Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalistka / Specjalista ds. produktu w salonie Audi – Audi Ekspert
Łukasza Drewny 24, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta w salonie, w roli eksperta produktowego (weryfikacja potrzeb zakupowych, doradztwo w zakresie modelu oraz wyposażenia)
Wsparcie doradców handlowych podczas procesów sprzedaży, poprzez przeprowadzanie jazd próbnych oraz objaśnianie funkcjonalności pojazdu w trakcie przekazywania pojazdu Klientowi
Budowanie wizerunku marki oraz relacji z Klientem
Reprezentowanie firmy na wybranych eventach
Sprawowanie opieki i zarządzanie bieżącą ekspozycją samochodów w salonie
Sprawowanie opieki i zarzadzanie flotą samochodów demonstracyjnych
Specjalistka / Specjalista ds. produktu w salonie VW
Południowa 6, Gumieńce, Szczecin
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta w salonie, w roli eksperta produktowego (weryfikacja potrzeb zakupowych, doradztwo w zakresie modelu oraz wyposażenia)
Wsparcie doradców handlowych podczas procesów sprzedaży, poprzez przeprowadzanie jazd próbnych oraz objaśnianie funkcjonalności pojazdu w trakcie przekazywania pojazdu Klientowi
Budowanie wizerunku marki oraz relacji z Klientem
Reprezentowanie firmy na wybranych eventach
Sprawowanie opieki i zarządzanie bieżącą ekspozycją samochodów w salonie
Sprawowanie opieki i zarzadzanie flotą samochodów demonstracyjnych
Budowanie i rozwijanie Kultury Bezpieczeństwa Pracy w firmie
Wykonywanie obowiązków służby BHP zgodnie z przepisami oraz wewnętrznymi standardami
Prowadzenie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów oraz zasad BHP, w podległych oddziałach
Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników, nadzór nad szkoleniami okresowymi BHP
Sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji BHP
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadów przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, Ustalanie środków zapobiegawczych i kontrola ich wdrażania
Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP
Realizacja działań związanych z przydzielaniem odzieży roboczej i ŚOI
Udział w komisji BHP, organizowanie spotkań komisji BHP i protokołowanie,
Sporządzanie raportów i analiz dotyczących stanu BHP
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie marki BYD
Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Specjalistki/specjalisty ds. obsługi klienta, raportującego bezpośrednio do Kierownika Oddziału marki BYD
Miejsce pracy: Warszawa (Praga-Południe)
Profesjonalne powitanie Klientów i Gości salonu oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi
Wsparcie Działu Serwisu w zakresie umawiania Klientów na wizyty serwisowe oraz bezpośredniej obsługi Klienta w Dziale Serwisu
Wsparcie Działu Handlowego w zakresie obsługi Klienta oraz jakości i przepływu dokumentacji handlowej
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura obsługi klienta
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie marki BYD
Kraków
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Specjalistki/specjalisty ds. obsługi klienta, raportującego bezpośrednio do Kierownika Oddziału marki BYD
Miejsce pracy: Kraków - Bronowice
Profesjonalne powitanie Klientów i Gości salonu oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi
Wsparcie Działu Serwisu w zakresie umawiania Klientów na wizyty serwisowe oraz bezpośredniej obsługi Klienta w Dziale Serwisu
Wsparcie Działu Handlowego w zakresie obsługi Klienta oraz jakości i przepływu dokumentacji handlowej
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura obsługi klienta
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Doradcy handlowego, raportującego bezpośrednio do Kierownika Oddziału
Budowanie świadomości marki BYD i pozytywnego wizerunku Dealera poprzez ekscytację marką i przekazanie potencjału korzyści wynikających z posiadania auta marki BYD
Rozumienie potrzeb i preferencji każdego Klienta oraz zapewnienie spersonalizowanych rozwiązań, spełniających potrzeby klienta w zakresie korzyści płynących z posiadania pojazdu marki BYD, w tym kosztów ładowania i konserwacji, wpływu na środowisko i wrażeń z jazdy
