Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie kompleksowych konstrukcji wyrobu, uwzględniając wymagania klienta, możliwości technologiczne oraz obowiązujące normy
Przeprowadzanie aktualizacji konstrukcji wyrobu na podstawie działań korygujących, w tym eliminowanie błędów, optymalizacja procesów i dostosowywanie do nowych wymagań rynkowych
Zapewnianie nadzoru nad procesem konstrukcji oraz skuteczne wdrażanie nowych wyrobów na linię produkcyjną, współpracując z zespołem produkcyjnym
Przygotowywanie zakresu badań i weryfikacji dla nowych i istniejących wyrobów, a także odpowiedzialność za proces homologacji zgodnie z obowiązującymi standardami
Ciągła identyfikacja zapotrzebowania oraz deficytów zasobów w obrębie swojej działalności
Skuteczna realizacja innych zadań powierzonych przez przełożonego
Kompleksowa kontrola i analiza danych finansowych, sprzedaży, marży, transakcji magazynowych, zleceń produkcyjnych oraz odchyleń pomiędzy normą a danymi rzeczywistymi;
Przygotowywanie analiz finansowych, sprawozdań wewnętrznych, planów finansowych i inwestycyjnych na potrzeby spółki;
Udział w procesie budżetowania w zakresie przygotowania raportów sprzedaży, marży, kosztów oraz weryfikacji ich prawidłowości;
Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych spółki, optymalizacja procesów;
Wskazywanie potencjału do oszczędności i poprawy efektywności w Backer OBR;
Szkolenie wewnętrzne użytkowników, edukacja i wsparcie pracowników w zakresie ustawień parametrów systemowych mające na celu zapewnienie prawidłowych danych w systemie;
Udział we wdrożeniu, rozwój systemu ERP, w tym analiza zmian funkcjonalnych, rozwój raportów, testowanie i wprowadzanie zmian funkcjonalnych
przygotowanie planów produkcji w oparciu o zdolności produkcyjne
ujednolicenie planów produkcji z planami zapotrzebowania materiałowego
kontrola i optymalizacja wykorzystania zapasów i zasobów produkcji
optymalizacja przepływu materiałów produkcyjnych i półwyrobów w toku procesu produkcji oraz utrzymanie odpowiednich wartości komponentów produkcyjnych i półwyrobów
zapewnienie realizacji zamówień na czas, zgodnie z oczekiwaniami Klienta
identyfikacja zagrożeń dla terminowej realizacji wysyłek oraz obszarów do poprawy, inicjowanie działań
zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów – dostępnych godzin produkcyjnych, maszyn i materiałów
monitoring, analiza i sprawozdania dotyczące realizacji harmonogramu produkcji
raportowanie do przełożonego wykonania planu produkcji
Prawidłowy dobór i wykorzystanie maszyn, urządzeń i narzędzi produkcyjnych, w celu zapewnienia ciągłości produkcji, maksymalnej przepustowości i wydajności przy minimalnej ilości braków,
Zaprojektowanie procesu produkcyjnego dla nowych wyrobów,
Proponowanie i wdrażanie optymalizacji procesów produkcyjnych,
Dbałość o utrzymanie procesów produkcyjnych w odniesieniu do standardów,
Ciągła identyfikacja zapotrzebowania oraz deficytów zasobów w obrębie swojej działalności
Realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia RM z dnia 2 września 1977r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 97.109.704 z późniejszymi zmianami),
Uczestnictwo w aktualizacji i doskonaleniu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy wg wymagań ISO 45001,
Ocena i raportowanie zgodności funkcjonowania organizacji z wymaganiami prawnymi,
Monitorowanie działań korygujących w obszarze BHP oraz ocena ich efektów,
Prowadzenie pomiarów, audytów i kontroli wewnętrznych
Pozyskiwanie i walidacja nowych dostawców oraz rozwijanie relacji z istniejącymi, w oparciu o ocenę dostawcy,
Negocjowanie warunków współpracy w ramach obowiązujących umów i przygotowywanie nowych,
Prawidłowa archiwizacja i aktualizacja danych nt. dostawców, materiałów i usług oraz prowadzonych w dziale zadań,
