Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (15)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 15 )
Zastępca Kierownika ds. Administracyjno -Technicznych
Popowicka 28, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
współpraca z Kierownikiem Administracyjno -Technicznym w zakresie spraw
związanych z obsługą administracyjno-techniczną Spółdzielni oraz zarządzanych przez spółdzielnię wspólnot mieszkaniowych, a w szczególności:
Przyjmowanie wniosków i skarg z terenu spółdzielni i wspólnot zarządzanych przez spółdzielnie w zakresie spraw administracyjno- technicznych
Nadzór nad korespondencją w sprawach zgłaszanych przez lokatorów, reklamacji usług wykonanych przez pracowników spółdzielni i firm zewnętrznych w zasobach spółdzielni, w tym zarządzanych wspólnot
Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz urządzeń placów zabaw będących w zasobach Spółdzielni oraz wspólnot zarządzanych przez spółdzielnie
Organizowanie przeglądów technicznych budynków i urządzeń
Nadzorowanie pracy firm zewnętrznych wykonujących usługi na rzecz Spółdzielni, w tym wspólnot zarządzanych przez spółdzielnie
Nadzorowanie wykonania w systemie DOM-5 zleconych pracownikom prac konserwacyjno-remontowych
Nadzorowanie kontroli rozliczenia zużycia wody, energii elektrycznej i cieplnej oraz stan urządzeń pomiarowych : wodomierze , liczniki energii elektrycznej, podzielników ciepła
Wykonywanie kontroli lokali mieszkalnych
Sporządzanie projektu planu finansowo-gospodarczego Spółdzielni
Prowadzenie okresowych analiz z wykonania zadań gospodarczych w tym okresowe oceny podległych pracowników
W przypadku awarii lub stanach zagrożenia życia i mienia, organizowanie prac zabezpieczających przy użyciu wszelkich dostępnych środków i podległych mu pracowników, a o zdarzeniu powiadamia natychmiast przełożonego
prowadzenie: rejestrów członków Spółdzielni, rejestrów lokali dla których zostały założone księgi wieczyste z adnotacją o ustanowionych hipotekach oraz zawieranych umów najmu lokali mieszkalnych,
kompletowanie dokumentacji członkowskiej,
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, zamian mieszkań, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali,
wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie DOM-5,
prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących członków Spółdzielni i najemców lokali mieszkalnych,
przygotowywanie materiałów w sprawach członkowsko-mieszkaniowych dla Zarządu i Rady Nadzorczej
Prowadzenie eksploatacyjnej obsługi nieruchomości – prowadzenie i nadzór bieżącej konserwacji nieruchomości, utrzymania czystości i bezpieczeństwa na nieruchomości i terenie przyległym, organizacja usuwania awarii i prowadzenie związanej z tym dokumentacji i rozliczeń , prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Kontakt z mieszkańcami – zapewnienie wyczerpujących informacji związanej ze stanem realizacji zgłaszanych usterek oraz rozliczeń mediów dla poszczególnych lokali
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. rozliczeń i windykacji
Popowicka 28, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca analiza danych niezbędnych do prawidłowego naliczania opłat,
Naliczenie i sprawdzenie wymiarów opłat za lokale mieszkalne,
Analiza poprawności naliczeń opłat za lokale mieszkalne,
Bieżąca analiza wyciągów bankowych i ich księgowanie,
Współpraca z firmami rozliczającymi, na zlecenie Spółdzielni kosztów centralnego ogrzewania,
Księgowanie wyników rozliczenia centralnego ogrzewania,
Prowadzenie eksploatacyjnej obsługi nieruchomości – prowadzenie i nadzór bieżącej konserwacji nieruchomości, utrzymania czystości i bezpieczeństwa na nieruchomości i terenie przyległym, organizacja usuwania awarii i prowadzenie związanej z tym dokumentacji i rozliczeń , prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Kontakt z mieszkańcami – zapewnienie wyczerpujących informacji związanej ze stanem realizacji zgłaszanych usterek oraz rozliczeń mediów dla poszczególnych lokali ;
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Lokali Użytkowych
Popowicka 28, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z najmem lokali użytkowych zlokalizowanych w budynkach zarządzanych przez Spółdzielnię, dzierżawą terenów i reklam, a w szczególności.:
a. prowadzenie ewidencji lokali użytkowych,
b. kompletowanie dokumentacji lokali użytkowych,
c. przygotowywanie umów i aneksów dotyczących najmu lokali i dzierżawy terenu oraz
egzekwowanie postanowień zawartych w umowie
d. przygotowywanie umów na umieszczanie reklam na terenie Spółdzielni oraz naliczanie wysokości opłat,
e. naliczanie wysokości opłat czynszowych za najem lokali użytkowych i dzierżawy terenów i reklam
f. współpraca z działem księgowości w zakresie ustalania stawek za najem lokali użytkowych i dzierżawy terenów przy przygotowywaniu preliminarzy,
g. dokonywanie rozliczeń za media dostarczane do lokali użytkowych,
h. dokonywanie rozliczeń przy zwalnianiu lokali użytkowych,
i. dokonywanie naliczeń z tytułu zużycia urządzeń sanitarnych i technicznych, odnowienia lokalu, usunięcia uszkodzeń spowodowanych przez najemcę,
j. odbiór i sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych oraz przekazywanie lokalu kolejnemu najemcy,
k. naliczanie miesięcznych obciążeń, wystawianie faktur oraz egzekwowanie opłat czynszowych i rozliczeń finansowych od najemców lokali, dzierżawców terenu i reklam przy współpracy z działem księgowości,
l. prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej lokali użytkowych,
m. egzekwowanie i rozliczanie kaucji na lokalach użytkowych i dzierżawach terenów,
n. dokładanie wszelkich starań do wykorzystania wszystkich wolnych powierzchni lokali użytkowych przez sporządzanie ofert, ogłoszeń na tablicach, w prasie i telewizji kablowej
Przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie ilości powierzchni lokali użytkowych oraz okresowe uzgadnianie tych powierzchni z ewidencją ogólno-spółdzielczą przy współpracy z pracownikiem d/s gzm
Informowanie działu księgowości o każdorazowej zmianie powierzchni lokali użytkowych
Ścisła współpraca z Kierownikiem Administracyjno- Technicznym w zakresie wykorzystania wszystkich powierzchni lokali użytkowych
Zgłaszanie napraw i remontów w lokalach użytkowych - współpraca z innymi działami
Prowadzenie eksploatacyjnej obsługi nieruchomości – prowadzenie i nadzór bieżącej konserwacji nieruchomości, utrzymania czystości i bezpieczeństwa na nieruchomości i terenie przyległym, organizacja usuwania awarii i prowadzenie związanej z tym dokumentacji i rozliczeń , prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Kontakt z mieszkańcami – zapewnienie wyczerpujących informacji związanej ze stanem realizacji zgłaszanych usterek oraz rozliczeń mediów dla poszczególnych lokali ;