Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem samochodów do lakierowania. Demontaż/montaż części
prostowanie powierzchni
od 290 NOK/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technolog
Bolesławiec
Wygasła: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Opracowywanie dokumentacji technologicznej przetwarzania skór surowych na skóry użytkowe
opracowywanie dokumentacji technologicznej produkcji wyrobów
opracowywanie normatywów zużycia surowców i materiałów.
Organizowanie i nadzorowanie produkcji procesów technologicznych
ustalanie przyczyn występujących nieprawidłowości oraz podejmowanie działań korygujących. Nadzorowanie właściwej eksploatacji i konserwacji maszyn i urządzeń
określanie standardów jakości dla surowców i wyrobów oraz procedur kontroli. Prowadzenie prac badawczych
projektowych i wdrożeniowych dotyczących nowych technologii i asortymentów wyrobów
surowców i materiałów
maszyn i urządzeń oraz wykorzystania i utylizacji odpadów z uwzględnieniem aspektów ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa pracy
globalne wdrażanie strategii zakupu maszyn, urządzeń i inwestycji na potrzeby działów Fabryki Skóry, Wykrawalni i Szwalni; analiza i rozwój rynku z uwzględnieniem wewnętrznych i zewnętrznych czynników ryzyka, kształtowaniem i zmiany cen rynkowych
opracowanie opcji standaryzacji procesów dla części zamiennych, umów serwisowych i konserwacyjnych
roczna ocena dostawców maszyn i urządzeń
negocjacje cen i umów z dostawcami maszyn i urządzeń na potrzeby zakupów Grupy BADER
zapewnienie kompletności projektów technicznych i wymogów jakościowych (np. oznakowanie CE) na podstawie dostępnej specyfikacji technicznej i wymagań dotyczących zapytań ofertowych i składania zamówień
sprawdzanie ofert i przeprowadzanie kontroli wiarygodności dostawców (np. korzystanie z alternatywnych dostawców lub systemów)
ścisła współpraca z wszystkimi zakładami Grupy BADER
standaryzacja procesów zakupowych (globalnie)
kompleksowa obsługa procesu zaopatrzenia (aż do zamówienia) w zakresie usług IT i oprogramowania, w ścisłej współpracy z działami specjalistycznymi
określanie strategii doboru dostawców w konsultacji z działami specjalistycznymi
zapewnienie neutralności dostawców
ustanowienie odpowiedniego systemu oceny/porównywania ofert (np. wydajność usług, stawki godzinowe, aktualizacje systemu) oraz odpowiedniej archiwizacji dokumentacji dotyczącej podjętej decyzji zakupowej
zawieranie umów
spełnianie wymagań branży automotive, IATF 16949, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
Globalny rozwój, realizacja i tworzenie strategii zakupowej dla danych grup produktowych (sztuczna skóra, tekstylia, pianki, taśmy) z wykorzystaniem obserwacji / badania rynku, w tym analiz porównawczych
Konstruktywny rozwój dostawców w celu zapewnienia optymalnej jakości i niezawodności dostaw poprzez integrację nowych dostawców oraz dalszy rozwój dostawców strategicznych we współpracy z Działem Zapewnienia Jakości Dostaw
Projektowanie procesu wyboru dostawców i podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o strategię grup produktowych
Przygotowanie i prowadzenie negocjacji strategicznych (umowy cenowe, warunki i umowy ramowe)
Kontakt we wszystkich sprawach związanych z procesem zakupów w zakresie materiałów potrzebnych do produkcji poszyć samochodowych
Standaryzacja procesów zakupowych (globalnie)
Ścisła współpraca z działami zarządzania łańcuchem dostaw na poziomie Grupy Bader
Spełnianie wymagań branży automotive, IATF 16949, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
Globalny rozwój, realizacja i tworzenie strategii zakupowej dla danych grup produktowych (sztuczna skóra, tekstylia, pianki, taśmy) z wykorzystaniem obserwacji / badania rynku, w tym analiz porównawczych
Konstruktywny rozwój dostawców w celu zapewnienia optymalnej jakości i niezawodności dostaw poprzez integrację nowych dostawców oraz dalszy rozwój dostawców strategicznych we współpracy z Działem Zapewnienia Jakości Dostaw
Projektowanie procesu wyboru dostawców i podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o strategię grup produktowych
Przygotowanie i prowadzenie negocjacji strategicznych (umowy cenowe, warunki i umowy ramowe)
Kontakt we wszystkich sprawach związanych z procesem zakupów w zakresie materiałów potrzebnych do produkcji poszyć samochodowych
Standaryzacja procesów zakupowych (globalnie)
Ścisła współpraca z działami zarządzania łańcuchem dostaw na poziomie Grupy Bader
Spełnianie wymagań branży automotive, IATF 16949, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
Kompleksowa obsługa kadrowa, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej w związku z zatrudnianiem w ramach umów o pracę i umów cywilnoprawnych, sporządzanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Codzienna aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich;
Kompleksowa obsługa płacowa, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz wszelkich innych świadczeń dla pracowników w tym rozliczanie umów cywilnoprawnych;
Sporządzanie zestawień, raportów, analiz kadrowych i płacowych na potrzeby Działu, innych jednostek organizacyjnych, Centrali i organów kontroli;
Sporządzanie deklaracji związanych z rozliczaniem wynagrodzeń, rozliczeń dla ZUS i US, PFRON, sprawozdań GUS;
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych oraz wsparcie merytoryczne i udzielanie odpowiedzi w tym zakresie;
Współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej w zakresie zatrudnienia, dokumentacji, poprawności naliczania wynagrodzeń pracowników tymczasowych;
Prowadzenie procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie RP;
Znajomość przepisów: prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, podatkowych, ochrony danych osobowych, pracy tymczasowej, zatrudniania cudzoziemców
Szycie na maszynach przemysłowych poszyć na tapicerkę samochodową
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik szwalni
Bolesławiec
Wygasła: 25.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Szycie maszynowe tapicerki skórzanej i tekstylnej. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mostowa 1 lub Modłowa 9. Praca w ramach umowy o pracę tymczasową
od 23,5 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator do spraw zatrudnienia, szkoleń pracowników UA
Bolesławiec
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej
prowadzenie całokształtu prac związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników. Rozliczanie wynagrodzeń
kontrola czasu pracy
prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowej pracowników. Prowadzenie szkoleń systemowych
pomoc kierownikom w przekazywaniu wiedzy pracownikom
przeprowadzanie bieżących kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bhp,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bhp w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
tworzenie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
tworzenie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
doradztwo w zakresie doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
współpraca z właściwymi komórkami w zakresie wypełniania obowiązków wynikających z przepisów bhp,
organizowanie pomiarów środowiska pracy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie (rejestry i karty pomiarów),
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
reprezentowanie zakładu podczas kontroli organów nadzoru nad warunkami pracy oraz nadzór nad realizacja zaleceń pokontrolnych,
uczestniczenie w procesie wdrażania oraz utrzymywanie wdrożonej normy ISO 45001
przeprowadzanie bieżących kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bhp,
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bhp w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
tworzenie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby,
doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
tworzenie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
doradztwo w zakresie doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
współpraca z właściwymi komórkami w zakresie wypełniania obowiązków wynikających z przepisów bhp,
organizowanie pomiarów środowiska pracy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie (rejestry i karty pomiarów),
uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
reprezentowanie zakładu podczas kontroli organów nadzoru nad warunkami pracy oraz nadzór nad realizacja zaleceń pokontrolnych,
uczestniczenie w procesie wdrażania oraz utrzymywanie wdrożonej normy ISO 45001