Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (38)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 38 )
Pedagog / Psycholog – Koordynator Grupy
Gdańska 2, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Na tym stanowisku będziesz:
prowadzić indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
realizować zajęcia edukacyjne z dziećmi obejmujące podstawę programową wychowania przedszkolnego uwzględniając indywidualne potrzeby i możliwości dzieci
realizować sprawdzone programy zajęć oraz tworzyć własne (plany, scenariusze)
prowadzić systematyczną i wnikliwą obserwację przebiegu terapii, dokonywać analizy postępów i zgłaszać rekomendacje do modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
opracowywać materiały i pomoce do zajęć z dziećmi
brać udział w organizacji ważnych przedszkolnych wydarzeń i uroczystości
ściśle współpracować z interdyscyplinarnym zespołem, pod opieką którego pozostaje dziecko
brać aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
koordynować pracę zespołu asystentów podczas zajęć grupowych
dbać o pozytywne relacje i komunikację z rodzicami, udzielać im bieżącej informacji, organizować zebrania i brać udział w spotkaniach indywidualnych
systematycznie poszerzać swoją wiedzę i warsztat pracy pedagoga
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:
wsparcie w organizacji pracy ośrodka terapeutycznego dla dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu;
prowadzenie procesu rekomendacji terapeutycznych i rekrutacji dzieci do ośrodka;
opracowywanie i wdrażanie indywidualnych programów terapeutycznych dla dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS;
prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych z dziećmi;
systematyczną obserwację przebiegu terapii, w tym: dokonywanie analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do dziecka;
prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami SOTIS i wymogami oświatowymi;
udzielanie merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka;
aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu;
wsparcie w szkoleniu zespołu;
systematyczne poszerzanie swojej wiedzy i warsztatu pracy terapeuty;
współpracę z innymi ośrodkami i specjalistami SOTIS
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
Zastępca Kierownika Niepublicznego Punktu Przedszkolnego SOTIS
Beskidzka 23, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Na tym stanowisku będziesz:
odpowiedzialny za wsparcie w organizacji pracy ośrodka terapeutycznego dla dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu
wsparcie w szkoleniu zespołu
prowadzenie procesu rekomendacji terapeutycznych i rekrutacji dzieci do ośrodka
odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami SOTIS i wymogami oświatowymi
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dla dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
współpracował z innymi ośrodkami i specjalistami SOTIS
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
Nauczyciel Psycholog / Pedagog Specjalny - Koordynator Terapii
Kraków
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
Nauczyciel Psycholog / Pedagog Specjalny - Koordynator Terapii
Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Na tym stanowisku będziesz:
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
Nauczyciel – Koordynator Grupy / Nauczycielka - Koordynatorka Grupy
Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
realizował zajęcia edukacyjne z dziećmi obejmujące podstawę programową wychowania przedszkolnego uwzględniając indywidualne potrzeby i możliwości dzieci
realizował sprawdzone programy zajęć oraz tworzył własne (plany, scenariusze)
prowadził systematyczną i wnikliwą obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i zgłaszał rekomendacje do modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
opracowywał materiały i pomoce do zajęć z dziećmi
brał udział w organizacji ważnych przedszkolnych wydarzeń i uroczystości
ściśle współpracował z interdyscyplinarnym zespołem, pod opieką którego pozostaje dziecko
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
koordynował pracę zespołu asystentów podczas zajęć grupowych
dbał o pozytywne relacje i komunikację z rodzicami, udzielał im bieżącej informacji, organizował zebrania i brał udział w spotkaniach indywidualnych
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy pedagoga
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
Nauczyciel – Koordynator Grupy / Nauczycielka - Koordynatorka Grupy
Kraków
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
realizował zajęcia edukacyjne z dziećmi obejmujące podstawę programową wychowania przedszkolnego uwzględniając indywidualne potrzeby i możliwości dzieci
realizował sprawdzone programy zajęć oraz tworzył własne (plany, scenariusze)
prowadził systematyczną i wnikliwą obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i zgłaszał rekomendacje do modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
opracowywał materiały i pomoce do zajęć z dziećmi
brał udział w organizacji ważnych przedszkolnych wydarzeń i uroczystości
ściśle współpracował z interdyscyplinarnym zespołem, pod opieką którego pozostaje dziecko
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
koordynował pracę zespołu asystentów podczas zajęć grupowych
dbał o pozytywne relacje i komunikację z rodzicami, udzielał im bieżącej informacji, organizował zebrania i brał udział w spotkaniach indywidualnych
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy pedagoga
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
prowadził indywidualne i grupowe (diada, mała grupa) zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu – terapia mowy i komunikacji
brał czynny udział w opracowywaniu indywidualnych programów terapeutycznych dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
opracowywał materiały i pomoce do zajęć z dziećmi
ściśle współpracował z interdyscyplinarnym zespołem, pod opieką którego pozostaje dziecko
prowadził systematyczną i wnikliwą obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i zgłaszał rekomendacje do modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową zgodnie ze standardami SOTIS
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
brał udział w konsultacjach i spotkaniach indywidualnych z rodzicami
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy logopedy
opracowywanie i wdrażanie indywidualnych programów terapeutycznych dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych z dziećmi
koordynowane programu oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
systematyczna obserwacja prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
systematyczna obserwacja przebiegu terapii, dokonywanie analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielanie merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzanie dokumentacji terapeutycznej i oświatowej
aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematyczne poszerzanie swojej wiedzy i warsztatu pracy terapeuty
odpowiedzialny za wsparcie w organizacji pracy ośrodka terapeutycznego dla dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu
wsparcie w szkoleniu zespołu
prowadzenie procesu rekomendacji terapeutycznych i rekrutacji dzieci do ośrodka
odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami SOTIS i wymogami oświatowymi
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dla dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty
prowadził webinary
współpracował z innymi ośrodkami i specjalistami SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe (diada, mała grupa) zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu – terapia mowy i komunikacji
brał czynny udział w opracowywaniu indywidualnych programów terapeutycznych dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
opracowywał materiały i pomoce do zajęć z dziećmi
ściśle współpracował z interdyscyplinarnym zespołem, pod opieką którego pozostaje dziecko
prowadził systematyczną i wnikliwą obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i zgłaszał rekomendacje do modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową zgodnie ze standardami SOTIS
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
brał udział w konsultacjach i spotkaniach indywidualnych z rodzicami
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy logopedy
opracowywał i wdrażał indywidualne programy terapeutyczne dzieci w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS
prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi
koordynował program oddziaływań terapeutycznych dziecka w trakcie jego dnia pobytu w Ośrodku
realizował systematyczną obserwację prowadzonych programów terapeutycznych w oparciu o standardy SOTIS
prowadził systematyczną obserwację przebiegu terapii, dokonywał analizy postępów i modyfikacji celem jej indywidualizacji i możliwie najpełniejszej skuteczności w odniesieniu do każdego dziecka
udzielał merytorycznego wsparcia rodzicom, poprzez regularne konsultacje i spotkania indywidualne celem zaangażowania rodziców w proces terapeutyczny dziecka
sporządzał dokumentację terapeutyczną i oświatową
brał aktywny udział w spotkaniach klinicznych zespołu
systematycznie poszerzał swoją wiedzę i warsztat pracy terapeuty/ pedagoga