Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie procesu wyceny nowych produktów, grupy produktów w tym: analiza DFM, feasibility study, definicji procesu technologicznego, operacyjnego oraz business case;
Przygotowywanie dokumentacji RFQ w tym: QM (Quote Master) i QF (Quote Form);
Praca z dokumentacją techniczną, normami i środowiskiem Excel – QM, QF;
Kooperacja z funkcjami obsługi sprzedaży (komunikacja w języku angielskim);
Kooperacjami z dostawcami procesów zewnętrznych;
Definiowanie krótko i długoterminowej dostępności maszyn, procesów i zasobów produkcyjnych;
Wykonywanie GAP Analysis pomiędzy założeniami technologicznymi, a rzeczywistymi zdolnościami produkcyjnymi, w tym weryfikacja kosztu i marży;
Raportowanie postępów w bieżących procesach wyceny produktów i procesów
Zarządzanie 40 osobowym działem jakości (zapewnienie jakości (w tym inspekcja jakości), jakość nowych uruchomień, technologia pomiarowa, systemem jakości i nadzór nad zmianami, jakość dostawców)
Nadzór nad systemem jakości spełniającym wymogi ISO13485 oraz FDA
Organizacja i optymalizacja procesów jakościowych, prowadzenie projektów doskonalących
Prowadzenie działań zmniejszających ilość produkowanych odpadów (scrap)
Kształtowanie i wdrażanie polityki jakości w zakładzie produkcyjnym we współpracy z dyrektorem zakładu
Odpowiedzialność za kontakt z klientami oraz współpracę z dostawcami
Planowanie budżetu, kontrola kosztów i podejmowanie działań realizujących cele budżetowe i strategiczne
Kształtowanie odpowiednich postaw wśród pracowników w zakresie jakości
Współpraca z innymi działami (logistyka, inżynieria, produkcja)
Prowadzenie procesu wyceny nowych produktów, grupy produktów w tym: analiza DFM, feasibility study, definicji procesu technologicznego, operacyjnego oraz business case;
Przygotowywanie dokumentacji RFQ w tym: QM (Quote Master) i QF (Quote Form);
Praca z dokumentacją techniczną, normami i środowiskiem Excel – QM, QF;
Kooperacja z funkcjami obsługi sprzedaży (komunikacja w języku angielskim);
Kooperacjami z dostawcami procesów zewnętrznych;
Definiowanie krótko i długoterminowej dostępności maszyn, procesów i zasobów produkcyjnych;
Wykonywanie GAP Analysis pomiędzy założeniami technologicznymi, a rzeczywistymi zdolnościami produkcyjnymi, w tym weryfikacja kosztu i marży;
Raportowanie postępów w bieżących procesach wyceny produktów i procesów
Nadzór nad budżetem inwestycyjnym i planowanie przepływów pieniężnych CAPEX
Analiza budżetów działowych, kontrola prawidłowości danych księgowych
Analiza kosztu wytworzenia produktów
Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów zgodnie z wytycznymi Grupy (mile widziana znajomość standardów US GAAP, w tym wymagania SOX)
Wsparcie w procesie budżetowania i prognozowania wyników
Czynny udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych i procesowych oraz narzędzi usprawniających pracę działu finansowego (mile widziana znajomość VBA)
Osoba zatrudniona na stanowisku stażysty/tki odpowiedzialna będzie w dużej mierze za tworzenie instrukcji do maszyn
Wsparcie w bieżących zadaniach zespołu Utrzymania Ruchu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider sekcji ciągłego doskonalenia i innowacji
Stanisława Staszica 5, Siechnice
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie sekcją Ciągłego Doskonalenia i Innowacji;
Prowadzenie i raportowanie projektów – OpEx - w ramach globalnego programu oszczędnościowego;
Nadzór nad programem „Gemba Academy”;
Definiowanie i wdrażanie strategicznych planów/projektów ciągłego doskonalenia w firmie oraz komunikowanie ich do klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
Prowadzenie interdyscyplinarnych projektów oszczędnościowych z wykorzystaniem technik, narzędzi i/lub filozofii bezpośrednio związanych z ciągłym doskonaleniem i redukcją kosztów;
