Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Kierownik administracyjny biura
Chemiczna 12, Sosnowiec
Wygasła: 27.04.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wystawianie faktur sprzedażowych, bieżący nadzór nad terminowym ściąganiem należności oraz spłatą zobowiązań
Telefoniczny i mailowy kontakt z dostawcami i odbiorcami
Organizacja zakupów do firmy – zakup materiałów do produkcji (stałe grono dostawców), zakup materiałów biurowych, wysyłanie zapytań ofertowych odnośnie kosztów np. transportu, składanie i monitorowanie zamówień
Elementy logistyki w zakresie organizacji transportów od dostawców i do klientów, monitorowanie przesyłek, wyszukiwanie dostępnego transportu, wystawianie dokumentów przewozowych - kilka transportów tygodniowo (przeszkolimy)
Telefoniczny i mailowy kontakt z dostawcami i odbiorcami
Organizacja zakupów do firmy – zakup materiałów do produkcji (stałe grono dostawców), zakup materiałów biurowych, wysyłanie zapytań ofertowych odnośnie kosztów np. transportu, składanie i monitorowanie zamówień
Elementy logistyki w zakresie organizacji transportów od dostawców i do klientów, monitorowanie przesyłek, wyszukiwanie dostępnego transportu, wystawianie dokumentów przewozowych - kilka transportów tygodniowo (przeszkolimy)
Bieżący kontakt z głównym księgowym w zakresie kompletowania i przesyłania dokumentów księgowych
Wsparcie w raportowaniu do BDO – pomoc w kompletowaniu niezbędnych danych
Wykonywanie innych zadań biurowych przypisanych przez przełożonego
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. angielskiego
Chemiczna 12, Sosnowiec
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizacja zakupów do firmy – zakup materiałów do produkcji (stałe grono dostawców), zakup materiałów biurowych, wysyłanie zapytań ofertowych odnośnie kosztów np. transportu, składanie i monitorowanie zamówień
Wsparcie i koordynacja procesu sprzedaży, wystawianie w razie potrzeby dokumentów sprzedaży
Elementy logistyki w zakresie organizacji transportów od dostawców i do klientów, monitorowanie przesyłek, wyszukiwanie dostępnego transportu, wystawianie dokumentów przewozowych - kilka do kilkunastu transportów tygodniowo
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
Bieżący kontakt z księgowym w zakresie kompletowania i przesyłania dokumentów księgowych
Wsparcie w monitorowaniu rozliczeń z kontrahentami
Wsparcie w raportowaniu do BDO – pomoc w kompletowaniu niezbędnych danych
Wykonywanie innych zadań biurowych przypisanych przez przełożonego