Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (43)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 43 )
Pomoc kuchenna
Nowy Dwór Mazowiecki
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obróbka artykułów spożywczych polegająca na: myciu
obieraniu i rozdrabnianiu (krojenie
szatkowanie
dzielenie na części). Utrzymanie czystości naczyń
narzędzi
zmechanizowanego sprzętu gastronomicznego
mebli oraz pomieszczeń kuchennych. Wykonywanie czynności i zadań zleconych przez kucharza pracując pod jego ścisłym nadzorem. wydawanie sporządzonych potraw według jadłospisu. Przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób zatrudnionych przy produkcji
obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu;
koordynacja działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne obowiązki rektora-komendanta i prorektora zastępcy komendanta ds. operacyjnych;
zarządzanie kalendarzem i organizacja spotkań;
przyjmowanie i obsługa gości oraz dbanie o wizerunek Akademii;
administrowanie fizycznym i elektronicznym obiegiem dokumentów;
zarządzanie korespondencją i dokumentacją;
wprowadzanie / aktualizowanie danych w systemie m.in. bip
wystawianie faktur sprzedaży , not obciążeniowych wraz z prawidłowym ujęciem w księgach,
ewidencja księgowa zakupów wraz z prawidłowym zaklasyfikowaniem do ujęcia na właściwe konta kosztowe z uwzględnieniem źródeł finansowania,
umiejętność rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich i krajowych,
monitorowanie stanu należności i zobowiązań oraz terminowości płatności,
sporządzanie rejestru VAT oraz analiza poprawności i kompletności ujętych w nim dokumentów,
windykacja zgodnie z obowiązującymi przepisami,
ewidencja wyciągów bankowych,
analiza należności, tworzenie i rozwiązywanie rezerw i odpisów aktualizujących zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi,
ewidencja wyciągów bankowych,
prowadzenie rejestru szkód oraz obsługa księgowa tego procesu,
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, terminowe przygotowywanie pisemnych informacji i materiałów niezbędnych do sporządzenia sprawozdań i planów finansowych,
współpraca z działem prawnym w zakresie windykacji należności,
sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych związanym z zakresem zadań na stanowisku,
sporządzanie sprawozdań kwartalnych (RB-N, RB-Z, sprawozdań do GUS),
koordynowanie zadań Kwestury związanych z archiwizacją dokumentacji finansowo-księgowej, zgodnie z Instrukcją kancelaryjna przeprowadzenia archiwizacji dokumentów Kwestury,
znajomość ewidencji i rozliczeń zakupu środków trwałych i środków trwałych w budowie
udział w obsłudze kadrowej pracowników cywilnych, w tym nauczycieli akademickich zatrudnionych w SGSP, w szczególności: przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, kompletowanie dokumentacji pracowniczej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
udział w przygotowywaniu sprawozdań, analiz, wykazów i informacji dla jednostek zewnętrznych (GUS, MF, MSWiA, PFRON) oraz na potrzeby SGSP, w zakresie danych kadrowych;
nadzór i weryfikacja ewidencji czasu pracy i absencji pracowników cywilnych (w tym nauczycieli akademickich), w tym obsługa PUE ZUS;
ustalanie uprawnień pracowników do urlopów (w tym wypoczynkowego, macierzyńskiego, wychowawczego i in.), realizacja zadań związanych z udzielaniem przez pracodawcę zgód na indywidualny czas pracy, pracę zdalną oraz innych uprawnień pracowniczych;
obsługa systemu kadrowo-płacowego w zakresie realizowanych zadań;
inne zadania z obszaru obsługi i dokumentacji kadrowej
obsługa administracyjna projektów badawczych, rozwojowych oraz innych prowadzonych w Dziale Projektów (w tym m.in. zarządzanie harmonogramem, budżetem i zmianą);
obsługa administracyjna prac/badań/ekspertyz wykonywanych na zlecenie podmiotów zewnętrznych;
prawidłowa i terminowa realizacja projektów w ścisłej współpracy z kierownikami projektów;
poszukiwanie informacji dotyczących możliwości rozwoju działalności naukowo-badawczej SGSP;
przygotowywanie raportów, sprawozdań i zestawień dotyczących realizowanych w SGSP projektów oraz prac zleconych wykonywanych dla podmiotów zewnętrznych;
współpraca z instytucjami oraz podmiotami zewnętrznymi (w tym przygotowywanie odpowiedzi na otrzymane pisma oraz kontakty telefoniczne i e-mailowe);
przygotowywanie dokumentów do audytów i kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych (związanych z obszarem działalności Działu Projektów);
udział w tworzeniu i aktualizacji procedur związanych z zarządzaniem projektami w Uczelni;
udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentów wewnętrznych związanych z zadaniami realizowanymi przez Dział Projektów;
przygotowywanie raportów, sprawozdań i zestawień dotyczących realizowanych w SGSP projektów oraz prac zleconych;
udział i pomoc w przygotowywaniu wniosków projektowych oraz wniosków aplikacyjnych związanych z działalnością projektową Uczelni
dekretacja dokumentów zakupu, po uprzednim zweryfikowaniu poprawności i kompletności udokumentowania zdarzeń gospodarczych zakwalifikowanych do ujęcia w księgach rachunkowych;
umiejętność rozliczania projektów finansowanych ze środków europejskich i krajowych;
umiejętność wystawiania faktur sprzedaży;
ewidencja księgowa dokumentów zakupu, w systemie FK;
ewidencja wyciągów bankowych;
sporządzanie oraz weryfikacja rejestrów VAT z uwzględnieniem wskaźnika i prewskaźnika;
rozliczenie miesięczne VAT, wysyłka deklaracji oraz plików JPK zgodnie z obowiązującymi przepisami;
bieżąca analiza oraz sprawdzanie poprawności, zaewidencjonowanych w zakresie zajmowanego stanowiska dowodów księgowych w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami;
współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie uzgadniania poprawności ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych (w tym m in.: działalności badawczej, zadań inwestycyjnych, środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych i prawnych);
rozliczanie środków w zakresie źródeł finasowania;
sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych, związanych z zakresem zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi, bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami, potwierdzanie sald;
udział w pracach Komisji Przetargowych (Przewodniczący Komisji, Sekretarz);
sporządzanie dokumentacji przetargowej w imieniu Komisji Przetargowej, w tym treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projektowanych Postanowień Umowy;
sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
korespondowanie z wykonawcami w zakresie dopuszczalnym w procedurze;
Stażysta - docelowo wykładowca w Studium Języków Obcych w SGSP
Warszawa
Wygasła: 08.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zakres obowiązków zgodnie z informacjami na stronie bip SGSP oferty pracy/nabór do służby: https://bip.sgsp.edu.pl/sgs/sluzba-i-praca-w-sgsp/oferty-pracynabor-do-sl/18750
zadania zlecone przez kucharza (wykonywane pod jego nadzorem);
wydawanie sporządzonych potraw, według jadłospisu;
przygotowanie stanowiska pracy, zgodnie z wymogami podstawowych zagadnień higieny, wymaganych od osób zatrudnionych przy produkcji, przestrzeganie zasad GHP i GMP, przestrzegania obowiązujących procedur Planu Higieny, HACCP
udział w pracach Komisji Przetargowych (Przewodniczący Komisji, Sekretarz);
sporządzanie dokumentacji przetargowej w imieniu Komisji Przetargowej, w tym treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projektowanych Postanowień Umowy;
sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
korespondowanie z wykonawcami w zakresie dopuszczalnym w procedurze;
przygotowanie umów z Wykonawcami;
dokumentowanie postępowań;
weryfikacja raportów o uruchomienie środków finansowych;
koordynowanie współpracy zagranicznej SGSP, w tym współpraca z Rektorem-Komendantem oraz kierownictwem Uczelni w sprawach związanych z działalnością zagraniczną SGSP;
organizacja wizyt gości zagranicznych;
przygotowywanie sprawozdań z przedsięwzięć realizowanych w ramach współpracy zagranicznej w sprawach zleconych przez Rektora-Komendanta;
pomoc w realizacji działań na rzecz promocji SGSP poza granicami RP;
opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych oraz okolicznościowych na potrzeby Uczelni w wersji anglojęzycznej;
opracowanie i aktualizacja strony internetowej SGSP w angielskiej wersji językowej;
prowadzenie rejestru delegacji zagranicznych funkcjonariuszy, pracowników i studentów SGSP;
uczestnictwo w organizacji uroczystości związanych z obchodami świąt państwowych, pożarniczych i uczelnianych;
przygotowanie projektów umów i porozumień dotyczących współpracy z innymi uczelniami, organizacjami oraz instytucjami zagranicznymi i ich realizacja w zakresie zleconym przez Rektora-Komendanta
Stażysta w Dziale Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń
Słowackiego 52/54, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Udzielanie informacji nt. aktualnej oferty studiów podyplomowych , kursów i szkoleń organizowanych w Szkole Głównej Służby Pożarniczej
Obsługa administracyjna studiów podyplomowych „Ochrona przeciwpożarowa lasów” (sporządzanie list obecności, tworzenie arkuszy zaliczeniowych, współpraca z kierownikiem studiów i wykładowcami prowadzącymi zajęcia)
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Działu Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń
dekretacja dokumentów zakupu, po uprzednim zweryfikowaniu poprawności i kompletności udokumentowania zdarzeń gospodarczych zakwalifikowanych do ujęcia w księgach rachunkowych,
ewidencja księgowa dokumentów zakupu, w systemie FK,
ewidencja wyciągów bankowych,
sporządzanie oraz weryfikacja rejestrów VAT,
rozliczenie miesięczne VAT, wysyłka deklaracji oraz plików JPK zgodnie z obowiązującymi przepisami,
bieżąca analiza oraz sprawdzanie poprawności, zaewidencjonowanych w zakresie zajmowanego stanowiska dowodów księgowych w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami,
współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie uzgadniania poprawności ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych (w tym m in.: działalności badawczej, zadań inwestycyjnych, środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych),
rozliczanie środków w zakresie źródeł finasowania,
sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych, związanych z zakresem zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi, bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami, potwierdzanie sald,
zadania zlecone przez kucharza (wykonywane pod jego nadzorem);
wydawanie sporządzonych potraw, według jadłospisu;
przygotowanie stanowiska pracy, zgodnie z wymogami podstawowych zagadnień higieny, wymaganych od osób zatrudnionych przy produkcji, przestrzeganie zasad GHP i GMP, przestrzegania obowiązujących procedur Planu Higieny, HACCP