Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kierowanie napływających zapytań od klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Kierowanie napływających zapytań od klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Kierowanie napływających zapytań od klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Kierowanie napływających zapytań od Klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. Klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla Klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi Klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Kierowanie napływających zapytań od Klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. Klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla Klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi Klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych
Kierowanie napływających zapytań od Klientów do członków zespołu handlowego
Wprowadzanie danych dot. Klientów i kontraktów do systemu SAP CRM
Wsparcie handlowców w przygotowaniu ofert dla Klientów poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji z różnych obszarów organizacji
Ustalanie spotkań handlowców z potencjalnymi Klientami (na bazie posiadanych leadów sprzedażowych)
Współpraca z marketingiem w zakresie aktualizacji kart produktowych, ofert i materiałów marketingowych
Analiza wyników sprzedaży we współpracy z biurem organizacji i wsparcia sprzedaży
Koordynowanie procesu sprzedaży przetargowej - pozyskiwanie i właściwe kolportowanie informacji dot. nowych zapytań z dedykowanych portali zewnętrznych