Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Specjalista / Specjalistka ds. produktów finansowych
Poznań
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Masz talent do koordynacji produktów i świetnie radzisz sobie z danymi finansowymi? Dla naszego Klienta, jednej z największych firm z branży finansowej poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Produktów Finansowych
Twoje obowiązki:
- Koordynacja wprowadzania produktów finansowych,
- Opiniowanie umów nowych klientów,
- Odpowiedzialność za poprawność danych wprowadzanych do wewnętrznych systemów,
- Codzienna współpraca z instytucjami finansowymi,
- Obsługa bieżących i nowych klientów.
- Kreowanie pozytywnych więzi biznesowych.
- Personalizacja usług do potrzeb klienta.
- Tworzenie ofert handlowych
które robią wrażenie.
- Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy.
- Aktualizacja wiedzy na temat naszych usług.
- Raportowanie realizacji celów i szybkie reagowanie na wyzwania.
Praca od poniedziałku do piątku (praca rozpoczyna się pomiędzy 6-9- do uzgodnienia z pracodawcą)
🚀🔥 Dołącz do naszego dynamicznego zespołu ekspertów, którzy tworzą innowacyjne rozwiązania w obszarze rekrutacji, marketingu, szkoleń i eventów. Nasza firma, z ponad 15-letnim doświadczeniem, poszukuje teraz wyjątkowych talentów, gotowych do współtworzenia inspirującego miejsca pracy. 🚀🔥
🎯 Twoje misje:
• Obsługa bieżących i nowych klientów - stawiamy na relacje!
• Kreowanie pozytywnych więzi biznesowych - Twoja pozytywna energia jest najlepszym narzędziem
• Personalizacja usług do potrzeb klienta - bo każdy klient jest wyjątkowy!
• Tworzenie ofert handlowych, które robią wrażenie - Twoja kreatywność ma tu znaczenie
• Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy - stawiamy na Twoje pomysły i zaangażowanie!
• Aktualizacja wiedzy na temat naszych usług - bo wiedza to Twoja siła!
• Raportowanie realizacji celów i szybkie reagowanie na wyzwania - bo razem osiągniemy więcej!
AY Prime to innowacyjna firma, którą tworzy zespół ekspertów. Swoją pracą w wielu dziedzinach potwierdziliśmy zaufaniem jakim obdarzyło nas już ponad 1 000 firm. Dołącz do naszego zespołu jako Asystent Zarządu i zmieniaj świat swoimi pomysłami. W naszej firmie nie ma miejsca na przekładanie papierków - każdy dzień to nowe wyzwania, które czekają na to, byś je podjął
Szukamy zawodowca, który jest wytrwały i nieustępliwy w dążeniu do celu. Kogoś, kto dostrzega nawet drobne problemy i rozwiązuje je z natychmiastową skutecznością. Potrafisz wykazać się inicjatywą i spostrzegawczością? Jesteś osobą konkretną i upartą, która nie odpuści, dopóki nie znajdzie najlepszego rozwiązania? Jesteś osobą, która nie boi się trudności, a niemożliwe traktuje jako kolejny krok do sukcesu? Jeśli tak, to właśnie Ciebie szukamy
Twoje Misje:
🧠 Strategiczne wspieranie Zarządu – być mózgiem w operacyjnym planowaniu i realizacji planów
🗓 Efektywne zarządzanie kalendarzem – organizowanie spotkań i harmonogramów z precyzją zegarmistrza
📋 Kreowanie analiz i opinii – być architektem decyzji, które zmieniają grę
📫 Nadzór nad dokumentacją – dbanie o porządek i dokładność w każdym detalu
📨 Bezpośrednie raportowanie – być niezastąpionym mostem komunikacyjnym do Zarządu
👨💼 Centralny punkt kontaktu – być twarzą firmy dla Partnerów i Pracowników
🎯 Utrzymanie wizerunku i poufności – być ambasadorem naszej Marki i strażnikiem naszych tajemnic