Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (160)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 160 )
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wyszukiwanie potencjalnych dostawców
analiza i negocjacje cen, warunków dostaw
określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów
reklamowanie towarów i usług
prowadzenie rejestrów i oceny dostawców i towarów
opracowywanie planu zakupów
współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów
magazynowanie towarów
gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
organizowanie transportów, wysyłek i dokumentów z nią związanych
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek w tym znajomość zagadnień związanych z karnetami ATA
Inżynier Serwisu (elektryczne urządzenia medyczne)
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie napraw, odświeżanie, okresowego wzorcowania i kalibracji urządzeń: lokalnie w biurze oraz u klientów końcowych i dystrybutorów (w Polsce i na świecie)
Analiza przyczyn awarii urządzeń, w szczególności analiza usterek mechanicznych, elektronicznych oraz oprogramowania w celu ograniczenia awarii i opracowania usprawnień urządzeń
Koordynacja działań serwisowych, w tym bezpośredni kontakt z klientami, dystrybutorami, handlowcami, inżynierami i spedytorami w zakresie wsparcia klienta na każdym etapie serwisu, w tym w języku angielskim
Testowanie urządzeń EGZOTech, w tym z nowym oprogramowaniem i usprawnieniami w zakresie elektroniki i mechaniki w celu wykrycia wad, prowadzenie badań laboratoryjnych zwalniających do użytkowania oraz zwalnianie do użytkowania
Nadzór i rozwój systemów serwisowych: zbierania reklamacji i zgłoszeń serwisowych - Jira oraz nadzoru zdalnego urządzeń - EGZOTech Device Tracker
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie serwisu
Zastępca Kierownika Handlu (Polska) - sprzęt medyczny
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wspieranie kierownika handlowego w codziennej pracy sprzedażowej obejmującej przede wszystkim:
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami (Śląsk)
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej (aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej - rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi (w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
zastępowanie kierownika handlowego pod jego nieobecność
Dyrektor Handlowy - sprzęt rehabilitacyjny (Polska + International)
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
dyrektor
Obowiązki:
W zakresie zarządzania sprzedażą i marketingiem:
• Budowanie oraz udoskonalanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej dla produktów rehabilitacyjnych EGZOTech - robotów neurorehabilitacyjnych Luna EMG oraz elektrostymulatorów z elektromiogafią Stella BIO,
• Planowanie i tworzenie strategii marketingowej, w tym wdrażanie i nadzór nad zbieraniem informacji posprzedażowych, referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
• Aktywne prowadzenie bezpośrednich i pośrednich działań handlowych, w tym prezentacji produktów Luna EMG oraz Stella BIO dla klientów końcowych i dystrybutorów, w tym także prezentacja z pacjentami,
• Tworzenie dokumentów handlowych oraz marketingowych we współpracy z działem klinicznym oraz biurem projektowym,
• Opracowywanie modeli biznesowych dla nowych produktów na wybranych rynkach światowych, w tym w zakresie świadczeń refundowanych i refundacji sprzętu,
• Analiza rynków światowych i wyznaczanie kierunków rozwoju sprzedaży,
• Maksymalizacja skuteczności zespołu w generowaniu rocznych przychodów ze sprzedaży, ale także ukierunkowanych na powtarzalne kanały przychodów,
W zakresie zarządzania zespołem handlowym:
• Tworzenie i rekrutacja osób do zespołu handlowego, marketingowego oraz klinicznego (polskiego i międzynarodowego),
• Szkolenie, wsparcie i nadzór nad zespołem handlowym, w tym mentoring 1-1, prowadzenie szkoleń z kluczowych umiejętności, tworzenie ścieżek rozwoju pracowników, określanie celów kwartalnych i rocznych, zbieranie oraz analiza raportów okresowych, weryfikacja skuteczności pracowników,
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z technik sprzedaży bezpośredniej oraz dystrybucyjnej, negocjacji, marketingu, oraz innych niezbędnych do zapewnienia sukcesu zespołu,
• Wyznaczanie celi handlowych oraz marketingowych dla zespołu oraz wsparcie w wyznaczaniu celi handlowych dla dystrybutorów zagranicznych,
W zakresie obowiązków dyrektorskich w firmie:
• Współpraca z zespołem produktowym oraz inżynieryjnym w celu wyznaczania kluczowych nowych funkcjonalności urządzeń do rozwoju i implementacji, spełniających potrzeby klientów,
• Współpraca z zespołem produktowym w zakresie międzynarodowej rejestracji i certyfikacji wyrobów medycznych (określanie priorytetów rejestracji, kolejności wejścia na kluczowe rynki, zarządzania własnością dopuszczeni do obrotu)
Inżynier Serwisu (elektryczne urządzenia medyczne)
