Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Category Manager
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 02.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Creating, developing and implementing product group and supplier strategies in the field of mechanical, electrical and electronics components. This includes that you have a market knowledge and can apply it confidently in the market
Aligning Category Strategy with Project Team, Supply Chain and business requirements
Leading supplier relationship management
Optimizing the supply base
Screening categories to identify cost - out initiatives
Conducting price and contracts negotiations also involving stakeholders appropriately in the contract process
Initiating and leading complex, company-wide projects and bring in your profound project management skills (risk management, application of financial models, prove high level of company integration, etc.) e.g., cost optimization projects
Performing and maintaining purchasing reporting for the material group
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 03.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Creating, developing and implementing product group and supplier strategies in the field of mechanical, electrical and electronics components. This includes that you have a market knowledge and can apply it confidently in the market
Aligning Category Strategy with Project Team, Supply Chain and business requirements
Leading supplier relationship management
Optimizing the supply base
Screening categories to identify cost - out initiatives
Conducting price and contracts negotiations also involving stakeholders appropriately in the contract process
Initiating and leading complex, company-wide projects and bring in your profound project management skills (risk management, application of financial models, prove high level of company integration, etc.) e.g., cost optimization projects
Performing and maintaining purchasing reporting for the material group
- Inżynieryjne wsparcie produkcji seryjnej szaf rozdzielczych/sterowniczych zaprojektowanych w oparciu o specyfikacje klienta oraz poniższe dyrektywy i normy:
- Analiza wniosków o zmianę inżynieryjną i nadzór nad jej implementacją
- Kontakt z klientem w zakresie akceptacji i implementacji zmian inżynieryjnych
- Opracowywanie powiązanej ze zmianą dokumentacji inżynieryjnej:
schemat połączeń
specyfikacja wiązek kablowych
listy materiałowej (BOM) w systemie ERP
Instrukcja obsługi, lista części zamiennych itp
- Dobór i walidacja komponentów będących zamiennikami za komponenty użyte w oryginalnej dokumentacji w oparciu o specyfikację klienta oraz dyrektywy i normy
- Ciągłe doskonalenie dokumentacji produktu
- Współpraca z inżynierami procesu celem ciągłego doskonalenia produktu i procesu jego wytwarzania
Montaż kabli i wiązek kablowych
Wypełnianie dokumentacji w języku polskim
Przestrzeganie zasad BHP
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie stanowiska
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Planista Materiałowy / Material Planner
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 06.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Plans, schedules, releases and manages purchase, interplant orders and work orders as required
Works with internal and external suppliers to resolve material issues (shortages, emergency customer demands, etc.)
Actively works on reducing inventory/lead times, support production improvements, and efficiencies
Reviews, communicates and acts upon anticipated delays
Reviews anticipated shortage reports for future demands
Actively looks for improvements in the planning/scheduling process in addition to maintaining and analyzing planning parameters (i. e. lead times, lot sizes order quantities, safety stock)
Supports difficult customer situations
Participates in capacity review meetings with internal and external suppliers
Solicits feedback from all areas of the organization to improve service, efficiency and continuity of supply
Quotes deliveries for sales requests
Reviews, analyzes and implements replenishment targets to support "pull" system
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 15.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Developing and implementing product group and supplier strategies in the field of both electrical engineering and indirect purchases. This includes that you have market knowledge and can apply it confidently in market
Screening to identify new suppliers and potential
Conducting price and contract negotiations and involve stakeholders appropriately in the contract process
Initiating and leading complex, company-wide projects and bring in your profound project management skills (risk management, application of financial models, prove high level of company integration, etc.) e.g., cost optimization projects
Performing and maintaining purchasing reporting for the material group
Appling supplier management to ensure production supply
Concluding complex supply contracts
Interfacing to internal project teams and engineering
kompleksowa obsługa kadrowa nowych i obecnych pracowników
administrowanie benefitami pracodawcy
czynny udział w kreowaniu wewnętrznych polityk, regulaminów
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy o pracę i aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)
ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów i benefitów
weryfikacja ewidencji czasu pracy
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
naliczanie wynagrodzeń, zasiłków itd
obsługa Płatnika
obsługa ZFŚS
udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy i naliczanych świadczeń
Material Planning Leader/ Lider Planowania Materiałowego
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 02.12.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Manage a team of 4-5 employees, providing mentorship, coordinating workload, steering, and perform feedback
Monitor and determine individual metrics and drive team to achieve sourcing targets
Provide weekly team status reporting, escalate to management when necessary and drive continuous improvement actions
Act as a primary point of escalation and working with suppliers, customers and internal stakeholders to solve material issues (shortages, emergency customer demands, etc.)
Select suppliers based technical and commercial requirements, negotiate order and payment terms and develop robust supplier management processes
Perform regular cost/price analysis for suppliers and selected BOM items
Coordinate with other departments regarding production goals, timelines, supplier payments, engineering approvals etc. to ensure material supply on time and delivery schedule to the customer
Anticipate and solve material shortages and upcoming delays based on outcome of weekly SIOP meetings
Determine required material needs, generate according purchase orders and manage inventory issues, schedule changes, postponements, cancellations
Ensure the consistent and adequate supply of materials necessary for customer and production
Set up performance related KPIs and standard reports
Review and optimize proactively ERP planning parameters and order strategies of suppliers and material items (i.e., lead times, lot sizes, order quantities, safety stock)
Collaborate with IT to test and conduct changes and updates in the ERP system
kompleksowa obsługa kadrowa nowych i obecnych pracowników
administrowanie benefitami pracodawcy
czynny udział w kreowaniu wewnętrznych polityk, regulaminów
prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy o pracę i aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)
ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów i benefitów
weryfikacja ewidencji czasu pracy
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
naliczanie wynagrodzeń, zasiłków itd
obsługa Płatnika
obsługa ZFŚS
udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy i naliczanych świadczeń
Coordinate, lead, and drive multiple projects of high complexity or multiple sub-projects, and cross location
Lead and present project updates for management reviews, provide written updates, and status reports
Drive risk management process
Plans, reviews, and improves project costs
Drives total cost of ownership processes
Take care about project resource management
Drives across business and departments outside of specific functional area to break down barriers that may prevent project success
Coordinates with Customer Account Manager to act as the primary point of customer contact for the project
Presents and represents project status to customer
Accountable for scope change management: responsible to orchestrate with the accountable leaders and team to be responsive to customers, project schedule, and deliverables
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 08.07.2022
full-time
umowa o pracę
team manager
Obowiązki:
You will identify, develop and maintain strategic customer relationships in the field of electrical energy generation (renewable energies) and other low voltage industrial control and distribution switch gear segment
Ideally you already have industry knowledge and good established business contacts and you will proactively and independently acquire new customer relationships in new business fields (e.g. energy storage systems, hydrogen generation)
You will be using advanced acquisition methods via social networks and traditional campaigns to identify and qualify leads and generate new sales opportunities
You are the contact person and interface to the customer when solving technical, commercial and logistical problems
You will identify and develop new strategic business opportunities to achieve growth goals
You are responsible for achieving margin and growth targets
As the interface between the customer, marketing and development, you coordinate the implementation of new product requirements
You report regularly to the sales management
You develop pricing strategies and implement them in their markets
You are responsible for negotiating and executing framework supply contracts in an international environment
You will be responsible for building customer relationship with biggest OEM customers in Renewable Industry
Trakt Ojca św. Franciszka 1, Brzegi (pow. wielicki)
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Samodzielnie planuje i realizuje zakupy zgodnie z wymaganiami projektu oraz zasadami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym przepisami
Buduje bazę dostawców, status raportowania; odpowiada za śledzenie dostaw zakupionych towarów do stanu magazynowego i płatności
Współpracuje z dostawcami zgodnie z wymaganiami w celu rozwiązania problemów związanych z zakupem usług, materiałów, dostaw lub produktów
Ma zrozumienie całego procesu zatwierdzania części do produkcji od złożenia zamówienia do zatwierdzenia
