i „in situ”);
Opracowywanie raportów z badań, opinii technicznych oraz ekspertyz;
Nadzór nad dokumentacją badawczą i systemową;
Analiza literatury oraz opracowywanie i rozwój metod badawczych
Informacja: Przy realizacji badań niezbędne jest przenoszenie urządzeń o masie do 40 kg
aktywne prowadzenie działań sprzedażowych usług świadczonych przez Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy na rzecz obecnych i przyszłych klientów,
koordynowanie wraz z innymi działami czynności dotyczących świadczenia usług lub/i dostarczania rozwiązań, w tym zarządzanie miejscami hotelowymi,
przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych z uwzględnieniem analizy opłacalności (cenników, systemów rabatowych i lojalnościowych),
prowadzenie dokumentacji pozwalającej na prognozowanie i raportowanie sprzedaży,
identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych,
budowanie i utrzymanie na wysokim poziomie relacji z klientami,
prezentacja ofert produktów oraz przygotowywanie i przedstawienie umów klientom
bieżąca analiza danych w systemach obsługi sprzedaży (moduł sprzedaży w systemie ENOVA),
przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży i rentowności usług
sporządzenie dokumentów kadrowych: umów o pracę, oświadczeń w sprawie rozwiązywania umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudniania do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa pracy;
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7;
przygotowywanie dokumentów w przypadku nowelizacji prawa pracy;
prowadzenie ewidencji czasu pracy m.in. weryfikacja poprawności harmonogramów czasu pracy, ewidencjonowanie nieobecności (m.in. urlopów okolicznościowych, zwolnień lekarskich), rozliczanie godzin nadliczbowych;
prowadzenie dokumentacji czasu pracy;
ustalanie uprawnień urlopowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
naliczanie zasiłków chorobowych;
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz szkoleń z zakresu BHP;