Rekomendowanie zmian w obszarze istniejących procesów celem zwiększenie ich efektywności z równoległym generowaniem oszczędności;
Analiza strat (wielopłaszczyznowe „muda”) wraz z definiowaniem działań korygujących;
Prowadzenie warsztatów i wewnętrznych szkoleń w zakresie technik rozwiązywania problemów i koordynacji zmian doskonalących;
Nadzór nad layoutem zakładu, proponowanie zmian i usprawnień w tym obszarze;
Nadzór nad tworzeniem i weryfikowaniem norm czasu pracy;
Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań i narzędzi z zakresu SMART Industry;
Koordynacja i rozwijanie wykorzystania techniki druku 3D w obszarze działań optymalizujących koszty;
uczestniczenie w wycenie projektu, definiowanie zarysu procesu i wstępnej kalkulacji kosztów;
zapewnienie, że wymagania klienta zostały zidentyfikowane i odpowiednio zakomunikowane;
zarządzanie wszystkimi aspektami projektu, na każdym etapie jego realizacji, zgodnie z wewnętrzną procedurą;
monitorowanie procesu celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji projektu zgodnie z zakresem (jakość), harmonogramem oraz budżetem;
definiowanie zasobów niezbędnych do realizacji projektu;
delegowanie oraz monitorowanie zadań wraz z adresowaniem ich do wybranych członków zespołu/projektu;
ustalanie priorytetów wykonywanych zadań;
wyznaczanie kierunku działania zespołu;
aktualizowanie dokumentacji projektowej;
nadzorowanie sprawności komunikacji w zespole projektowym;
prowadzenie komunikacji zewnętrznej np. z klientem i/lub współpracującymi podwykonawcami;
prowadzenie spotkań przed i po-produkcyjnych w fazach proto, pre-seryjnej oraz seryjnej;
rozwiązywanie problemów procesowo-projektowych, optymalizacji zmiennych trójkąta projektu (czas, koszt, zakres) oraz neutralizacji wpływu występujących w projekcie ograniczeń i ryzyk;
stymulowanie zespołu do dzielenia się najlepszymi praktykami i zdobytym doświadczeniem;
uczestniczenie w wycenie projektu, definiowanie zarysu procesu i wstępnej kalkulacji kosztów;
zapewnienie, że wymagania klienta zostały zidentyfikowane i odpowiednio zakomunikowane;
zarządzanie wszystkimi aspektami projektu, na każdym etapie jego realizacji, zgodnie z wewnętrzną procedurą;
monitorowanie procesu celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji projektu zgodnie z zakresem (jakość), harmonogramem oraz budżetem;
definiowanie zasobów niezbędnych do realizacji projektu;
delegowanie oraz monitorowanie zadań wraz z adresowaniem ich do wybranych członków zespołu/projektu;
ustalanie priorytetów wykonywanych zadań;
wyznaczanie kierunku działania zespołu;
aktualizowanie dokumentacji projektowej;
nadzorowanie sprawności komunikacji w zespole projektowym;
prowadzenie komunikacji zewnętrznej np. z klientem i/lub współpracującymi podwykonawcami;
prowadzenie spotkań przed i po-produkcyjnych w fazach proto, pre-seryjnej oraz seryjnej;
rozwiązywanie problemów procesowo-projektowych, optymalizacji zmiennych trójkąta projektu (czas, koszt, zakres) oraz neutralizacji wpływu występujących w projekcie ograniczeń i ryzyk;
stymulowanie zespołu do dzielenia się najlepszymi praktykami i zdobytym doświadczeniem;
Konserwacja, serwis i naprawa infrastruktury związanej z budynkiem oraz maszyn produkcyjnych
Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu pozyskania ofert na usługi, części i materiały
Nadzór nad realizacją harmonogramu przeglądów dotyczących budynków i infrastruktury
Nadzór nad firmami zewnętrznymi realizującymi zadania na terenie zakładu oraz odbiór zrealizowanych prac
Weryfikacja zgłoszeń awarii, usterek oraz modernizacji dotyczących budynku i infrastruktury oraz współpraca z Technikiem Utrzymania Obiektu w celu jak najszybszego ich usunięcia/zrealizowania
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne zgodnie z procedurami do działu zakupów
Pomoc w diagnozowaniu oraz naprawie usterek z zakresu maszyn, elektryki i mechaniki
Promowanie kultury bezpiecznego i higienicznego miejsca pracy wraz z przestrzeganiem zasad związanych z ochroną środowiska
Tworzenie wykwalifikowanego zespołu w oparciu o budowanie kompetencji i ścieżek rozwoju pracowników
Zapewnienie efektywnej współpracy zespołów poprzez jasną komunikację oraz określanie właściwych celów
Określenie i implementowanie strategii rozwoju działu produkcyjnego
Wdrażanie najlepszych praktyk zarządzenia i nadzoru nad procesami ze szczególnym uwzględnieniem ich optymalizacji (koszty, jakość, BHP) przy spełnieniu wymagań klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Zapewnienie nadzoru nad terminową realizacją planów produkcyjnych
Nadzór nad zgodnością wyrobów medycznych z systemem jakości
Monitorowanie oraz prowadzenie dokumentacji produkcyjnej i jakościowej,
Przygotowanie oraz kontrola budżetu działu produkcji
Wykonywanie obowiązków służby BHP zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi standardami
Doskonalenie systemu zarządzania BHP i Ochrony Środowiska oraz realizowanie polityki i celów procesowych firmy
Analizowanie i ocenianie stanu środowiska pracy pod względem bezpieczeństwa, ochrony środowiska i stanu ochrony przeciwpożarowej, identyfikowanie zagrożeń
Szkolenia pracowników z zakresu BHP, Ochrony Środowiska
Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków i bezpieczeństwa pracy oraz wskaźników środowiska pracy
Współpraca w zakresie nowych inwestycji na terenie firmy dotyczących wymagań BHP, Ochrony środowiska i PPOŻ
Udział w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy i w innych zakładowych komisjach zajmujących się bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym zapobieganiem wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym,
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi spoza zakładu pracy w kwestiach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
Uczestniczenie w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy w zakładzie
Nadzór nad całościowym wdrożeniem nowych wyrobów do produkcji seryjnej – od WE do WY;
Zapewnienie zgodności procesów i projektów z wewnętrznymi procedurami oraz oczekiwaniami klienta, w tym: dokumentacja, rozwiązania technologiczno-procesowe oraz wymagania jakościowe;
Zakup i implementacja nowych procesów, maszyn, gniazd technologicznych;
Prowadzenie wielopoziomowych projektów Nowych Wdrożeń i/lub Transferów Produktów;
Moderowanie procesu DFM z zespołem multidyscyplinarnym (wewnętrzne), jak i z klientem (zewnętrzne);
Uczestnictwo w kwotowaniu i wycenie nowych wyrobów, procesów, technologii i automatyzacji;
Koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem (PFMEA) oraz środowiskiem testów, produkcji pre-seryjnej, jak i walidacyjnej;
Poziomowanie problemów, nadzór nad ich rozwiązywaniem i implementacją zmian, wraz z ciągłym monitorowaniem progresu;
Definiowanie, analizowanie i proponowanie rozwiązań złożonych problemów, w tym między innymi związanych z procesem, sprzętem, materiałem, łańcuchem dostaw, dokumentacją, walidacją sprzętu, IQ / OQ / PQ, ERP, PLM i innymi stosownymi procesami;
Opracowywanie planów działania, aby osiągnąć cele efektywności krótko- i długoterminowej, wybieranie nowych metod produkcji, projektów, urządzeń produkcyjnych i metod monitorowania wydajności;
Prowadzenie nadzoru nad monitorowaniem i ocenianiem sprzętu i materiałów, aby zapewnić optymalne wyniki w procesie produkcyjnym;
Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem maszyn, urządzeń i instalacji na terenie fabryki (maszyny CNC, urządzenia elektryczne, pneumatyczne, automatyka, systemy sterowania)
