Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzorowanie realizacji harmonogramu prac oraz terminowości spływania dokumentów wymaganych procedurą organizacji postępowania w ramach kontraktu;
Nadzorowanie obiegu dokumentów kontraktowych, w tym: korespondencji kontraktowej, dokumentów rozliczeniowych, raportów z realizacji prac, dokumentów zmian do kontraktu, dokumentów odbiorowych, roszczeń, dokumentacji powykonawczej, dokumentacji jakościowej;
Przygotowywanie korespondencji kierowanej do Wykonawcy i Zamawiającego;
Sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu;
Przygotowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby projektów budowlanych i wykonawczych oraz materiałów przetargowych z zakresu branży elektrycznej zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością pod nadzorem projektantów branżowych;
Sporządzanie rysunków i schematów technicznych, a także części opisowej projektów;
Opracowywanie raportów oddziaływania na środowisko w zakresie projektów liniowych (drogi, koleje, linie elektroenergetyczne, gazociągi) oraz kubaturowych;
Opracowywanie prognoz oddziaływania na środowisko w ramach procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
Nadzorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska na kontraktach budowlanych;
Koordynacja pracy zespołu ekspertów terenowych wykonujących inwentaryzacje przyrodnicze;
Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami administracji publicznej w ramach uzgodnień opracowywanych dokumentów środowiskowych
Opracowywanie raportów oddziaływania na środowisko w zakresie projektów liniowych (drogi, koleje, linie elektroenergetyczne, gazociągi) oraz kubaturowych;
Opracowywanie prognoz oddziaływania na środowisko w ramach procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
Nadzorowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony środowiska na kontraktach budowlanych;
Koordynacja pracy zespołu ekspertów terenowych wykonujących inwentaryzacje przyrodnicze;
Współpraca z właściwymi urzędami, instytucjami administracji publicznej w ramach uzgodnień opracowywanych dokumentów środowiskowych
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz warunkami kontraktu;
Nadzór nad realizacją robót, obiektów i zadań wraz z dostawami urządzeń oraz usługami towarzyszącymi zadań;
Współpraca z inwestorem, wykonawcą, nadzorem autorskim oraz podmiotami zewnętrznymi;
Opiniowanie, weryfikacja i zatwierdzanie dokumentacji projektowej i technicznej oraz dokumentów wymaganych prawem i kontraktem oraz specyfikacjami;
Kontrola zgodności wykonywanych robót z pozwoleniami, projektami i warunkami kontraktu oraz odbiory i weryfikacja rzeczowo – finansowa robót na budowie;
Kontrola i odbiór materiałów, konstrukcji, dostarczanej na budowę pod kątem zgodności z dokumentacją projektową i kontraktem;
Przeprowadzanie odbiorów technicznych robót zanikających, ulegających zakryciu, częściowych, końcowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, jak również dotyczących usunięcia wad oraz usterek;
Rozliczanie wykonania elementów robót, obiektów i zadań wraz z dostawami oraz usługami po ich odbiorach technicznych;
Weryfikacja m.in. kosztorysów i dokumentacji, harmonogramów, technologii wykonania robót;
Raportowanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami kontraktu
Wykonywanie innych obowiązków i uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa budowlanego w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz BHP
Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy i Inżynierem Rezydentem;
Prowadzenie dokumentacji technicznej budowy i uczestnictwo w odbiorach;
Rozwiązywanie problemów technicznych na budowie;
Analiza dokumentacji projektowej
Udział w nadzorowaniu i koordynacji prowadzonych na budowie robót budowlano-montażowych w formule EPCM;
Udział w planowaniu, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami, obowiązującym prawem, sztuką budowlaną i zasadami BHP i ppoż;
Udział w koordynacja pracy wykonawców robót branżowych i dostawców urządzeń technologicznych;
Kontrola przebiegu prac zgodnie z założeniami harmonogramu;
