Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (125)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 125 )
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej
Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie, analiza rozwiązań a także uczestnictwo w procesie wdrażania i rozwoju systemowych rozwiązań z obszaru kontroli wewnętrznej w organizacji
Analiza przepisów prawa, wymagań sektorowych i dobrych praktyk regulujących system kontroli wewnętrznej, w tym analiza i opiniowanie siatki wewnętrznych uregulowań i przyjętych rozwiązań kontrolnych w procesach
Aktywna współpraca z właścicielami biznesowym w analizie uregulowań prawnych a także identyfikacji kluczowych ryzyk oraz wypracowywaniu adekwatnych mechanizmów ich kontroli
Przygotowywanie okresowej informacji zarządczej w zakresie wykonanych zadań i przeprowadzonych analiz oraz oceny adekwatności i efektywności systemu kontroli wewnętrznej
Działania edukacyjne ukierunkowane na podnoszenie świadomości w zakresie roli sytemu kontroli wewnętrznej w kształtowaniu kultury zgodności organizacji
Opracowanie założeń dla systemów Business Intelligence w zakresie wymagań na analizy biznesowe i raporty
Realizacja wymagań biznesowych przy użyciu narzędzi Business Intelligence
Opracowanie algorytmów kontroli jakości danych zgodnie z procesem Data Governance oraz Polityką Jakości Danych w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW
Utrzymanie i opracowywanie standardów informacyjnych w zakresie ewidencji informacji w systemach informatycznych
Opracowanie zakresu informacyjnego interfejsów Hurtowni Danych
Udział w projektach/inicjatywach prowadzonych w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW
Projektowanie, analiza rozwiązań a także uczestnictwo w procesie wdrażania i rozwoju systemowych rozwiązań z obszaru kontroli wewnętrznej w organizacji
Analiza przepisów prawa, wymagań sektorowych i dobrych praktyk regulujących system kontroli wewnętrznej, w tym analiza i opiniowanie siatki wewnętrznych uregulowań i przyjętych rozwiązań kontrolnych w procesach
Aktywna współpraca z właścicielami biznesowym w analizie uregulowań prawnych a także identyfikacji kluczowych ryzyk oraz wypracowywaniu adekwatnych mechanizmów ich kontroli
Przygotowywanie okresowej informacji zarządczej w zakresie wykonanych zadań i przeprowadzonych analiz oraz oceny adekwatności i efektywności systemu kontroli wewnętrznej
Działania edukacyjne ukierunkowane na podnoszenie świadomości w zakresie roli sytemu kontroli wewnętrznej w kształtowaniu kultury zgodności organizacji
Modelowanie i tworzenie procesów określających sposób obsługi umów ubezpieczenia zawieranych z kontrahentami w obszarze bancassurance i affinity
Współpraca i koordynowanie prac z obszarami innych jednostek w Spółkach PZU, biorących udział w określaniu procesu posprzedażowej obsługi umów ubezpieczenia
Przygotowanie dokumentacji ubezpieczeniowej określającej zasady i sposób obsługi umów ubezpieczenia
Udział we wdrażaniu produktów bancassurance i affinity do systemów obsługowych PZU, ścisła współpraca z IT
Wsparcie i monitorowanie prac jednostek obsługujących, odpowiedzialnych za posprzedażową obsługę umów ubezpieczenia
Przygotowywanie ofert, dokumentacji przetargowej, dokumentacji produktowej oraz negocjacje warunków współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Koordynowanie prac związanych z wdrożeniem produktu do dystrybucji i sprzedaży
Bieżąca współpraca operacyjna z Kontrahentami
Przygotowanie analiz sprzedażowych, symulacji potencjału sprzedażowego produktów, prezentacji sprzedażowych i rekomendacji dla danego obszaru/projektów
Wspieranie dotychczasowych i pozyskiwanie nowych Partnerów/ kontrahentów
Wsparcie w opracowywaniu materiałów marketingowych
Analiza rynku w zakresie usług affinitty oraz monitoring rynku bancassurance
Opracowanie założeń dla systemów Business Intelligence w zakresie wymagań na analizy biznesowe i raporty
Realizacja wymagań biznesowych przy użyciu narzędzi Business Intelligence
Opracowanie algorytmów kontroli jakości danych zgodnie z procesem Data Governance oraz Polityką Jakości Danych w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW
Utrzymanie i opracowywanie standardów informacyjnych w zakresie ewidencji informacji w systemach informatycznych
Opracowanie zakresu informacyjnego interfejsów Hurtowni Danych
Udział w projektach/inicjatywach prowadzonych w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW
Specjalista ds. Rozwoju Oferty i Sprzedaży - Affinity
Warszawa
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie ofert, dokumentacji przetargowej, dokumentacji produktowej oraz negocjacje warunków współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Koordynowanie prac związanych z wdrożeniem produktu do dystrybucji i sprzedaży
Bieżąca współpraca operacyjna z Kontrahentami
Przygotowanie analiz sprzedażowych, symulacji potencjału sprzedażowego produktów, prezentacji sprzedażowych i rekomendacji dla danego obszaru/projektów
Wspieranie dotychczasowych i pozyskiwanie nowych Partnerów/ kontrahentów
Wsparcie w opracowywaniu materiałów marketingowych
Analiza rynku w zakresie usług affinitty oraz monitoring rynku bancassurance
Proaktywna obsługa szkód osobowych, w tym szkód medycznych obejmująca analizę otrzymanego w sprawie materiału, konsultację ustaleń ze współpracującymi orzecznikami medycznymi oraz klientem
Stały i bieżący kontakt z ubezpieczonym oraz poszkodowanym i jego pełnomocnikiem w celu ustalenia podstaw odpowiedzialności i wypracowania ścieżki obsługi szkody zapewniający najwyższą jakość obsługi
Obsługa spraw regresowych, w tym ustalanie praw do regresu i zabezpieczanie tych praw na etapie postępowania likwidacyjnego, a następnie prowadzenie postępowania regresowego
Prowadzenie negocjacji ugodowych
Wszczynanie i udział w mediacjach oraz zawezwaniach do próby ugodowej
Współpraca z innymi obszarami Towarzystwa
Wykonywanie innych zadań zleconych w ramach działalności Biura Obsługi Szkód i Świadczeń
Prowadzenie nurtów informatycznych w powierzonym portfelu projektów i inicjatyw
Organizacja prac zespołu IT
Współpraca z dostawcami IT
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zarządczej i operacyjnej realizowanych przedsięwzięć
Dostarczanie produktów prac projektów i inicjatyw prowadzonego portfela przedsięwzięć zgodnie z przyjętym harmonogramem, budżetem i w jakości akceptowanej przez beneficjentów przedsięwzięć
Prowadzenie nurtów informatycznych w powierzonym portfelu projektów i inicjatyw
Organizacja prac zespołu IT
Współpraca z dostawcami IT
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zarządczej i operacyjnej realizowanych przedsięwzięć
Dostarczanie produktów prac projektów i inicjatyw prowadzonego portfela przedsięwzięć zgodnie z przyjętym harmonogramem, budżetem i w jakości akceptowanej przez beneficjentów przedsięwzięć
Przygotowywanie na potrzeby biura raportów, analiz, prezentacji zgodnie z przyjętymi założeniami biznesowymi ( w tym raporty i prezentacje cykliczne, raporty ad hoc)
Praca na dużych wolumenach danych, pozyskiwanie i łączenie danych z różnych źródeł systemowych
Monitorowanie zgodności danych w systemach ( udział w procesie uzgodnień finansowo – szkodowych )
Tworzenie i opiniowanie nowych rozwiązań systemowych, procesów, procedur
Monitorowanie przestrzegania i stosowania w organizacji przepisów w zakresie ochronie danych osobowych, w tym prowadzenie działań weryfikacyjnych, wspierających i kontrolnych;
Opracowywanie dokumentacji dot. ochrony danych osobowych w zakresie wynikającym z realizowanych czynności
