Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (71)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 71 )
Doradca Klienta Miele Experience Center
Gdynia
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
kontrola stanu kasowego
dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Organization and coordination of Managing Director meetings calendar (scheduling meetings, appointments, travel and arrangements) with discretion in committing time and evaluating needs
Coordination of business trips
Organization and preparation of internal and external meetings, as well as and company events
Supporting the team in communication and information exchange: drafting communications, scheduling departmental meetings, assisting in the preparation and distribution of meeting agendas and materials, maintaining confidential and sensitive information
Coordination of documents flow and other administrative work for the Managing Director and Board of Directors, e.g. preparing expense reports, documents for signature, purchasing requests and invoices
Help in preparing of presentations, summaries and reports (ppt, xls) for the needs of the Managing Director and Board of Directors
Creating a positive image of the company in contacts with customers
Completing various other additional projects and tasks assigned by the superior
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych profesjonalnych urządzeń Miele u klienta, w zakresie naprawy zmywarek oraz urządzeń pralniczych, laboratoryjnych i medycznych zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
kontrola stanu kasowego
dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
kontrola stanu kasowego
dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Wsparcie kierownika w obszarze organizacji i kontroli pracy w salonie Miele, wdrażaniu, szkoleniu oraz ciągłym doskonaleniu kompetencji osób w podległym zespole
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Inicjowanie aktywności mających na celu poprawę procedur w salonie jak i w całej organizacji
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez doradztwo produktowe
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon
Przygotowywanie oraz udział w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla klientów, udział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Dodatkowe projekty i zadania zlecone przez przełożonego
profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
kontrola stanu kasowego
dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Odpowiedzialność za organizację i kontrolę pracy w salonie Miele oraz delegowanie zadań w zespole zgodnie z prawem pracy oraz standardami Miele
Wdrażanie, szkolenie oraz ciągłe doskonalenie kompetencji osób w podległym zespole
Analiza wskaźników sprzedaży KPI’s oraz podejmowanie proaktywnych działań mających na celu realizacje planów sprzedażowych podległego punktu sprzedaży
Inicjowanie aktywności mających na celu poprawę procedur w salonie jak i w całej organizacji
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Podnoszenie standardów obsługi klienta oraz ulepszanie procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Dbanie o rozwój oraz wspieranie podległego zespołu Doradców w zakresie ich obowiązków
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon
Przygotowywanie oraz udział w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla klientów
Udział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział w szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Ensure the highest quality and compliance of key financial processes, such as reporting, planning, as well finance standards and systems
Prepare budgets, forecasts and monitors their implementation, including tracking and analysis of deviations for CEE
Manage & support all CEE countries revenue-and expense-reporting, ensuring control, accuracy, predictability and timely delivery of figures, analysis and comments to business leaders and Finance team
As business partner supports in making business decisions and achieving commercial goals through analyzes and recommendations, as well as expense control
Understands business drivers of actual results versus operating plan and forecast. Anticipate changes, seek better practices and contribute to the company to be successful in its objectives
Wsparcie kierownika w obszarze organizacji i kontroli pracy w salonie Miele, wdrażaniu, szkoleniu oraz ciągłym doskonaleniu kompetencji osób w podległym zespole
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Inicjowanie aktywności mających na celu poprawę procedur w salonie jak i w całej organizacji
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez doradztwo produktowe
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon
Przygotowywanie oraz udział w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla klientów, udział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Dodatkowe projekty i zadania zlecone przez przełożonego
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów,
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienną realizację działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Supervisor Service Back Office / Kierownik Zespołu Service Back Office
Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Key User SAP ERP/ CRM/MSS
Wsparcie i szkolenie pracowników Call Center, Service Back Office i Field Service w obsłudze systemu SAP
Tworzenie i obsługa Ticketów- w przypadku błędów systemowych
Konfiguracja ustawień w systemie dla nowych techników zgodnie z wytycznymi z Centrali ( MSS,ASE conf., Van Stock, Skills)
Wdrożenie i nadzór nad kluczowymi usługami serwisowymi (Extended Warranty, Maintenance Dom, Maintenance PRO)
Powadzenie szkoleń związanych z dystrybucją usług serwisowych dla pozostałych działów
Aktualizacja i optymalizacja procedur w dziale serwisu
Nadzór nad stanami magazynowymi i udział w procesie inwentaryzacji
Nadzór nad realizacją zamówień w zespole service Back Office, nad przygotowywaniem ofert oraz nad rozliczeniami serwisów partnerskich
Nadzór nad realizacją procesów nietypowych reklamacji klientów
Realizacja procesów PR/PO dotyczących działu serwisu
Współpraca z magazynem zewnętrznym DMT
Terminowe procedowanie reklamacji podlegających pod procedurę „claims handling” a dotyczącą wymiany urządzeń bądź tematyki związanej z odstąpieniem Klienta od umowy zakupu urządzenia
Prowadzenie w/w reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Miele na podległym obszarze u klienta, zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Miele na podległym obszarze u klienta, zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Miele na podległym obszarze u klienta, zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Miele na podległym obszarze u klienta, zgodnie otrzymywanymi dyspozycjami
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja)
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Realizacja strategii marki w ramach własnych obszarów odpowiedzialności
Planowanie i realizacja działań na kanałach Social Mediowych (tworzenie treści, planowanie i analiza promocji, optymalizacja, analiza treści, administrowanie)
Planowanie, monitorowanie, analiza, moderacja zewnętrznych kampanii online
Zarządzanie treścią (w tym wdrażanie i aktualizacja contentu standardowego i promocyjnego) na stronach internetowych Miele
Przygotowanie materiałów promocyjnych (adaptacja kampanii globalnych, przygotowywanie materiałów lokalnych)
Prace administracyjne w obszarze HR, m. in. obsługa platform Enel-med., MyBenefit, BeeOffice, Tutlo w celu aktualizowania danych pracowników (rejestracja, wyrejestrowywanie, zakładanie kont)
Terminowe i rzetelne przygotowywanie comiesięcznych zestawień pracowników dla działu płac w celu rozliczania dodatkowych świadczeń pracowników (Enel-med., MyBenefit, Tutlo potrącenia)
Comiesięczne przygotowywanie i zbieranie ewidencji czasu pracy od zespołów CC i DS
Kontakt z kandydatami w celu terminowego przekazywania i zbierania formularzy i oświadczeń dot. zatrudniania
Wystawianie skierowań na badania wstępne i okresowe medycyny pracy oraz weryfikowanie w systemie terminów upływających badań pracowników
Terminowe przekazywanie w ustalony sposób wszelkich regulaminów i informacji nowozatrudnionym pracownikom oraz checklisty offboardingu w przypadku odchodzących pracowników
Pomoc w koordynowaniu procesu onboardingu nowych pracowników wg przyjętego wewnętrznego programu onboardingu, w tym terminowego planowania archiwizowania ankiet onboardingowych
Wsparcie przy organizacji szkoleń w zakresie wyszukiwania ofert firm szkoleniowych, lokalizacji oraz rezerwacji sal szkoleniowych wewnątrz jak i na zewnątrz firmy
Wsparcie w aktualnych projektach miękkich HR
Rejestrowanie kosztów dot. wydatków w obszarze HR w systemie SAP (proces PR/PO)
Sprawowanie pieczy nad ogłoszeniami wystawianymi na oficjalnej stronie Miele.com oraz na portalach rekrutacyjnych
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienna realizacja działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienna realizacja działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienna realizacja działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele
Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonach Miele oraz w pozostałych kanałach komunikacji poprzez fachowe doradztwo produktowe
Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
Opieka nad salonem sprzedaży Miele, bieżąca współpraca z innymi pracownikami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia sprawnego i profesjonalnego działania salonu pod względem technicznym jak i wizualnym
Pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych pod nadzorem bezpośredniego przełożonego mających na celu wzrost sprzedaży w salonie jak i w pozostałych kanałach sprzedaży
Kontrola stanu kasowego
Dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających salon,
Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych
Udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
Pomoc w zakresie organizacji i przebiegu spotkań, konferencji, warsztatów
Współpraca oraz bieżące wsparcie pozostałych działów w firmie w przygotowaniu i realizacji innych projektów
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
Sumienna realizacja działań w ramach swojego zakresu obowiązków zmierzających do osiągnięcia założonych celów firmy (sprzedaż wartościowa i ilościowa, osiągnięty obrót, wizerunek Miele)
Dbałość o zgodny z filozofią firmy wizerunek marki Miele