Analiza awarii i realizacja przeglądów prewencyjnych maszyn i urządzeń
Zarządzanie sekcją Ciągłego Doskonalenia i Innowacji;
Prowadzenie i raportowanie projektów – OpEx - w ramach globalnego programu oszczędnościowego;
Nadzór nad programem „Gemba Academy”;
Definiowanie i wdrażanie strategicznych planów/projektów ciągłego doskonalenia w firmie oraz komunikowanie ich do klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
Prowadzenie interdyscyplinarnych projektów oszczędnościowych z wykorzystaniem technik, narzędzi i/lub filozofii bezpośrednio związanych z ciągłym doskonaleniem i redukcją kosztów;
Rekomendowanie zmian w obszarze istniejących procesów celem zwiększenie ich efektywności z równoległym generowaniem oszczędności;
Analiza strat (wielopłaszczyznowe „muda”) wraz z definiowaniem działań korygujących;
Prowadzenie warsztatów i wewnętrznych szkoleń w zakresie technik rozwiązywania problemów i koordynacji zmian doskonalących;
Nadzór nad layoutem zakładu, proponowanie zmian i usprawnień w tym obszarze;
Nadzór nad tworzeniem i weryfikowaniem norm czasu pracy;
Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań i narzędzi z zakresu SMART Industry;
Koordynacja i rozwijanie wykorzystania techniki druku 3D w obszarze działań optymalizujących koszty;
uczestniczenie w wycenie projektu, definiowanie zarysu procesu i wstępnej kalkulacji kosztów;
zapewnienie, że wymagania klienta zostały zidentyfikowane i odpowiednio zakomunikowane;
zarządzanie wszystkimi aspektami projektu, na każdym etapie jego realizacji, zgodnie z wewnętrzną procedurą;
monitorowanie procesu celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji projektu zgodnie z zakresem (jakość), harmonogramem oraz budżetem;
definiowanie zasobów niezbędnych do realizacji projektu;
delegowanie oraz monitorowanie zadań wraz z adresowaniem ich do wybranych członków zespołu/projektu;
ustalanie priorytetów wykonywanych zadań;
wyznaczanie kierunku działania zespołu;
aktualizowanie dokumentacji projektowej;
nadzorowanie sprawności komunikacji w zespole projektowym;
prowadzenie komunikacji zewnętrznej np. z klientem i/lub współpracującymi podwykonawcami;
prowadzenie spotkań przed i po-produkcyjnych w fazach proto, pre-seryjnej oraz seryjnej;
rozwiązywanie problemów procesowo-projektowych, optymalizacji zmiennych trójkąta projektu (czas, koszt, zakres) oraz neutralizacji wpływu występujących w projekcie ograniczeń i ryzyk;
stymulowanie zespołu do dzielenia się najlepszymi praktykami i zdobytym doświadczeniem;
współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie zarządzania ryzykiem, komunikacją, ludźmi, kontraktami, udziałowcami i integralnością;
współuczestniczenie we wdrażaniu nowych projektów, maszyn oraz technologii – sekcja Nowych Wdrożeń i sekcja Technologii CNC;
pracę w zespole typu Agile wraz z możliwością doświadczania sprintów typu Scrum;
zdobycie pierwszego doświadczenia w zakresie rozwiązywania problemów procesowo-projektowych, optymalizacji zmiennych trójkąta projektu (czas, koszt, zakres) oraz neutralizacji wpływu występujących w projekcie ograniczeń i ryzyk;
Nadzór nad całościowym wdrożeniem nowych wyrobów do produkcji seryjnej – od WE do WY;
Zapewnienie zgodności procesów i projektów z wewnętrznymi procedurami oraz oczekiwaniami klienta, w tym: dokumentacja, rozwiązania technologiczno-procesowe oraz wymagania jakościowe;
Zakup i implementacja nowych procesów, maszyn, gniazd technologicznych;
Prowadzenie wielopoziomowych projektów Nowych Wdrożeń i/lub Transferów Produktów;
Moderowanie procesu DFM z zespołem multidyscyplinarnym (wewnętrzne), jak i z klientem (zewnętrzne);