Uczestniczenie w procesie legislacyjnym i projektowym organizacji w zakresie ochrony danych osobowych (działania opiniodawcze i weryfikacyjne)
Przygotowywanie materiałów i wykonywanie działań edukacyjnych, a także prowadzenie szkoleń zwiększających świadomość w zakresie ochrony danych osobowych
Monitorowanie działań podmiotów zewnętrznych zaangażowanych w czynności przetwarzania danych osobowych w ramach zobowiązań kontraktowych, w tym prowadzenie czynności kontrolnych
Podejmowanie stosownych działań w obszarze zarządzania incydentami bezpieczeństwa
Analiza procesów pod katem ich zgodności z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych,
Bieżące doradztwo, wsparcie oraz udzielanie informacji, wytycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i ich monitorowanie
Wsparcie w procesie analizy ryzyka i oceny skutków dla ochrony danych osobowych;
Poszukiwanie rozwiązań i inicjowanie aktywnych działań wpływających na ochronę oraz bezpieczeństwo danych osobowych w organizacji
bieżąca i kompleksowa obsługa prawna spraw sądowych czynnych (regresy ubezpieczeniowe) oraz biernych (roszczenia z umów ubezpieczenia), w tym sporządzanie i opiniowanie pism procesowych, reprezentowanie zakładu ubezpieczeń przed sądami,
prowadzenie ewidencji spraw sądowych zgodnie z przyjętymi w zakładzie ubezpieczeń zasadami,
prowadzenie negocjacji ugodowych w sprawach sądowych i pozasądowych,
współpraca z obszarem windykacji oraz likwidacji szkód,
współpraca z kancelariami zewnętrznymi,
wykonywanie innych zadań zleconych w ramach działalności Biura Prawnego
Monitorowanie przestrzegania i stosowania w organizacji przepisów w zakresie ochronie danych osobowych, w tym prowadzenie działań weryfikacyjnych, wspierających i kontrolnych;
Opracowywanie dokumentacji dot. ochrony danych osobowych w zakresie wynikającym z realizowanych czynności
Uczestniczenie w procesie legislacyjnym i projektowym organizacji w zakresie ochrony danych osobowych (działania opiniodawcze i weryfikacyjne)
Przygotowywanie materiałów i wykonywanie działań edukacyjnych, a także prowadzenie szkoleń zwiększających świadomość w zakresie ochrony danych osobowych
Monitorowanie działań podmiotów zewnętrznych zaangażowanych w czynności przetwarzania danych osobowych w ramach zobowiązań kontraktowych, w tym prowadzenie czynności kontrolnych
Podejmowanie stosownych działań w obszarze zarządzania incydentami bezpieczeństwa
Analiza procesów pod katem ich zgodności z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych,
Bieżące doradztwo, wsparcie oraz udzielanie informacji, wytycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i ich monitorowanie
Wsparcie w procesie analizy ryzyka i oceny skutków dla ochrony danych osobowych;
Poszukiwanie rozwiązań i inicjowanie aktywnych działań wpływających na ochronę oraz bezpieczeństwo danych osobowych w organizacji
Współtworzenie i kreowanie założeń dotyczących ochrony reasekuracyjnej dla TUW PZUW
Przygotowanie materiałów niezbędnych do budowy programu reasekuracji obligatoryjnej
Negocjowanie warunków umów reasekuracji z reasekuratorami oraz organizowanie pokrycia reasekuracyjnego dla indywidualnych ryzyk w zakresie reasekuracji fakultatywnej
Współtworzenie produktów ubezpieczeniowych w ramach oferty TUW PZUW
Obsługę programów reasekuracji obligatoryjnej i fakultatywnej w tym prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej warunków i przebiegu reasekuracji ryzyk
Prowadzenie rejestru zawartych umów reasekuracji biernej
Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości w zakresie reasekuracji biernej
Uczestnictwo w procesie przepływu informacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań Biura w zakresie obsługi merytorycznej realizowanych umów