Przeprowadzanie Klienta przez proces sprzedaży, w tym opcje finansowania, termin dostawy i wydania, a także bycie zaufanym doradcą, który odpowie na wszelkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami (informowanie o przeglądach, umówionych spotkaniach, etapach realizacji zamówienia itp.) przy wykorzystaniu m.in. narzędzia CRM
Wsparcie placówki dealerskiej w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży poprzez czynny udział w realizacji miesięcznych celów sprzedażowych i jakościowych
Gotowość do rozwoju kompetencji związanych z szeroko pojętą e-mobilnością i nowymi technologiami
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Kierownika Oddziału marki BYD, raportującego bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego marką BYD
Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym marką BYD oraz zespołami centralnymi Grupy Cichy-Zasada w celu wdrożenia wizji, wymagań biznesowych i strategii marki BYD
Zarządzanie Oddziałem – codzienna realizacja zadań operacyjnych i sprzedażowych poprzez planowanie i koordynowanie pracy poszczególnych członków zespołu
Bezpośredni nadzór nad zespołem sprzedaży działu samochodów nowych oraz odpowiedzialność za jego wyniki ilościowe, jakościowe oraz finansowe
Bycie liderem dla zespołu pracowników Oddziału poprzez motywowanie, inspirowanie, wpieranie i rozwój ich kompetencji
Weryfikacja pracy Oddziału w oparciu o wskaźniki i wyniki poszczególnych działów (np. koszty, marże pokrycia)
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Doradcy handlowego, raportującego bezpośrednio do Kierownika Oddziału
Miejsce pracy: Kraków – Bronowice
Budowanie świadomości marki BYD i pozytywnego wizerunku Dealera poprzez ekscytację marką i przekazanie potencjału korzyści wynikających z posiadania auta marki BYD
Rozumienie potrzeb i preferencji każdego Klienta oraz zapewnienie spersonalizowanych rozwiązań, spełniających potrzeby klienta w zakresie korzyści płynących z posiadania pojazdu marki BYD, w tym kosztów ładowania i konserwacji, wpływu na środowisko i wrażeń z jazdy
Przeprowadzanie Klienta przez proces sprzedaży, w tym opcje finansowania, termin dostawy i wydania, a także bycie zaufanym doradcą, który odpowie na wszelkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami (informowanie o przeglądach, umówionych spotkaniach, etapach realizacji zamówienia itp.) przy wykorzystaniu m.in. narzędzia CRM
Wsparcie placówki dealerskiej w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży poprzez czynny udział w realizacji miesięcznych celów sprzedażowych i jakościowych
Gotowość do rozwoju kompetencji związanych z szeroko pojętą e-mobilnością i nowymi technologiami
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Kierownika Oddziału marki BYD, raportującego bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego marką BYD
Miejsce pracy: Kraków - Bronowice
Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym marką BYD oraz zespołami centralnymi Grupy Cichy-Zasada w celu wdrożenia wizji, wymagań biznesowych i strategii marki BYD
Zarządzanie Oddziałem – codzienna realizacja zadań operacyjnych i sprzedażowych poprzez planowanie i koordynowanie pracy poszczególnych członków zespołu
Bezpośredni nadzór nad zespołem sprzedaży działu samochodów nowych oraz odpowiedzialność za jego wyniki ilościowe, jakościowe oraz finansowe
Bycie liderem dla zespołu pracowników Oddziału poprzez motywowanie, inspirowanie, wpieranie i rozwój ich kompetencji
Weryfikacja pracy Oddziału w oparciu o wskaźniki i wyniki poszczególnych działów (np. koszty, marże pokrycia)
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Doradcy handlowego, raportującego bezpośrednio do Kierownika Oddziału
Miejsce pracy: Warszawa – Praga Południe
Budowanie świadomości marki BYD i pozytywnego wizerunku Dealera poprzez ekscytację marką i przekazanie potencjału korzyści wynikających z posiadania auta marki BYD
Rozumienie potrzeb i preferencji każdego Klienta oraz zapewnienie spersonalizowanych rozwiązań, spełniających potrzeby klienta w zakresie korzyści płynących z posiadania pojazdu marki BYD, w tym kosztów ładowania i konserwacji, wpływu na środowisko i wrażeń z jazdy
