Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (84)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 84 )
Pracownik gospodarczy
Wrocław
Wygasła: 18.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
- przenoszenie i ustawianie wyposażenia oraz innego sprzętu
udział w pracach rozładunkowych
załadunkowych
pomoc w przeprowadzkach do innych pomieszczeń (praca w zespole)
- odbiór odpadów z jednostek medycznych
transport odpadów do miejsc składowania w magazynie i na placu odpadowym
utrzymanie czystości magazynu etc.
- w razie konieczności prace związane z utrzymaniem czystości terenów zewnętrznych.
Średnio 160 godzin pracy miesięcznie
dyspozycyjność w godz.: 7:00-15:00.
Oferta dostępna w sali D
B
F.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja@usk.wroc.pl
- informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
- udział w aktualizacji oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
- współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi
- sporządzanie rocznych sprawozdań o warunkach pracy
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
- egzekwowanie przestrzegania przez pracowników działu przepisów i zasad BHP
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części
- przedstawianie wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
- współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników
- sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
- prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych w dziedzinie BHP.
Miejsce pracy w lokalizacji przy ul. Borowskiej 213 lub w kompleksie klinik przy ul. Skłodowskiej-Curie 58
w zależności od bieżących potrzeb.
Oferta dostępna w sali D.
Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
Kancelaria Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
ul. Borowska 213; 50-556 Wrocław (poziom 0) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@usk.wroc.pl w terminie do 24.11.2023 r
- kontrolować i doradzać pracodawcy w sprawach przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych i instalacyjnych oraz technologicznych
- służyć radą w zakresie wyposażenia budynku (zaopatrzenie w sprzęt ppoż.)
obiektu lub terenu
którym zarządza właściciel firmy
- dbać o konserwację i ewentualne naprawy urządzeń gaśniczych w sposób gwarantujący ich niezawodność w przypadku potrzeby ich użycia
- opracować dla pracodawcy procedury w zakresie przygotowania budynku
obiektu lub terenu w razie potrzeby prowadzenia akcji ratowniczej
klęski żywiołowej lub innych zagrożeń
- zapoznawać pracowników z przepisami i procedurami
przeprowadzać w tych tematach szkolenia wewnętrzne
- brać udział w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu zgodnie z rozporządzeniami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
- organizować próbne ewakuacje (co najmniej raz na 2 lata w obiekcie
w którym przebywa ponad 50 osób
tzw. stałych użytkowników)
- kontrolować poszczególne komórki USK w celu sprawdzenia
czy przestrzegane są wymagania dot. ochrony ppoż.
Miejsce pracy w lokalizacji przy ul. Borowskiej 213 lub w kompleksie klinik przy ul. Skłodowskiej-Curie 58
w zależności od bieżących potrzeb.
Oferta dostępna w sali D.
Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
Kancelaria Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
ul. Borowska 213; 50-556 Wrocław (poziom 0) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@usk.wroc.pl w terminie do 09.12.2023 r
kontrolować i doradzać pracodawcy w sprawach przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych i instalacyjnych oraz technologicznych,
służyć radą w zakresie wyposażenia budynku (zaopatrzenie w sprzęt ppoż.), obiektu lub terenu, którym zarządza właściciel firmy,
dbać o konserwację i ewentualne naprawy urządzeń gaśniczych w sposób gwarantujący ich niezawodność w przypadku potrzeby ich użycia,
opracować dla pracodawcy procedury w zakresie przygotowania budynku, obiektu lub terenu w razie potrzeby prowadzenia akcji ratowniczej, klęski żywiołowej lub innych zagrożeń,
zapoznawać pracowników z przepisami i procedurami, przeprowadzać w tych tematach szkolenia wewnętrzne,
brać udział w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu zgodnie z rozporządzeniami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,
organizować próbne ewakuacje (co najmniej raz na 2 lata w obiekcie, w którym przebywa ponad 50 osób, tzw. stałych użytkowników),
kontrolować poszczególne komórki USK w celu sprawdzenia, czy przestrzegane są wymagania dot. ochrony ppoż.,
- ewidencjonowanie odpadów pod względem ilościowym i tonażowym
- transport odpadów do miejsc składowania w magazynie i na placu odpadowym
- selekcja odpadów wg kodów
- przekazywanie odpadów odbiorcy zewnętrznemu
- utrzymywanie w czystości: magazynów odpadów oraz miejsc przeznaczonych do dezynfekcji i mycia kontenerów do transportu odpadów
sprzętu używanego do transportu odpadów
placu
na którym znajdują się kontenery do gromadzenia odpadów
- przenoszenie i ustawianie wyposażenia oraz innego sprzętu
udział w pracach rozładunkowych
załadunkowych
pomoc w przeprowadzkach do innych pomieszczeń w ramach alokacji jednostek (praca w zespole).
Praca w tygodniu (pon-pt) odbywa się na dwie zmiany: 6:00-14:00 oraz 11:00-19:00
natomiast w soboty i niedziele odbywa się na jedną zmianę: 6:00-14:00 (pracownicy mają ~1 weekend pracujący w miesiącu).
Około 160 godzin pracy miesięcznie
dyspozycyjność w godz.: 7:00-15:00
od poniedziałku do piątku.
Miejsce pracy w lokalizacji przy ul. Borowskiej 213 lub w kompleksie klinik przy ul. Skłodowskiej-Curie 58
w zależności od bieżących potrzeb.
Oferta dostępna w sali B
D
F.
Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
Kancelaria Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
ul. Borowska 213; 50-556 Wrocław (poziom 0) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@usk.wroc.pl w terminie do 05.11.2023 r
nadzór nad ewidencją środków trwałych, wyposażenia i majątku w użyczeniu
nadzór nad sporządzanymi deklaracjami do KAS , ZUS , PFRON itp
nadzór nad prowadzeniem ewidencji otrzymanych darów
pisanie zarządzeń inwentaryzacyjnych, kasacyjnych
nadzór nad uzgadnianiem bieżących zapisów ewidencyjnych i dekretów na kontach Księgi Głównej
weryfikacja prawidłowego funkcjonowania systemów rachunkowości i sprawozdawczości (podatkowej, statystycznej, finansowej) oraz ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
organizacja, koordynacja, nadzór i zarządzanie pracą Działu Księgowości:
dbałość o środki publiczne oraz nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej;
współtworzenie i wykonanie planów finansowych;
odpowiedzialność za prowadzenie rozrachunków, w tym rozrachunków publiczno-prawych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
opracowywanie i sporządzanie sprawozdań, analiz ekonomiczno- finansowych oraz raportów bieżących;
wspieranie realizowanej polityki finansowej szpitala;
nadzór nad rozliczaniem kosztów działalności,
nadzór nad terminowym egzekwowaniem wszelkich należności i regulowaniem zobowiązań,
nadzór nad ewidencją majątku i środków pieniężnych,
współpraca z bankami, urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami publicznymi w zakresie właściwym dla Kierownika działu;
kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym, zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych, będących podstawą do wystawienia polecenia zapłaty oraz sporządzanie przelewów;
zgłaszanie i konsultacje z bezpośrednim przełożonym wszelkich problemów związanych z realizowanymi zadaniami;
wsparcie w zarządzaniu pracą podległego zespołu pracowników działu księgowości
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników od momentu zatrudnienia do rozwiązania umowy,
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych,
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych,
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS ( mile widziane 2 letnie doświadczenie w sporządzaniu i wysyłaniu do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych i korekt),
rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników szpitala,
sporządzanie deklaracji US, GUS, PEFRON,
archiwizacja dokumentacji komórki zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi Szpitala,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,
sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji,
Przygotowanie materiałów przetargowych w zakresie inwestycji budowy nowego budynku, udział w pracach komisji przetargowej, odpowiadanie na pytania dotyczące realizacji inwestycji, koordynowanie inspektorów branżowych,
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę,
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych,
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
Kontrola zgodności robót z obowiązującymi harmonogramami,
Przygotowanie oraz prowadzenie czynności odbiorowych,
Udział w przygotowywaniu i realizacji postępowań przetargowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji,
Przygotowanie materiałów przetargowych w zakresie inwestycji budowy nowego budynku, udział w pracach komisji przetargowej, odpowiadanie na pytania dotyczące realizacji inwestycji,
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót zgodnie z przepisami,
Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę,
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót,
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej,
Kontrola zgodności robót z obowiązującymi harmonogramami,
Przygotowanie oraz prowadzenie czynności odbiorowych,
