Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Położna
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.12.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
1. Wykonywanie wszystkich czynności związanych z przyjęciem pacjentki w oddziałach ( zebranie wywiadu ogólnego i położniczego
założenie wymaganej dokumentacji
zapewnienie warunków ułatwiających adaptację do środowiska szpitalnego
zapoznanie z regulaminem i topografią oddziału
pobranie dodatkowych badań brakujących lub zleconych przez lekarza;
2. Przygotowywanie rodzącej do porodu i sprawowanie właściwej opieki położniczej w poszczególnych okresach porodu;
3. Udzielanie pomocy położniczej przy porodach prawidłowych
asystowanie lekarzowi przy porodach patologicznych i zabiegach;
4. Zapewnianie profesjonalnej opieki nad kobietą i dzieckiem przebywających na oddziale;
5. Ciągła obserwacja rodzącej;
6. Bezwzględne przestrzeganie obowiązku niezwłocznego wzywania lekarza do wszelkich nieprawidłowości w przebiegu porodu oraz do drugiego okresu porodu;
7. Ciągła obserwacja pacjentki po porodzie;
8. Przekazanie położnicy do Sali matek nie wcześniej niż po uplywie dwóch godzin od ukończenia porodu;
9. Zabezpieczenie noworodka po porodzie wg zasad ustalonych w oddziale;
10. Współpraca z personelem pododdziału noworodków w zakresie promocji karmienia piersią i wdrażania karmienia;
11. Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi zasadami
metodami
przepisami i we właściwym czasie zleceń lekarskich dotyczących ( podawania leków
wykonywania wstrzyknięć
przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
pobierania materiałów do badań analitycznych oraz przygotowania pacjentek do zabiegów diagnostycznych i leczniczych );
12. Udzielanie pacjentkom pierwszej pomocy w stanach bezpośrednio zagrażających życiu
do momentu przybycia lekarza;
13. Czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentek przebywających w oddziale;
14. Zapewnienie właściwych warunków podczas odwiedzin ;
15. Przestrzeganie w wymaganym zakresie zasad dezynfekcji i sterylizacji
1. Wykonywanie wszystkich czynności związanych z przyjęciem pacjentki w oddziałach ( zebranie wywiadu ogólnego i położniczego
założenie wymaganej dokumentacji
zapewnienie warunków ułatwiających adaptację do środowiska szpitalnego
zapoznanie z regulaminem i topografią oddziału
pobranie dodatkowych badań brakujących lub zleconych przez lekarza;
2. Przygotowywanie rodzącej do porodu i sprawowanie właściwej opieki położniczej w poszczególnych okresach porodu;
3. Udzielanie pomocy położniczej przy porodach prawidłowych
asystowanie lekarzowi przy porodach patologicznych i zabiegach;
4. Zapewnianie profesjonalnej opieki nad kobietą i dzieckiem przebywających na oddziale;
5. Ciągła obserwacja rodzącej;
6. Bezwzględne przestrzeganie obowiązku niezwłocznego wzywania lekarza do wszelkich nieprawidłowości w przebiegu porodu oraz do drugiego okresu porodu;
7. Ciągła obserwacja pacjentki po porodzie;
8. Przekazanie położnicy do Sali matek nie wcześniej niż po uplywie dwóch godzin od ukończenia porodu;
9. Zabezpieczenie noworodka po porodzie wg zasad ustalonych w oddziale;
10. Współpraca z personelem pododdziału noworodków w zakresie promocji karmienia piersią i wdrażania karmienia;
11. Wykonywanie zgodnie z obowiązującymi zasadami
metodami
przepisami i we właściwym czasie zleceń lekarskich dotyczących ( podawania leków
wykonywania wstrzyknięć
przetaczania krwi i środków krwiopochodnych
pobierania materiałów do badań analitycznych oraz przygotowania pacjentek do zabiegów diagnostycznych i leczniczych );
12. Udzielanie pacjentkom pierwszej pomocy w stanach bezpośrednio zagrażających życiu
