Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Take the lead on some of the most technical and hardest problems to solve, working with teams of engineers and advising on what gets delivered
Advocate for the area of technology within the company, communicating to a diverse global team of hundreds of engineers
Participate in the technology leadership team and provide oversight in your discipline as a senior engineering lead
Decide on how Engineering is done and ensure quality standards are adhered to by teams and advanced
Ensure that technology risks and opportunities are identified, managed, and resolved appropriately
Ensure that new technology is evaluated for its applicability within the company, decisions are communicated, and engineers follow the direction that you set
Build solutions that can scale to hundreds of Engineers, designing for scalability, reusability
Collaborate with the recruiting team and Engineering leadership to attract, onboard, and retain diverse top talent
Peer reviewing code by a diverse team, provide feedback in a timely and collaborative manner
Demonstrate engineering patterns that enable teams to solve complex engineering problems in simple ways
Work with a diverse Engineering leadership team to define the strategy for how engineering is done in your discipline
Identify strategic ways to reduce technical debt, working with teams to ensure they are continuously improving
Proactive collaboration in the project team to help develop the product using your experience to help guide the team through the whole development lifecycle
Hands on with planning, estimating, contributing to the architecture, coding, development
We promote a DevOps culture so you will need to look beyond pure programming and get involved with the deployment and operation of the software we build
Holding the role of SAP Business Consolidation Project Lead you will be responsible for coordinating global implementation project to replace current consolidation system with the new solution BCS/4HANA. You will be acting as global process owner for the consolidation service during cooperation with internal business teams and external providers. You will gather business requirements, create required documentation, perform UATs and coordinate the implementation processes of Business Consolidation tool across the globe
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik działu technicznego i infrastruktury
Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór nad eksploatacją zakładowego parku maszynowego,
Planowanie przeglądów, prewencji, konserwacji i remontów maszyn i urządzeń,
Nadzór nad planem remontów infrastruktury budynkowej zakładu,
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem kierowników i specjalistów,
Współpraca z organami i firmami zewnętrznymi,
Nadzór nad przepływem i aktualizacją dokumentacji technicznej i remontowej
W związku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje specjalisty zainteresowanego rolą Sales Development Managera, który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów oraz rozwój kanału sprzedaży bezpośredniej do klientów typu: OEM, END USER. Szukam osoby, która ma wiedzę w obszarze technicznym (obróbka i sprzedaż metali, stali/ znajomość branży kolejowej, zbrojeniowej, medycznej będzie dodatkowym atutem). Osoba ta będzie pracowała projektowo – od pozyskania Klienta po realizację całego projektu. Ponadto, do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji klientami, negocjowanie warunków współpracy oraz monitorowanie na bieżąco działań konkurencji. Osoba ta będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań służących zapewnieniu jakościowej i ilościowej realizacji celów sprzedażowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Test Engineer
Kraków
Wygasła: 11.05.2024
full-time
kontrakt B2B
home office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
Conducting automation and manual tests (50/50%)
Interact with project management, business analysts, developers, and stakeholders to develop a strong understanding of the projects and testing objectives
Design and create test conditions to address business and technical use cases
Design, implement and execute automation test cases using Test Automation Framework and analyse test results
Execute manual test cases for various projects and applications
Participate in troubleshooting and triaging of issues with different teams to drive towards root cause identification and resolution
Document, track and escalate issues as appropriate, using Azure DevOps
Support production deployment of applications and perform “validation testing” during the off-hours maintenance windows
Lead and coordinate testing efforts for changes that involve 40+ applications
Guide and mentor QA analysts in the team
Performing POC for performance testing requirements
Przyjmowanie zleceń od niemieckojęzycznych firm, które mają siedzibę w Niemczech / Austrii /Szwajcarii
Przyjmowanie zleceń przez telefon oraz poprzez systemy E-Mail/Online od firm ubezpieczeniowych, firm assistance/leasingowych oraz koordynacja realizacji usługi
Realizacja wszystkich uzgodnionych z klientem procedur (assistance, ubezpieczenia, leasing)
As part of the core team of the project (together with Project Director, Project Procurement Manager, Site Manager), the Large Project Senior Engineering Manager is responsible for the definition and application of the strategy for all engineering and technical aspects of the project
He/She is managing the engineering resources allocated to the project (engineering managers, project engineers, discipline leads). He/She is directly managing a team of Project Engineers, each in charge of a specific scope or package. He/She also manages the scope across different E&C centres, as per the project execution strategy
