Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania kluczowych klientów
Strażacka 81, Bielsko-Biała
Wygasła: 01.01.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne poszukiwanie i identyfikowanie potencjalnych Klientów;
Profesjonalna Obsługa Klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług;
Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji szans i zagrożeń w pozyskiwaniu Klientów oraz optymalizacji strategii sprzedażowych;
Opracowywanie i realizowanie strategii pozyskiwania Klientów, włączając przygotowywanie planów ich pozyskania, ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy;
Prowadzenie i koordynacja całego procesu sprzedaży, od momentu nawiązania kontaktu po finalizację transakcji;
Monitorowanie wyników sprzedaży i podejmowanie działań korygujących w celu osiągnięcia założonych celów na podstawie MBO;
Współpraca z innymi działami firmy w celu zabezpieczenia i dostarczania produktów i usług dla Klientów;
Skuteczne wykorzystanie narzędzi CRM (np. Hubspot lub Bitrix) do zarządzania bazą klientów i zamówień oraz efektywne korzystanie z dostarczonych narzędzi cyfrowych, w tym Google Workspace, do organizacji pracy oraz procesu prospectingu;
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności pozyskiwania Klientów, regularne raportowanie wyników i analiza danych sprzedażowych
Stałe doskonalenie wiedzy o rynku, branży i produktach/usługach firmy w celu skuteczniejszego pozyskiwania kluczowych klientów
Aktywna komunikacja z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb
Obsługa klienta: Udzielanie wsparcia klientom w zakresie informacji o produktach, statusie zamówień i rozwiązywanie ewentualnych problemów
Zarządzanie dokumentacją: przechowywanie, organizowanie i aktualizacja dokumentów związanych ze sprzedażą, takich jak oferty, zamówienia, umowy, faktury i korespondencja
Wsparcie administracyjne: Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla zespołu sprzedaży, w tym przygotowywanie raportów, sporządzanie prezentacji, obsługa kalendarza spotkań i organizacja podróży służbowych
Baza danych klientów: Zarządzanie bazą danych klientów, w tym ich informacjami kontaktowymi, preferencjami i historią transakcji
Koordynacja działań: Współpraca z innymi działami w firmie, takimi jak dział logistyki, finansów i marketingu, w celu zapewnienia płynności procesów biznesowych