do momentu przybycia lekarza;
13. Czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentek przebywających w oddziale;
14. Zapewnienie właściwych warunków podczas odwiedzin ;
15. Przestrzeganie w wymaganym zakresie zasad dezynfekcji i sterylizacji
planowanie i prowadzenie fizykoterapii;
3. Kwalifikowanie
planowanie i prowadzenie kinezyterapii;
4. Kwalifikowanie
planowanie i prowadzenie masażu;
5. Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjenta;
6. Dobieranie do potrzeb pacjenta wyrobów medycznych;
7. Edukowanie pacjentów w zakresie posługiwania się wyrobami medycznymi;
8. Prowadzenie działalności fizjoprofilaktycznej polegającej na popularyzowaniu zachowań pozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób wróżnym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności;
9. Wydawanie opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
10.Edukowanie pacjentów w zakresie mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności;
11. Obsługa urządzeń służących do wykonywania zabiegów zgodnie z ich przeznaczeniem;
12. Zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa w czasie zabiegów oraz pouczenie pacjenta o sposobie zachowania w czasi trwania zabiegu;
13. Zgłaszanie uwag co do prawidłowego stanu sanitarno - higienicznego pomieszczeń;
14. Odpowiedzialność za sprzęt
który jest używany podczas zajęć;
15. Zgłaszanie Kierownikowi Działu wszelkich usterek sprzętu używanego do wykonywania zabiegów;
16. Informowanie Kierownika o zmianach stanu zdrowia pacjenta w trakcie wykonywania zabiegów oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uszkodzeń ciała u pacjenta powstałych podczas zabiegów;
17. Prowadzenie wymaganej dokumentacji zabiegowej pacjentów;
18. Wykonywanie innych
wyżej nie wymienionych czynności
zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
19. Decydowanie w sytuacjach awaryjnych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami;
20. Samodzielne udzielanie świadczeń medycznych zgodnie z ustawą o zawodzie fizjoterapeuty;
21. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w różnych dostępnych formach i kształcenia;
planowanie i prowadzenie fizykoterapii;
3. Kwalifikowanie
planowanie i prowadzenie kinezyterapii;
4. Kwalifikowanie
planowanie i prowadzenie masażu;
5. Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjenta;
6. Dobieranie do potrzeb pacjenta wyrobów medycznych;
7. Edukowanie pacjentów w zakresie posługiwania się wyrobami medycznymi;
8. Prowadzenie działalności fizjoprofilaktycznej polegającej na popularyzowaniu zachowań pozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób wróżnym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności;
9. Wydawanie opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
10.Edukowanie pacjentów w zakresie mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności;
11. Obsługa urządzeń służących do wykonywania zabiegów zgodnie z ich przeznaczeniem;
12. Zapewnienie pacjentom bezpieczeństwa w czasie zabiegów oraz pouczenie pacjenta o sposobie zachowania w czasi trwania zabiegu;
13. Zgłaszanie uwag co do prawidłowego stanu sanitarno - higienicznego pomieszczeń;
14. Odpowiedzialność za sprzęt
który jest używany podczas zajęć;
15. Zgłaszanie Kierownikowi Działu wszelkich usterek sprzętu używanego do wykonywania zabiegów;
16. Informowanie Kierownika o zmianach stanu zdrowia pacjenta w trakcie wykonywania zabiegów oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uszkodzeń ciała u pacjenta powstałych podczas zabiegów;
17. Prowadzenie wymaganej dokumentacji zabiegowej pacjentów;
18. Wykonywanie innych
wyżej nie wymienionych czynności
zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
19. Decydowanie w sytuacjach awaryjnych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami;
20. Samodzielne udzielanie świadczeń medycznych zgodnie z ustawą o zawodzie fizjoterapeuty;
21. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w różnych dostępnych formach i kształcenia;
1. Rejestracja pacjentów i przyjmowanie materiału do badań laboratoryjnych;
2. Wykonywanie badań analitycznych płynow ustrojwych
wydzielin
wydalin dla celów profilaktycznych
diagnostycznych leczniczych oraz czynności przygotowawczych związanych z badaniami
a w razie wątpliwości co do otrzymanych wyników znacznie odbiegających od norm należy się porozumieć w toku badań z kierownikiem laboratorium;
3. Bieżąca samokontrola wiarygodności badań wykonywanych;
4. Natychmiastowe przekazywanie wyników pilnych badań;
5. Prowadzenie dokumentacji medycznej niezbędnej w laboratorium;
6. Przestrzeganie wszystkich procedur postępowania obowiązujących na stanowisku pracy;
7. Dbałość o stanowisko pracy i sprzęt
utrzymanie ich w czystości
należytym porządku;
8. Dezynfekcja stanowiska i sprzętu po kończeniu pracy;
9. Natychmiastowe powiadomienie kierownika o uszkodzeniu lub zniszczeniu przyrządów lub braku materiałów zużywalnych;
10. Wydawanie wyników badań;
11. Wypisywanie rachunków za badania płatne;
12. Koordynowanie pracownią analityki ogólnej poprzez : a) wykonywanie badań laboratoryjnych
b) pobieranie materiałów do badań
a w szczególności zabiegi operacyjne i diagnostyczne
od 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. technicznych
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. ozyskiwanie funduszy zewnętrznych na inwestycje ( w tym UE i innych programów pomocowych ) na zakupy oraz działania remontowe i inwestycje;
2. Realizacja
zakończenia i rozliczenia projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych ;
3. Nadzór nad naprawa
przeglądami i konserwacją urządzeń sprzętu technicznego
systemów i aparatury medycznej;
4. Nadzór nad niezwołoczny usuwaniem awarii sprzętu medycznego;
5. Nadzór gospodarki paliwowo - energetycznej;
6. Sporządzanie i realizacja planu zakupów sprzętu medycznego
laboratoryjnego
odczynników chemicznych;
7. Prowadzenie magazynów zaopatrzenia
sprzętów medycznych;
8. Przyjmowanie do przechowywania w magazynie zakupionych towarów;
9. Sprawdzanie zgodności przyjmowanych towarów pod względem asortymentu ilości z dokumentem dostawy ( wydanie na zewnątrz - WZ
faktura
specyfikacja );
10. Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o stwierdzeniu przypadku niezgodności przyjmowanego towaru z dokumentem dostawy lub stwierdzeniu wad przyjmowanego towaru
celem powołania Komisji odbioru
sprawdzanie dokumentow obrotu materiałowego zgodnie z instrukcją;
11. Prowadzenie ewidencji magazynowej sprzętu medycznego;
12. Współpraca z personelem medycznym w zakresie zakupu sprzętu medycznego;
1. Wskazywanie podmiotowi prowadzącemu aptekę potrzeb albo zastrzeżeń w zakresie:
-asortymentu apteki
zakupu produktów leczniczych oraz tworzenia zapasów
przechowywania
wydawania tych produktów;
-zatrudniania personelu fachowego w aptece;
2. Zapewnienie prawidłowego wykonywania procedur obowiązujących w aptece.
3.Nadzór nad bieżącą działalnością apteki
w szczególności nad:
-przyjmowaniem
wydawaniem i przechowywaniem i identyfikacją produktów leczniczych i wyrobów medycznych;
-nadzór nad pracownikami oraz innym personelem zatrudnionym w aptece
w tym:
-nadzór nad czynnościami
w tym fachowymi
wykonywanymi przez personel apteki.
4. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem obrotu detalicznego produktami leczniczymi.
5. dokumentowanie przekazywania zadań personelowi apteki.