Współpracuje z dostawcami, działem operacyjnym i inżynieryjnym w celu wprowadzenia poprawek, brakujących elementów, zmian inżynieryjnych lub innych braków uniemożliwiających zakończenie procesu, zgodnie z wymaganiami
Usprawnia współpracę dostawców wraz z działem inżynieryjnym oraz operacyjnym zgodnie z wymaganiami produkcji
Wprowadza ułatwienia w procesie zakupów, prowadzi do rozwiązania znanych problemów, zabezpiecza widoczne ryzyka w zakresie swoich kompetencji lub zgłasza je w celu uzyskania wsparcia
W projektach PLC proaktywnie opracowuje wszelkie zmiany wpływające na koszt, warunki dostawy, zapasy i strategię pozyskiwania projektów
Identyfikuje i komunikuje zmiany kosztów i czynniki kosztowe, które wpływają na zdolność osiągnięcia celów kosztowych zarówno z dostawcą, jak i zespołem projektowym
Kontroluje oraz racjonalizuje koszty, dostawy oraz strategie pozyskiwania projektów; komunikuje o czynnikach i zmianach kosztowych, które wpływają na zdolność do osiągnięcia celów kosztowych zarówno z dostawcą jak i zespołem
Jest odpowiedzialny za koordynację i administrację programów wspierających procesy, za które jest odpowiedzialny
Inicjuje i śledzi wszystkie zapytania ofertowe dotyczące zamawianych materiałów dla poszczególnych projektów
Zapewnia, że zapytania ofertowe są zgodne z wymaganiami objętościowymi od projektu do kosztów a także z potrzebami prototypu
Proponuje rozwiązania, samodzielnie odpowiada na oczekiwania klientów
Wprowadza szczegóły oferty w odpowiednim systemie biznesowym
Kieruje procesem przeniesienia projektu do produkcji
You will identify, develop and maintain strategic customer relationships in the field of electrical energy generation (renewable energies) and other low voltage industrial control and distribution switch gear segment
Ideally you already have industry knowledge and good established business contacts and you will proactively and independently acquire new customer relationships in new business fields (e.g. energy storage systems, hydrogen generation)
You will be using advanced acquisition methods via social networks and traditional campaigns to identify and qualify leads and generate new sales opportunities
You are the contact person and interface to the customer when solving technical, commercial and logistical problems
You will identify and develop new strategic business opportunities to achieve growth goals
You are responsible for achieving margin and growth targets
As the interface between the customer, marketing and development, you coordinate the implementation of new product requirements
You report regularly to the sales management
You develop pricing strategies and implement them in their markets
You are responsible for negotiating and executing framework supply contracts in an international environment
You will be responsible for building customer relationship with biggest OEM customers in Renewable Industry
Implementation of new and extension of existing functionalities (e.g. low level drivers, external communication interfaces, monitoring and open-loop control parts) inside multiprocessor system including testing
Maintenance and upgrade of existing software components, taking care about quality of code
Plans, schedules, releases and manages purchase, interplant orders and work orders as required
Participates in capacity review meetings with internal and external suppliers
Actively works on reducing inventory/lead times, support production improvements, and efficiencies
Supports difficult customer situations
Resolves complex supplier situations
Solicits feedback from all areas of the organization to improve service, efficiency and continuity of supply
Coordinates all aspects of the supply chain escalation
Works with internal and external suppliers to resolve material issues (shortages, emergency customer demands, etc.)
Function as a lead contributor able to influence and lead change
Quotes deliveries for sales requests
Develops and maintains communication channels between various departments to maintain the flow of materials to support the customer
Reviews, communicates and acts upon anticipated delays
Reviews anticipated shortage reports for future demands
Reviews, analyzes, and makes changes to supply based on the outcome of monthly SIOP meeting
Actively looks for improvements in the planning/scheduling process in addition to maintaining and analyzing planning parameters (i.e. lead times, lot sizes order quantities, safety stock)
Reviews, analyzes and implements replenishment targets to support "pull" system