Współpraca z wykonawcami robót branżowych, inwestorem i projektantami;
Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy i Inżynierem Rezydentem;
Prowadzenie dokumentacji technicznej budowy i uczestnictwo w odbiorach;
Rozwiązywanie problemów technicznych na budowie;
Analiza dokumentacji projektowej
Udział w nadzorowaniu i koordynacji prowadzonych na budowie robót budowlano-montażowych w formule EPCM;
Udział w planowaniu, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami, obowiązującym prawem, sztuką budowlaną i zasadami BHP i ppoż;
Udział w koordynacja pracy wykonawców robót branżowych i dostawców urządzeń technologicznych;
Kontrola przebiegu prac zgodnie z założeniami harmonogramu;
Współpraca z wykonawcami robót branżowych, inwestorem i projektantami;
Praca stacjonarna w biurze inżyniera na placu budowy (ul. Długa)
Nadzorowanie realizacji harmonogramu prac oraz terminowości spływania dokumentów wymaganych procedurą organizacji postępowania w ramach kontraktu;
Zarządzanie obiegiem dokumentów kontraktowych, w tym: korespondencji kontraktowej, dokumentów rozliczeniowych, raportów z realizacji prac, dokumentów zmian do kontraktu, dokumentów odbiorowych, roszczeń, dokumentacji powykonawczej, dokumentacji jakościowej;
Przygotowywanie korespondencji kierowanej do Wykonawcy i Zamawiającego;
Sporządzanie raportów, protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu;
Inżynier ds. Technologii (gospodarka wodno-ściekowa)
Roosevelta 22, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca i kontakt z potencjalnymi Klientami w obszarze związanym z technologią oczyszczania ścieków, produkcji biogazu, przeróbki osadów ściekowych również w kontekście rozwiązań efektywnych energetycznie;
Doradztwo merytoryczne Klientów z zakresu zagadnień technologicznych i technicznych prowadzonych inwestycji;
Tworzenie koncepcji technologicznych, technicznych, prowadzenie analiz oraz wstępne przygotowywanie dokumentacji technicznej;
Analiza rynku oraz monitorowanie nowych trendów w obszarze rozwiązań technologicznych i technicznych;
Poszukiwanie i analiza programów dofinansowań dla projektów
Opracowywanie projektów i rozwiązań projektowych zgodnych z indywidualnymi wymaganiami Zamawiającego;
Wykonywanie obliczeń;
Współpraca z zespołem wielobranżowym na wszystkich etapach procesu projektowego, od przygotowania oferty, poprzez przygotowanie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego, aż po Nadzór Autorski;
Ocena rozwiązań projektowych;
Opracowanie oraz weryfikacja przedmiarów mostowych;
Opracowywanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej;
Opracowywanie oraz weryfikacja obliczeń, analiz, symulacji, ekspertyz;
Uczestniczenie w radach technicznych budowy;
Nadzór nad asystentami w tym delegowanie zadań oraz monitorowanie postępów;
Śledzenie najnowszych trendów, technologii i norm w przedmiotowej dziedzinie
Organizacja i koordynacja pracy biura Projektu (biuro zlokalizowane na placu budowy);
Obsługa sekretariatu;
Rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkich dokumentów w biurze Projektu oraz obsługa elektronicznego obiegu dokumentów i dokumentacji projektowej (V-Desk, Fabasoft)
Nadzór nad korespondencją oraz dokumentacją projektową;
Inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura
Przygotowanie i autoryzacja dokumentacji projektowej systemów nawadniania w ramach powierzonych zadań projektowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami firmy Sweco,
Praca z zaawansowanym, dedykowanym oprogramowaniem, na przykład WaterGEMs + OpenFlows HAMMER,
Koordynowanie i nadzorowanie pracy inżynierów,
Raportowanie statusu projektu swojemu bezpośredniemu przełożonemu,
Wsparcie przy projektowaniu systemu nawadniania, realizacja zamówień Klientów,
Budowanie trwałych relacji z Klientami w zakresie rozwiązań rurowych i systemów nawadniania kropelkowego
Kierowanie projektami inwestycyjnymi w zakresie usług nadzoru inwestorskiego, kompleksowego zarządzania projektami budowlanymi oraz usług doradztwa i konsultingu;
Kierowanie, organizacja i nadzorowanie pracy zespołu;
Udział w analizie rynku, pozyskiwaniu nowych zamówień i przygotowaniu ofert;
Udział w zapewnieniu zasobów personalnych i rzeczowych dla zespołu;
Odpowiedzialność za portfolio zespołu oraz wyniki rzeczowe i finansowe projektów i całego zespołu;
Nadzór nad organizacją procesu realizacji projektów;
Nadzór nad terminową realizacją projektów;
Analiza i zarządzanie ryzykiem w trakcie realizacji projektów;
Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji, w tym ścisła współpraca z działem Księgowości;
Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych Zarządu i organizacja spotkań;
Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu;
Archiwizowanie dokumentacji i korespondencji Zarządu;
Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd;
Zarządzanie flotą aut służbowych w Spółce;
Koordynowanie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Spółce;
Zaopatrzenie biura w materiały biurowe i spożywcze;
Kierownik Projektu - infrastruktura kolejowa i drogowa
Bracka 28, Katowice
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu projektowego;
Organizacja realizacji powierzonych projektów drogowych i kolejowych;
Opracowanie harmonogramu projektów;
Bieżąca kontrola założonego budżetu;
Kontrola jakości, terminowości, stanu zaawansowania i bezpieczeństwa realizowanych prac projektowych zgodnie z zapisami umowy, projektem oraz przyjętym harmonogramem;
Dokonywanie uzgodnień z podwykonawcami w zakresie świadczonych usług;
Rozliczanie wykonanych robót podwykonawczych;
Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych i projektowych;
Przygotowanie raportów o stanie zaawansowania prac;
Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji, w tym ścisła współpraca z działem Księgowości;
Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych Zarządu i organizacja spotkań;
Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu;
Archiwizowanie dokumentacji i korespondencji Zarządu;
Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd;
Zarządzanie flotą aut służbowych w Spółce;
Koordynowanie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Spółce;
Zaopatrzenie biura w materiały biurowe i spożywcze;
Przygotowywanie materiałów i danych potrzebnych do projektowania;
Wykonywanie projektów w programach 2D i 3D w zakresie przygotowania opisów (PB, PW, SIWZ, BIOZ), rysunków i przedstawienie ich do akceptacji Projektanta;
Wykonywanie uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych na polecenie Projektanta lub Kierownika zespołu lub Kierownika projektu;
Na polecenie Projektanta lub Kierownika zespołu lub Kierownika projektu -udział w naradach roboczych, wizjach, wyjazdach związanych z wykonywanymi pracami;
Współpraca i bieżąca komunikacja z innymi biurami Sweco w ramach projektów cross-border;
Dostosowywanie się do specyficznych warunków dla różnych biur we współpracy cross- border (komunikacja w j. angielskim, raportowanie, forma projektu, częstotliwość spotkań, dostępność, wykorzystywane programy i narzędzia, procedury sprawdzeń i zatwierdzania);
Kontaktowanie się z instytucjami zewnętrznymi, w tym z Zamawiającym obejmujące m.in. sporządzanie pism i wystąpień oraz spotkania z Zamawiającym i przedstawicielami firm zewnętrznych – w uzgodnieniu z Przełożonym/ Projektantem/ Kierownikiem projektu
Współpraca z firmą zewnętrzną w obszarze BHP i PPOŻ.;
Koordynowanie zewnętrznych szkoleń wstępnych i okresowych BHP dla pracowników;
Przygotowywanie szkoleń i procedur z zakresu BHP i PPOŻ;
Przygotowanie oraz aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk oraz kontrola stanowisk pracy pod kątem zgodności z normami, wymogami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
Prowadzenie ewidencji, zamawianie i nadzór nad prawidłowym przydzielaniem i wykorzystywaniem odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej;
Reprezentowanie firmy w audytach i kontrolach prowadzonych przez instytucje zewnętrzne i inne organy
Asystent/ka ds. Zrównoważonego Budownictwa (dział Budownictwo Ekologiczne)
Szczecin
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Wsparcie w opracowywaniu raportów w j. angielskim i przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby certyfikacji BREEM;