He/She manages the interfaces among engineering disciplines and with the technology department and procurement department, site activities, vendors, licensors, and partners for all engineering & technical topics, he/she is the main point of contact between the client and E&C and he/she ensures that all client technical requirements are being addressed properly by E&C
He/She must lead the identification and qualification of engineering partners for the proper execution of his/her project
He/She then is fully responsible for the management and control of these partners, including change orders validation, quality compliance, schedule and costs associated with this scope
He/She should be vigilant to protect the interests of AL E&C in front of this partner, with support of the contract/subcontract manager
He/She leads the technical interface management with clients, suppliers, engineering subcontractors or site team. The Large Project Senior Engineering Manager is owner of the engineering quality process for the project. As such, he/she organises and leads the engineering project meetings and project review meetings
He/She defines the necessary engineering coordination procedures, project documentation management procedures, discipline-specific processes to be implemented and approves general project specifications
He/She is responsible for all project engineering KPIS (staff hours consumption, engineering progress, quantities, schedule related KPIs)
Projektowanie, planowanie, wdrażanie i utrzymywanie struktur/testów z wykorzystaniem BDD
Współtworzenie zespołu rozwojowo-utrzymaniowego produktu i wsparcie w zakresie zapewniania jakości procesu wytwórczego w zwinnym podejściu opartym o pipeline CI/CD
Tworzenie i aktualizacji automatycznych testów regresyjnych dla oprogramowania dostarczanego w ramach krótkich cykli wytwórczych (1-2 tygodniowe Sprint)
Weryfikacja automatyczna i manualna funkcjonalności wytwarzanych w ramach cyklu wytwórczego zespołu
Identyfikacja i uzupełnianie obszarów funkcjonalnych niepokrytych testami automatycznymi oraz luk w procesie zapewnienia jakości produktu
Proaktywne badanie i debugowanie defektów aplikacji
Przygotowywanie danych i tworzenie dokumentacji produkcyjnej w systemie ERP na podstawie dokumentacji technicznej z uwzględnieniem bieżących potrzeb klienta
Układanie technologii dla produkowanych maszyn i części maszyn;
Wykonywanie kalkulacji kosztu standardowego oraz lead time dla pozycji;
Weryfikacja i uzupełnianie danych i dokumentacji produkcyjnej z uwzględnieniem dostępności materiałów oraz możliwości technologicznych;
Optymalizacja parametrów pozycji asortymentowych, monitorowanie odchyleń od ustalonych standardów w globalnej bazie danych celem zachowania jakości i jednorodności danych i procesów;
Uczestnictwo we wprowadzanych zmianach, propagowanie postawy otwartości na zmiany, usprawnienia;
Wsparcie współpracowników oraz zespołów w produkcyjnych w procesach produkcyjnych
Data Warehouse ownership, maintenance, support, and optimizations in a large multi-tenant architecture using AWS Redshift and other AWS Data Pipeline & Ingestion services
Data Modeling, ETL and/or ELT for complex large IoT, Operational Behavioral, and Meta Data
Own Data Warehouse security issue resolution, monitoring, workload management, query optimization, HA/DR for the RedShift clusters
Data Warehouse: Automation, Monitoring, Data Governance & Compliance, Scalability, and Cost Management
Supports all phases of product Analytics & Insights Value Stream projects from conception and architecture through execution and support for full development lifecycles in collaboration with multifunctional leaders, stakeholders, contributors, and customers
Drives development principles, best practices, quality standards, and activities within engineering production to minimize/mitigate risks, issues, and defects of platform service offerings, such that teams may appropriately characterize, manage, and remediate
Aligns with Product and other key stakeholders to help scope projects, define requirements, perform gap analysis, refine functional requirements, and manage engineering team’s technical execution and commitments using Agile/Scrum best practices
Conceptualizes solutions and generates secure design requirements, for related feature and function development, implement required modules and solutions, and fosters new product development and innovation
Provides technical & thought leadership, mentorship, and training
Provides timely and expert support to resolve difficult problems and issues
Works closely with technical writers to create documentation for developers, consumers and customers
Communicates with other TVSLs to design solutions aligned with the overall goal
Identyfikowanie docelowych firm i kluczowych decydentów
Opracowanie i utrzymanie bazy danych potencjalnych klientów
Inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami, aby zrozumieć ich potrzeby biznesowe i przedstawić produkty/usługi naszej firmy
Prowadzenie rozmów, aby ocenić zainteresowanie i potencjał zakupowy klienta
Wdrożenie strategi pielęgnowania leadów, aby budować i utrzymywać relacje z potencjalnymi klientami w miarę upływu czasu
Dostarczanie odpowiednich informacji i treści, które edukują i wpływają na potencjalnych klientów w procesie podejmowania decyzji
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży, aby zapewnić płynne przekazywanie potencjalnych klientów
Wykorzystywanie firmowego CRM i innych narzędzi do śledzenia działań związanych z pozyskiwaniem potencjalnych klientów i prowadzenia dokładnych rejestrów interakcji
Regularne generowanie raportów dotyczących wskaźników generowania leadów, współczynników konwersji i ogólnej wydajności
Identyfikowanie trendów i obszarów wymagających poprawy