Udział w przygotowywaniu i realizacji postępowań przetargowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji,
Przygotowanie materiałów przetargowych w zakresie inwestycji budowy nowego budynku, udział w pracach komisji przetargowej, odpowiadanie na pytania dotyczące realizacji inwestycji,
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót zgodnie z przepisami,
Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę,
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót,
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej,
Kontrola zgodności robót z obowiązującymi harmonogramami,
Przygotowanie oraz prowadzenie czynności odbiorowych,
Udział w przygotowywaniu i realizacji postępowań przetargowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji,
Przygotowanie materiałów przetargowych w zakresie inwestycji budowy nowego budynku, udział w pracach komisji przetargowej, odpowiadanie na pytania dotyczące realizacji inwestycji, koordynowanie inspektorów branżowych,
Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę,
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych,
Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
Kontrola zgodności robót z obowiązującymi harmonogramami,
Przygotowanie oraz prowadzenie czynności odbiorowych,
Udział w przygotowywaniu i realizacji postępowań przetargowych
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie z środków publicznych (programy krajowe i międzynarodowe, w tym UE m.in. na zakupy inwestycyjne, prace remontowe i termomodernizacyjne i/lub wdrożenie programów profilaktycznych)
Koordynacja prac związanych z tworzeniem dokumentów projektowych i dokumentacji konkursowej
w ramach programów dedykowanych ochronie zdrowia
Udział w rozliczaniu i nadzór nad realizacją warunków umów o dofinansowanie realizowanych ze środków publicznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność drogą tradycyjną lub za pomocą elektronicznych systemów dedykowanych sprawozdawaniu dotacji, np. SL2014
Prowadzenie projektów we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi szpitala – współpraca w zakresie zamówień publicznych, opisywania dokumentów księgowych i in
Uczestniczenie w kontrolach projektów i reprezentowanie Pracodawcy przed Instytucjami
Bieżąca analiza możliwości pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania projektów dla szpitala
Oprawa administracyjna projektów: tworzenie umów, zarządzeń, regulaminów oraz innych opracowań na potrzeby realizacji projektów
Przygotowywanie raportów z wykorzystania pozyskanych funduszy, sporządzanie analiz
weryfikacja i aktualizacja wykazów pomieszczeń i budynków w zakresie powierzchni, przeznaczenia oraz ich oznakowania, prowadzenie spraw, związanych z ich użytkowaniem
prowadzenie spraw, związanych z utrzymaniem terenów w należytej czystości i estetyce, pielęgnacją zieleni oraz usługami DDD. Do Twoich obowiązków będzie należeć kontrola i nadzorowanie pracy firm zewnętrznych w ww. zakresie
kontakt z jednostkami medycznymi w zakresie ich bieżących problemów/potrzeb i zgłaszanie nieprawidłowości/ potrzeb do stosownych komórek
prowadzenie spraw związanych z wyposażaniem kwaterunkowym – ewidencja, realizacja zamówień, przygotowanie postępowań, prowadzenie spraw związanych przeniesieniem, kasacją, sprzedażą, etc
nadzór i wyznaczanie zadań pracownikom gospodarczym, przede wszystkim w zakresie prac porządkowych i przenoszenia wyposażenia oraz prowadzenie ewidencji ich czasu pracy
prowadzenie spraw biurowych, związanych z ww. zakresem, m.in. redagowanie pism, rozliczanie faktur, przygotowanie dokumentacji przetargowej, etc
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji
Sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w branży elektrycznej w zakresie zgodności inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz podpisanymi umowami
Kontrola zaawansowania robót oraz ich zgodności z obowiązującym harmonogramem wraz z przygotowywaniem raportów tygodniowych i miesięcznych
Przygotowanie oraz dokonywanie odbioru robót
Udział w naradach koordynacyjnych
Sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami z zakresu elektryki
Doradztwo Zamawiającemu w zakresie jakości i trwałości przyjętych rozwiązań
Doradztwo w procesie przygotowania optymalnej strategii realizacji
Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie w prace i sumienność, umiejętność pracy w zespole
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
wykonywanie testów eksploatacyjnych oraz udział w wykonywaniu testów specjalistycznych (w przypadku kandydata z ukończoną specjalizacją- samodzielne wykonywanie testów specjalistycznych) z zakresu rentgenodiagnostyki, tomografii komputerowej oraz radiologii zabiegowej,
sporządzanie sprawozdań z wykonanych testów
nadzorowanie procedur radiologicznych,
opracowywanie metod redukcji zagrożeń związanych z pracą w warunkach promieniowania jonizującego,
prowadzenie i tworzenie dokumentacji związanej z aparaturą medyczną
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji
Sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w branży elektrycznej w zakresie zgodności inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz podpisanymi umowami
Kontrola zaawansowania robót oraz ich zgodności z obowiązującym harmonogramem wraz z przygotowywaniem raportów tygodniowych i miesięcznych
Przygotowanie oraz dokonywanie odbioru robót
Udział w naradach koordynacyjnych
Sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami z zakresu elektryki
Doradztwo Zamawiającemu w zakresie jakości i trwałości przyjętych rozwiązań
Doradztwo w procesie przygotowania optymalnej strategii realizacji
Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie w prace i sumienność, umiejętność pracy w zespole
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników, wprowadzanie danych do systemu,
naliczanie, sporządzanie i dekretacja listy płac, naliczanie zobowiązań z tyt. podatku PIT,
sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych I innych dokumentów kadrowych,
nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi i kontrolnymi pracowników,
prowadzenie oraz archiwizacja akt osobowych pracowników,
zgłaszanie oraz wyrejestrowanie osób z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
sporządzanie deklaracji i raportów określonych w przepisach ZUS z tyt. zawartych umów z osobami wykonującymi pracę na podstawie zawieranych przez Spółkę umów,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i o zarobkach,
naliczanie i uzgadnianie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
sporządzanie deklaracji do PFRON,
sporządzanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby kadry menadżerskiej
Kontrola stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, dźwigów), a w sytuacjach awaryjnych usuwanie awarii lub minimalizowanie skutków awarii oraz sporządzenie opisu zdarzenia (jaka awaria, gdzie, kiedy, przyczyny, skutki, podjęte środki)
Bieżąca eksploatacja, konserwacja i obsługa oraz drobne wykonawstwo instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych
Utrzymywanie w ciągłym ruchu urządzeń i systemów technicznych stosownie do posiadanych uprawnień, a w szczególności instalacji elektrycznych wraz z systemami automatyki i dodatkowo:
- instalacji gazów medycznych
- wodno – kanalizacyjnych, c.w.u. i cyrkulacji c.w.u
- instalacji c.o. wraz z wymiennikowniami ciepła
- sieci wodociągowej i kanalizacji
- central i systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych, agregatów wody lodowej
Zakres obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń obejmuje instalacje i urządzenia elektryczne
Reprezentowanie Szpitala w procesie inwestycji od jego planowania do zakończenia realizacji
Sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w branży elektrycznej w zakresie zgodności inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę oraz podpisanymi umowami
Kontrola zaawansowania robót oraz ich zgodności z obowiązującym harmonogramem wraz z przygotowywaniem raportów tygodniowych i miesięcznych
Przygotowanie oraz dokonywanie odbioru robót
Udział w naradach koordynacyjnych
Sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami z zakresu elektryki
Doradztwo Zamawiającemu w zakresie jakości i trwałości przyjętych rozwiązań
Doradztwo w procesie przygotowania optymalnej strategii realizacji
Odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie w prace i sumienność, umiejętność pracy w zespole
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi USK we Wrocławiu
Kontrola stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, dźwigów), a w sytuacjach awaryjnych usuwanie awarii lub minimalizowanie skutków awarii oraz sporządzenie opisu zdarzenia (jaka awaria, gdzie, kiedy, przyczyny, skutki, podjęte środki)
Bieżąca eksploatacja, konserwacja i obsługa oraz drobne wykonawstwo instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych
Utrzymywanie w ciągłym ruchu urządzeń i systemów technicznych stosownie do posiadanych uprawnień, a w szczególności instalacji elektrycznych wraz z systemami automatyki i dodatkowo:
- instalacji gazów medycznych
- wodno – kanalizacyjnych, c.w.u. i cyrkulacji c.w.u
- instalacji c.o. wraz z wymiennikowniami ciepła
- sieci wodociągowej i kanalizacji
- central i systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych, agregatów wody lodowej
Zakres obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń obejmuje instalacje i urządzenia elektryczne
kompleksowa realizacja procesów kadrowych i płacowych
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych( umowy –zlecenia, umowy o dzieło)
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników szpitala
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
Kontrola stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, dźwigów), a w sytuacjach awaryjnych usuwanie awarii lub minimalizowanie skutków awarii oraz sporządzenie opisu zdarzenia (jaka awaria, gdzie, kiedy, przyczyny, skutki, podjęte środki)
Bieżąca eksploatacja, konserwacja i obsługa oraz drobne wykonawstwo instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych
Utrzymywanie w ciągłym ruchu urządzeń i systemów technicznych stosownie do posiadanych uprawnień, a w szczególności instalacji elektrycznych wraz z systemami automatyki i dodatkowo:
- instalacji gazów medycznych
- wodno – kanalizacyjnych, c.w.u. i cyrkulacji c.w.u
- instalacji c.o. wraz z wymiennikowniami ciepła
- sieci wodociągowej i kanalizacji
- central i systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych, agregatów wody lodowej
Zakres obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń obejmuje instalacje i urządzenia elektryczne
Nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;
Dokonywanie ocen technicznych budynków, budowli;
Planowanie oraz przeprowadzanie oraz nadzorowanie okresowych pięcioletnich, rocznych i półrocznych przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;
Bieżące prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z kompletnymi wpisami do książek budowlanych;
Analiza wyników przeglądów okresowych oraz realizacja zaleceń do wykonania wg protokołów z przeglądów okresowych oraz wdrożenie i nadzór nad prowadzeniem harmonogramu działań naprawczych;
Ścisłe przestrzeganie przepisów prawa budowlanego w czasie w eksploatacji budynków i budowli;
Reprezentowanie szpitala w procesie inwestycyjnym od przekazania placu budowy do ostatecznego rozliczenia, nadzór nad prowadzonymi remontami i inwestycjami;
Nadzorowanie prac remontowych i adaptacyjnych realizowanych w szpitalu;
Prowadzenie dokumentacji związanej ze zlecaniem usług zewnętrznych: zlecenia, umowy, oferty, odbiory robót, dokumentacja projektowa powykonawcza;
Sporządzanie dokumentacji w zakresie Opisu Przedmiotu Zamówienia lub Programu Funkcjonalno Użytkowych dla zadań związanych ze zmianą funkcjonalności pomieszczeń;
Prowadzenie dokumentacji technicznej użytkowanych obiektów, prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej budynków i budowli;
Przygotowywanie planów inwestycyjnych i remontowych na rok budżetowy
kompleksowa realizacja procesów kadrowych i płacowych
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych( umowy –zlecenia, umowy o dzieło)
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (mile widziane 2 letnie doświadczenie w sporządzaniu i wysyłaniu do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych i korekt)
rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników szpitala
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
Technik Elektroradiologii do Pracowni Medycyny Nuklearnej
Borowska 213, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 11.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie stanowiska pracy i urządzeń do pracy z izotopami (w tym kalibracja sprzętu)
obsługa generatora celem otrzymania elucji 99mTc
obsługa komory laminarnej oraz kalibratora dawki (w tym przygotowywanie dawek dla pacjentów)
przygotowanie radiofarmaceutyków do podania (wyznakowywanie zestawów do scyntygrafii)
podawanie pacjentom kapsułek z jodem radioaktywnym 131I
