Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Kierownik HR
Naramowicka 76, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i przepisami (prowadzenie selekcji kandydatów, wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej, rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnej kandydatom;
aktywny headhunting;
poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów;
współpracę z agencjami doradztwa personalnego, szkołami wyższymi i średnimi w zakresie planowanych rekrutacji;
aktywny udział w tworzeniu dobrego klimatu pracy;
realizacja polityki personalnej i rozwój narzędzi HR (takich jak ocena i rozwój pracowników, systemy motywacyjne) zgodnie ze standardami firmy;
prowadzenie procesu pre/onboardingu/pro, offboardingu;
udział w planowaniu oraz organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracowników;
wsparcie kadry menadżerskiej w aspektach personalnych;
koordynowanie udziału w zewnętrznych wydarzeniach, takich jak targi pracy, konferencje, itp.;
udział w projektach Employer Brandingowych;
aktywne prowadzenie polityki EB zgodnie z założeniami firmy w social-mediach;
wspieranie i wdrażanie strategii HR, jak również zmian organizacyjnych w firmie;
odpowiedzialność za budżet przeznaczony na działania HR;
wiedza oraz kompetencje z zakresu digital marketingu
prowadzenie komunikacji marketingowej z wykorzystaniem wybranych narzędzi social media
analiza danych z prowadzanych działań online
przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
współpraca z grafikami, drukarniami, organizatorami targów i konferencji
tworzenie treści (content marketing) pod różnorodne kanały komunikacyjne (strona www, blog, social media etc.); tj. artykuły, posty, case studies itd.,
audyt strony www i stworzenie koncepcji komunikacji marki na stronie internetowej,
wsparcie sprzedaży poprzez kampanie mailingowe oraz płatne kampanie na LinkedIn oraz Google
analiza danych płynących z przeprowadzonych kampanii marketingowych i innych działań lead generation oraz rekomendowanie zmian/rozwiązań,
budowanie świadomości i pozycji marki na rynku oraz
tworzenie kalendarium eventów
stworzenie nowych kanałów komunikacji do branży (sponsorowana kampania na LI, portale branżowe etc) + mierzalność tych wyników
praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego m.in. Google Search Console, Google Analytics oraz marketing automation,
praktyczna znajomość zasad i narzędzi SEO,
praktyczna znajomość budowania skutecznych kampanii mailingowych,
organizacja eventów marketingowych (konferencje, webinary, eventy branżowe, targi)
kompleksową realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i przepisami (prowadzenie selekcji kandydatów, wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych, opracowywanie dokumentacji rekrutacyjnej, rekomendacji, bieżący kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnej kandydatom;
aktywny headhunting;
poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów;
współpracę z agencjami doradztwa personalnego, szkołami wyższymi i średnimi w zakresie planowanych rekrutacji;
aktywny udział w tworzeniu dobrego klimatu pracy;
realizacja polityki personalnej i rozwój narzędzi HR (takich jak ocena i rozwój pracowników, systemy motywacyjne) zgodnie ze standardami firmy;
prowadzenie procesu pre/onboardingu/pro, offboardingu;
udział w planowaniu oraz organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych pracowników;
wsparcie kadry menadżerskiej w aspektach personalnych;
koordynowanie udziału w zewnętrznych wydarzeniach, takich jak targi pracy, konferencje, itp.;
udział w projektach Employer Brandingowych;
aktywne prowadzenie polityki EB zgodnie z założeniami firmy w social-mediach;
wspieranie i wdrażanie strategii HR, jak również zmian organizacyjnych w firmie;