Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista ds. marketingu
Bohaterów II Wojny Światowej 11, Brzozów
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie profilu marki Iwoniczanka na FB oraz Instagramie, opracowywanie koncepcji postów wraz z grafikami, przygotowywanie i prowadzanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
promowanie w sieci sklepu internetowego i aplikacji mobilnej Iwoniczanka (nowe produkty / usługi)
tworzenie planów marketingowych i odpowiedzialność za ich realizację
projektowanie lub koordynowanie tworzenia projektów materiałów reklamowych oraz materiałów graficznych, wideo, prezentacji do digital marketingu
copywriting, redagowanie artykułów sponsorowanych i na firmowego bloga
przygotowywanie i prowadzenie programów lojalnościowych wspierających sprzedaż
przygotowywanie i prowadzenie szeroko pojętych kampanii reklamowych w Internecie - dobór odpowiedniego rodzaju kampanii do profilu działalności, w tym mailing, newsletter
zarządzanie stroną internetową pod kątem optymalizacji konwersji – opracowywanie innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż i pozyskiwanie leadów (generowanie zainteresowania produktem zapytań o produkt)
analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
przygotowywanie comiesięcznych raportów z postępów kampanii, statystyk Google Analytics oraz analiz aktywności w social mediach oraz skuteczności prowadzonych działań
prowadzenie profilu marki Iwoniczanka na FB oraz Instagramie, opracowywanie koncepcji postów wraz z grafikami, przygotowywanie i prowadzanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
promowanie w sieci sklepu internetowego i aplikacji mobilnej Iwoniczanka (nowe produkty / usługi)
tworzenie planów marketingowych i odpowiedzialność za ich realizację
projektowanie lub koordynowanie tworzenia projektów materiałów reklamowych oraz materiałów graficznych, wideo, prezentacji do digital marketingu
copywriting, redagowanie artykułów sponsorowanych i na firmowego bloga
przygotowywanie i prowadzenie programów lojalnościowych wspierających sprzedaż
przygotowywanie i prowadzenie szeroko pojętych kampanii reklamowych w Internecie - dobór odpowiedniego rodzaju kampanii do profilu działalności, w tym mailing, newsletter
zarządzanie stroną internetową pod kątem optymalizacji konwersji – opracowywanie innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż i pozyskiwanie leadów (generowanie zainteresowania produktem zapytań o produkt)
analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
przygotowywanie comiesięcznych raportów z postępów kampanii, statystyk Google Analytics oraz analiz aktywności w social mediach oraz skuteczności prowadzonych działań