Contributing to the creation of work breakdowns and estimates for directed tasks within an Agile framework,
Developing Connectivity solutions heavy machinery such as IoT, Data Synchronization, Remote Access, Vehicle-to-Vehicle and Vehicle-to-Anything,
Using Vector CANALYZER tool or Open Source equivalents to monitor data on machine and confirm data is properly collected in the cloud applications,
Development of applications using C++ ,
Unit Testing and pre-integration performance checking of all software,
Software Integration functional testing and performance verification,
Using of software development tools for version control, review and continuous integration while completing necessary documentation during the design and release software phases
Work as a senior developer within the Collibra Centre of Excellence, focusing on workflow development and integration between Collibra and other systems
Possess strong communication skills
Analyze business requirements
Engage in coding and unit testing
Facilitate production releases and provide ongoing support
Zapewnienie rutynowego wsparcia serwisowego przedstawicielom handlowym w strategicznych okręgach w celu realizacji uzgodnionych planów zapewnienia bezpieczeństwa systemu dla klientów i ciągłego doskonalenia procesów
Pomaganie przedstawicielom handlowym w uruchamianiu nowych aplikacji zarówno u istniejących klientów, jak i u nowych klientów
Rozwijanie silnych relacji z kluczowymi interesariuszami w strategicznych okręgach, w których zapewniasz wsparcie serwisowe innym oddziałom
Zapewnienie wsparcia technicznego klientom; identyfikowanie i rozwiązywanie problemów klientów,
Angażowanie się w rozwiązywanie problemów poprzez przeprowadzanie analizy systemu, interpretację danych i dostarczanie pisemnych zaleceń w celu zapewnienia, że operacje klienta działają na optymalnym poziomie;
Główna_y Księgowa_y / Manager ds. Finansów i Księgowości
Świętochłowice
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości oraz rozwój zespołu,
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, w tym odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych,
Współpracę z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi, bankami i audytorami,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych i kontrolę formalno-prawną, księgową i merytoryczną dokumentów,
Przygotowywanie raportów dla zarządu wraz z ich interpretacją i rekomendacjami (rozwijanie sprawozdawczości zarządczej),
Wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze księgowości,
Przeprowadzanie procesu budżetowania, a także bieżącej analizy i kontroli budżetu kosztowego,
Monitorowanie i prognozy płynności finansowej spółki,
Zarządzanie polityką należności i zobowiązań, a także koordynowanie działań windykacyjnych
Completes activities related to the accurate and timely delivery of services on behalf of assigned clients which includes but is not limited to various checks of completeness and accuracy of documentation in place
Understanding of the various regulations applicable to the role and the associated control framework related to the opened and maintained account’s position
Responsible for the completion of tasks and leading engagements across business areas. Identifies trends, provides complex root cause analysis and executes recommendations
Serves as an escalation point for more junior members of the team. May be responsible for assigning the workload and monitoring timeliness and accuracy of its completion
Regularly interacts with clients and internal stakeholders in answering questions and resolving issues regarding regulatory requirements
zarządzanie gastronomią hotelową (restauracje, bar, kawiarnie, punkty sezonowe)
planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego personelu
nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem i zaopatrzeniem magazynów, kuchni, restauracji, barów pod względem merytorycznym (wykonywanie pracy) oraz formalnym (prowadzenie dokumentacji, rozliczenia finansowe i materiałowe)
promocja oferty gastronomicznej hotelu w celu zwiększania wartości sprzedaży
Establish and maintain overview and exchange on current and evolving regulatory requirements in Europe, with primary focus on medical devices
Provide expert regulatory input to strategic decision-making, and ensure that regulatory strategies and regulatory operational activities are effectively executed to meet the business objectives and legal requirements, in close collaboration with Regulatory Operations and other internal stakeholders
Manage the maintenance activities potentially including Life Cycle Management strategy for medical devices in Europe, and in collaboration with the Regulatory Operations
Ensure regulatory compliance and maintenance of all product registrations and licenses throughout the whole life-cycle of the products under his/her responsibility
Ensure timely submission of high quality responses to queries raised by regulatory agencies and follow up on these requests
Provide support to the Regulatory Affairs Managers in the hubs on topics related to medical devices
Write comprehensible, clear Regulatory Assessments and documents for internal and external stakeholders e.g. Authorities and trade Associations
Ensure that regulatory submissions and other deliverables meet strict deadlines and fulfil European regulatory standards
Support in the development and implementation of regulatory standards that convey the best practices in the regulatory department
Establish strong relationships within the European organization, Regulatory Operations and Global Technology partners on a cross-functional basis including Marketing, Legal, Technical, Supply Chain, Regulatory and Product Safety, to ensure alignment and synchronisation between Regulatory strategies and Business goals
Provide regulatory support on day-to-day regulatory issues, new initiatives and developments, including training to internal stakeholders and support to the Regulatory Affairs Managers in the hubs on topics related to the products and projects under his/her responsibility
Provide assistance to authority inspections in the matters under Regulatory responsibility
Represent company interests in selected European and Local Trade Associations and sharing information with internal stakeholders
Ensure the review and approval of artworks for products and territories under his/her responsibility
Provide input for budget preparation and reviews
Collaborate in regional and global regulatory projects and act as a project manager on the projects assigned to him/her
Contribute to effective use of the network of regulatory consultants, including coordination with procurement and legal for contract negotiations and FCPA and Due Diligence processes
Zapewnienie rutynowego wsparcia serwisowego przedstawicielom handlowym w strategicznych okręgach w celu realizacji uzgodnionych planów zapewnienia bezpieczeństwa systemu dla klientów i ciągłego doskonalenia procesów
Pomaganie przedstawicielom handlowym w uruchamianiu nowych aplikacji zarówno u istniejących klientów, jak i u nowych klientów
Rozwijanie silnych relacji z kluczowymi interesariuszami w strategicznych okręgach, w których zapewniasz wsparcie serwisowe innym oddziałom
Zapewnienie wsparcia technicznego klientom; identyfikowanie i rozwiązywanie problemów klientów,
Angażowanie się w rozwiązywanie problemów poprzez przeprowadzanie analizy systemu, interpretację danych i dostarczanie pisemnych zaleceń w celu zapewnienia, że operacje klienta działają na optymalnym poziomie;
Serve as a Senior Category Insights Manager across key category – be a trusted and unbiased category partner that brings strong thought leadership to the customer
Plan, champion, and coordinate impactful category recommendations and best-practice sharing
Provide superior support to Key Customer team during Category Review process
Provide unbiased strategic and tactical insights and recommendations to Key Customers on Distribution, Shelving, Merchandising, Pricing, & Promotional opportunities to improve category performance instore and online
Uncover business opportunities with deep-dive analytics using a variety of resources including, but not limited to: POS, Syndicated Data, Marketplace & HH Panel Assessments, and Ad/Promotion Review
Responsible for leading analytics to provide value-added weekly reporting to the customer
Be a shopper and category champion within the organization, providing voice of customer and shaping learning plans
Work with cross-functional stakeholders and internal Shopper/Category partners on research opportunities: provide voice-of-customer, shape research projects, and activate findings to be customer-specific
Work on Category Strategy Development including growth plans for focus Segments/Brands, Regional/Demographic Opportunities, and Assortment Gaps
Influence and execute activation of merchandising improvements, efficient assortment, and clustering solutions
Ensure incident identification, assessment, quantification, reporting, communication, mitigation, and monitoring
Work collaboratively with other cybersecurity teams and business units
Drive the implementation of emerging threat intelligence (IOCs, updated rules, etc.) to identify affected systems and the scope of the attack
Implement standards and procedures to ensure alerts are addressed with relevancy, accuracy and in a timely manner
Define protocols and maturing of 'playbooks' for operational response to cyber threats
Operate autonomously to further investigate and escalate in accordance with policies, procedures, and defined processes
Provide teaching / mentoring to SOC level II and III Analysts
Lead SOC analysts during incident response actions, advise and coordinate with leadership during active incidents
Identify, evaluate, develop, and report SOC related metrics via dashboard and/or reports
Manage shift schedules and lead SOC personnel
Develop, lead and present relevant Cybersecurity tabletop exercises to SOC staff and relevant stakeholder groups for the purposes of identifying process improvement opportunities
In this role, as an incident commander, you will be a decision maker during a major incident
The role will have a focus on aspects of investigations
Evaluates and ensures the resolution of technically sophisticated security issues, internal control issues, critical incidents and/or crisis resolution management
Managing security incidents related to internal applications and infrastructure
Delegating tasks within the CSOC and collecting pertinent information from various data sources to support an investigation
Partnering with internal teams such as Digital Command Center, DBRT, Privacy and legal as part of the greater Incident response process
Maintain knowledge of applicable Security Operations policies, regulations, and compliance documents specifically related to security
Establish and maintain relationships with the suppliers, vendors, and partners with federal agencies along with the overall information security industry
Provide actionable intelligence through written and verbal products to a diverse audience, including business partners, senior leaders, and security analysts
Implement and mature Application Security capabilities (e.g., Application Security Testing, API Security, Container Security, Infrastructure as Code Security, etc.) with a focus on automation
Product Ownership (end to end)
Provide guidance and consultancy for dev teams
Refine the process for secure container usage
Ensure Infrastructure as Code automations and patterns are fit for purpose
Assess new patterns, methods and practices of software development as they arise for enterprise readiness and fitness for purpose
