Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zakres obowiązków: sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, bibliotecznych oraz dydaktycznych, ciągach komunikacyjnych, toaletach
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator w administracji budynków rejon 03
Aleja Papieża Jana Pawła II 31, Szczecin
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Kontrola, zgłaszanie i usuwanie bieżących awarii i usterek
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, budowlano-montażowych
Prowadzenie przeglądów i konserwacji sprzętów i urządzeń
Kontrola, konserwacja oraz bieżące usuwanie awarii instalacji wodnych, sanitarnych itp
Dbałość o ogólny ład i porządek na terenie obiektu oraz przynależnego do niego terenu, w tym szczególnie: codzienne sprzątanie terenu zewnętrznego i pielęgnacja zieleni
Młodszy specjalista w grupie pracowników inżynieryjno-technicznych
Aleja Papieża Jana Pawła II 31, Szczecin
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa aparatury badawczej w laboratorium geochemicznym w zakresie poprawnej kalibracji, przygotowywania odczynników, przygotowania oraz homogenizacji próbek do analiz, roztwarzania próbek osadów i materiałów biologicznych (kości, liście itp.), wykonywania pomiarów koncentracji pierwiastków przy użyciu płomieniowej spektrometrii absorpcji atomowej lub innego sprzętu
ewidencja stanu zużycia aparatury badawczej oraz bieżące składanie zamówień niezbędnych części i odczynników chemicznych
gromadzenie wyników badań oraz ich prawidłowe przechowywanie
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, ich instalacji i urządzeń oraz ustalenie potrzeb remontowych
Opracowanie planów remontów
Przygotowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Wykonywanie kosztorysów inwestorskich
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Rozliczanie i opisywanie faktur
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa
i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów
i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa
i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów
i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Kompletowanie, uzupełnianie dokumentacji związanej z planami studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na studiach I i II stopnia i jednolitych magisterskich
Prowadzenie dokumentacji obciążeń dydaktycznych pracowników dydaktycznych, sprawdzanie planów pracy jednostek dydaktycznych z planami studiów, rozliczanie z wykonania zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, sprawdzanie list płac – należności za godziny ponadwymiarowe, prowadzenie dokumentacji obciążeń dydaktycznych pracowników z zewnątrz na umowę zlecenie i inne, zbieranie informacji o posiadanych kompetencjach i doświadczeniu pozwalającym na prawidłową realizacje zajęć, w tym doświadczeniu zdobytym poza uczelnią,
Obsługa systemów informatycznych obowiązujących w Uczelni
Wykonywanie sprawozdań statystycznych z zakresu realizacji działalności dydaktycznej prowadzonych jednostek, sporządzanie i aktualizacja dokumentów rozliczeniowych w formie tabeli Excel
Prowadzenie korespondencji z jednostkami organizacyjnymi US oraz osobami prywatnymi w zakresie spraw objętych zakresem czynności
Archiwizowanie dokumentacji prowadzonych jednostek oraz działu
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
3. Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności:
a) bieżąca obsługa studentów,
b) prowadzenie ewidencji studentów,
c) prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,
d) przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, dyplomów oraz zaświadczeń,
e) przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów,
f) realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS),
g) opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,
h) prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,
i) wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),
j) wprowadzanie prac dyplomowych do Ogólnopolskiego repozytorium pisemnych prac dyplomowych
4. Archiwizacja dokumentacji
5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań
kontrola dokumentów pod wzgl. formalno-rachunkowym : wniosków o zaliczkę, rozliczeń zaliczek w PLN i w walucie obcej wraz z wyceną operacji walutowych, delegacie krajowych i zagranicznych, faktur zakupowych gotówkowych i bezgotówkowych, zleceń dewizowych, itp.,
ewidencjonowanie i analizowanie dokumentów w systemach FK i EZD,
bieżące uzupełnianie bazy kontrahentów,
bieżąca obsługa interesantów,
egzekwowanie terminowego i kompletnego spływu dokumentów z komórek organizacyjnych uczelni,
bieżąca analiza terminowości spływu należności od pracowników oraz wstępne prowadzenie windykacji, a w szczególności: przygotowywanie upomnień i wezwań do zapłaty,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Obsługa wniosków o finansowanie badań naukowych doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego;
obsługa doktorantów w zakresie wydatkowania środków zgodnie z zatwierdzonym kosztorysem i harmonogramem;
obsługa systemu Egeria Finansowa w zakresie finansowania rozwoju naukowego doktorantów Uczelni, weryfikacja zarejestrowanych dokumentów dot. poszczególnych nr wniosków z księgowaniami, kontrola wysokości wydatków z otrzymanym dofinansowaniem, współpraca z Działem Finansowo - Księgowym – uzgadnianie rozbieżności;
zbieranie i weryfikacja raportów z realizacji wniosku o finansowanie badań naukowych doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego;
wzywanie do uzupełnienia raportu o finansowanie badań naukowych doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego ;
prowadzenie spraw z zakresu oceny śródokresowej doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego;
obsługa administracyjna i techniczna procesu rekrutacji do Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego;
współpraca w zakresie wykonywanych zadań z właściwymi samodzielnymi stanowiskami pracy, komórkami i jednostkami organizacyjnymi Uczelni;
przygotowywanie prowizorium budżetowego Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego, planu rzeczowo-finansowego oraz korekt;
prowadzenie ewidencji kosztów ponoszonych przez Szkołę Doktorską Uniwersytetu Szczecińskiego, rejestru umów;
sporządzanie list wypłat stypendium doktoranckiego wynikającego z ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce dla doktorantów Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego;
prowadzenie rejestru podróży służbowych pracowników Biura Szkoły Doktorskiej oraz Dyrekcji Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego;
wystawianie oraz wstępne rozliczanie delegacji;
archiwizacja wytworzonej dokumentacji;
prowadzenie ewidencji majątku trwałego, kontrola przyjmowanego przez siebie majątku;
wykonywanie obowiązków wynikających z Regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych aktów prawnych;
wykonywanie innych czynności związanych z zajmowanym stanowiskiem;
wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika;
zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności
kontrola dokumentów pod wzgl. formalno-rachunkowym : wniosków o zaliczkę, rozliczeń zaliczek w PLN i w walucie obcej wraz z wyceną operacji walutowych, delegacie krajowych i zagranicznych, faktur zakupowych gotówkowych i bezgotówkowych, zleceń dewizowych, itp.,
ewidencjonowanie i analizowanie dokumentów w systemach FK i EZD,
bieżące uzupełnianie bazy kontrahentów,
bieżąca obsługa interesantów,
egzekwowanie terminowego i kompletnego spływu dokumentów z komórek organizacyjnych uczelni,
bieżąca analiza terminowości spływu należności od pracowników oraz wstępne prowadzenie windykacji, a w szczególności: przygotowywanie upomnień i wezwań do zapłaty,
Samodzielny referent w Sekcji ds. Studenckich Wydziału Nauk Społecznych
Szczecin
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Współpraca z Prodziekanem ds. Studenckich
2. Obsługa właściwego systemu informatycznego
3. Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności:
a) bieżąca obsługa studentów,
b) prowadzenie ewidencji studentów,
c) prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,
d) przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, dyplomów oraz zaświadczeń,
e) przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów,
f) realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS),
g) opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,
h) prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,
i) wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),
j) wprowadzanie prac dyplomowych do Ogólnopolskiego repozytorium pisemnych prac dyplomowych