Udział w procesie certyfikacji ekologicznych oraz zdrowych budynków, kontakt z klientem, projektantami, wykonawcami i producentami;
Wsparcie w przygotowywaniu specjalistycznych analiz na potrzeby BREEAM (w zależności od wykształcenia, doświadczenia i zainteresowań zawodowych kandydatów);
Udział w projektach związanych ze zrównoważoną urbanistyką
Prowadzenie rozliczeń oraz zarządzanie dokumentacją rozliczeniową kontraktów na roboty budowlane, w tym kontraktów opartych o procedury FIDIC, oraz zarządzanie roszczeniami;
Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych wykonawcy wraz z dokumentami towarzyszącymi;
Sprawdzanie i weryfikacja raportów miesięcznych wykonawcy;
Analiza propozycji zmian w zakresie wyceny robót budowlanych;
Sporządzanie oraz weryfikacja kosztorysów na robót budowlanych;
Bieżąca korespondencja z Klientem w zakresie dokumentacji rozliczeniowych oraz roszczeń, wynikających z kontraktu na roboty budowalne;
Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych, zestawień, prezentacji dotyczących rozliczeń finansowych w ramach projektu (przepływy, prognozy i inne)
Prowadzenie rozliczeń oraz zarządzanie dokumentacją rozliczeniową kontraktów na roboty budowlane, w tym kontraktów opartych o procedury FIDIC, oraz zarządzanie roszczeniami;
Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych wykonawcy wraz z dokumentami towarzyszącymi;
Sprawdzanie i weryfikacja raportów miesięcznych wykonawcy;
Analiza propozycji zmian w zakresie wyceny robót budowlanych;
Sporządzanie oraz weryfikacja kosztorysów na robót budowlanych;
Bieżąca korespondencja z Klientem w zakresie dokumentacji rozliczeniowych oraz roszczeń, wynikających z kontraktu na roboty budowalne;
Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych, zestawień, prezentacji dotyczących rozliczeń finansowych w ramach projektu (przepływy, prognozy i inne)
Prowadzenie rozliczeń oraz zarządzanie dokumentacją rozliczeniową kontraktów na roboty budowlane, w tym kontraktów opartych o procedury FIDIC, oraz zarządzanie roszczeniami;
Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych wykonawcy wraz z dokumentami towarzyszącymi;
Sprawdzanie i weryfikacja raportów miesięcznych wykonawcy;
Analiza propozycji zmian w zakresie wyceny robót budowlanych;
Sporządzanie oraz weryfikacja kosztorysów na robót budowlanych;
Bieżąca korespondencja z Klientem w zakresie dokumentacji rozliczeniowych oraz roszczeń, wynikających z kontraktu na roboty budowalne;
Przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych, zestawień, prezentacji dotyczących rozliczeń finansowych w ramach projektu (przepływy, prognozy i inne)
Wykonywanie projektów w programie AutoCad i Revit w zakresie przygotowania opisów i rysunków;
Uzyskiwanie uzgodnień projektowych oraz decyzji administracyjnych, sporządzanie wniosków o decyzje lokalizacyjne i środowiskowe;
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, w tym z Zamawiającym, obejmujący m. in. sporządzanie pism i wystąpień oraz spotkania z Zamawiającym i przedstawicielami firm zewnętrznych;
Nadzór i udział przy kompletowaniu dokumentacji projektowej
Wykonywanie projektów w programie AutoCad i Revit w zakresie przygotowania opisów i rysunków;
Uzyskiwanie uzgodnień projektowych oraz decyzji administracyjnych, sporządzanie wniosków o decyzje lokalizacyjne i środowiskowe;
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, w tym z Zamawiającym, obejmujący m. in. sporządzanie pism i wystąpień oraz spotkania z Zamawiającym i przedstawicielami firm zewnętrznych;
Nadzór i udział przy kompletowaniu dokumentacji projektowej
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru zgodnie z warunkami kontraktu;
Prowadzenie dokumentacji projektowej i technicznej oraz dokumentów wymaganych prawem, kontraktem oraz specyfikacjami;
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnych z dokumentacją projektową;
Nadzorowanie kompletności dostaw i prawidłowości montażu wyposażenia nadzorowanego obiektu;
Udział w badaniach sprawdzających;
Dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