Participate in business planning to ensure cybersecurity capabilities are appropriately considered and reflected in the roadmap
Connect with and report valuable metrics to senior leadership
Timely reporting of security incidents or significant security problems to appropriate personnel
Act as the main point of contact for security issues for their area of influence
Pozyskiwanie potencjalnych klientów za pośrednictwem różnych kanałów,w tym tworzenia sieci kontaktów, poleceń, rozmów telefonicznych i udziału w wydarzeniachbranżowych
Badanie i analizę rynku
Budowanie relacji z klientami
Prezentację rozwiązań i sprzedaż konsultacyjną
Opracowanie propozycji i negocjacje
Realizacja celów sprzedażowych
Ścisła współpraca z zespołami wewnętrznymi, aby zapewnić płynne przejście od sprzedaży do wdrożenia
Nadzór i kontrola pracy podległych pracowników w celu realizacji zadań obsługi serwisowej i gwarancyjnej
Wspieranie procesu sprzedaży oraz utrzymania Klientów
Regularna analiza procesów operacyjnych w celu ich ciągłego doskonalenia, proponowanie i wdrażanie stosownych zmian
Udział w projektach europejskich i lokalnych w obszarze Serwisu oraz w zakresie Sprzedaży usług
Optymalizacja efektywności systemu planowania i realizacji zleceń serwisowych
Nadzór i bieżące wspieranie działań w procesie rozwiązywania reklamacji
Analiza wskaźników wydajności (KPI, SPI) oraz podejmowanie działań usprawniających/naprawczych
Prowadzenie oceny pracowniczej w tym przydzielanie celów, nadzór nad ich realizacją oraz współtworzenie planów rozwojowych
Usprawnienie procesu obrotu produktem używanym w zakresie tonerów, części i urządzeń zastępczych
Nadzór oraz podejmowanie działań celem utrzymania optymalnych stanów magazynowych
Udział w projektach sprzedażowych w zakresie Usług Serwisu (w obszarach: Office Printing, Production Printing, Service Advantage oraz innych realizowanych przez Spółkę)
Akceptacja umów serwisowych pod kątem poziomów świadczenia usług serwisowych (tzw. SLA), wyceny kontraktów serwisowych, usług dodatkowych, sprawdzenia poprawności umowy dla urządzeń segmentu Production Printing, Office Printing oraz Service Advantage
Uczestnictwo w spotkaniach konferencyjnych (lokalnych i międzynarodowych) dotyczących zagadnień serwisowych
Współtworzenie i analiza raportów na potrzeby Klientów oraz raportów wewnętrznych
Aktywne uczestnictwo w przygotowaniu planowaniu budżetu, a następnie nadzór nad jego realizacją
Kreowanie strategii życia produktu w ofercie RPO w zakresie pełnej oferty Workplace Services
Opracowywanie oraz realizacja planu działań marketingowych wspierających sprzedaż wyżej wymienionych rozwiązań
Przygotowywanie materiałów marketingowych i sprzedażowych dotyczących oferowanych przez firmę rozwiązań m.in. case study, broszury, materiały kontekstowe, microsite, social media
Współorganizowanie webinariów, spotkań z Klientami
Proofreading i lokalizowanie materiałów przygotowywanych w ramach europejskiej strategii marketingowej
Bieżąca analiza rynku dostępnego dla adresowania produktów oraz usług z zakresu prowadzonej oferty
Współpraca z działem sprzedaży bezpośredniej i pośredniej - przygotowywanie warsztatów, szkoleń dotyczących rozwiązań, prezentacji produktowych, udział w spotkaniach z Klientami
Rozwiązywanie problemów z układem hydraulicznym, elektrycznym oraz wykrywanie błędów i usterek systemów sterowania
Wymiana łożysk, sworzni, kół zębatych i przekładni, kół olinowania renera i topenanty
Praca z dokumentacją techniczną, w tym z obwodami hydraulicznymi/elektrycznymi
Wykonywanie raportów z inspekcji w oparciu o dokumenty
Bieżące aktualizowanie i stosowanie się do procedur związanych z raportami, postępami napraw i usług, grafikami, zaleceniami napraw i części zamiennych
Sporządzanie listy części zamiennych po wizycie u Klienta
Jako stażysta/tka będziesz korzystać ze specjalnie zaprojektowanego programu szkoleniowego Hays Business Academy, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez procesy sprzedażowe. Gdy poczujesz się pewniej i przy wsparciu doświadczonych kolegów i koleżanek zaczniesz odnosić sukcesy - zapewnimy Ci elastyczność i możliwość dalszego rozwoju. W Hays żaden dzień nie jest taki sam, a Ty zdobędziesz doświadczenie w:
- Weryfikacji rynku pod kątem potencjalnych klientów
- Nawiązywaniu relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
Poszukujemy Backend Developera, który wesprze zespół w rozwoju portalu oraz serwisów dedykowanych na konkretne rynki
od 125 do 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Plant Manager (food industry, greenfield)
Szczecin
Wygasła: 21.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
Managing the overall project from the development phase to start of the production
Managing the food production plant in all production- and technology-oriented activities and tasks. This includes production planning, organization, control and monitoring
Taking part in creation of organizational structure, selection of managers and employees; having overall responsibility for the employees
In order to measure growth, success and progress, defining KPIs and deriving efficient performance management from them
Administration of employees’ records and contracts, leave etc
Assists with implementing new onboarding programmes
Being a primary point-of-contact for HR inquiries (via phone, chat, and case management tool), identifying and delivering solutions to employees and manager
Supporting the HR function and business lines by providing assistance to employees with their day-to-day HR-related requests and questions
Supporting improvement processes of the HR systems
Measuring and reporting to identify areas of improvement and informs solution recommendations
Daily processing of internal pricing process including quality checks to ensure complete and correct pricing of all assets and providing respective reports to clients and internal teams / internal fund accounting system
Daily price validation of clients Valuation data and uploading data to internal fund accounting system
Daily processing of market conformity checks of new trades including respective clarification / escalation and follow up internally and with clients
Regular communication with pricing vendors on pricing challenges as well as coordination of setup of new products
Ensuring that daily workflows, procedures and controls are effectively executed in a timely manner
Self-dependent processing of all regular tasks as well as assigned special tasks and assisting other team member in their daily work
Timely processing of all external and internal ad hoc requests
Regular Interaction with other BNY Departments (internal and external) on regular tasks and issues
Creation, documentation and optimization of workflows, processes and quality assurance standards in collaboration with the Team Manager in accordance with BNYM procedures and controls, legal and client/KVG requirements
Preparation of the relevant documentation for external and internal audit in close cooperation with other senior team members and / or team lead
Jako stażysta/tka będziesz korzystać ze specjalnie zaprojektowanego programu szkoleniowego Hays Business Academy, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez procesy sprzedażowe. Gdy poczujesz się pewniej i przy wsparciu doświadczonych kolegów i koleżanek zaczniesz odnosić sukcesy - zapewnimy Ci elastyczność i możliwość dalszego rozwoju. W Hays żaden dzień nie jest taki sam, a Ty zdobędziesz doświadczenie w:
- Weryfikacji rynku pod kątem potencjalnych klientów
- Nawiązywaniu relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
Jako stażysta/tka będziesz korzystać ze specjalnie zaprojektowanego programu szkoleniowego Hays Business Academy, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez procesy sprzedażowe. Gdy poczujesz się pewniej i przy wsparciu doświadczonych kolegów i koleżanek zaczniesz odnosić sukcesy - zapewnimy Ci elastyczność i możliwość dalszego rozwoju. W Hays żaden dzień nie jest taki sam, a Ty zdobędziesz doświadczenie w:
- Weryfikacji rynku pod kątem potencjalnych klientów
- Nawiązywaniu relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
Reporting (custom reports in excel & via tools available at the company)
Managing calendar, meetings, organizing trips and workshops
Managing budgets (Supporting budget management per area/manager)
Close cooperation with Procurement, Legal, Service Desk and other company’s departments
Communication Management - Defines and leads communication tactics & efforts according to the needs of the organization supporting the Employee Experience and Engagement aims
Supporting the leadership team with senior communications
Business/Stakeholder Engagement - Engage the business to understand the needs and deliver what it expects from the organization. Ensure consistency in stakeholder engagement across the organization;
Represent the organization to the Communications/Engagement network
współpraca z wieloletnimi Klientami firmy w aranżowaniu programów ubezpieczeniowych z obszaru ubezpieczeń majątkowych, OC i w mniejszym stopniu komunikacyjnych - klienci przede wszystkim z sektora prywatnego
przygotowywane zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji z ubezpieczycielami, opracowywanie porównań ofert ubezpieczeniowych i rekomendacji dla Klientów
nadzorowanie obiegu informacji i dokumentów oraz utrzymywanie relacji z Klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi
Do głównych zadań Account Managera będzie należało monitorowanie rynku i aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami kontraktorów z branży technologicznych (kontrakty typu time&material). Nowa osoba będzie odpowiedzialna za:
• nawiązywanie relacji z nowymi Klientami na terenie południowej Polski (głównie woj. Małopolskie i Śląskie),
• przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji, negocjacji handlowych oraz dbanie o istniejące relacje biznesowe,
• koordynowanie procesów outsourcingu i zarządzanie kontraktorami
Na co dzień Inżynier Sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży bezpośredniej maszyn pakujących do klientów typu END USER,OEM, B2B (firmy logistyczne , zakłady produkcyjne, przemysł spożywczy, farmaceutyczny itp.) Do zadań nowozatrudnionej będzie odbywanie spotkań handlowych, badanie potrzeb klientów, prowadzenie prezentacji, doradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, a także rozwijanie długofalowych relacji z klientami. Inżynier Sprzedaży będzie także inicjował pomysły, których celem będzie rozwój kluczowych klientów oraz brał aktywny udział w targach i wydarzeniach branżowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
SAP MM/PP Inhouse Consultant
Nowa Sól
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Assumption of process and module consulting in the context of complex requirements and business cases in the SAP environment
Conception, implementation and further development in the field of manufacturing and control solutions in the SAP and non-SAP environment
Support and management of projects as well as worldwide SAP rollouts
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów administracyjnych i personalnych, procesowanie dokumentacji, aktualizację danych w systemach oraz raportowanie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Care Representative
Katowice
Wygasła: 18.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
joining our team, you will be point of contact for our customers in Europe
providing accurate information and guidance to our customers via dedicated chat
advising our customers on how to use FedEx services and tools
advising our customers on clearance processes from multiple countries
