Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Świetna agencja marketingowa. Doceniają osoby zaangażowane i profesjonalne, które są dobre w swoim fachu. Wówczas można liczyć na udział w większej liczbie projektów — i to długoterminowo!
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie strategii CM i pomysłów kreatywnych na akcje wizerunkowe i performance CM
Prowadzenie projektów content marketingowych – project management, optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie w zespole nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń z content marketingu i reprezentowanie agencji podczas webinarów, konferencji, czy w publikacjach branżowych
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych – tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna – tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych – tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna – tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych – tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna – tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. WordPress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych ze specjalistycznych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych – tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w pracy projektowej własnej i całego zespołu
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. Wordpress, Magento)
Rekomendowanie Partnerom Harbingers działań dopasowanych do ich celów i wyzwań oraz tworzenie ofert new business
Testowanie i wdrażanie nowych narzędzi content marketingowych
Stałe poszukiwanie innowacji i poszerzanie oferty content marketingowej o nieszablonowe, skuteczne rozwiązania dla Partnerów Harbingers
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z content marketingu
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych - tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna - tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. Wordpress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych - tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna - tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. Wordpress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych - tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna - tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. Wordpress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Nadzorowanie bieżącego stanu infrastruktury i estetyki biura; dostawy, kontakt z ekipą sprzątającą;
Prowadzenie ewidencji i dystrybucji poczty przychodzącej i wychodzącej oraz archiwizacja;
Przyjmowanie gości firmy;
Wspomaganie pracowników w sprawach administracyjnych i organizacyjnych;
Wsparcie w organizacji Eventów i konkursów;
Wsparcie w procesach HR&EB- onboarding, offboarding, redagowanie ogłoszeń, pozyskiwanie Kandydatów aktywnych i pasywnych, komunikacja telefoniczna z Kandydatami i organizacja spotkań;
Wykonywanie audytów, analiz konkurencji i grupy docelowej, na podstawie danych z wielu nowoczesnych narzędzi
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych - tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM (copywriterów, ekspertów, influencerów, grafików, twórców video etc.)
Przygotowywanie propozycji działań content marketingowych dla Partnerów Harbingers
Ścisła współpraca ze Specjalistami SEO, PPC, Social Media, Grafikami, Analitykami i innymi członkami drużyny Harbingers, zaangażowanymi w realizację wspólnych projektów dla naszych Partnerów
Praca kreatywna - tworzenie pomysłów kreatywnych na działania content marketingowe
Testowanie nowych narzędzi content marketingowych oraz ciągłe poszukiwanie i ocena skuteczności innowacyjnych form treści, które mogą realizować cele biznesowe Partnerów Harbingers
Korekta treści tworzonych przez copywriterów i ocena zgodności z wytycznymi strategicznymi
Publikacja treści za pomocą różnorodnych CMS-ów (m.in. Wordpress, Magento)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z influencerami, blogerami, copywriterami i innymi twórcami treści
Analiza i stała optymalizacja działań, prognozowanie i raportowanie wyników
Zarządzanie zespołem mając na uwadze ciągły rozwój pracowników oraz utrzymanie pozytywnej atmosfery pracy
Realizacja planów budżetowych i celów jakościowych związanych z projektami SEO
Zarządzanie pracą działu poprzez samodzielne planowanie, opracowywanie i wdrażanie nowych procesów, strategii, narzędzi mających na celu zwiększenie efektywności pracy działu
Wsparcie merytoryczne zespołu z zakresu zagadnień SEO oraz bieżącej pracy z partnerami
Przeprowadzanie analiz zmian zachodzących w wyszukiwarce Google i konstruowanie wniosków wdrożeniowych
Testowanie wpływu poszczególnych czynników rankingowych na pozycje w wynikach wyszukiwania
Testowanie narzędzi mogących wspomóc proces optymalizacji, pozycjonowania i link buildingu
Automatyzowanie powtarzalnych procesów
Tworzenie audytów oraz opracowywanie strategii SEO dla dużych serwisów/e-commerce
Analizy działań konkurencji i wdrażanie nowych rozwiązań w projektach
Zarządzanie zespołem i koordynowanie pracy projektowej w zakresie CM
Realizacja planów budżetowych i celów jakościowych związanych z projektami
Zarządzanie pracą działu poprzez samodzielne planowanie, opracowywanie i wdrażanie nowych procesów, strategii, narzędzi mających na celu zwiększenie efektywności pracy działu
Wsparcie merytoryczne zespołu z zakresu zagadnień CM oraz bieżącej pracy z Partnerami Harbingers
Zarządzanie zespołem mając na uwadze ciągły rozwój pracowników oraz utrzymanie pozytywnej atmosfery pracy
Realizacja planów budżetowych i celów jakościowych związanych z projektami SEO
Zarządzanie pracą działu poprzez samodzielne planowanie, opracowywanie i wdrażanie nowych procesów, strategii, narzędzi mających na celu zwiększenie efektywności pracy działu
Wsparcie merytoryczne zespołu z zakresu zagadnień SEO oraz bieżącej pracy z partnerami
Przeprowadzanie analiz zmian zachodzących w wyszukiwarce Google i konstruowanie wniosków wdrożeniowych
Testowanie wpływu poszczególnych czynników rankingowych na pozycje w wynikach wyszukiwania
Testowanie narzędzi mogących wspomóc proces optymalizacji, pozycjonowania i link buildingu
Automatyzowanie powtarzalnych procesów
Tworzenie audytów oraz opracowywanie strategii SEO dla dużych serwisów/e-commerce
Analizy działań konkurencji i wdrażanie nowych rozwiązań w projektach
Budowanie wartościowych relacji z Partnerami Harbingers i i utrzymywanie ich
Identyfikowanie marketingowych i sprzedażowych potrzeb Partnerów i proponowanie adekwatnych rozwiązań
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, odpowiedzialność za wyniki, realizację celów
Koordynowanie procesu tworzenia strategii digital marketingowych w obszarze: SEO, SEM, content marketingu, kreacji, social media, analityki oraz bieżąca współpraca ze specjalistami realizującymi usługi dla Partnerów agencji
Koordynowanie przebiegu kampanii / projektu
Czuwanie nad sprawną realizacją celów zawartych w umowie, negocjacje biznesowe
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych
Budowanie wartościowych relacji z Partnerami Harbingers i i utrzymywanie ich
Identyfikowanie marketingowych i sprzedażowych potrzeb Partnerów i proponowanie adekwatnych rozwiązań
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, odpowiedzialność za wyniki, realizację celów
Koordynowanie procesu tworzenia strategii digital marketingowych w obszarze: SEO, SEM, content marketingu, kreacji, social media, analityki oraz bieżąca współpraca ze specjalistami realizującymi usługi dla Partnerów agencji
Koordynowanie przebiegu kampanii / projektu
Czuwanie nad sprawną realizacją celów zawartych w umowie, negocjacje biznesowe
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych
Budowanie wartościowych relacji z Partnerami Harbingers i i utrzymywanie ich
Identyfikowanie marketingowych i sprzedażowych potrzeb Partnerów i proponowanie adekwatnych rozwiązań
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem, odpowiedzialność za wyniki, realizację celów
Koordynowanie procesu tworzenia strategii digital marketingowych w obszarze: SEO, SEM, content marketingu, kreacji, social media, analityki oraz bieżąca współpraca ze specjalistami realizującymi usługi dla Partnerów agencji
Koordynowanie przebiegu kampanii / projektu
Czuwanie nad sprawną realizacją celów zawartych w umowie, negocjacje biznesowe
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych