Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Archiwista / Archiwistka
Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola i archiwizacja dokumentacji Teatru, prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z przepisami prawa, sprawdzanie kompletności przyjmowanej dokumentacji z komórek organizacyjnych Teatru,
nadzór nad wydawaną dokumentacją zgromadzoną w archiwum;
Brakowanie dokumentacji archiwalnych;
Wyszukiwanie i udostępnianie dokumentów zgodnie z zamówieniami pracowników Teatru;
Porządkowanie materiałów i przygotowywanie do przekazania do archiwum państwowego;
Aktualizowanie instrukcji archiwalnej i kancelaryjnej;
Tworzenie JRWA;
Szkolenie pracowników Teatru z zakresu instrukcji archiwalnej i kancelaryjnej;
Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych;
Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych, SOP, korespondencji oraz innych dokumentów związanych z bieżącą pracą archiwum;
Wykonywanie czynności techniczno-porządkowych w magazynach dokumentacji niearchiwalnej;
Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych
Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kwalifikacja dokumentów księgowych pod kątem źródła finansowania
Analiza i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych
Uzgadnianie rozliczeń zakupów do przedstawień oraz kontrola środków inscenizacji i wyposażenia
Rozliczanie spisów z natury z inwentaryzacji
Rozliczanie kosztów międzyokresowych i zaliczek
Rozliczanie dofinansowanych zadań pod względem finansowo-księgowym oraz przygotowywanie dowodów księgowych dokumentujących wykorzystanie środków, przygotowywanie projektów korespondencji i monitorowanie powierzonych projektów
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami
Przygotowywanie raportów kosztowych pod prowadzone projekty
Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami
Ścisła współpraca z wydziałem księgowości i innymi komórkami teatru
Dekretacja, kwalifikacja podatkowa (VAT, CIT) i księgowanie dokumentów księgowych w ramach prowadzonych rejestrów VAT,
Prowadzenie rejestrów VAT dotyczących zakupu, sprzedaży odwrotnego obciążenia, WNT, WDT, eksportu, importu usług oraz rejestrów pochodnych (związanych z fakturami wewnętrznymi) zgodnie z Ustawą o VAT,
Wystawianie faktur (w tym również wewnętrznych) zgodnie z wymogami ustawy o VAT,
Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
Prowadzenie ewidencji kosztów księgowych, uzgadnianie ich z kontami Księgi Głównej
Przygotowywanie deklaracji podatkowych
Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami
Weryfikowanie wniosków o dofinansowanie zewnętrzne na realizację zadań pod względem finansowo-księgowym, monitorowanie bieżącej realizacji finansowej projektów, prowadzenie wyodrębnionej dokumentacji finansowo-księgowej dla zadań z podziałem na źródła finansowania zgodnie z zawartymi umowami oraz przepisami prawa oraz rozliczanie dotacji
rozliczanie zadań pod względem finansowo-rachunkowym oraz przygotowywanie dowodów księgowych dokumentujących wykorzystanie środków w zakresie rozliczania projektów,
Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami
Ścisła współpraca z wydziałem księgowości i innymi komórkami teatru
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
koordynacja spraw w ramach realizacji projektu p.n. „PLATFORMA eDUKACYJNA TEATRU POLSKIEGO W WARSZAWIE” - współfinansowanego ze środków RPO WM na lata 2014-2020, także zgodnie z zapisami Umów na współfinansowanie Projektu z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Projektów Unijnych (MJWPU) i Urzędem Marszałkowskim (UM), w tym:
weryfikowanie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego, harmonogramu płatności oraz harmonogramu zamówień publicznych – związanych z Projektem,
opracowywanie i uzgadnianie dokumentów projektowych, umów cywilno-prawnych, formularzy, zestawień na potrzeby prowadzonych działań w ramach Projektu,
opracowywanie i aktualizacja Zarządzeń Dyrektora odnoszących się do realizowanego Projektu,
prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej, sprawozdań cyklicznych związanych z realizacją i rozliczaniem Projektu,
sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np.SL2014),
sporządzanie/zbieranie/porządkowanie/archiwizowanie pełnej dokumentacji projektowej (formularze, regulaminy, umowy) oraz nadzór nad jej prawidłowością,
bieżąca aktualizacja wiedzy w zakresie zarządzania projektem w odniesieniu do wymagań, w tym dot. realizacji i rozliczania działań projektowych, zawartych w Umowie na dofinansowanie Projektu,
bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym, wykonawcami oraz doradcami i ekspertami,
udział w pracach Zespołu Projektowego w zakresie realizacji zadań projektowych i prowadzenia dokumentacji związanej z pracą Zespołu,
udział w ocenie ryzyk projektowych oraz planowanie działań zaradczych,
utrzymywanie kontaktów służbowych z MJWPU i UMWM
Dokumenty: CV oraz list motywacyjny, należy składać w terminie do 11 lipca 2022 r. poprzez formularz aplikacyjny znajdujący się przy ofercie pracy na stronie internetowej Teatru
W ofercie koniecznie należy wskazać stanowisko którego dotyczy aplikacja
Teatr zastrzega sobie prawo kontaktu wyłącznie z osobami wyłonionymi w drodze wstępnej rekrutacji
W przypadku zaproszenia kandydata na rozmowę kwalifikacyjną jest on zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań, w tym także zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursów/szkoleń
- Udział w wyborze i zakupie usługi chmury publicznej w modelu PaaS na potrzeby Platformy eDukacyjnej Teatru Polskiego. Informacje nt zadania znajdują się pod adresem: https://teatrpolski.waw.pl/bip2/index.php?id=140&p=244