helping customers resolve service-related issues by providing accurate, valid and complete information about processes and procedures from multiple countries
identifying new opportunities to grow business with our customers
working according to the calendar(s) of European countries
working together with other teams at FedEx to make every customer's experience outstanding
Implement and manage security tools (SIEM, UEBA, SOAR)
Investigate suspicious activities, contain, and prevent them. Correlate and validate alerts to ensure they represent relevant security incidents
Reduce downtime and ensure business continuity
Providing security services to the rest of the organization
Audit and compliance support. Monitoring the auditing systems in place to meet compliance requirements for government, corporate and industry regulations such as SB 1386, HIPAA, and Sarbanes-Oxley
Customer Sales Executive with French, English, Polish
Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Provide excellent service by ensure that all incoming customer enquiries are processed timely or escalate to ensure response times are within agreed timescales
Enter or update account information in the system in order to produce quotations and follow up quotations requests that still need to be converted into orders
Communicate professionally and courteously with customers over phone, via email and Service Cloud
Manage daily Webchat customer engagement responses and actively promote the Webshop to all customers
Ensure the correct handling of controlled substance inquiries for customers, following the existing guidelines in close cooperation with our controlled substance team and compliance team
Work collaboratively with other teams (Order Entry, Sales and Operation) to deliver an excellent customer experience and to provide customer feedback
Understanding, oversight of production and review of Local Reporting requirements for some BNYM SANV Branch/jurisdiction and other group entities
Understanding, oversight of production and review of some other regulatory reporting returns at BNYM SANV consolidated Level within prescribed regulatory deadlines
Work in a strong operational control environment for data production and reporting e.g. certification, analytical review and checklists are carried out to the required level. Adherence to regulatory governance policies
Work with other functional and business areas such as Corporate Treasury, Risk and Compliance, Legal and Business line management in the oversight of the production of regulatory returns
Provide support to the projects to support the business in its objectives as regards to regulatory reporting and compliance with new regulatory rules and advisory work on business changes and restructures
Provide support to the manager supporting the business and business partners departments on the impact of new business and new regulatory rules
Other: Stay abreast of legislative and regulatory developments, as well as maintain their knowledge of External Reporting requirements and procedures. Perform other functions as required from time-to-time
Associate, Tax Reporting & Compliance II with German
Wrocław
Wygasła: 13.04.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Maintain oversight and awareness of all tax related service and satisfaction indicators; identify areas of concern and opportunities for improvement, agree action plan and timeframes with the client and you team leader and deliver on this plan
Handles all tax related queries from the client and provides full-scope and high-quality replies to queries by anticipating client's further questions and by performing in-depth investigations; such queries can come either directly from the client or from client representatives in different locations. These queries can either be over the phone, by email or using different BNY Mellon systems
Assist clients in the documentation management, by pre-filling required documentation – if applicable/authorised – and monitoring the processing of these documents
Analyse reclaim reports and pro-actively advises clients of outstanding issues and status
Actively participate to and/or pro-actively organize conference calls with clients on specific issues when necessary
Performs monthly "Health Check" calls for their assigned clients and provides a written summary of issues, discussion points and relevant action tracking, to the client and team leader
Monitor query turnaround time and provide reporting on these to management. Seek necessary information to respond to the query, assess risk and prioritize accordingly
Ensure all relevant procedures are up to date, suggest and make changes where appropriate
opracowywanie oraz wdrażanie założeń dla planów marketingowych krótko i długoterminowych dla powierzonych produktów wraz z budżetem i jego kontrolą
współtworzenie oraz wdrażanie kampanii online i offline dla powierzonych marek, w tym kampanii TV
wdrażanie i koordynowanie bieżących aktywności związanych z powierzonymi kategoriami produktowymi
analiza portfolio produktów konkurencji i jej bieżących działań marketingowych
kreowanie koncepcji nowych produktów na podstawie monitoringu trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
współpraca z innymi działami przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek
prowadzenie szkoleń produktowych oraz ścisła współpraca z działem sprzedaży aptecznej i medycznej, oraz marketingiem handlowym przy tworzeniu, realizacji oraz analizie wyników sprzedaży
współpraca z marketingiem komunikacyjnym przy tworzeniu materiałów marketingowych i kampanii produktowych
Ensure compliance and completeness of documentation supporting Polish VAT and Intrastat rules
