Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista ds. administracyjno-handlowych
Łódź
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie dokumentów handlowych, takich jak umowy, oferty, zamówienia, faktury
Obsługa korespondencji handlowej, w tym mailowej i telefonicznej
Prowadzenie ewidencji dokumentów i archiwizacja
Koordynowanie i nadzór nad realizacją zamówień, w tym zamawianie towarów, monitorowanie dostaw i terminów
Monitorowanie i analiza rynku, konkurencji oraz trendów w branży
Administracja i obsługa bieżących spraw związanych z działalnością firmy
Opracowywanie raportów, zestawień
Współpraca z dostawcami, partnerami handlowymi oraz innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania procesów administracyjno-handlowych
Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego Subiekt GT
Przygotowanie dokumentów handlowych, takich jak umowy, oferty, zamówienia, faktury
Obsługa korespondencji handlowej, w tym mailowej i telefonicznej
Prowadzenie ewidencji dokumentów i archiwizacja
Koordynowanie i nadzór nad realizacją zamówień, w tym zamawianie towarów, monitorowanie dostaw i terminów
Monitorowanie i analiza rynku, konkurencji oraz trendów w branży
Administracja i obsługa bieżących spraw związanych z działalnością firmy
Opracowywanie raportów, zestawień
Współpraca z dostawcami, partnerami handlowymi oraz innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania procesów administracyjno-handlowych
Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego Subiekt GT