Uczestnictwo w kwotowaniu i wycenie nowych wyrobów, procesów, technologii i automatyzacji;
Koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem (PFMEA) oraz środowiskiem testów, produkcji pre-seryjnej, jak i walidacyjnej;
Poziomowanie problemów, nadzór nad ich rozwiązywaniem i implementacją zmian, wraz z ciągłym monitorowaniem progresu;
Definiowanie, analizowanie i proponowanie rozwiązań złożonych problemów, w tym między innymi związanych z procesem, sprzętem, materiałem, łańcuchem dostaw, dokumentacją, walidacją sprzętu, IQ / OQ / PQ, ERP, PLM i innymi stosownymi procesami;
Opracowywanie planów działania, aby osiągnąć cele efektywności krótko- i długoterminowej, wybieranie nowych metod produkcji, projektów, urządzeń produkcyjnych i metod monitorowania wydajności;
Prowadzenie nadzoru nad monitorowaniem i ocenianiem sprzętu i materiałów, aby zapewnić optymalne wyniki w procesie produkcyjnym;
Nadzór nad całościowym wdrożeniem nowych wyrobów do produkcji seryjnej – od WE do WY;
Zapewnienie zgodności procesów i projektów z wewnętrznymi procedurami oraz oczekiwaniami klienta, w tym: dokumentacja, rozwiązania technologiczno-procesowe oraz wymagania jakościowe;
Zakup i implementacja nowych procesów, maszyn, gniazd technologicznych;
Prowadzenie wielopoziomowych projektów Nowych Wdrożeń i/lub Transferów Produktów;
Moderowanie procesu DFM z zespołem multidyscyplinarnym (wewnętrzne), jak i z klientem (zewnętrzne);
Uczestnictwo w kwotowaniu i wycenie nowych wyrobów, procesów, technologii i automatyzacji;
Koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem (PFMEA) oraz środowiskiem testów, produkcji pre-seryjnej, jak i walidacyjnej;
Poziomowanie problemów, nadzór nad ich rozwiązywaniem i implementacją zmian, wraz z ciągłym monitorowaniem progresu;
Definiowanie, analizowanie i proponowanie rozwiązań złożonych problemów, w tym między innymi związanych z procesem, sprzętem, materiałem, łańcuchem dostaw, dokumentacją, walidacją sprzętu, IQ / OQ / PQ, ERP, PLM i innymi stosownymi procesami;
Opracowywanie planów działania, aby osiągnąć cele efektywności krótko- i długoterminowej, wybieranie nowych metod produkcji, projektów, urządzeń produkcyjnych i metod monitorowania wydajności;
Prowadzenie nadzoru nad monitorowaniem i ocenianiem sprzętu i materiałów, aby zapewnić optymalne wyniki w procesie produkcyjnym;
Zarządzanie sekcją Ciągłego Doskonalenia i Innowacji;
Prowadzenie i raportowanie projektów – OpEx - w ramach globalnego programu oszczędnościowego;
Nadzór nad programem „Gemba Academy”;
Definiowanie i wdrażanie strategicznych planów/projektów ciągłego doskonalenia w firmie oraz komunikowanie ich do klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
Prowadzenie interdyscyplinarnych projektów oszczędnościowych z wykorzystaniem technik, narzędzi i/lub filozofii bezpośrednio związanych z ciągłym doskonaleniem i redukcją kosztów;
Rekomendowanie zmian w obszarze istniejących procesów celem zwiększenie ich efektywności z równoległym generowaniem oszczędności;
Analiza strat (wielopłaszczyznowe „muda”) wraz z definiowaniem działań korygujących;
Prowadzenie warsztatów i wewnętrznych szkoleń w zakresie technik rozwiązywania problemów i koordynacji zmian doskonalących;
Nadzór nad layoutem zakładu, proponowanie zmian i usprawnień w tym obszarze;
Nadzór nad tworzeniem i weryfikowaniem norm czasu pracy;
Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań i narzędzi z zakresu SMART Industry;
Koordynacja i rozwijanie wykorzystania techniki druku 3D w obszarze działań optymalizujących koszty;
Manges integration of newly acquired business, reporting to General Manager
Responsible for major production transfer to Poland within a scope around areas of precise machining, wire forming, assembly and 3D printing for medical device purposes