Gromadzenie danych dotyczących spełnienia wymagań Reach, RoHs, Conflict Minerals, Code of Conduct, deklaracji kraju pochodzenia i innych wymaganych przez organizację lub klientów,
Monitorowanie okresu obowiązywania umów w celu rozpoczęcia procesów negocjacyjnych na kolejne okresy,
Analiza kosztów zakupu, transportu, ilości zakupowej, wykorzystania powierzchni magazynowej,
Bieżąca aktualizacja w systemie zintegrowanym (ERP) umów handlowych (ceny zakupów, warunki dostaw),
przygotowanie planów produkcji uwzględniających zdolności produkcyjne w oparciu o system ERP;
koordynacja planów produkcji z planami zapotrzebowania materiałowego;
kontrola i optymalizacja wykorzystania stanu zapasów i zasobów produkcji;
zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów – dostępnych godzin produkcyjnych, maszyn i materiałów (podejmowanie działań na rzecz stałego tempa produkcji);
zapewnienie zgodności czasu realizacji zamówień z oczekiwaniami Klienta – identyfikacja obszarów do poprawy, inicjowanie działań;
zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów – dostępnych godzin produkcyjnych, maszyn i materiałów;
monitoring, analiza i sprawozdania dotyczące realizacji harmonogramu produkcji;
identyfikacja zagrożeń dla terminowej realizacji wysyłek;
raportowanie do Przełożonego wykonania planu produkcji;
Prawidłowy dobór i wykorzystanie maszyn , urządzeń i narzędzi produkcyjnych ( w tym nowo uruchamianych ) w celu maksymalnej przepustowości i wydajności przy minimalnej ilości braków;
Uruchomienie produkcji seryjnej nowych i zmodyfikowanych wyrobów;
Proponowanie i wdrażanie odpowiednich kroków w celu usprawnienia procesów produkcyjnych, poprawy wydajności i jakości zgodnie z rozwojem technicznym branży , nowymi procesami produkcyjnymi oraz maszynami;
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych w zakresie poprawy BHP i ochrony środowiska;
Dopuszczanie maszyn , stanowisk produkcyjnych oraz procesów technologicznych do produkcji seryjnej i za aktualizację dokumentów z tym związanych;
Ciągła identyfikacja zapotrzebowania oraz deficytów zasobów w obrębie swojej działalności
Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji oparciu o system ERP;
Analiza i planowanie długoterminowe dla komponentów ;
Składanie zamówień na komponenty, rozliczanie zakupu ;
Analiza ryzyka dla zamówień sprzedaży i inicjowanie działań w przypadku odchyleń (dłuższy czas potwierdzania zamówień niż uzgodniony, nieterminowe dostawy) ;
Prowadzenie procesu reklamacyjnego na pierwszym poziomie ;
Proponowanie i wdrażanie zasad planowania i współpracy KLIENT-DOSTAWCA dla grup materiałowych ;
Nadzór nad poziomem wartości materiałów na magazynie i podejmowanie działań celem poprawy rotacji;
Identyfikacja dostawców wymagających wdrożenia programów naprawczych, udział w ocenienie dostawców;
Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji oparciu o system ERP;
Analiza i planowanie długoterminowe dla komponentów;
Składanie zamówień na komponenty, rozliczanie zakupu;
Analiza ryzyka dla zamówień sprzedaży i inicjowanie działań w przypadku odchyleń (dłuższy czas potwierdzania zamówień niż uzgodniony, nieterminowe dostawy);
Prowadzenie procesu reklamacyjnego na pierwszym poziomie;
Proponowanie i wdrażanie zasad planowania i współpracy KLIENT-DOSTAWCA dla grup materiałowych;
Nadzór nad poziomem wartości materiałów na magazynie i podejmowanie działań celem poprawy rotacji;
Identyfikacja dostawców wymagających wdrożenia programów naprawczych, udział w ocenienie dostawców;
Utrzymywanie sprawności technicznej maszyn, urządzeń oraz parku maszynowego, pozwalającą na utrzymanie ciągłości produkcji zakładu
