Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (31)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 31 )
Brand Manager
Azymutalna 9, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 06.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
- Developing and implementing marketing plans to strengthen our position on international markets and achieve desired business goals, ranging from brand awareness to sales revenue
- Planning and executing marketing campaigns, including ABM, digital, social media, content marketing, trade fairs, PR, all targeted at B2B enterprise audience
- Collaborating with sales and product development teams to ensure an optimal product positioning and efficient marketing mix
- Conducting market research to identify industry trends, competitive landscape and customer insights
- Managing the budget for marketing initiatives effectively
- Measuring and reporting on the performance of marketing activities
Redaktor merytoryczny z przedmiotów matematyka, fizyka, biologia, chemia lub geografia
Azymutalna 9, Matarnia, Gdańsk
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie treści cyfrowych materiałów edukacyjnych w zakresie przedmiotów matematyka, fizyka, biologia, chemia lub geografia
Przygotowanie wytycznych dla zespołu tworzącego cyfrowe materiały edukacyjne (redaktorów, grafików, programistów); współpraca z zespołem na każdym etapie produkcji
Weryfikacja poprawności gotowych materiałów edukacyjnych
Praca z podstawami programowymi obowiązującymi w różnych krajach
Twoim zadaniem będzie gruntowne poznanie naszych produktów z kategorii LMS oraz Authoring Tool, a następnie szeroko rozumiana komunikacja marketingowa (głównie przy użyciu cyfrowych narzędzi i kanałów). Oczekujemy, że staniesz się znawcą tych kategorii produktowych i pomożesz nam uplasować lub umocnić nasze brandy wśród wiodących światowych marek w tych obszarach
Dodatkowo w zakresie Twoich obowiązków będzie:
Planowanie i realizacja działań promocyjnych adresowanych do różnych segmentów grupy targetowej, na różnych etapach lejka
Budowanie bazy i zasięgów w naszej grupie docelowej (branża EdTech oraz wydawnictwa edukacyjne)
Analiza konkurencji oraz trendów na międzynarodowych rynkach wydawniczych przechodzących transformację cyfrową
Przygotowywanie koncepcji i nadzór nad powstawaniem materiałów niezbędnych do komunikacji marek
Organizowanie i opracowywanie branżowych ankiet i badań rynkowych
Zgłaszanie marek do branżowych konkursów i rankingów
Aktywny udział w branżowych forach dyskusyjnych oraz w targach i konferencjach (stacjonarnych i online)
Analiza efektywności podejmowanych działań
Ścisła współpraca z działem sprzedaży międzynarodowej
przyjmowanie i obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych oraz z formularzy zgłoszeniowych od klientów
udzielanie porad w kwestiach technicznych oraz wsparcie w zakresie aktywacji i użytkowania programów, konfiguracji sprzętu, oprogramowania oraz wymaganego wyposażenia dodatkowego
przyjmowanie i prowadzenie reklamacji z tytułu gwarancji i reklamacji
testowanie produktów, zgłaszanie defektów oraz współpraca z drugą i trzecią linią wsparcia technicznego w zakresie tworzenia rozwiązań i obejść zgłaszanych problemów
współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowywania urządzeń do pracy, wydawania certyfikatów i zaświadczeń, generowania licencji oraz stosowania reguł RODO, jak również tworzenia nowych procedur, instrukcji i samouczków dla użytkowników
prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów z klientami w wewnętrznym systemie obsługi i realizacja zadań wynikających z wymogów ISO
Twoim zadaniem będzie gruntowne poznanie naszych produktów z kategorii LMS oraz Authoring Tool, a następnie szeroko rozumiana komunikacja marketingowa (głównie przy użyciu cyfrowych narzędzi i kanałów). Oczekujemy, że staniesz się znawcą tych kategorii produktowych i pomożesz nam uplasować lub umocnić nasze brandy wśród wiodących światowych marek w tych obszarach. Dodatkowo w zakresie Twoich obowiązków będzie:
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych adresowanych do różnych segmentów grupy targetowej, na różnych etapach lejka
- Budowanie bazy i zasięgów w naszej grupie docelowej (branża EdTech oraz wydawnictwa edukacyjne)
- Analiza konkurencji oraz trendów na międzynarodowych rynkach wydawniczych przechodzących transformację cyfrową
- Przygotowywanie koncepcji i nadzór nad powstawaniem materiałów niezbędnych do komunikacji marek
- Organizowanie i opracowywanie branżowych ankiet i badań rynkowych
- Zgłaszanie marek do branżowych konkursów i rankingów
- Aktywny udział w branżowych forach dyskusyjnych oraz w targach i konferencjach (stacjonarnych i online)
- Analiza efektywności podejmowanych działań
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży międzynarodowej
przyjmowanie i obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych oraz z formularzy zgłoszeniowych od klientów
udzielanie porad w kwestiach technicznych oraz wsparcie w zakresie aktywacji i użytkowania programów, konfiguracji sprzętu, oprogramowania oraz wymaganego wyposażenia dodatkowego
przyjmowanie i prowadzenie reklamacji z tytułu gwarancji i reklamacji
testowanie produktów, zgłaszanie defektów oraz współpraca z drugą i trzecią linią wsparcia technicznego w zakresie tworzenia rozwiązań i obejść zgłaszanych problemów
współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowywania urządzeń do pracy, wydawania certyfikatów i zaświadczeń, generowania licencji oraz stosowania reguł RODO, jak również tworzenia nowych procedur, instrukcji i samouczków dla użytkowników
prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów z klientami w wewnętrznym systemie obsługi i realizacja zadań wynikających z wymogów ISO
przyjmowanie i obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych oraz z formularzy zgłoszeniowych od klientów
udzielanie porad w kwestiach technicznych oraz wsparcie w zakresie aktywacji i użytkowania programów, konfiguracji sprzętu, oprogramowania oraz wymaganego wyposażenia dodatkowego
przyjmowanie i prowadzenie reklamacji z tytułu gwarancji i reklamacji
testowanie produktów, zgłaszanie defektów oraz współpraca z drugą i trzecią linią wsparcia technicznego w zakresie tworzenia rozwiązań i obejść zgłaszanych problemów
współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowywania urządzeń do pracy, wydawania certyfikatów i zaświadczeń, generowania licencji, prowadzenia szkoleń i prezentacji oferty organizacji oraz stosowania reguł RODO, jak również tworzenia nowych procedur, instrukcji i samouczków dla użytkowników
prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów z klientami w wewnętrznym systemie obsługi i realizacja zadań wynikających z wymogów ISO