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie napraw, odświeżanie, okresowego wzorcowania i kalibracji urządzeń: lokalnie w biurze oraz u klientów końcowych i dystrybutorów (w Polsce i na świecie)
Analiza przyczyn awarii urządzeń, w szczególności analiza usterek mechanicznych, elektronicznych oraz oprogramowania w celu ograniczenia awarii i opracowania usprawnień urządzeń
Koordynacja działań serwisowych, w tym bezpośredni kontakt z klientami, dystrybutorami, handlowcami, inżynierami i spedytorami w zakresie wsparcia klienta na każdym etapie serwisu, w tym w języku angielskim
Testowanie urządzeń EGZOTech, w tym z nowym oprogramowaniem i usprawnieniami w zakresie elektroniki i mechaniki w celu wykrycia wad, prowadzenie badań laboratoryjnych zwalniających do użytkowania oraz zwalnianie do użytkowania
Nadzór i rozwój systemów serwisowych: zbierania reklamacji i zgłoszeń serwisowych - Jira oraz nadzoru zdalnego urządzeń - EGZOTech Device Tracker
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie serwisu
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Pozostałe:
● Tworzenie oraz koordynowanie realizacji strategii marketingowej,
● Koordynacja działań marketingowych tj.: content marketing, social media,
● Współpraca z zespołami zaangażowanymi bezpośrednio w działania marketingowe tj. dział sprzedaży, dział kliniczny, dział produktu
określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów
reklamowanie towarów i usług
prowadzenie rejestrów i oceny dostawców i towarów
opracowywanie planu zakupów
współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów
magazynowanie towarów
gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
organizowanie transportów, wysyłek i dokumentów z nią związanych
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek w tym znajomość zagadnień związanych z karnetami ATA
doświadczenie na podobnym stanowisku; zdolności manualne; zakres obowiązków: montaż podzespołów wchodzących w skład urządzeń medycznych; miejsce pracy: Gliwice; możliwość pracy na umowę zlecenie
od 5 500 do 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. marketingu internetowego
Gliwice
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis stanowiska:
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisku Koordynatora ds. marketingu internetowego, który będzie wykonywał następujące zadania:
Strony Internetowe:
● Rozwój strony Internetowej EGZOTech (WordPress) - tworzenie contentu, edycja, publikowanie nowych wiadomości,
● Koordynacja prac programistycznych nad stronami Internetowymi EGZOTech, we współpracy z software house-m lub wewnętrznymi programistami,
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Effectively supporting Global Sales Team with responding to all customer queries related to product availability, stock levels, list prices where applicable (awareness of confidentiality constraints), lead times, minimum order quantity and/or value,
Performing accurate and punctual HubSpot updates on customers/prospects/opportunities (including ship-to, bill-to, direct/indirect customer etc., based on information received from sales),
Acting as an active interface between customer, ISC, Logistics, Transportation, Finance and Sales to meet customer expectations, improve the end-to-end cycle and constantly facilitates removal / mitigation of roadblocks by proactively involving all parties to solve any issues that might arise between order entry and other internal departments,
Validation and order entry of customer purchase orders within defined target and ensures timely resolution of all potential roadblocks preventing order processing flowing seamlessly to fulfilment (price discrepancy, credit holds, material exclusion etc.),
Supporting revenue maximisation activities (webinars, events, workshops) and partners with the demand and forecasting teams to ensure a smooth and end of month/quarter closure activities,
Performing regular backlog management reporting to address customer requirements vs past due, blocked, incomplete orders and invoices, including system updates to reflect all order changes,
Notifying customers by phone/email about new products, offers, programs financing the purchase of equipment,
Building a qualified lead base based on resources available on the web,
Based on business requirements, taking part in current projects related to process improvements, task automation, process standardisation and data update. Performing basic tasks supporting the Sales Team,
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
Effectively supporting Global Sales Team with responding to all customer queries related to product availability, stock levels, list prices where applicable (awareness of confidentiality constraints), lead times, minimum order quantity and/or value,
Performing accurate and punctual HubSpot updates on customers/prospects/opportunities (including ship-to, bill-to, direct/indirect customer etc., based on information received from sales),
Acting as an active interface between customer, ISC, Logistics, Transportation, Finance and Sales to meet customer expectations, improve the end-to-end cycle and constantly facilitates removal / mitigation of roadblocks by proactively involving all parties to solve any issues that might arise between order entry and other internal departments,
Validation and order entry of customer purchase orders within defined target and ensures timely resolution of all potential roadblocks preventing order processing flowing seamlessly to fulfilment (price discrepancy, credit holds, material exclusion etc.),
Supporting revenue maximisation activities (webinars, events, workshops) and partners with the demand and forecasting teams to ensure a smooth and end of month/quarter closure activities,
Performing regular backlog management reporting to address customer requirements vs past due, blocked, incomplete orders and invoices, including system updates to reflect all order changes,
Notifying customers by phone/email about new products, offers, programs financing the purchase of equipment,
Building a qualified lead base based on resources available on the web,
Based on business requirements, taking part in current projects related to process improvements, task automation, process standardisation and data update. Performing basic tasks supporting the Sales Team,
określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów
reklamowanie towarów i usług
prowadzenie rejestrów i oceny dostawców i towarów
opracowywanie planu zakupów
współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów
magazynowanie towarów
gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
organizowanie transportów, wysyłek i dokumentów z nią związanych
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek w tym znajomość zagadnień związanych z karnetami ATA
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, działem kadr i instytucjami finansowymi
Obsługa i zarządzanie programami bankowości elektronicznej (wprowadzenie dokumentów do płatności, transakcje bankowe, kontrola sald i operacji bankowych, windykacja)
Wprowadzanie, kontrola i weryfikacja otrzymywanych dokumentów kosztowych, w tym dokumentacja dotycząca projektów UE (we współpracy z działem projektowym)
Przygotowywanie i aktualizacja informacji zarządczych w tym: bieżąca i okresowa kontrola poziomu kosztów, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych (cash flow)
Obsługa i kontrola zgodności kasy gotówkowej, sporządzanie raportów kasowych
Uczestnictwo w tworzeniu systemów wbudowanych do zarządzania procesem rehabilitacji i monitorowaniem stanu zdrowia pacjenta w ośrodku zdrowia lub rozwiązaniach telemedycznych przy zdalnym prowadzeniu terapii pacjenta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konstruktor Mechanik - Projektant CAD
Romualda Traugutta 6h, Gliwice
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie nowych, innowacyjnych robotów rehabilitacyjnych i urządzeń diagnostycznych
Prototypowanie nowych technologii - konstrukcji urządzeń medycznych, dobieranie lub budowanie czujników, obudów i przyrządów do tworzenia urządzeń
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji projektowej i produkcyjnej (rysunki wykonawcze, złożeniowe, montażowe)
Dobieranie technologii produkcji elementów
Współpraca z Zespołami elektroniki, serwisu, produkcji oraz handlu na rzecz projektowania nowych urządzeń
Współpraca z dostawcami elementów mechanicznych w tym wdrożenie i nadzór nad procesem produkcji wewnątrz firmy
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
mazowieckie
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy
opracowywanie, aktualizowanie i wdrażanie strategii sprzedaży
ustalanie i realizacji celów sprzedażowych
zarządzanie procesem sprzedażowym na terenie całej Polski
monitorowanie oraz kontrola wyników sprzedaży
podejmowanie działań przyczyniających się do planowanego wzrostu sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów oraz budowa dobrych i długofalowych kontaktów z klientami
planowanie działań handlowych oraz kształtowanie polityki cenowej ( aktualizacja oferty i cenników produktów oferowanych przez EGZOTech)
zarządzanie relacjami biznesowymi
optymalizacja oferty handlowej-rozwój nowych grup produktów, bazy klientów i rynków
analiza raportów sprzedażowych i raportowanie wskaźników handlowych
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
nadzór oraz zarządzanie zespołem handlowym
Współpraca z marketingiem, działem klinicznym oraz pozostałymi działami handlowymi ( w celu wymiany doświadczeń i ujednolicania wizji oraz strategii sprzedażowych)
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości i polskim prawem podatkowym
Prowadzenie pełnej księgowości w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, zgodnie z wytycznymi
Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT)
Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.)
Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
Nadzór nad windykacją należności
Wspomaganie wypełniania sprawozdań do GUS
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli, dokumentów księgowych
Opcjonalnie:
Nadzór nad pełną księgowością Grupy Spółek zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości i prawem podatkowym
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych w tym skonsolidowanych
Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
● Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
● Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
● Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
● Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
● Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
● Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
● Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
● Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
● Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
● Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
● Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
● Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
● Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
● Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
● Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Prowadzenie szkoleń w placówkach medycznych (ośrodki rehabilitacyjne, szpitale) z użytkowania produktów EGZOTech (roboty rehabilitacyjne, elektromiografy z elektrostymulacją) w tym z właściwej obsługi oraz pracy z pacjentem (wyjazdy do placówek)
Merytoryczne wsparcie placówek medycznych, po zakupie urządzeń, oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych dotyczących wykorzystania wdrożonej technologii
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi lub ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Merytoryczny udział w rozwoju lub tworzeniu nowych urządzeń rehabilitacyjnych
Udział w targach rehabilitacyjnych lub konferencjach naukowych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
• Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
• Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
• Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
• Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
• Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
• Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
• Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
• Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
• Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
• Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
• Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
• Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
• Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
• Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
• Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
• Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości i polskim prawem podatkowym
Prowadzenie pełnej księgowości w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, zgodnie z wytycznymi
Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT)
Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.)
Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
Nadzór nad windykacją należności
Wspomaganie wypełniania sprawozdań do GUS
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli, dokumentów księgowych
Opcjonalnie:
Nadzór nad pełną księgowością Grupy Spółek zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości i prawem podatkowym
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych w tym skonsolidowanych
Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi i ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Prowadzenie szkoleń dla dystrybutorów i klientów końcowych w zakresie technologii opartych o produkty EGZOTech, w tym z zasad właściwego użytkowania i pracy z pacjentem (roboty, elektromiografy)
Wsparcie merytoryczne klientów końcowych
Prowadzenie warsztatów dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii w rehabilitacji
Udział w krajowych i międzynarodowych targach rehabilitacyjnych
Udział (w tym udział czynny - przedstawienie prac badawczych) w krajowych i międzynarodowych kongresach z dziedziny rehabilitacji
Koordynacja lub prowadzenie badań naukowych z dziedziny wykorzystania nowoczesnych technologii w rehabilitacji, opracowywanie wyników badań oraz przygotowywanie publikacji
Przygotowywanie materiałów i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie w gromadzeniu referencji, zdjęć i filmów od klientów końcowych i dystrybutorów
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Przygotowywanie materiałów klinicznych związanych z rejestracją wyrobów medycznych (Ocena kliniczna, przeglądy literatury, instrukcja obsługi)
Współpraca z pacjentami w celu przygotowania materiałów merytorycznych, protokołów pracy i protokołów szkoleniowych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w różnych przypadkach klinicznych
Analiza, pozyskiwanie i współpraca z dostawcami (OEM / Private Label / 3rd party):
Wyszukiwanie i wybór kluczowych rodzajów produktów rehabilitacyjnych, komplementujących się w portfolio dystrybucyjnym EGZOTechu, we współpracy z działami handlowymi i działem klinicznym,
Pozyskiwanie nowych dostawców i koordynowanie współpracy,
Pozyskiwanie materiałów marketingowych, klinicznych i produktowych oraz ich adaptacja wraz z działem klinicznym i marketingu na potrzeby dystrybucji na rynkach bezpośrednich (na ten moment Polska, Niemcy),
Tworzenie materiałów merytorycznych związanych z nowymi produktami (z zakresu rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej lub uroginekologicznej),
Prowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania nowych produktów w środowisku klinicznym,
Udział w pracach badawczo-rozwojowych nowych wyrobów medycznych,
• Optymalizacja stron Internetowych w celu maksymalizacji konwersji odwiedzających na: umawianie prezentacji produktów, zakupy w Internecie,
• Pozycjonowanie stron Internetowych EGZOTechu (SEO),
• Monitorowanie i optymalizacja ruchu Internetowego z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics. (Opcjonalnie HotJar lub zbliżone)
Media społecznościowe:
• Koordynacja zbierania content-u i jego publikowanie na mediach społecznościowych od zespołów handlowych oraz klinicznego. W szczególności success story pacjentów, klientów, dystrybutorów. Informacje o targach, o nowych funkcjonalnościach, technologiach i osiągnięciach spółki. W szczególności: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram
Marketing Internetowy:
• Planowanie, tworzenie i realizacja kampanii mailingowych (HubSpot), w tym kampanii tematycznych, okresowych i newslettera,
• Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi: w szczególności Google AdWords, Facebook Ads, w tym kampanie remarketingowe,
• Tworzenie narzędzi do budowania lejka sprzedażowego i zbierania danych potencjalnych klientów (inbound lead-ów), w szczególności tworząc tematyczne formularze,
Materiały marketingowe:
• Przygotowywanie contentu i koordynacja prac grafików podczas tworzenia nowych: ulotek, katalogów, cenników, prezentacji, (umiejętności graficzne nie są wymagane, jednak zmysł graficzny zdecydowanie),
• Przygotowywanie prezentacji handlowych i biznesowych (PowerPoint),
• Organizacja i koordynacja przygotowania: sesji zdjęciowych, filmowych. W tym kontakt z klientami, fotografami, firmami brandingowymi, filmowymi oraz modelingowymi,
• Współpraca z działami handlowymi: polskim, niemieckim i międzynarodowym, w celu publikacji materiałów wielojęzycznych (obecnie: pl_PL, en_GB, en_US, de_DE),
• Koordynacja wystaw handlowych, w tym: przygotowanie projektów stoisk we współpracy z firmami projektowymi i wykonawczymi, koordynacja eventów targowych, w tym przygotowywanie, zamawianie i wysyłanie ulotek, broszur, stoisk, wyposażenia stoiskowego,
Działania analizy i współpracy z rynkiem:
• Prowadzenie rozmów, ankietyzacji i rozpoznania klientów, mając na celu identyfikowanie potrzeb rynkowych, kanałów komunikacji i sposobów tworzenia przekazu pod konkretny typ klienta,
• Współpraca z Key Opinion Leaderami i organizacja działań promocyjnych, w tym referali pisemnych, sesji photo/video, filmów promocyjnych,
• Współpraca z Key Opinion Leaderami oraz klientami w celu generowania publikacji naukowych, publikacji sponsorowanych (content marketing),
• Regularny kontakt z klientami, zbieranie informacji zwrotnej i na podstawie niej - optymalizacja komunikacji do klienta
Rozwijanie koncepcji pracy z pacjentami neurologicznymi i ortopedycznymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu fizjoterapii
Prowadzenie szkoleń dla dystrybutorów i klientów końcowych w zakresie technologii opartych o produkty EGZOTech, w tym z zasad właściwego użytkowania i pracy z pacjentem (roboty, elektromiografy)
Wsparcie merytoryczne klientów końcowych
Prowadzenie warsztatów dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii w rehabilitacji
Udział w krajowych i międzynarodowych targach rehabilitacyjnych
Udział (w tym udział czynny - przedstawienie prac badawczych) w krajowych i międzynarodowych kongresach z dziedziny rehabilitacji
Koordynacja lub prowadzenie badań naukowych z dziedziny wykorzystania nowoczesnych technologii w rehabilitacji, opracowywanie wyników badań oraz przygotowywanie publikacji
Przygotowywanie materiałów i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z zespołem klinicznym i przedstawicielami handlowymi
Wsparcie w gromadzeniu referencji, zdjęć i filmów od klientów końcowych i dystrybutorów
Wsparcie merytoryczne dystrybutorów i działu handlowego w prezentacjach urządzeń wśród klientów końcowych (wyjazdy do placówek)
Przygotowywanie materiałów klinicznych związanych z rejestracją wyrobów medycznych (Ocena kliniczna, przeglądy literatury, instrukcja obsługi)
Współpraca z pacjentami w celu przygotowania materiałów merytorycznych, protokołów pracy i protokołów szkoleniowych związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w różnych przypadkach klinicznych
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości i polskim prawem podatkowym
Prowadzenie pełnej księgowości w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, zgodnie z wytycznymi
Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT)
Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.)
Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
Nadzór nad windykacją należności
Wspomaganie wypełniania sprawozdań do GUS
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli, dokumentów księgowych
Opcjonalnie:
Nadzór nad pełną księgowością Grupy Spółek zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości i prawem podatkowym
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych w tym skonsolidowanych
Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów
reklamowanie towarów i usług
prowadzenie rejestrów i oceny dostawców i towarów
opracowywanie planu zakupów
współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów
magazynowanie towarów
gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
organizowanie transportów, wysyłek i dokumentów z nią związanych
czynności związane z wysyłką towaru – pakowanie produktów według ustalonych procedur, oznaczanie i adresowanie przesyłek w tym znajomość zagadnień związanych z karnetami ATA
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi standardami rachunkowości i polskim prawem podatkowym
Prowadzenie pełnej księgowości w ramach projektów finansowanych ze środków unijnych, zgodnie z wytycznymi
Nadzór merytoryczny, koordynowanie i organizacja pracy Działu Księgowego
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych
Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT)
Księgowe rozliczanie produkcji wraz z przeksięgowaniami
Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
Wykonywanie okresowych analiz ekonomicznych dla potrzeb zarządczych
Ścisła współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, bankami, audytorami itp.)
Kontrola prawidłowości operacji księgowych i finansowych
Nadzór nad prawidłowością realizowanych płatności
Optymalizacja procesów księgowych i wdrażanie usprawnień
Nadzór nad windykacją należności
Wspomaganie wypełniania sprawozdań do GUS
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli, dokumentów księgowych
Opcjonalnie:
Nadzór nad pełną księgowością Grupy Spółek zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości i prawem podatkowym
Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz rocznych w tym skonsolidowanych
Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych dla potrzeb instytucji finansowych
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
zachodniopomorskie
Wygasła: 21.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
mazowieckie
Wygasła: 21.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
śląskie
Wygasła: 21.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
zachodniopomorskie
Wygasła: 06.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
mazowieckie
Wygasła: 06.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,
Międzynarodowy Przedstawiciel Sprzętu Rehabilitacyjnego - Fizjoterapeuta
śląskie
Wygasła: 06.06.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych zagranicznych dystrybutorów, w tym prezentacje robotów Luna EMG, negocjacje i zawieranie umów dystrybucyjnych,
Planowanie i koordynacja wspólnych działań sprzedażowych i marketingowych we współpracy z dystrybutorami,
Organizacja oraz przeprowadzanie wyjazdów promocyjnych „Demo Roadshow” wraz z dystrybutorami, w tym prezentacji robotów Luna EMG, szkoleń dla klientów końcowych oraz zespołów handlowych,
Nadzorowanie pracy dystrybutorów oraz ich bezpośrednich przedstawicieli handlowych oraz zespołu klinicznego, m.in. ustalanie targetów sprzedażowych, zbieranie opinii na temat rynku, planowanie oraz pomoc w osiągnięciu przez nich celów,
Organizacja oraz udział w międzynarodowych targach rehabilitacyjnych, w tym prezentacja i marketing robotów Luna EMG,
Wsparcie sprzedaży dystrybutorów dla kluczowych klientów lokalnych,
Wsparcie dystrybutora w dostosowywaniu materiałów marketingowych EGZOTech do potrzeb krajowych,
Koordynacja działań szkoleniowych dla dystrybutorów i klientów końcowych, w tym planowanie szkoleń klinicznych: „EGZOTech Education Week”,
Wsparcie w zbieraniu referencji, zdjęć oraz filmów promocyjnych od klientów końcowych i dystrybutorów,
Sprzedaż i użyteczne doradztwo w zakresie oferowanych produktów dla dystrybutorów i klientów końcowych,