Nadzór techniczny nad naprawami, remontami przebudową i modernizacją maszyn i urządzeń oraz analiza przyczyn i zapobiegania awarii
Opracowywanie kart TPM dla nowych maszyn oraz uzupełnianie braków dla maszyn już posiadanych,
Ocena, dostosowywanie maszyn do wymagań zasadniczych lub minimalnych
Rejestrowanie nowych maszyn, transferowanych maszyn w CMMS,
Utrzymywanie kompletu dokumentacji (CE, DTR, minimalne, audyt bezpieczeństwa, protokół przekazania) do nowych maszyn, transferowanych maszyn, obecnie posiadanych maszyn
Diagnostyka awarii z wykorzystaniem komunikacji z PLC. D
Wykonywanie modernizacji w istniejących układach PLC
Realizacja i doskonalenie projektów szkoleniowych w firmie, w ramach obowiązującego systemu szkoleń,
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie wybranych szkoleń wewnętrznych,
Organizacja staży i praktyk zawodowych,
Koordynacja systemu rozmów okresowych i promocji wewnętrznych,
Udział w procesie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
Budowanie pozytywnego wizerunku działu HR w firmie poprzez orientację na klientów działu (pracowników Backer OBR), profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających rozwój zawodowy pracowników
Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji oparciu o system ERP,
Analiza i planowanie długoterminowe dla komponentów strategicznych
Analiza ryzyka dla zamówień sprzedaży i inicjowanie działań w przypadku odchyleń (dłuższy czas potwierdzania zamówień niż uzgodniony, nieterminowe dostawy),
Prowadzenie procesu reklamacyjnego na pierwszym poziomie
Proponowanie i wdrażanie zasad planowania i współpracy KLIENT-DOSTAWCA dla grup materiałowych,
Identyfikacja dostawców wymagających wdrożenia programów naprawczych, udział w ocenienie dostawców,
Utrzymanie uzgodnionych stanów magazynowych inne zadania powierzone przez przełożonego
Bieżąca analiza danych finansowych, sprzedaży, marży, transakcji magazynowych, zleceń produkcyjnych oraz odchyleń pomiędzy normą a danymi rzeczywistymi;
Kalkulacja kosztu standardowego wyrobów,
Udział przy kalkulacji oraz weryfikacja pay off znaczących projektów inwestycyjnych;
Udział w procesie prognozowania i budżetowania w zakresie przygotowania raportów sprzedaży, marży, kosztów ogólnych oraz weryfikacji ich prawidłowości;
Usprawnienie procesów raportowania i przygotowywanie raportów dla potrzeb wewnętrznych firmy oraz dla potrzeb grupy;
Wskazywanie potencjału do oszczędności i poprawy efektywności w Backer OBR;
Szkolenie wewnętrzne użytkowników, edukacja i wsparcie pracowników w zakresie ustawień parametrów systemowych mające na celu zapewnienie prawidłowych danych w systemie;
Bieżący nadzór nad organizacją pracy pracowników utrzymania ruchu,
Utrzymanie ruchu 2 wydziałów produkcyjnych: nadzór nad awariami, nadzór na harmonogramem przeglądu maszyn i urządzeń (program UMUP)
Nadzór nad magazynem części zamiennych: zamawianie części zamiennych i materiałów, nadzór nad stanem minimalnym części zamiennych i materiałów (program UMUP)
Nadzór nad dokumentacją maszyn
Raportowanie do działu księgowości zużycia mediów (prąd, woda, CO)
Nadzór nad systemowym realizowaniem procesu badania oraz zapewniania zgodności wyrobów i materiałów z wymaganiami obowiązującymi dla związków chemicznych objętych restrykcjami przez dyrektywy i inne uregulowania prawne;
Współpraca z dostawcami pod kątem pozyskiwania informacji z obszaru deklaracji zgodności materiałów;
Weryfikacja zaraportowanych związków chemicznych;
Rozpoznanie, rejestrowanie, potwierdzanie i nadzór nad wymaganiami prawnymi, specyficznych wymogów klienta oraz wymogów korporacyjnych z obszaru zgodności związków chemicznych;
Opracowanie deklaracji zgodności dla klientów z wymaganiami;
Budowanie relacji z dostawcami w ramach product compliance