Wykonywanie innych obowiązków i uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa budowlanego w zakresie nadzoru inwestorskiego oraz BHP
Organizacja i koordynacja pracy biura Projektu (biuro zlokalizowane na placu budowy);
Obsługa sekretariatu;
Rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkich dokumentów w biurze Projektu oraz obsługa elektronicznego obiegu dokumentów i dokumentacji projektowej (V-Desk, Fabasoft)
Nadzór nad korespondencją oraz dokumentacją projektową;
Inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura
Asystent Kierownika Projektu / Administrator Projektu
aleja Armii Krajowej 61, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Udział w nadzorowaniu realizacji harmonogramu prac oraz terminowości spływania dokumentów wymaganych procedurą organizacji postępowania w ramach kontraktu;
Nadzorowanie obiegu dokumentów kontraktowych, w tym: korespondencji kontraktowej, dokumentów rozliczeniowych, raportów z realizacji prac, dokumentów zmian do kontraktu, dokumentów odbiorowych, roszczeń, dokumentacji powykonawczej, dokumentacji jakościowej;
Przygotowywanie korespondencji kierowanej do Wykonawcy i Zamawiającego;
Sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu;
Kierowanie, organizacja i nadzór pracy zespołu w realizacji projektu dużej inwestycji budowlanej;
Odpowiedzialność za realizację wymagań wynikających z umowy z zamawiającym, jakość i efekty pracy zespołu oraz jego organizację oraz optymalne zaangażowanie zasobów osobowych
i materialnych;
Odpowiedzialność za wyniki rzeczowe i finansowe projektu;
Przygotowanie i organizacja procesu realizacji projektu;
Monitorowanie przebiegu realizacji projektu, rejestracja i analiza zdarzeń w stosunku do planów i harmonogramów;
Komunikacja i współpraca z pozostałymi uczestnikami projektu;
Wykonywanie projektów w programie AutoCad i Revit w zakresie przygotowania opisów i rysunków;
Uzyskiwanie uzgodnień projektowych oraz decyzji administracyjnych, sporządzanie wniosków o decyzje lokalizacyjne
i środowiskowe;
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi, w tym z Zamawiającym, obejmujący m. in. sporządzanie pism i wystąpień oraz spotkania z Zamawiającym i przedstawicielami firm zewnętrznych;
Nadzór i udział przy kompletowaniu dokumentacji projektowej
Opracowywanie dokumentacji technicznej z zakresu branży elektrycznej – sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tj. przygotowywanie modeli instalacji oraz dokumentacji rysunkowej) zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością pod nadzorem Projektanta;
Sporządzanie rysunków i schematów technicznych, a także części opisowej projektów pod nadzorem Projektanta;
Asystent Projektanta sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Kraków
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji technicznej na potrzeby projektów budowlanych i wykonawczych oraz materiałów przetargowych z zakresu branży elektrycznej zgodnie z harmonogramem oraz wymaganą jakością pod nadzorem projektantów branżowych;
Sporządzanie rysunków i schematów technicznych, a także części opisowej projektów pod nadzorem Projektanta;
Wykonywanie projektów w programie AutoCad i Profil Koordynator w zakresie przygotowania opisów i rysunków;
Uzyskiwanie uzgodnień projektowych oraz decyzji administracyjnych, sporządzanie wniosków o decyzje lokalizacyjne;
Edycja projektu: kompletowanie poszczególnych branż – sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej wg ustaleń z projektantem, w tym jej koordynacja, z uwzględnieniem drukowania, składania i oprawiania
nadzorowanie realizacji harmonogramu prac oraz terminowości spływania dokumentów wymaganych procedurą organizacji postępowania w ramach kontraktu;
nadzorowanie obiegu dokumentów kontraktowych, w tym: korespondencji kontraktowej, dokumentów rozliczeniowych, raportów z realizacji prac, dokumentów zmian do kontraktu, dokumentów odbiorowych, roszczeń, dokumentacji powykonawczej, dokumentacji jakościowej;
przygotowywanie korespondencji kierowanej do Wykonawcy i Zamawiającego;
sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu;