Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Monitorowanie i weryfikacja wymagań środowiskowych wprowadzanych zmian w aktach prawnych dotyczących ochrony środowiska,
Wdrażanie działań niezbędnych do uzyskania zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska,
Kontakt z urzędami i innymi instytucjami w celu uzyskania niezbędnych informacji, decyzji i pozwoleń środowiskowych,
Prowadzenie wymaganych ewidencji odpadów oraz nadzór nad aktualizacją wpisów w rejestrze BDO, CRO, zużycia surowców, stosowanych substancji chemicznych i inne,
Zlecanie wykonywania badań środowiskowych, nadzorowanie wykonywania badań oraz interpretacja wyników,
Weryfikacja merytoryczna i koordynacja opracowań przygotowywanych przez firmy zewnętrzne w zakresie decyzji administracyjnych i badań ochrony środowiska,
Monitorowanie warunków decyzji administracyjnych,
Opracowywanie, aktualizacja i kontrola przestrzegania procedur z zakresu ochrony środowiska,
Ścisła współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie zagadnień środowiskowych,
Przygotowywanie zestawień danych środowiskowych do sprawozdań, analiz i raportów,
Sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa, w tym: raportowanie do KOBIZE, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, sprawozdań o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami w BDO, sprawozdania dot. opakowań i inne,
Udział w kontrolach i audytach środowiskowych (zew. i wew.),
Realizacja zaleceń wynikających z kontroli, auditów, badań środowiskowych itp
Opracowywanie materiałów szkoleniowych, oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych w dziedzinie ochrony środowiska,
Udział w bieżącej obsłudze prawnej spółki, w szczególności opracowywanie projektów umów, w tym umów w sprawach zamówień publicznych realizowanych przez spółkę,
przygotowywanie opinii i analiz prawnych
Udział w opracowywaniu regulaminów i dokumentacji wewnętrznej spółki
Analiza przepisów i dokumentów w zakresie zapewnienia zgodnego z przepisami funkcjonowania spółki
Udział w bieżącym wsparciu prawnym realizowanych przez spółkę projektów, w tym prowadzenie korespondencji z kontrahentami, udział w dochodzeniu przez spółkę należnych roszczeń
współpraca z zarządem spółki, udział w organizacji pracy organów spółki, w tym przygotowaniu uchwał, notatek z posiedzeń zarządu, przygotowywanie wszelkich dokumentów korporacyjnych, w tym pism kierowanych do organów nadzoru,
udział w prowadzeniu i archiwizacji dokumentacji spółki, przygotowywanie dokumentów (KRS,KRK, zarządzeń, itp.),
Nadzór nad realizacją rozkładu jazdy pociągów Spółki w zakresie ich punktualnego kursowania oraz prawidłowego i terminowego przygotowania do drogi,
Nadzór nad pracą drużyn pociągowych,
Nadzór nad terminową realizacją planu przeglądów taboru,
Szybkie analizowanie bieżącej sytuacji i podejmowanie decyzji dla zapewnienia sprawności procesu przewozowego,
Podejmowanie działań niezbędnych dla zminimalizowania skutków zaistniałych na obszarze działania Spółki zdarzeń kolejowych wraz z powiadamianiem wyznaczonych członków komisji kolejowej,
Podejmowanie działań w zakresie uruchomienia komunikacji zastępczej lub przewozu zastępczego przy użyciu środków transportowych innego przewoźnika, w przypadku pojawienia się trudności eksploatacyjnych,
Współpraca z pracownikami spółki odpowiedzialnymi za organizację przewozów autobusowych,
Obsługa System Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej (SEPE) PKP PLK,
Obsługa Internetowego Systemu Zamawiania Trasy Pociągu (ISZTP), w tym – zamawianie tras pociągów w ramach indywidualnego rozkładu jazdy oraz zdolności przepustowej dla manewrów i postoju taboru Spółki na torach zarządcy infrastruktury
Współpraca z dyspozyturami PKP PLK oraz innych przewoźników kolejowych, a także służbami mundurowymi (SOK, policja) w zakresie sprawnej i bezpiecznej realizacji procesu przewozowego
zakres wynikający z § 2. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. „w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy”- (Dz. U. 1997 Nr 109, poz.704 ze zm.)
realizacja zadań wskazanych w procedurach Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem oraz Systemu Zarządzania Utrzymaniem Spółki „Koleje Małopolskie” sp. z o.o
realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi,
prowadzenie wymaganej dokumentacji z zakresu p.poż
wdrażanie procedur p.poż zgodnie z wymogami prawnymi oraz polityką Spółki,
udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących nowobudowanych i modernizowanych obiektów Spółki. Udział w komisjach odbiorowych nowobudowanych, modernizowanych i remontowanych obiektów oraz odbiorach technicznych tworzonych, lub modernizowanych stanowisk pracy;
udział w kontrolach prowadzonych przez organy kontrolne PSP i współdziałanie z tymi organami w zakresie poprawy stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego w obiektach Spółki,
doradztwo w zakresie przepisów i wymagań szczegółowych ochrony ppoż.;
prowadzenie szkoleń bhp w zakresie ochrony ppoż. oraz pouczeń okresowych dla pracowników bezpośrednio związanych z ruchem pociągów
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Kraków
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z przedstawicielami jednostek organizacyjnych Spółki, w tym udział w Komisjach Przetargowych,
współpraca z departamentem finansowo-księgowym oraz prawnikami w zakresie zamówień publicznych,
weryfikacja materiałów złożonych przez właściwą komórkę merytoryczną,
udzielanie wyjaśnień pracownikom Spółki w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych,
znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i procedur,
aktywne monitorowanie zmian prawnych i rynkowych w zakresie zamówień publicznych,
identyfikacja i analiza dokumentacji postępowania w procedurze udzielania przy współpracy z prawnikami oraz Departamentami odpowiedzialnymi merytorycznie za postępowanie, w tym w szczególności dla zamówień współfinansowanych ze środków UE,
współpraca przy tworzeniu planów zamówień publicznych w Spółce, jak również przy tworzeniu rocznych sprawozdań do UZP,
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia w zakresie zgodności z przepisami Prawa zamówień publicznych, planem zamówień publicznych, obowiązującymi przepisami wewnętrznymi oraz wytycznymi w zakresie udzielania zamówień, w tym dotyczących projektów unijnych oraz innych dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
czynności związane z prowadzeniem postępowań przetargowych w tym przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz projektów umów przy współpracy z prawnikami oraz Departamentami odpowiedzialnymi merytorycznie za postępowanie, ogłoszeń o zamówieniach (i ich przekazywanie do UPUE / BZP / Bazy Konkurencyjności / publikowanie na stronie internetowej Spółki), protokołów, ogłoszeń o udzieleniu zamówień oraz ogłoszeń o wykonaniu umowy,
nadzór nad procedurą udzielania zamówienia pod kątem terminów na składanie dokumentów, kierowania wezwań, wnoszenia odwołań, ważności ofert i wniesionych wadiów,
sporządzanie dokumentów i informacji na potrzeby współpracy z audytorami, kontrolerami i przedstawicielami innych instytucji uprawnionych do prowadzenia kontroli projektów i działań realizowanych i wdrażanych przez Spółkę w zakresie zamówień,
prowadzenie rejestru zamówień i archiwizacja dokumentacji o udzielenie zamówienia,
realizacja innych wymagań określonych w dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS) oraz dokumentacji Systemu Zarządzania Utrzymaniem (MMS)”
Przestrzeganie obowiązujących przepisów i instrukcji w zakresie: prowadzenia pojazdów trakcyjnych, ruchu kolejowego oraz bezpieczeństwa w ruchu kolejowym,
Regularne uczestniczenie w pouczeniach okresowych a także poddawanie się wymaganym egzaminom i badaniom lekarskim,
Prowadzenie wymaganej dokumentacji służbowej w zakresie m.in. wpisów w książkę pojazdów z napędem, aktualizowanie Wykazów Ostrzeżeń Stałych,
Wykonywanie poleceń kierownika pociągu i dyżurnego ruchu podczas prowadzenia pociągu,
Przestrzeganie zasad BHP,
Wykonywanie prac manewrowych na stacjach oraz obsługiwanie bocznic kolejowych
Zarządzanie wdrożonymi w Spółce systemami informatycznymi,
Zarządzanie sprzętem komputerowym oraz urządzeniami mobilnymi (telefony, tablety),
Prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego (stacje robocze, urządzenia mobilne, urządzenia peryferyjne, nośniki danych, akcesoria, podzespoły komputerowe),
Zarządzanie urządzeniami wielofunkcyjnymi,
Wsparcie użytkowników w obsłudze stacji roboczych, urządzeń mobilnych oraz oprogramowania funkcjonującego w Spółce,
Diagnozowanie zdarzeń i awarii sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych,
Diagnozowanie awarii w zakresie programów użytkowych,
Wykonywanie prac serwisowych i administracyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury informatycznej,
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i sprzętu informatycznego,
Opracowywanie instrukcji dla użytkowników,
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu obsługi urządzeń oraz oprogramowania,
Wdrażanie nowych rozwiązań systemowych i aplikacyjnych,
Prowadzenie dokumentacji użytkowej, technicznej, wdrożeniowej i powdrożeniowej
kierowanie, organizowanie oraz nadzór nad organizacją pracy w zakresie napraw i utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) na poziomie P1, P2, P3
nadzorowanie nad prowadzeniem oraz wykonaniem dokumentacji administracyjnej, ekspertyz, orzeczeń technicznych, rejestracji uszkodzeń, przebiegów, kart podzespołów, książek pojazdów oraz innej dokumentacji związanej z utrzymaniem i naprawą EZT,
nadzór nad przygotowaniem pojazdów do bieżącej eksploatacji i realizacji procesów utrzymaniowo-naprawczych,
nadzór nad wykonywaniem diagnostyki technicznej pojazdach trakcyjnych oraz na innych pojazdach szynowych,
rzetelne, sumienne i terminowe wykonywanie prac w oparciu o obowiązujące przepisy,
nadzorowanie nad racjonalną gospodarką częściami zamiennymi i materiałami do elektrycznych zespołów trakcyjnych,
udział w pracach komisji po wydarzeniach kolejowych i defektach pojazdów,
organizowanie i nadzór nad procesem realizacji prac związanych z zamówieniami Obiektów Infrastruktury Usługowej (OIU) dla zewnętrznych przewoźników
Diagnozowanie przyczyn oraz usuwanie zgłoszonych niesprawności elektrycznych zespołów trakcyjnych,
Diagnozowanie przyczyn oraz usuwanie zgłoszonych niesprawności systemów: napędowych, sterowania, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej radiowej, informacji pasażerskiej, monitoringu, ogrzewania i klimatyzacji,
Montaż instalacji i systemów elektrycznych,
Naprawa, wymiana i serwisowanie elementów wyposażenia pojazdów kolejowych,
Modernizacja szaf sterujących,
Wykonywanie przeglądów serwisowych,
Prowadzenie dokumentacji serwisowej pojazdów szynowych