Collation of documentation supporting the Company’s VAT and Intrastat filings positions, and the provision of that information to our Polish accounting partners, including resolution of any queries they may have
Review of non-standard rated supplier invoicing to ensure an appropriate VAT position, liaising with the business and local accounting partners as required
Completion of VAT reconciliations and Polish stock reconciliations
Support in other aspects of the monthly management accounts and financial reports for Poland as required
Administration of employee records and contracts, leave process
Acting as primary point-of-contact for HR inquiries (via phone, chat, and case management tool), identifying and delivering solutions to employees and manager
Supporting the HR function and business lines by providing assistance to employees with their day-to-day HR-related requests and questions
Supporting the management of the HR system
Measuring and reporting to identify areas of improvement and informs solution recommendations
Assists with implementing new onboarding programmes
Supports Onboarding policy / process / learning material creation
Responsibility for developing the strategic vision, objectives, and goals for the SOC. Align the SOC's activities with the organisation's overall security strategy and ensure that SOC's service operations support the business's needs
Leading a team of security analysts and professionals. It is responsible for hiring, training, and managing the SOC staff. This includes assigning tasks, setting performance expectations, providing feedback, and promoting professional development
Ensuring an effective response to security incidents by monitoring customers’ assets as managed SOC service. Developing and implementing incident response plans, establishing processes and procedures, and coordinating with relevant stakeholders to ensure timely and effective incident resolution
Responsibility for selecting, implementing, and managing the technologies used in the SOC
In the project the team works on a whole system, including hardware and software, from sensing function perspective. The team is involved on securing that the algorithms that company’s supplier delivers, are well integrated in the system and there are no performance issues and is according to the requirements. The team owns the sensing functions from camera perspective, for example object detection, pedestrian detection, lane boundaries detection, traffic sign detection, etc
od 100 do 120 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Medical Devices Engineer
Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W związku z potrzebą rozwoju wewnętrznych struktur w organizacji, poszukiwany jest doświadczony Inżynier, który:
- Będzie zaangażowany w projektowanie i rozwój specjalistycznych urządzeń i rozwiązań z obszaru mechaniki precyzyjnej,
optyki i mechatroniki;
- Będzie zaangażowany w tworzenie prototypów i raportowanie wyników prowadzonych prac;
- Będzie współodpowiedzialny za transfer wykorzystywanej technologii;
- Będzie służył wsparciem i wiedzą w przypadku pracy z młodszymi inżynierami i specjalistami;
- Będzie współpracował wielobranżowo przy kluczowych globalnych projektach ;
W związku z dynamicznym rozwojem warszawskiego zakładu produkcyjnego, firma poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko Kierownika produkcji. W oparciu o swoje umiejętności i kompetencje będzie on odpowiedzialny za:
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym liczącym ok. 120 osób;
- Nadzór nad bieżącymi procesami produkcyjnymi i usprawnienie ich w razie konieczności;
- Analizę wydajności produkcji, optymalizację kosztów, wskazywanie potencjalnych zagrożeń i eliminowanie ich wraz z
zespołem;
- Tworzenie nowych założeń technologicznych, rozwiązań mających na celu wprowadzenie nowych produktów lub rozwój
Przetwarzanie zamówień i uaktualnianie istniejących systemów i maszyn klienta pod kątem instalacji elektrycznych, takich jak systemy podawania, maszyny do blistrowania i maszyny do kartonowania
Tworzenie kompletnej dokumentacji z wykorzystaniem systemów CAD
Wyjaśnienie wymagań/specyfikacji technicznych i interfejsów z kierownikiem projektu i klientami
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi normami i wytycznymi
Ścisła współpraca z zespołem Electrical Engineering w centrali firmy w Niemczech
Projektowanie, planowanie, wdrażanie i utrzymywanie struktur/testów z wykorzystaniem BDD
Współtworzenie zespołu rozwojowo-utrzymaniowego produktu i wsparcie w zakresie zapewniania jakości procesu wytwórczego w zwinnym podejściu opartym o pipeline CI/CD
Tworzenie i aktualizacji automatycznych testów regresyjnych dla oprogramowania dostarczanego w ramach krótkich cykli wytwórczych (1-2 tygodniowe Sprint)
Weryfikacja automatyczna i manualna funkcjonalności wytwarzanych w ramach cyklu wytwórczego zespołu
Identyfikacja i uzupełnianie obszarów funkcjonalnych niepokrytych testami automatycznymi oraz luk w procesie zapewnienia jakości produktu
Proaktywne badanie i debugowanie defektów aplikacji
Na stanowisku w dziale zakupów będziesz odpowiedzialny za udział w realizacji polityki zakupowej firmy, bieżącą współpracę z zagranicznymi dostawcami na rynek niemiecki, oraz zapewnienie terminowości i realizacji dostaw. Dodatkowo, do Twoich zadań będzie należeć analiza ofert względem zamawianych towarów, poszukiwanie źródeł optymalizacji kosztów zakupów oraz całościowym procesem tworzenia i monitorowania zamówień jak również kontakt z dostawcą
Jeśli chodzi o stanowisko na rolę Employee Care Advisor do działu HR to będziesz pierwszym punktem kontaktowym oraz ekspertem w zakresie tematów i zadań związanych z HR. Do twoich obowiązków należeć będzie przyjmowanie, rejestrowanie oraz odpowiadanie na zapytania drogą mailową/telefoniczną dla pracowników wewnętrznych firmy oraz biznesowa obsługa klienta w języku niemieckim oraz angielskim