In-person present during transfer activities between sending and receiving location (ability to travel)
Drives opportunity assessment and project proposals at project initiation
Oversees quoting activities including the process outline and costing
Leads project requirement checklists through justification and/or rationalization of activities associated with product launch. Owns project planning and timeline execution. Manages all aspects of the project as required
Monitors processes and communicates schedules and plans required to ensure efficient, timely and compliant deliveries of a project from proposal to completion ensuring that activities are carried out according to the timeline and budget
Collaborates with customers and across functional areas to ensure harmonious project coordination throughout the entire launch/transfer process
Ensures that the customer requirements have been identified and are adequately communicated
Facilitates change management process
Supports purchasing/logistics in supply chain integration
Leads pre/post production meetings
Leads cross-functional teams to successfully complete assigned projects. Exposed to Senior Executives
Works proactively with the team to share best-practices, and lessons learned
Fosters close and productive relationships with cross-functional counterparts
May work on multiple projects simultaneously
Work for customer support and with Business Development to solicit new program opportunities and maintain alignment of overall business strategies and long-term goals
Understands, practices, and enforces corporate policies and procedures
Supports all departmental strategies and corporate goals and objectives
Zarządzanie sekcją Ciągłego Doskonalenia i Innowacji;
Prowadzenie i raportowanie projektów – OpEx - w ramach globalnego programu oszczędnościowego;
Nadzór nad programem „Gemba Academy”;
Definiowanie i wdrażanie strategicznych planów/projektów ciągłego doskonalenia w firmie oraz komunikowanie ich do klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
Prowadzenie interdyscyplinarnych projektów oszczędnościowych z wykorzystaniem technik, narzędzi i/lub filozofii bezpośrednio związanych z ciągłym doskonaleniem i redukcją kosztów;
Rekomendowanie zmian w obszarze istniejących procesów celem zwiększenie ich efektywności z równoległym generowaniem oszczędności;
Analiza strat (wielopłaszczyznowe „muda”) wraz z definiowaniem działań korygujących;
Prowadzenie warsztatów i wewnętrznych szkoleń w zakresie technik rozwiązywania problemów i koordynacji zmian doskonalących;
Nadzór nad layoutem zakładu, proponowanie zmian i usprawnień w tym obszarze;
Nadzór nad tworzeniem i weryfikowaniem norm czasu pracy;
Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań i narzędzi z zakresu SMART Industry;
Koordynacja i rozwijanie wykorzystania techniki druku 3D w obszarze działań optymalizujących koszty;
Nadzór nad całościowym wdrożeniem nowych wyrobów do produkcji seryjnej – od WE do WY;
Zapewnienie zgodności procesów i projektów z wewnętrznymi procedurami oraz oczekiwaniami klienta, w tym: dokumentacja, rozwiązania technologiczno-procesowe oraz wymagania jakościowe;
Zakup i implementacja nowych procesów, maszyn, gniazd technologicznych;
Prowadzenie wielopoziomowych projektów Nowych Wdrożeń i/lub Transferów Produktów;
Moderowanie procesu DFM z zespołem multidyscyplinarnym (wewnętrzne), jak i z klientem (zewnętrzne);
Uczestnictwo w kwotowaniu i wycenie nowych wyrobów, procesów, technologii i automatyzacji;
Koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem (PFMEA) oraz środowiskiem testów, produkcji pre-seryjnej, jak i walidacyjnej;
Poziomowanie problemów, nadzór nad ich rozwiązywaniem i implementacją zmian, wraz z ciągłym monitorowaniem progresu;
Definiowanie, analizowanie i proponowanie rozwiązań złożonych problemów, w tym między innymi związanych z procesem, sprzętem, materiałem, łańcuchem dostaw, dokumentacją, walidacją sprzętu, IQ / OQ / PQ, ERP, PLM i innymi stosownymi procesami;
Opracowywanie planów działania, aby osiągnąć cele efektywności krótko- i długoterminowej, wybieranie nowych metod produkcji, projektów, urządzeń produkcyjnych i metod monitorowania wydajności;
Prowadzenie nadzoru nad monitorowaniem i ocenianiem sprzętu i materiałów, aby zapewnić optymalne wyniki w procesie produkcyjnym;
Drives opportunity assessment and project proposals at project initiation
Oversees quoting activities including the process outline and costing
Leads project requirement checklists through justification and/or rationalization of activities associated with product launch
Owns project planning and timeline execution
Manages all aspects of the project as required
Monitors processes required to ensure efficient, timely and compliant deliveries of a project from proposal to completion ensuring that activities are carried out according to the timeline and budget
Responsible for monitoring and communicating product introduction schedules and plans
Interfaces often with customers and across functional areas concerning project efforts
Collaborates with customers to ensure harmonious project coordination throughout the entire launch process
Ensures that the customer requirements have been identified and are adequately communicated
Guides pFEMA development and team discussions along with managing the risk mitigation activities and testing
Facilitates ECN process
Communicates and works with manufacturing to ensure design manufacturability
Reports on project performance metrics
Supports purchasing in supply chain integration
Leads pre/post production meetings
Leads cross-functional teams to successfully complete assigned projects
Works proactively with the team to share best-practices, and lessons learned
Fosters close and productive relationships with cross-functional counterparts
May work on multiple projects simultaneously
Work for customer support and with Business Development to solicit new program opportunities and maintain alignment of overall business strategies and long-term goals
Understands, practices, and enforces corporate policies and procedures
Supports all departmental strategies and corporate goals and objectives
ONE PARAGON - Staż w Dziale Inżynierii i Ciągłego Doskonalenia
Stanisława Staszica 5, Siechnice
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Tworzymy na kształt doskonałości (ang: paragon) jeden zespół! Nasze wartości to: współpraca (collaboration), poczucie odpowiedzialności (empowerment), pasja (passion) oraz współpraca (service). Poszukujemy osób, które chcą rozwijać się i podążać razem z nami inżynieryjną ścieżką kariery
Twój zakres obowiązków:
czynny udział we wdrożeniach nowych procesów oraz produktów
współuczestniczenie we wdrażaniu nowych projektów, maszyn oraz technologii
analizowanie problemów technicznych w procesach produkcyjnych (raport A3, problem solving, VSM)
proponowanie i poszukiwanie rozwiązań usprawniających nasze procesy
nabycie doświadczenia w tworzeniu dokumentacji w oparciu o wytyczne, standardy oraz wymagania branży medycznej
Nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem maszyn, urządzeń i instalacji na terenie fabryki (maszyny CNC, urządzenia elektryczne, pneumatyczne, automatyka, systemy sterowania)
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych oraz udział w tworzeniu dokumentacji związanej z maszynami
Analiza awarii i przeglądów prewencyjnych oraz realizacja projektów oszczędnościowych i usprawniających funkcjonowanie działu
Bieżące naprawy, diagnostyka i konserwacja maszyn i urządzeń oraz wsparcie pozostałych członków zespołu w realizacji zadań
Kontakt z serwisami zewnętrznymi i nadzór nad ich pracą oraz tworzenie zamówień na części zamienne
Prowadzenie procesu wyceny nowych produktów, grupy produktów w tym: analiza DFM, feasibility study, definicji procesu technologicznego, operacyjnego oraz business case;
Przygotowywanie dokumentacji RFQ w tym: QM (Quote Master) i QF (Quote Form);
Praca z dokumentacją techniczną, normami i środowiskiem Excel – QM, QF;
Kooperacja z funkcjami obsługi sprzedaży (komunikacja w języku angielskim);
Kooperacjami z dostawcami procesów zewnętrznych;
Definiowanie krótko i długoterminowej dostępności maszyn, procesów i zasobów produkcyjnych;
Wykonywanie GAP Analysis pomiędzy założeniami technologicznymi, a rzeczywistymi zdolnościami produkcyjnymi, w tym weryfikacja kosztu i marży;
Raportowanie postępów w bieżących procesach wyceny produktów i procesów;
Zarządzanie i koordynacja działań zespołu Inżynierii i Nowych Wdrożeń (>10 osób) – w tym planowanie zadań; dostępności wraz z definiowaniem zespołów projektowych i operacyjnych np. Task Force;
Prowadzenie wielopoziomowych projektów Nowych Wdrożeń i/lub Transferów Produktów;
Moderowanie procesu DFM z zespołem Inżynierii (wewnętrzne), jak i z klientem (zewnętrzne);
Koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem (PFMEA) oraz środowiskiem testów, produkcji pre-seryjnej, jak i walidacyjnej;
Kwotowanie i wycena nowych wyrobów, procesów, technologii i automatyzacji;
Odpowiedzialny za monitorowanie oraz raportowanie rezultatów w zakresie realizacji projektów Nowych Uruchomień – w tym praca z założeniami biznesowymi;
Planowanie strategii obróbczych w perspektywie krótko- i długo- terminowej;
Zakup i implementacja nowych procesów, maszyn, gniazd technologicznych;
Poziomowanie problemów, nadzór nad ich rozwiązywaniem i implementacją zmian wraz z ciągłym monitorowaniem progresu;
Zapewnienie zgodności procesów i projektów z wewnętrznymi procedurami, jak również oczekiwaniami klienta w tym: dokumentacja, rozwiązania technologiczno-procesowe oraz oczekiwania jakościowe;
Zarządzaniem budżetem działu – w tym nadzór nad kosztami OPEX i wydatkami CAPEX;
Kooperacja z sekcją ciągłego doskonalenia oraz liderami/kierownikami projektów;
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta podczas procesów walidacji
Wsparcie tworzenia analiz ryzyka dla procesów
Wsparcie inżynierów jakości i inżynierów jakości w analizie problemów produkcyjnych
Ocenianie wpływu zmian na status kwalifikacji oraz walidacji
Zarządzanie odchyleniami wynikającymi z procesów kwalifikacyjnych i walidacyjnych, analiza przyczyn, wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań korygujących
Instalacja, konfiguracja, diagnostyka i utrzymanie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, mobilnych i innych, w tym również sprzętu serwerowego i sieciowego, według wytycznych i pod nadzorem korporacyjnego zespołu IT;
Nadzór nad pracą wewnętrznej, lokalnej sieci strukturalnej;
Rozwiązywanie problemów systemowych, serwisowych i sprzętowych;
Reagowanie na problemy informatyczne na miejscu, jak również zapewnienie w razie potrzeby wsparcia telefonicznego i zdalnego;
Obsługa i dokumentowanie zapytań w centralnym systemie obsługi klientów;
Wsparcie i instruowanie użytkowników w zakresie korzystania z aplikacji i systemów;
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w postaci instrukcji i wskazówek dla użytkowników;
Planowanie rozwoju i zmian środowiska informatycznego;
Wsparcie i uczestnictwo w projektach ciągłego doskonalenia, implementacji systemów i aplikacji wspierających środowisko produkcyjne i administracyjne;