1. Pracodawca
  2. Przesmyki
  3. URZĄD GMINY W PRZESMYKACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY W PRZESMYKACH

Przesmyki, ul. 11 Listopada 13

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Inspektor /Ekodoradca

Przesmyki
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Obsługa systemów wytworzonych przez Województwo Mazowieckie w ramach projektu "Mazowsze bez smogu" Opracowanie strategii służącej poprawie jakości powietrza gminy m. in. na podstawie PGN
  • PONG Nadzór nad wdrażaniem ww. strategii oraz monitorowanie realizacji uchwał i strategii lokalnych w zakresie ochrony powietrza Monitorowanie oraz prowadzenie sprawozdawczości realizacji założeń Praogramu ochrony powietrza i Planu działań krótkoterminowych Monitorowanie stanu inwentaryzacji żródeł ciepła oraz wsparcie w aktualizacji baz danych Wykonanie/aktualizację analizy/badań dotyczących potrzeb edukacyjnychmieskańców gminy
  • w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań Wykonanie/aktualizację analizy/diagnozy ubóstwa energetycznego mieszkańców gminy
  • w tym na podstawie istniejących danych i rejestrów
  • np. pochodzących z ośrodków pomocy społecznej Utworzenie baz danych dot. ubóstwa energetycznego w gminie Udział w kontrolach palenisk oraz czynna współpraca w tym zakresie z uprawnionymi urzędnikami gminy i policją Zlecanie badania próbek popiołu do akredytowanego laboratorium w celu wykrycia spalania najgorszej jakości paliw i odpadów Wsparcie w pozyskiwaniu zewnetrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń
  • podnosząc efektywność energetyczną i budujących świaadomość społeczną w tym zakresie Doradztwo mieszkańcom w zakresie wymiany źródła ogrzewania i termomodernizacji oraz pomoc w pozyskiwaniu środkow finansowych Wsparcie działań zmierzających ku zwiększeniu oszczędności zuzycia energii w gospodarstawch domowych dotknietych ubóstwem energetycznym Organizacja wydarzeń w zakresie ochrony powietrza
  • skierowanych do grup wymagających szcególnego wsparcia
  • np. szkoleń
  • pokazów
  • kolportaż publikacji Organizacja spotkań z grupami opiniotwórczymi
  • tj. przedsiębiocami
  • lekarzami
  • księżmi
  • Ochotniczą Strażą Pożarną
  • LGP
  • organizacjami pozarządowymi
  • instytucjami publicznymi działającymi w obszar ochrony powietrza Prowadzenie akcji informacyjnej o wymaganiach uchwały antysmogowej dla Mazowsza oraz dostępnych formach dofinansowania do wymiany kotłów Organizacja wydarzeń w zakresie ochrony powietrza
  • skierowanych do ogółu społeczeństwa
  • np. szkoleń
  • pokazów
  • kolportaż publikacji Druk i dystrybucja materiwłó informacyjno - edukacyjnych Po okresie próbnym istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. https://www.bip.przesmyki.pl/upload/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20Inspektor-%20Ekodoradca.pdf
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji i zamówień publicznych

Przesmyki
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Przygotowywanie i dokumentowanie postępowań udzielania zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych na zadania realizowane przez Gminę
  • w tym obsługa jednostek obsługiwanych
  • Nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku prowadzonych zamówień publicznych Zarządzanie kontem na platformie Elektronicznego Fakturowania Prowadzenie inwestycji gminnych
  • remontów kapitalnych i bieżących
  • a w szczególności: a) załatwianie spraw związanych opracowywaniem dokumentacji projektowo p kosztorysowej oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę b) rzeczowe prowadzenie inwestycji i prac remontowych
  • wpółpraca z wykonawcą i inspektorem nadzoru c) prowadzenie całościowej ewidencji inwestycji gminnych i remontów tj. dokumentacji projektowo - kosztorysowej
  • korespondencji w zakresie przygotowania
  • prowadzenia
  • zakończenia i oddania do użytku inwestycji czy remontów Organizowanie i prowadzenie okresowych kontroli gminnych obiektów
  • na ich podstawie wnioskowanie potrzeb prowadzenia remontów Dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń grzewczych
  • kanalizacyjno - wodociągowych i elektrycznych w Urzędzie Gminy Dbałość o sprawne funcjonowanie istniejącej infrastruktury technicznej w Gminie Prowadzenie sprawbezpieczeństwa publicznego oraz przygotowywanie projektów zazwoleń na organizowanie imprez masowych Realizacja zadań wynikających z ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
  • w tym przygotowanie zaświadczeń
  • zeezwoleń oraz wniosków o objęcie dopłatą Prowadzenie spraw związanych zewidencją
  • utrzymaniem
  • budową lub modernizacją sieci drpog na terenie gminy: bezpieczeństwo drogowe: organizacja ruchu drogowego; zajęciem pasa drogowego Prowadzenie ewidencji budynków i obiektow gminnych
  • książek gminnych obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego Prowadzenie spraw wynikajacych zustawy o publicznym Transporcie zbiorowym Poszukiwanie źródeł współfinansowania projektowanych inwestycji i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury gminnej Zarządzanie projektami przez okresy wynikające z przyjetych zasad programowych działań Nadzór nad wykonaniem zadań przez pracowników Referatu Po okresie próbnym istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony
Pokaż więcej >>
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne