Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 6 )
Pracownik ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu
Słupsk
Ważna do: 20.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opis stanowiska:
Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.:
obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych
sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki
powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie
sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP
sporządzanie wniosków o organizację stażu
zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów
sporządzanie umów na ryczałt samochodowy
sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki
weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego
prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki
biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw
przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo telewizyjnych
prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników
koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur
prowadzenie rejestru faktur
rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę
prowadzenie
gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw
zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.:
przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5
adresowanie
wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej
wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji
działów i innych komórek organizacyjnych Spółki
a także urzędów
codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce
prowadzenie rejestru faktur
rachunków i innych dokumentów finansowych
zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy
bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta
przyjmowanie i rejestrowanie
skarg i zażaleń
właściwe użytkowanie urządzeń biurowych
obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz
wykonywanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich zgodnie z ustawą - prawo budowlane
umiejętność czuwania nad prawidłowym procesem realizacji budowy lub robót budowlanych
nadzór i kontrola nad remontami obiektów w zasobach spółki; godziny pracy: 7.00- 15.00;
dokumenty aplikacyjne należy składać poprzez e-mail: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
wykaz dokumentów dostępny na stronie www.pgm.slupsk.pl/praca/inspektornadzoru
wykonywanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich zgodnie z ustawą - prawo budowlane
umiejętność czuwania nad prawidłowym procesem realizacji budowy lub robót budowlanych
nadzór i kontrola nad remontami obiektów w zasobach spółki; godziny pracy: 7.00- 15.00;
okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia;
dokumenty aplikacyjne należy składać poprzez e-mail: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
wykaz dokumentów dostępny na stronie www.pgm.slupsk.pl/praca/inspektornadzoru
zarządzanie lokalami własnościowymi w nieruchomości wspólnot mieszkaniowych
w tym prowadzenie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych
przygotowanie i prowadzenie rocznych zebrań wspólnot mieszkaniowych wystawianie zleceń do pionu technicznego w zakresie wykonywania prac remontowo- konserwacyjnych
odczyt wodomierzy
kontrola ich wskazań
wystawianie kart wymiaru opłat
prowadzenie korespondencji z właścicielami; godziny pracy: 7.00- 15.00