wykonywania badań scyntygraficznych
opracowywanie badań w komputerze i wydruk badania
kontrola dokumentów poszczególnych badań scyntygraficznych (w tym weryfikacja skierowania i pacjenta, weryfikacja ankiety, weryfikacja zapisów dotyczących przebiegu badania scyntygraficznego)
prowadzenie wewnętrznej dokumentacji pracowni (w tym ewidencja źródeł, skażeń, znaczników)
kontrola nad ilością zestawów do znakowania (zgłaszanie kończących się znaczników)
Pozyskiwanie i weryfikacja ofert w obszarze zamówień publicznych
Sporządzanie kompleksowej analizy ekonomicznej przedmiotu zamówienia (przed ogłoszeniem postępowania) uwzględniającej m.in. określenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia, porównanie różnych możliwości realizacji przedmiotu zamówienia np. usługa/ zakup/wynajem/leasing, określenie kosztów poszczególnych rozwiązań, określenie najbardziej korzystnego wariantu, udzielanie rekomendacji w tym zakresie, porównanie kosztów poszczególnych wariantów do dotychczasowego wykonania
Sporządzanie Analizy potrzeb i wymagań zgodnie z ustawą pzp
Czynny udział w opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia dot. kwestii finansowych, wprowadzanie do projektów umów zapisów dot. kwestii finansowych, rozliczeń z Wykonawcą
kompleksowa realizacja procesów kadrowych i płacowych;
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych (umowy –zlecenia, umowy o dzieło);
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych;
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS;
rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników szpitala;
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników;
sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
Nadzór nad eksploatacją instalacji i urządzeń technicznych elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad bieżącą eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad bieżącą eksploatacja instalacji energetycznych i gazowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Ustawy Prawo Energetyczne oraz z przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
Planowanie oraz nadzorowanie przeglądów urządzeń energetycznych, elektroenergetycznych oraz gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z urządzeniami ciśnieniowymi i dźwigowymi podlegającymi Urzędowi Dozoru Technicznego – współpraca z UDT,
Dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury energetycznej USK i opracowywanie programów poprawy – optymalizacji jej funkcjonowania,
Nadzorowanie rozliczania faktur, ich weryfikacja oraz tworzenie i aktualizacja kluczy podziału kosztów w zakresie prowadzonych spraw,
Planowanie oraz organizowanie wykonawstwa w zakresie koniecznych zmian i modernizacji zasilania urządzeń elektroenergetycznych, energetycznych, sieci instalacji oświetleniowej, napędów elektrycznych, urządzeń grzewczych i kotłów z wykorzystaniem energii odnawialnej,
Określanie niezbędnych uprawnień dla poszczególnych stanowisk pracy,
Wydawanie poleceń pisemnych na pracę w warunkach niebezpiecznych
Inspektor lub specjalista ds. elektro-energetycznych
Borowska 213, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór i eksploatacja i utrzymanie ruchu instalacji oraz urządzeń instalacji i urządzeń technicznych elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad bieżącą eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad bieżącą eksploatacja instalacji energetycznych i gazowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Ustawy Prawo Energetyczne oraz z przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
Planowanie oraz nadzorowanie przeglądów urządzeń energetycznych, elektroenergetycznych oraz gazów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z urządzeniami ciśnieniowymi i dźwigowymi podlegającymi Urzędowi Dozoru Technicznego – współpraca z UDT,
Dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury energetycznej USK i opracowywanie programów poprawy – optymalizacji jej funkcjonowania,
Nadzorowanie rozliczania faktur, ich weryfikacja oraz tworzenie i aktualizacja kluczy podziału kosztów w zakresie prowadzonych spraw,
Planowanie oraz organizowanie wykonawstwa w zakresie koniecznych zmian i modernizacji zasilania urządzeń elektroenergetycznych, energetycznych, sieci instalacji oświetleniowej, napędów elektrycznych, urządzeń grzewczych i kotłów z wykorzystaniem energii odnawialnej,
Określanie niezbędnych uprawnień dla poszczególnych stanowisk pracy,
Wydawanie poleceń pisemnych na pracę w warunkach niebezpiecznych,
Nadzór nad usuwaniem awarii oraz dokonywaniem wszelkich możliwych do wykonania napraw urządzeń i instalacji elektrycznych i energetycznych, Nadzór nad prowadzeniem stałej kontroli pracy i bieżącej konserwacji urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz wymiany zużytych filtrów powietrza, usuwanie stwierdzonych awarii i uszkodzeń,
Nadzór i kontrola nad serwisowaniem i konserwacją w/w instalacji i urządzeń, rozliczanie pracy firm serwisowych oraz pracowników technicznych,
Dokonywanie ze stosownym wyprzedzeniem zamówień gazów medycznych oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej dostaw i zużycia gazów medycznych (tlen, azot ciekły, dwutlenek węgla itp.),
Nadzór nad prowadzeniem prawidłowego magazynowania i zabezpieczania butli, oznakowania butli pełnych i pustych, właściwego zabezpieczania butli przed upadkiem i uszkodzeniem,
Monitorowanie w systemie działania podłączonych układów sterowniczych i technicznych alarmowych oraz reagowanie na powstające nieprawidłowości i zagrożenia
Pracownik ds. utrzymania sprawności sprzętu i aparatury medycznej
Borowska 213, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentacji dot. przygotowania opisów przedmiotu zamówienia na zakupy akcesoriów i sprzętu medycznego
Prowadzenie ewidencji eksploatacji sprzętu i aparatury medycznej w programie MM Ewidencja
Uczestnictwo w odbiorach sprzętu, nadzór nad kompletnością dostaw oraz dokumentacji dot. sprzętu
Przygotowywanie zamówień
Rozliczanie faktur
Kontrola realizacji zawartych umów. Nadzór nad terminowością wykonywanych usług
Koordynowanie współpracy z dostawcami sprzętu
Wprowadzanie, załączanie umów do systemu wraz z całym kompletem dokumentów
Udział w inwentaryzacjach sprzętu, aparatury medycznej
Przyjmowanie zgłoszeń użytkownika/ dysponenta o potrzebie wymiany, dostawy sprzętu, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów itp., ich monitorowanie i nadzór nad ich realizacją
kompleksowe prowadzenie obsługi umów kontraktowych pracowników medycznych
comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur
wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowym
tworzenie zestawień na potrzeby innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych
prowadzenie postępowań konkursowych na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami
tworzenie dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie umów cywilnoprawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami Działu HR
Kontrolowanie warunków pracy w zakresie: bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzegania przepisów ochrony pracy, przepisów p.poż, realizacji planów poprawy warunków pracy zgodnie z wymogami prawa,
Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych dotyczących BHP dla poszczególnych stanowisk,
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
Opracowywanie i wdrażanie planów poprawy warunków pracy, współudział w opracowaniu planów mających na celu zapobieganie zagrożeniom,
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP,
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczość w tym zakresie,
Prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
Prowadzenie działań doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
kompleksowa realizacja procesów kadrowych i płacowych
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych (umowy–zlecenia, umowy o dzieło)
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (mile widziane 2 letnie doświadczenie w sporządzaniu i wysyłaniu do ZUS miesięcznych dokumentów rozliczeniowych i korekt)
rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników szpitala
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych
wykonywanie testów eksploatacyjnych oraz udział w wykonywaniu testów specjalistycznych (w przypadku kandydata z ukończoną specjalizacją- samodzielne wykonywanie testów specjalistycznych) z zakresu rentgenodiagnostyki, tomografii komputerowej oraz radiologii zabiegowej,
nadzorowanie procedur radiologicznych,
opracowywanie metod redukcji zagrożeń związanych z pracą w warunkach promieniowania jonizującego,
prowadzenie i tworzenie dokumentacji związanej z aparaturą medyczną