Przeprowadzanie Klienta przez proces sprzedaży, w tym opcje finansowania, termin dostawy i wydania, a także bycie zaufanym doradcą, który odpowie na wszelkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami (informowanie o przeglądach, umówionych spotkaniach, etapach realizacji zamówienia itp.) przy wykorzystaniu m.in. narzędzia CRM
Wsparcie placówki dealerskiej w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży poprzez czynny udział w realizacji miesięcznych celów sprzedażowych i jakościowych
Gotowość do rozwoju kompetencji związanych z szeroko pojętą e-mobilnością i nowymi technologiami
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Kierownika Oddziału marki BYD, raportującego bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego marką BYD
Miejsce pracy: Warszawa (Praga-Południe)
Współpraca z Dyrektorem Zarządzającym marką BYD oraz zespołami centralnymi Grupy Cichy-Zasada w celu wdrożenia wizji, wymagań biznesowych i strategii marki BYD
Zarządzanie Oddziałem – codzienna realizacja zadań operacyjnych i sprzedażowych poprzez planowanie i koordynowanie pracy poszczególnych członków zespołu
Bezpośredni nadzór nad zespołem sprzedaży działu samochodów nowych oraz odpowiedzialność za jego wyniki ilościowe, jakościowe oraz finansowe
Bycie liderem dla zespołu pracowników Oddziału poprzez motywowanie, inspirowanie, wpieranie i rozwój ich kompetencji
Weryfikacja pracy Oddziału w oparciu o wskaźniki i wyniki poszczególnych działów (np. koszty, marże pokrycia)
W związku z planowanym nawiązaniem współpracy z marką BYD, jednym z największych koncernów motoryzacyjnych na świecie, specjalizującym się w produkcji pojazdów BEV oraz PHEV, poszukujemy Dyrektora Zarządzającego Marką BYD w Grupie Cichy-Zasada, raportującego bezpośrednio do Zarządu Spółki
Miejsce pracy: Warszawa (Praga – Południe)
Rozpoczęcie działalności dealerskiej marki BYD w Grupie Cichy-Zasada poprzez zbudowanie zespołu pracowników, otwarcie placówek handlowych i serwisowych, organizację procesów biznesowych wewnętrznych jak i zewnętrznych (m.in. współpraca z BYD Europe/Polska), promocję marki i produktów, jak również wdrożenie najwyższych standardów obsługi Klienta
Reprezentowanie Grupy Cichy-Zasada w relacjach z BYD Europe/Polska, instytucjami finansującymi oraz z innymi strategicznymi partnerami biznesowymi
Wypracowywanie, wraz z podległymi zespołami, oraz wdrażanie strategicznych i operacyjnych działań, prowadzących do maksymalizacji efektywności biznesowej salonów BYD w całej Grupie Cichy-Zasada
Przygotowywanie i realizację budżetów salonów BYD, zatwierdzonych przez Zarząd Spółki
Operacyjne zarządzanie podległymi zespołami z obszaru sprzedaży i aftersales wszystkich salonów BYD w Grupie Cichy-Zasada
Wyznaczanie kierunków rozwoju marki BYD w całej Grupie Cichy-Zasada
Wyznaczanie celów i skuteczny nadzór nad ich realizacją
Współpraca z centralnymi działami Grupy w celu zapewnienia Oddziałom BYD najefektywniejszych rozwiązań biznesowych
Prowadzenie entuzjastycznego i skutecznego przywództwa w celu rozwoju zmotywowanego zespołu
Prowadzenie efektywnych spotkań z menedżerami Oddziałów, monitorujących wydajność i rentowność poszczególnych obszarów
Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii marketingowej, uczestnictwo i współprowadzenie eventów dla Klientów
Dbanie o wizerunek Oddziałów marki BYD, najwyższą jakość obsługi Klienta i jego doświadczenia w kontaktach z salonami i serwisami
Bieżącą analizę sytuacji rynkowej i odpowiednie reagowanie na zmiany
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie Audi
Bukowska 287A, Poznań
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie i opieka nad Klientami oraz Gośćmi w salonie, w tym kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi
Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej i poczty kurierskiej
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zamówień biurowych, administracyjnych, przesyłek kurierskich itp
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Ewidencjonowanie faktur kosztowych i kontrola poprawności dokumentacji
Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji
Wspomaganie pracy poszczególnych działów firmy
Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Specjalistka / Specjalista ds. produktu w salonie VW
Grochowska 163, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa Klienta w salonie, w roli eksperta produktowego (weryfikacja potrzeb zakupowych, doradztwo w zakresie modelu oraz wyposażenia)
Wsparcie doradców handlowych podczas procesów sprzedaży, poprzez przeprowadzanie jazd próbnych oraz objaśnianie funkcjonalności pojazdu w trakcie przekazywania pojazdu Klientowi
Budowanie wizerunku marki oraz relacji z Klientem
Reprezentowanie firmy na wybranych eventach
Sprawowanie opieki i zarządzanie bieżącą ekspozycją samochodów w salonie
Sprawowanie opieki i zarzadzanie flotą samochodów demonstracyjnych
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie samochodowym
Południowa 6, Gumieńce, Szczecin
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie i opieka nad Klientami oraz Gośćmi w salonie, w tym kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi
Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
Wsparcie Działu Serwisu w zakresie umawiania Klientów na wizyty serwisowe (kontakt telefoniczny i e-mailowy) oraz bezpośredniej obsługi Klienta w Dziale Serwisu
Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej i poczty kurierskiej
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zamówień biurowych, administracyjnych, przesyłek kurierskich itp
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Ewidencjonowanie faktur kosztowych i kontrola poprawności dokumentacji
Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji
Wspomaganie pracy poszczególnych działów firmy
Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Budowanie świadomości marki i pozytywnego wizerunku Dealera – poprzez ekscytację marką i angażowanie Klientów w SoMe oraz Twoją stałą obecność podczas wydarzeń w Internecie
Zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta i niezapomnianej interakcji, która nie kończy się wraz z wydaniem auta – będziesz towarzyszyć Klientom nie tylko podczas zakupu, ale przez cały okres eksploatacji
Przeprowadzenie procesu przekazania auta Klientowi po dokonaniu zakupu, które nie będzie zwykłym wręczeniem kluczyków i instrukcji obsługi pojazdu
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami Dealera (informowanie o przeglądach, umówionych spotkaniach, etapach realizacji zamówienia itp.) przy wykorzystaniu m.in. narzędzia CRM – dla Klienta to Ty będziesz jego przewodnikiem po marce CUPRA
Wsparcie placówki dealerskiej w utrzymaniu wysokiego poziomu sprzedaży poprzez czynny udział w realizacji miesięcznych celów sprzedażowych i jakościowych
Gotowość do rozwoju kompetencji związanych z szeroko pojętą e-mobilnością – nie mamy wątpliwości co do tego, że świat podaża w tym kierunku, a Ty?
Koordynacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów inwestycyjnych i modernizacji w oddziałach regionalnych (cały kraj), w tym: uzgodnienie z właścicielem biznesowym zakresu prac; oszacowanie nakładów, przygotowanie i podpisanie umowy projektowej; uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych; analiza dokumentacji projektowej, przekazanie placu budowy wykonawcy; nadzór nad realizacją robót budowlanych; udział w naradach koordynacyjnych; odbiór robót; archiwizacja dokumentacji
Realizacja projektów centralnych dot. większej ilości obiektów np. fotowoltaika /wymiana wizualizacji zewnętrznej/ standaryzacja wyposażenia meblowego
Współpraca z urzędami wydającymi niezbędne zgody i decyzje administracyjne
Organizacja i prowadzenie przetargów (prace projektowe + generalne wykonawstwo)
Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego w zakresie obiegu wewnętrznej dokumentacji (opiniowanie umów, obieg f-r)
Przygotowywanie i weryfikowanie uproszczonych kosztorysów i wycen do zamówień
Uzgadnianie layoutów i aranżacji z komórkami biznesowymi
Uzupełnianie rejestrów wewnętrznych (rejestr umów, zleceń itp.)
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie Skody
Heliotropów 23, Wawer, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie i opieka nad Klientami oraz gośćmi w salonie, w tym kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi,
Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej i poczty kurierskiej
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zamówień biurowych, administracyjnych, przesyłek kurierskich itp
Ewidencjonowanie faktur kosztowych i kontrola poprawności dokumentacji
Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji
Wspomaganie pracy poszczególnych działów firmy
Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi Klientów
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie Audi
Sarni Stok 1, Bielsko-Biała
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie i opieka nad Klientami oraz gośćmi w salonie, w tym kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi
Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz poczty kurierskiej
Planowanie i zakup zaopatrzenia administracyjno-biurowego
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zamówień biurowych, administracyjnych, przesyłek kurierskich itp
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
Ewidencjonowanie faktur kosztowych i kontrola poprawności dokumentacji
Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji
Wspomaganie pracy poszczególnych działów firmy, w szczególności działu handlowego
Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Specjalistka / Specjalista ds. CRM & Customer Experience marki Porsche
Południowa 12, Szczecin
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja strategii marketingowej, CRM i Customer Experience Porsche Centrum Szczecin
Obsługa CRM, zgodna z wytycznymi Volkswagen Group Polska oraz Grupy Cichy-Zasada
Kontrola wymaganych kryteriów CRM
Koordynacja działań w ramach segmentacji klientów, personalizacji ofert, rekomendacji produktów, tworzenie planów aktywności CRM
Koordynowanie mapowania ścieżki Klienta oraz analizowanie punktów styku z marką
Weryfikacja jakości pracy z CRM zespołów handlowych oraz posprzedażnych w celu optymalizacji efektywności obsługi Klienta
Przygotowywanie indywidualnych zestawień z CRM, analiz, raportów, formułowanie wniosków w celu optymalizacji procesów w relacjach z Klientami na każdym etapie ścieżki Klienta
Rozwijanie i weryfikacja standardów jakości obsługi Klienta w salonie we współpracy z pracownikami innych działów, w tym analiza badań tajemniczego klienta
Ścisła współpraca z kierownikami działu sprzedaży i serwisu
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu pracy z CRM
Współpraca z zewnętrznymi partnerami nad optymalizacją procesów obsługi Klienta
Marka Cupra to hiszpański styl, klasa i moc. To filozofia rodem z Barcelony. Modele aut są wyrafinowane, mają ostrą stylizację inspirowaną sportem motorowym i emocjonujące osiągi. Butikowe salony, w których główną rolę grają estetycznie urządzone wnętrza pełne miedzi, drewna i szarości, zapraszają klientów po wyjątkowe doznania estetyczne. Każdym klientem opiekuje się Cupra Master – prawdziwy pasjonat tej marki. W salonie klient znajdzie nie tylko auta, ale także lifestylowe gadżety, które Cupra produkuje we współpracy z cenionymi markami - skórzane torby, okulary przeciwsłoneczne, bluzy, czy designerskie produkty oświetleniowe. Bo Cupra to nie tylko samochody, to także inny styl życia
Zadania postawione na tym stanowisku pracy:
• Zarządzanie Działem Sprzedaży Cupra – codzienna realizacja zadań działu, poprzez planowanie i koordynowanie pracy zespołu handlowców
• Realizowanie celów budżetowych zgodnych ze strategią sprzedaży Grupy Cichy-Zasada oraz importerskimi programami Cupra/Seat
• Bycie liderem zespołu handlowców poprzez motywowanie, inspirowanie, wpieranie i rozwój kompetencji handlowców
• Budowanie świadomości marki i poszukiwanie potencjału sprzedażowego
• Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta i doświadczenia klienta związane z marką Cupra
W związku z powiększeniem liczby salonów Skody, wynikającej z nabycia spółki Auto-Wimar, poszukujemy Dyrektora Zarządzającego Marką Skoda w Grupie Cichy-Zasada, raportującego bezpośrednio do Zarządu Spółki
Dyrektor Zarządzający będzie odpowiedzialny za:
• Przygotowanie oraz przeprowadzenie integracji salonów Skody Grupy Auto-Wimar
z salonami Grupy Cichy-Zasada
• Wypracowywanie, wraz z podległymi zespołami, oraz wdrażanie strategicznych i operacyjnych działań, prowadzących do maksymalizacji efektywności biznesowej salonów Skody w całej Grupie Cichy-Zasada
• Przygotowywanie i realizację budżetów salonów Skody, zatwierdzonych przez Zarząd Spółki
• Operacyjne zarządzanie podległymi zespołami z obszaru sprzedaży i aftersales salonów Skody
• Wyznaczanie kierunków rozwoju marki Skoda w całej Grupie Cichy-Zasada
• Wyznaczanie celów i skuteczny nadzór nad ich realizacją
• Współpraca z centralnymi działami Grupy w celu zapewnienia Oddziałom Skody najefektywniejszych rozwiązań biznesowych
• Reprezentowanie Grupy Cichy-Zasada w relacjach z Volkswagen Group Polska, VW Financial Services oraz z innymi strategicznymi partnerami biznesowymi
• Prowadzenie entuzjastycznego i skutecznego przywództwa w celu rozwoju zmotywowanego zespołu
• Prowadzenie efektywnych spotkań z menedżerami Oddziałów, monitorujących wydajność i rentowność poszczególnych obszarów
• Dbanie o wizerunek Oddziałów marki Skoda, najwyższą jakość obsługi Klienta i jego doświadczenia w kontaktach z salonami i serwisami
• Bieżącą analizę sytuacji rynkowej i odpowiednie reagowanie na zmiany
Specjalistka / Specjalista ds. CRM dla marki Skoda
Modlińska 224, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Analiza obsługi CRM Oddziałów zgodnie z wytycznymi Volkswagen Group Polska oraz Grupy Cichy-Zasada
Weryfikacja jakości pracy z CRM zespołów handlowych oraz posprzedażnych w celu optymalizacji efektywności obsługi Klienta
Rozwijanie i weryfikacja standardów jakości obsługi Klienta w salonie we współpracy z pracownikami innych działów, w tym analiza badań tajemniczego klienta
Wypracowywanie wraz z Dyrektorem Marki i kierownikami handlowymi potrzeb kampanii wychodzących
Bliska współpraca z kierownikami działów sprzedaży, posprzedażnych, marketingu oraz BDC
Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu pracy z CRM
Przygotowywanie indywidualnych zestawień z CRM na potrzeby Dyrektora Marki i Zarządu Grupy
Współpraca z zewnętrznymi partnerami nad optymalizacją procesów obsługi Klienta
Specjalistka / Specjalista ds. windykacji i rozliczeń
Wierzbowa 84, Wysogotowo (pow. poznański)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wprowadzanie oraz rozliczanie wyciągów bankowych w systemie finansowo – księgowym
Prowadzenie rozliczeń należności w systemie finansowo – księgowym oraz operacyjnym
Przygotowywanie analiz, raportów kontroli należności na potrzeby wewnętrzne
Ocena kondycji finansowej klientów na podstawie dostępnych danych finansowych, okresowe przeglądy zdolności płatniczej klientów, wyrażanie zgody na sprzedaż z odroczonym terminem płatności wg wewnętrznych procedur
Uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie oraz uzgadnianie kompensat
Monitorowanie należności w celu ograniczenia wartości należności przeterminowanych, wyjaśnianie przyczyn opóźnień płatności odbiorców
Współpraca z kancelarią prawną i działami merytorycznymi w zakresie odzyskania wierzytelności
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw księgowych i windykacyjnych
Samodzielne, aktywne prowadzenie windykacji przedsądowej i polubownej (windykacja telefoniczna, prowadzenie korespondencji z dłużnikami, sporządzanie wezwań do zapłaty, negocjowanie warunków spłaty należności itp.) zgodnie z procedurami wewnętrznymi
Aktywny udział w projektach z obszaru księgowości, podatków i raportowania
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta w salonie Cupra
Jadwigi Wajsówny 9, Grunwald, Poznań
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie i opieka nad Klientami oraz gośćmi w salonie, w tym kierowanie ich do odpowiednich osób/działów, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi,
Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości
Obsługa recepcji w tym: obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych
Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz poczty kurierskiej
Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zamówień biurowych, administracyjnych, przesyłek kurierskich itp
Ewidencjonowanie faktur kosztowych i kontrola poprawności dokumentacji
Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji
Wspomaganie pracy poszczególnych działów firmy
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi Klientów
„Aby dotrzeć do celu, prostą ścieżką nie pójdziemy” - powiedział Mistrz Yoda. Bądź, jak Yoda i poprowadź do celu naszych Klientów!
Musimy to przyznać - sprzedaż nie jest prostą ścieżką, ale przynosi mnóstwo satysfakcji, gdy nastąpi! Dlatego szukamy Masterki / Mastera marki Cupra, która/-y, tak jak Yoda, nie wybiera najłatwiejszych ścieżek, ale ma w sobie siłę i determinację, by osiągać założone cele
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradczyni / Doradca ds. sprzedaży samochodów używanych
Tarnowska 159, Nowy Sącz
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie Klientów
Przygotowywanie ofert handlowych
Publikacja ogłoszeń w Internecie
Analiza potrzeb Klientów i dostosowywanie do nich oferty
Prezentacja samochodów używanych, przeprowadzanie jazd próbnych
Dbałość o najwyższą jakość obsługi transakcji sprzedażowych
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami
Podstawowa administracja dokumentów związanych z procesem sprzedaży