4 .Archiwizacja dokumentacji
5. Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań
rejestracja dokumentacji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją dla jednostek Uniwersytetu Szczecińskiego,
rozdzielanie dokumentacji według właściwości w systemie EZD i tradycyjnie,
współpraca z Kancelarią Ogólną w zakresie postępowania z przesyłkami wpływającymi oraz korespondencją wychodzącą,
przekazywanie dokumentacji nieelektronicznej do składu chronologicznego Kancelarii Ogólnej,
zgłaszanie koordynatorom EZD awarii systemu lub nieprawidłowości jego funkcjonowania,
informowanie koordynatorów EZD o wszelkich nieprawidłowościach i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych i dokumentowaniem przebiegu załatwianych spraw,
Samodzielny referent w Sekcji ds. Nauki Instytutu Historycznego
Szczecin
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Obsługa administracyjna Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:
• prowadzenie bieżących spraw, w tym spraw kancelaryjnych,
• prowadzenie spraw związanych ze stażami naukowymi,
• sporządzanie planu urlopów pracowników instytutu,
• przekazywanie pracownikom instytutu wewnętrznych aktów prawnych uchwalonych przez organy uczelni, wydziału, instytutu,
• wsparcie przy organizacji i obsłudze uroczystości, sesji, seminariów, konferencji i zjazdów naukowych;
• prowadzenie ewidencji badań okresowych, przygotowanie skierowań na badania lekarskie,
2. Wsparcie w zadaniach organizacyjnych Dyrektorki Instytutu Historycznego, w szczególności:
• pomoc w tworzeniu programów badań naukowych, w tym projektów planów naukowych i wydawniczych,
• przygotowywanie sprawozdań z zakresu działalności naukowej instytutu (instytutów) albo wydziału utworzonego na zasadach określonych w § 36 ust. 3 i 3a Statutu (m.in. dotyczących realizowanych oraz zrealizowanych tematów badawczych, planowanych oraz zorganizowanych konferencji, sympozjów i seminariów naukowych, opublikowanych publikacji przez pracowników instytutu, • przygotowywanie materiałów na potrzeby dokonania okresowej oceny nauczycieli akademickich, • przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska nauczycieli akademickich, obsługa administracyjna pracy komisji konkursowych,
• kompletowanie oświadczeń ewaluacyjnych pracowników instytutu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa oraz ich przekazywanie do Biura ds. Ewaluacji i Monitoringu Naukowego, • w obsłudze wniosków o przyznanie dodatkowego wynagrodzenia za wybitne publikacje naukowe składanych przez pracowników instytutu,
3. Wsparcie administracyjne pracowników Instytutu Historycznego, w szczególności:
• w obsłudze systemów informatycznych (Baza Publikacji Pracowników US, Baza Osiągnięć Pracowników, Polska Bibliografia Naukowa),
• w obsłudze indywidualnych planów rozwoju pracownika;
4. Obsługa administracyjna wniosków o medale, nagrody ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki, nagrody Prezesa Rady Ministrów, nagrody rektora składanych przez pracowników instytutu;
5. Obsługa baz i systemów informatycznych wymaganych przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami Uczelni
6. Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności
Starszy referent w Sekcji ds. kształcenia Wydziału Humanistycznego
Szczecin
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
współpraca z dyrektorami i wicedyrektorami Instytutów, koordynatorami kierunków oraz opiekunami roku;
przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych na prowadzenie zajęć dydaktycznych;
przygotowywanie planów pracy na dany rok akademicki;
układanie semestralnych rozkładów zajęć;
sporządzanie indywidualnych przydziałów czynności oraz sprawozdań z wykonanych zajęć dydaktycznych;
przygotowywanie dokumentacji pomocniczej do planowania i rozliczanie dydaktyki (m. in. zamówień na wykonanie zajęć dydaktycznych, potwierdzeń z ich wykonania, zestawień liczebności grup, list należności za godziny ponadwymiarowe);
przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru;
wprowadzanie do systemu informatycznego tematów prac dyplomowych;
sprawdzanie w systemie informatycznym prawidłowości wprowadzonych danych dotyczących programów studiów;
pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w tym malarskich, szpachlarskich i wykończeniowych
