Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy osoby, która wzmocni nasz zespół obsługi Pacjenta, tj. będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę Pacjentów w Klinice Chirurgii oraz w rozmowach telefonicznych
Szukamy przede wszystkim osoby proaktywnej, którą charakteryzują kluczowe dla naszej organizacji wartości: Ambicja, Kreatywność i Zaangażowanie
Jakie zadania na Ciebie czekają?
-Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi pacjenta, zarówno bezpośredniej jak i pośredniej, zgodnej ze standardami firmy
-Utrzymywanie kontaktu z pacjentami oraz budowanie z nimi relacji,
-Rejestracja na wizyty, wskazywanie terminów, przekładanie wizyt pacjentów,
-Ścisła współpraca z lekarzami i personelem medycznym,
-Nadzór nad obiegiem i prawidłowością dokumentacji medycznej pacjentów, pomoc w kompletowaniu niezbędnej dokumentacji pacjentom,
-Udzielanie wsparcia (również merytorycznego) pacjentom w ramach spotkań indywidualnych czy w trakcie przygotowań do procedur medycznych,
- Nadzorowanie i kontrola nad zaopatrzeniem bloku, w tym dbanie o utrzymanie sprzętu w należytym stanie oraz wnioskowanie o zakup sprzętu, aparatury i materiałów medycznych niezbędnych do funkcjonowania bloku;
-Prowadzenie racjonalnej i efektywnej gospodarki sprzętem, aparaturą i innymi środkami wykorzystywanymi do udzielania świadczeń;
-Przygotowanie i udostępnianie wyposażenia sal operacyjnych, sprzętu ruchomego oraz wszystkich pozostałych środków i narzędzi zespołom anestezjologicznym i zespołom operatorów do przeprowadzania zabiegów operacyjnych;
-Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu (pielęgniarki i lekarze], nadzór nad grafikami pracy i grafikami zabiegów;
-Ustalanie kolejności oraz harmonogramu zabiegów operacyjnych;
-Nadzór nad sprawozdawczością świadczeń do NFZ
-Dbanie o wizerunek Centrum Medycznego i promowanie jego usług
-Wykonywanie bieżących zadań przydzielonych przez Lidera Zespołu