6. Zapewnienie wykonywania decyzji w zakresie zniszczenia produktów leczniczych po uzyskaniu decyzji właściwego organu
1. Wskazywanie podmiotowi prowadzącemu aptekę potrzeb albo zastrzeżeń w zakresie :
- asortymentu apteki
zakupu produktów leczniczych oraz tworzenia zapasów
przechowywania i wydawania tych produktów;
- zatrudniania personelu fachowego w aptece;
- zapewnienie prawidłowego wykonywania procedur obowiązujących w aptece;
- nadzór nad bieżącą działalnościa apteki
w szczegolności nad :
- przyjmowaniem
wydawaniem
przechowywaniem i identyfikacją produktów leczniczych i wyrobów medycznych;
- nadzór nad pracownikami oraz innym personelem zatrudnionym w aptece
w tym : nadzór nad czynnościami
w tym fachowymi
wykonywanymi przez personel apteki;
- nadzór nad prawidłowym
dokumentowaniem obrotu detalicznego produktami leczniczymi;
- dokumentowanie przekazywania zadań personelowi apteki ;
- zapewnianie wykonywania decyzji w zakresie zniszczenia produktów leczniczych po uzyskaniu decyzji właściwego organu;
1. Sprawowanie profesjonalnej i kompleksowej opieki pielęgniarskiej nad pacjentami poddanymi badaniom w pracowni endoskopii;
2. Realizowanie świadczeń wynikających z celów i zadań pracowni endoskopii;
3. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji medycznej;
4. Opieka nad stanowiskiem pracy;
5. Dbałość o wysoką jakość i rzetelnośc wykonywanych usług medycznych;
POMOC ORDYNATOROWI/KIEROWNIKOWI W JEGO PRACY W ODDZIALE. OGÓŁ CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH. UDZIELANIE PACJENTOM INFORMACJI. REJESTRACJA WIZYT PACJENTÓW. PROWADZENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ. ASYSTOWANIE PODCZAS BADAŃ I ZABIEGÓW
od 7 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent medyczny
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Asystowanie lekarzowi
przygotowywanie do zatwierdzenia dokumentów przez Ministerstwo Zdrowia
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent medyczny
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 08.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Asystowanie lekarzowi
przygotowywanie do zatwierdzenia dokumentów przez Ministerstwo Zdrowia
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistads. zamówień publicznych
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Przyjmowanie zapotrzebowań i wniosków o wszczęcie postępowania
składanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
2. Określanie trybu realizacji zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
zwanej na potrzeby Regulaminu ustawa Pzp;
3. Przeprowadzanie procedur realizacji zamówień z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp;
4. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i roboty budowlane
zgodnie z ustawą Pzp
w trybach określonych w/w ustawą;
5. Prowadzenie Rejestru zamowień publicznych
obejmującego wszystkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybach przewidzianych ustawa Pzp;
6. Prowadzenie Rejestru zamówień
obejmującego zamówienia realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy pzp;
7.Przygotowywanie i przekazanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
8. Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie realizacji zapotrzebowań na podstawie zawartych umów o zamówienie publiczne;
9. Współpraca przy opracowywaniu planów zakupów towarów
uslug i robót budowlanych przez jednostki organizacyjne;
10. Prowadzenie rejestru umów z kontrahentami dotyczących zakupów
usług i robót budowlanych;
11. Opiniowanie umów tworzonych przez inne jednostki organizacyjne w odniesieniu do przepisów ustawy Pzp;
12. Prowadzenie niezbędnej korespondencji z kontrahentami i jednostkami organizacyjnymi;
13. Organizowanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń medycznych ich dokumentowanie;
1. Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na inwestycje ( w tym z UE i innych programów pomocowych ) na zakupy oraz działania remontowe i inwestycje;
2. Realizacjia
zakończenie i rozliczenia projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych;
3. Nadzór nad naprawą
przeglądami i konserwacją urządzeń sprzętu technicznego
systemów i aparatury medycznej;
4. Nadzór nad niezwłocznym usuwaniem awarii sprzętu medyznego;
5. nadzór gospodarki paliwowo - energetycznej;
6. sporządzanie i realizacja planu zakupów sprzętu medycznego
laboratoryjnego
odczynników chemicznych;
7. Prowadzenia magazynów zaopatrzenia
sprzętów medycznych;
8. Przyjmowanie do przechowywania w magazynie zakupionychtowarów;
9. Sprawdzanie zgodności przyjmowanych towarów pod względem asortymentu ilości z dokumentem dostawy ( wydanie na zewnątrz - WZ
faktura
specyfikacja );
10. niezwłoczne powiadomienie przełożonego o stwierdeniu przpadku niezgodności przyjmowanego towaru z dokumentem dostawy lub stwierdzeniu wad przyjmowanego towaru
celem powołania Komisji odbioru
sprawdzenie dokumentów obrotu materiałowego zgodnie z instrukcją;
11. Prowadzenie ewidencji magazynowej sprzętu medycznego;
12. Współpraca z personelem medycznym w zakresie zakupu sprzętu medycznego;
przygotowanie do zatwierdzenia dokumentów przez Ministerstwo Zdrowia
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzątaczka
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
utrzymanie czystości pomieszczeń gospodarczych oraz korytarzy
dbałość o powierzony sprzęt
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik działu kadr i płac
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- współpraca z PUP
LUW
NFZ
ZUS
- prognozowanie potrzeb kadrowych i kontrola stanu zatrudnienia
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników oraz dokumentacji wymaganej do kontraktów z NFZ
- wysyłanie danych w obowiązujących terminach
informacji i sprawozdań z zakresu ilości osób zatrudnionych do PFRON
GUS i NFZ
- prowadzenie spraw doskonalących system wynagradzania
- sporządzanie analiz i sprawozdań statystycznych z zakresu spraw kadrowych
- aktualizowanie Portalu Potencjału oraz aneksowanie umów z NFZ
- zarządzanie podległym zespołem
opracowanie i uaktualnianie planu zarządzania jakością w uzgodnieniu z zarząden;
- organizowanie pracy Zespołu Auditorów wewnętrznych oraz udział w pracach innych zespołów problemowych działających w Szpitalu;
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych i testów dotyczących wymagań jakościowych przyjętych normami i polityką jakości firmy;
- organizacja szkolen Zarządu w zakresie zarządzania jakością ;
- opracowywanie raportów
dotyczących skuteczności systemu zarządzania jakością;
- utrzymanie przyznanych certyfikatów systemów zarządzania jakością
rozszerzanie ich przedmiotu lub zestawu spełnianych wymagań;
- bezpośredni nadzór nad dokumentami i zapisami systemowymi obowiązującymi w Szpitalu;
- orgaizacja i nadzór nad badaniami satysfakcji pacjenta i Personelu;
- utrzymanie i doskonalenie systemu rejestracji i przeprowadzania analiz dotyczących zdarzeń niepożądanych występujących w zakładzie;
- diagnoza psychologiczna
- orzekanie i opiniowanie psychologiczne
- psychoterapia
od 1 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista ds. kadr
Krosno Odrzańskie
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- współpraca z Urzędem Pracy
Lubuskim urzędem Wojewódzkim
NFZ;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników ( akta osobowe
rejestry
kartoteki );
- wysyłanie danych w obowiązujących terminach informacji i sprawozdań z zakresu ilości osób zatrudnionych do PFRON i GUS;
- sporządzanie deklaracji ZUA
ZWUA
ZCNA
ZIUA
ZSWA;
- prowadzenie spraw doskonalających system wynagradzania;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej wymaganej do kontraktów z NFZ ( wykaz personelu świadczącego usługi );
- wystawianie świadectw pracy oraz innych zaświadczeń dotyczących zatrudnienia;
- sporządzanie analiz i sprawozdań statystycznych z zakresu spraw kadrowych;
- prowadzenie spraw emerytalno - rentowych pracowników;
- prowadzenie ewidencji spraw związanych z czasową nieobecnością pracowników w pracy ( zwolnienia lekarskie
urlopy wypoczynkowe
urlopy okolicznościowe itp. );
- załatwianie formalności związanych z przyjęciami
wykonywanie badań analitycznych materiałów pochodzacych od człowieka oraz innych analiz specjalistycznych z wykorzystaniem sprzętu i aparatury medycznej