Wykonywanie prac załadunkowo – przeładunkowych i transportowych, w tym przemieszczanie mebli
Wykonywanie prac sanitarnych w tym wymiana baterii, umywalki itp
Wykonywanie prac fachowo i terminowo oraz zgodnie z podanym zakresem robót i zaleceniami przez przełożonego
Po zakończonej pracy zgłaszanie stanu realizacji zlecenia przełożonemu
Właściwe zużywanie części zamiennych i materiałów pobranych w celu wykonywania prac konserwacyjnych oraz dbałość o powierzony sprzęt
Zgłaszanie przełożonemu wszelkiego rodzaju spostrzeżonych braków i uszkodzeń
Dbałość o czystość, ład i porządek w miejscu prowadzony prac
Przestrzeganie regulacji w zakresie odzieży roboczej i służbowej
Przestrzeganie ustalonych norm zachowania
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego niebędących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem i ogólnie przyjętymi zasadami
kontrola dokumentów pod wzgl. formalno-rachunkowym : wniosków o zaliczkę, rozliczeń zaliczek w PLN i w walucie obcej wraz z wyceną operacji walutowych, delegacie krajowych i zagranicznych, faktur zakupowych gotówkowych i bezgotówkowych, zleceń dewizowych, itp.,
ewidencjonowanie i analizowanie dokumentów w systemach FK i EZD,
bieżące uzupełnianie bazy kontrahentów,
bieżąca obsługa interesantów,
egzekwowanie terminowego i kompletnego spływu dokumentów z komórek organizacyjnych uczelni,
bieżąca analiza terminowości spływu należności od pracowników oraz wstępne prowadzenie windykacji, a w szczególności: przygotowywanie upomnień i wezwań do zapłaty,
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
organizowanie, kontrolowanie i usprawnianie pracy pracowników Biura ds. Ewaluacji i Monitoringu Naukowego w celu rzetelnego i terminowego wykonywania zadań wchodzących w zakres działania Biura,
obsługa administracyjna procesu ewaluacji, z wyłączeniem zadań powierzonych innym samodzielnym stanowiskom pracy, komórkom i jednostkom organizacyjnym Uczelni,
tworzenie projektów oraz aktualizowanie aktów prawa wewnętrznego Uczelni w zakresie zagadnień obejmujących proces ewaluacji z wyłączeniem zadań powierzonych innym samodzielnym stanowiskom pracy, komórkom i jednostkom organizacyjnym Uczelni,
nadzór nad formalną prawidłowością wprowadzenia wprowadzania i jakością danych ewaluacyjnych, przekazywanych do systemu POL-on, w tym do podsystemu Polskiej Bibliografii Naukowej (PBN), oraz ich aktualizacją,
współpraca z Działem Kadr w zakresie zgodności danych pracowników w systemach uczelnianych z danymi w systemie POL-on w zakresie niezbędnym w procesie ewaluacji,
rejestracja i nadzór nad prawidłowością oświadczeń ewaluacyjnych w systemie POL-on,
nadzór administracyjny nad procesem zgłaszania informacji o publikacjach naukowych oraz nad systemami informatycznymi działającymi w Uczelni, stanowiącymi bazę publikacji naukowych pracowników,
obsługa administracyjna, wsparcie merytoryczne oraz nadzór nad działalnością patentową pracowników Uczelni, w szczególności pod kątem wymagań procesu ewaluacji,
nadzór nad ewidencjonowaniem efektów finansowych i prac rozwojowych w zakresie wymagań procesu ewaluacji, w tym nad przypisywaniem osiągnięć do dyscypliny naukowej,
organizacja spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu zadań i procesów decyzyjnych dotyczących ewaluacji
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. Obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Administrowanie majątkiem Uczelni poprzez: sporządzenie i uzgadnianie umów najmu; prowadzenie dokumentacji związanej z umowami (rejestr umów, oświadczenia podatnika, NIP i Regon najemcy); prowadzenia korespondencji z dzierżawcami dotyczącymi obsługi najmu; uczestniczenie w przekazaniu poszczególnych pomieszczeń najemcom, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego; prowadzenie kontroli na obiektach w zakresie prawidłowej realizacji umów najmu przez najemców
Uzgadnianie z Kierownikami Obiektów wolnych pomieszczeń i terenów przeznaczonych do ewentualnego wynajmu
Terminowe miesięczne fakturowanie czynszów i innych świadczeń związanych z prowadzonymi umowami (energia elektryczna, gazu itp.) oraz ich terminowe rozliczanie; prowadzenie rejestru sprzedaży, raportów i faktur, opisywanie merytoryczne faktur związanych z najemcami
Prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży nieruchomości
Współpraca z Kierownikami Obiektów w zakresie sporządzania, weryfikacji oraz uaktualniania stałych i okresowych umów w zakresie dostaw: energii elektrycznej, gazu, usług wodno- kanalizacyjnych, wywozu odpadów, usług telefonicznych, usług telefonii komórkowych oraz przygotowywanie i uaktualnianie okresowych umów na prowadzenie prac konserwacyjnych
Sporządzenie zapytań ofertowych oraz udział w postępowaniach zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych
Referent w sekcji ds. kształcenia Wydziału Humanistycznego
Aleja Papieża Jana Pawła II 22A, Szczecin
Wygasła: 09.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z dyrektorami i wicedyrektorami Instytutów, koordynatorami kierunków oraz opiekunami roku;
przygotowywanie planów pracy na dany rok akademicki;
układanie semestralnych rozkładów zajęć;
sporządzanie indywidualnych przydziałów czynności oraz sprawozdań z wykonanych zajęć dydaktycznych;
przygotowywanie dokumentacji pomocniczej do planowania i rozliczanie dydaktyki (m. in. zamówień na wykonanie zajęć dydaktycznych, potwierdzeń z ich wykonania, zestawień liczebności grup, list należności za godziny ponadwymiarowe);
przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych na prowadzenie zajęć dydaktycznych;
przeprowadzanie zapisów na przedmioty do wyboru;
wprowadzanie do systemu informatycznego tematów prac dyplomowych;
sprawdzanie w systemie informatycznym prawidłowości wprowadzonych danych dotyczących programów studiów;
pomoc w przygotowaniu dokumentacji na potrzeby wizytacji Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w tym malarskich, szpachlarskich i wykończeniowych
Wykonywanie prac załadunkowo – przeładunkowych i transportowych, w tym przemieszczanie mebli
Wykonywanie prac fachowo i terminowo oraz zgodnie z podanym zakresem robót i zaleceniami przez przełożonego
Po zakończonej pracy zgłaszanie stanu realizacji zlecenia przełożonemu
Właściwe zużywanie części zamiennych i materiałów pobranych w celu wykonywania prac konserwacyjnych oraz dbałość o powierzony sprzęt
Zgłaszanie przełożonemu wszelkiego rodzaju spostrzeżonych braków i uszkodzeń
Dbałość o czystość, ład i porządek w miejscu prowadzony prac
Przestrzeganie regulacji w zakresie odzieży roboczej i służbowej
Przestrzeganie ustalonych norm zachowania
Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego niebędących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem i ogólnie przyjętymi zasadami
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót,
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń,
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości,
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi,
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót,
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni,
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji,
Współudział w rozliczaniu inwestycji,
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż.,
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych I stopnia, II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich, w szczególności:
a) bieżąca obsługa studentów,
b) prowadzenie ewidencji studentów,
c) prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów,
d) przygotowanie, ewidencja i wydawanie studentom legitymacji, dyplomów oraz zaświadczeń,
e) przygotowanie i koordynowanie procedury związanej z ukończeniem studiów,
f) realizacja zagadnień związanych z obowiązkowymi ubezpieczeniami studentów (ZUS),
g) opiniowanie i przekazywanie do rozpatrzenia Prodziekanowi ds. Studenckich podań studentów,
h) prowadzenie spraw związanych z krajową wymianą studencką,
i) wsparcie obsługi studentów z wymiany międzynarodowej (np. Program Erasmus+),
j) wprowadzanie prac dyplomowych do Ogólnopolskiego repozytorium pisemnych prac dyplomowych
Archiwizacja dokumentacji
Współpraca z pozostałymi stanowiskami Sekcji ds. Studenckich w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań
obsługa sekretariatu Dyrektora Instytutu/ Dziekana Wydziału;
koordynacja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiednich rejestrów, w tym dotyczącym elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) – prowadzenie Punktu kancelaryjnego Instytutu i Wydziału;
