Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
konserwacja i bieżąca naprawa instalacji i urządzeń zapewniających utrzymanie w ruchu obiektów Teatru, w szczególności przyłączy, rozdzielnic i instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych, przyłączy i instalacji centralnego ogrzewania, przyłączy i instalacji gazowej, urządzeń i instalacji wentylacji wymuszonej, urządzeń i instalacji hydrantowych, tryskaczowych, instalacji sygnalizacji pożaru, urządzeń dźwigowych, urządzeń i instalacji monitoringu, kontroli dostępu oraz pozostałych instalacji i urządzeń,
oszczędne gospodarowanie nośnikami energetycznymi
opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych w zakresie prowadzonych spraw,
opracowywanie planów i sprawozdań dot. zakresu prowadzonych spraw,
ze względu na specyfikę działalności Teatru w razie potrzeby może wystąpić praca w weekendy
odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych pionu technicznego,
organizowanie pracy biura zastępcy dyrektora ds. technicznych,
przygotowywania i sporządzenia zgodnie z procedurami zamówień w zakresie działania działu technicznego,
przygotowywanie, sporządzenie i koordynowanie umów w zakresie działania działu technicznego,
sprawdzanie i dotrzymywanie terminów przedłużania umów serwisowych i konserwatorskich sprzętu lub czynności usługowych,
prowadzenie rejestru umów, zamówień i zapotrzebowań,
zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
współpraca z wszystkimi działami Teatru w zakresie koniecznym do wykonywania zadań,
weryfikowanie harmonogramów czasu pracy brygad technicznych obsługi przedstawień, bieżące wyjaśnianie nieprawidłowości oraz terminowe przekazywanie ich do działu kadr,
ze względu na specyfikę działalności Teatru w razie potrzeby może wystąpić praca w weekendy (np. premiery),
Stanowisko bezpośrednio podlega zastępcy dyrektora ds. technicznych
Sprawne i kreatywne prowadzenie profili Teatru w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, tiktok) oraz kanału youtube. Tworzenie postów, rolek, relacji;
Planowanie i realizowanie płatnych kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych i ich budżetowanie;
Przygotowywanie raportów i analiz prowadzonych działań;
Współpraca oraz aktywne pozyskiwanie influencerów;
Śledzenie trendów, oraz poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie social media;
Podstawowa obróbka grafik i zdjęć, montaż krótkich materiałów wideo z poziomu telefonu;
Aktualizacja strony internetowej Teatru;
Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań
współpraca przy projektach edukacyjnych w zakresie kreacji, koordynacji i realizacji
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z przedszkolami, szkołami i innymi jednostkami edukacyjnymi
obsługa Newslettera sekcji edukacji
zbieranie i sortowanie informacji wpływających do sekcji edukacji
przygotowywanie umów związanych z działalnością sekcji edukacji
przekazywanie informacji i kontakt z innymi działami teatru, w tym z działem promocji, działem literackim, działem koordynacji pracy artystycznej i biurem obsługi widzów w zakresie związanym z działalnością edukacyjną
opracowywanie planów pracy, lekcji, obsad, programów koncertów itp.;
prowadzenie spraw i przygotowywanie umów dla realizatorów i artystów krajowych oraz zagranicznych;
zgłaszanie pozycji repertuarowych do Stowarzyszenia Związku Autorów i Kompozytorów Scenicznych (ZAIKS), uaktualnianie umów tantiemowych i licencyjnych, pozyskiwanie praw do muzyki, realizowanie innych obowiązków związanych z prawami autorskimi;
wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności, które zapewnią poprawne działanie działu OPA oraz realizację projektów zleconych przez przełożonego