przygotowywanie zleconych pism, sprawozdań oraz innych dokumentów zleconych przez Dyrektora/Dziekana oraz związanych z zadaniami wykonywanymi przez Sekcję ds. Nauki;
obsługa projektów i grantów naukowych oraz zespołów badawczych pod względem merytorycznym i formalnym;
zamawianie i nadzorowanie stanu materiałów biurowych i artykułów spożywczych na potrzeby sekretariatu Dyrektora/ Dziekana oraz Sekcji ds. Nauki;
archiwizacja dokumentacji;
organizacja i obsługa spotkań Dyrektora/ Dziekana;
wsparcie w organizacji uroczystości Instytutu i Wydziału;
dbanie o wizerunek Instytutu i Wydziału oraz dobrą atmosferę biura
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Współpraca z Kierownikami obiektów
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Współpraca z Kierownikami obiektów
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót,
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń,
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości,
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi,
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót,
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni,
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji,
Współudział w rozliczaniu inwestycji,
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż.,
Rozliczanie i opisywanie faktur,
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
kontrola prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiednich rejestrów, w tym dotyczącym elektronicznego zarządzania dokumentami;
przygotowywanie projektów pism, sprawozdań oraz innych dokumentów związanych z zadaniami wykonywanymi przez Dział Prawny;
prowadzenie spraw związanych z systemem aktów prawa wewnętrznego Uczelni, w szczególności koordynowanie obiegu projektów wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez rektora i senat;
obsługa administracyjna i techniczna pracowników Działu Prawnego;
prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych;
prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem i obsługą BIP;
współpraca z innymi jednostkami w zakresie przepisów BIP oraz RODO
Prowadzenie korespondencji o problematyce formalnoprawnej,
Analiza dokumentów prawnych, weryfikację zgodności zapisów umów oraz dokumentacji z przepisami prawa,
Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków z funduszy Unii Europejskiej, oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót,
Rozliczenie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń,
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości,
Nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami zapobiegawczymi,
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót,
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni,
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji,
Współudział w rozliczaniu inwestycji,
Pełna znajomość i przestrzeganie dyscypliny i regulaminu pracy przepisów BHP i Ppoż.,
Rozliczanie i opisywanie faktur,
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad prawidłowym prowadzeniem wykonawstwa i rozliczanie robót
Rozliczanie finansowo-rzeczowe prac remontowo-modernizacyjnych obiektów i urządzeń
Analiza realizacji planów remontów i konserwacji oraz przekładanie odpowiednich wniosków co do sposobu ich realizacji pod względem jakości i terminowości
Nadzór nad realizacją obsługi i konserwacji wykonywanej przez firmy zewnętrzne
Weryfikacja rozliczeń wykonawstwa robót
Kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów uczelni
Zapewnienie właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. nowo projektowanych obiektów, a także remontowanych obiektów, urządzeń i instalacji
Współudział w rozliczaniu inwestycji
Rozliczanie i opisywanie faktur za energię
Koordynacja prac remontowych prowadzonych na obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Prowadzenie ofertowania na prace niewymagające stosowania procedury zamówień publicznych
Kontrola nad realizacją usunięcia wad i usterek wyszczególnionych w protokołach końcowych odbioru robót
Współpraca z Kierownikami obiektów
Warunki pracy na danym stanowisku: samodzielność, praca przy komputerze, dobra organizacja, umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność podejmowania prawidłowych działań logistycznych przy współpracy z wykonawcami, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania