Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia w tym: przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy i zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę
Rozliczanie czasu pracy pracowników- bieżąca kontrola list obecności, urlopów oraz nadgodzin
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych
Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PFRON, US
Przygotowywanie zestawień, statystyk i raportów dotyczących zatrudnienia
Korespondencja z instytucjami publicznymi w tym prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków,
Bezpośrednia współpraca z HR Managerem (HR miękki), w szczególności w zakresie zatrudniania nowych pracowników
Ścisła współpraca z kadrą menadżerską, szukanie rozwiązań i optymalizacji istniejących procesów
Praca z danymi sprawia Ci radość? Ich wizualizacja i raportowanie to dla Ciebie pestka? Lubisz być wsparciem dla innych działów, a praca w świecie motoryzacji brzmi ciekawie? Świetnie! To prawdopodobnie praca dla Ciebie 🔝🎯
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
✅Praca na bazach danych: weryfikacja i prace porządkowe w obrębie wprowadzanych danych w systemach CRM i DMS
✅Koordynacja procesów reklamacyjnych
✅Raportowanie, filtrowanie i wizualizacja danych
✅Import/export baz danych
✅Podstawowa praca analityczna
✅Support użytkowników systemów CRM i DMS
✅Wsparcie w zakresie tworzenia procesów i procedur
✅Wsparcie działów operacyjnych firmy z zakresu zarządzania danych klientów
✅Ścisła współpraca z Działem Marketingu i wsparcie w zakresie tworzenia marketingowych treści i materiałów digitalowych
Praca z dokumentacją sprawia Ci radość? Wyróżnia Cię skrupulatność i dbałość o szczegóły, a praca w świecie motoryzacji wydaje się być fascynująca? Dołącz do naszego Zespołu Administracji Sprzedaży i dbaj o wysoki poziom administracji procesów sprzedażowych w naszych markach
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
✅ Współpraca z Doradcami ds. Sprzedaży (BMW, MINI, BMW Motorrad, Ducati, Yamaha) w zakresie organizacji i administracji procesów sprzedażowych
✅Koordynowanie obiegu dokumentów sprzedaży samochodów i motocykli (przyjmowanie, segregacja, ewidencjonowanie i weryfikacja merytoryczna)
✅Bieżące monitorowanie zapotrzebowania oraz stanów magazynowych
✅Księgowe przyjmowanie samochodów na magazyn
✅Regularna i rzetelna praca z systemem CRM, kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych oraz ich aktualizacja
✅Archiwizacja dokumentacji salonów zgodnie ze standardami
✅Zapewnienie przepływu informacji między pracownikami i działami firmy
✅Raportowanie i rozliczanie pojazdów
✅Kontrola obiegu dokumentów
✅Kontrola płatności za pojazdy
✅Dbanie o terminowość oraz jakość realizowanych zadań
Praca z danymi sprawia Ci radość? Potrafisz zamienić dane z wielu źródeł w jasny i zrozumiały raport? Wyróżnia Cię skrupulatność i dbałość o szczegóły, a praca w świecie motoryzacji wydaje się być fascynująca? Dołącz do naszego Zespołu Administracji Sprzedaży i weź odpowiedzialność za analityczną część tego Działu. 📊
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
✅ Wsparcie Zespołu Administracji Sprzedaży w przetwarzaniu wygenerowanych danych sprzedażowych wszystkich marek (BMW, MINI, BMW Motorrad, Yamaha, Ducati)
✅ Odpowiedzialność za proces przetwarzania i gromadzenia danych sprzedażowych
✅ Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
✅ Agregacja danych z różnych źródeł oraz ich wizualizacja
✅ Odpowiedzialność za poprawność prezentowanych danych
✅ Tworzenie raportów, wykresów i analiz na podstawie zgromadzonych danych
✅ Ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy (w szczególności z działami sprzedaży) i Importerami oraz dbałość o ciągłość komunikacji wewnątrz i zewnątrz działowej
✅ Dbanie o terminowość oraz jakość realizowanych zadań
Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Tworzenie przyjaznej atmosfery to Twoja specjalność, a samochody to Twoja pasja? Dołącz do Zespołu Działu Serwisu, który szukanie rozwiązań i budowanie długofalowych relacji łączy z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i motywacją do osiągania celów.🔝🎯
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
✅ Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Serwisu oraz osób zainteresowanych, stosując proaktywne podejście
✅ Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej, od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego aż do wydania pojazdu
✅ Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
✅ Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów
✅ Kontrolowanie zleceń warsztatowych
✅ Realizacja planu sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz akcesoriów
✅ Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami
Jeśli jesteś pasjonatem marketingu i masz ochotę na wyjątkowe wyzwania, mamy dla Ciebie świetną okazję! Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Marketingu. Wspólnie będziemy tworzyć strategie, rozwijać nasze marki i osiągać sukcesy w dziedzinie promocji i komunikacji
Jeśli jesteś gotowy na dynamiczną pracę i chcesz wprowadzać innowacyjne rozwiązania, czekamy na Twoje zgłoszenie! 🚀
Poniżej znajdziesz szczegółowy zakres obowiązków:
• Współudział w tworzeniu strategii komunikacyjnej firmy
• Aktywne uczestnictwo w organizacji eventów, kampanii reklamowych i innych aktywności związanych z komunikacją reklamową
• Samodzielne prowadzenie i koordynowanie projektów i realizacji związanych z aktywnościami marketingowymi
• Zarządzanie prostymi zmianami na stronach internetowych (WordPress i uproszczone CMSy)
• Samodzielne tworzenie prostych kreacji graficznych oraz innych materiałów reklamowych (Canva)
• Współtworzenie treści na Social Media,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, projektowymi, eventowymi i innymi usługodawcami
Masz ambicję poprowadzenia zgranego i efektywnego Zespołu generującego potencjał sprzedaży? Podejmiesz wyzwanie wprowadzenia go na jeszcze wyższy poziom? Stań na czele Business Development Center Autoryzowanego Dealera BMW – Zespołu, tworzonego przez entuzjastów marki, którzy w codziennej pracy wykazują się wyjątkową troską o Klienta i motywacją do osiągania jak najlepszych wyników
Poniżej znajdziesz szczegółowy zakres obowiązków:
• Przejęcie, poprowadzenie oraz rozwój i doskonalenie obecnego kilku osobowego Zespołu BDC
• Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników
• Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, przygotowywanie skryptów rozmów
• Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out
• Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów zarówno w prowadzonej jednostce jak i we współpracy z innymi Działami Firmy
• Raportowanie pracy i wyników Zespołu, prowadzenie warsztatów wewnętrznych
• Efektywne wykorzystywanie baz danych, trendów i posiadanych zasobów celem budowania przewagi rynkowej opartej na umiejętnym rozpoznawaniu potrzeb i odpowiadaniu na nie w standardzie premium
• Aktywizacja sprzedaży i dosprzedaży za pomocą kampanii wychodzących
• Zarządzanie wielokanałową komunikacją przychodzącą i wychodzącą
• Praca z działem marketingu na rzecz zwiększenia natężenia ruchu w salonie, dochodów i podniesienia zadowolenia klienta z obsługi
• Budowanie pozytywnych wrażeń oraz otwartej i serdecznej atmosfery zarówno względem Klientów jak i Współpracowników :)
Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Szukasz wyzwań i chcesz się dalej rozwijać, współpracując z pasjonatami motoryzacji i ekspertami w swojej dziedzinie? Świetnie! Dołącz więc do Zespołu BMW Smorawiński, który stawia na wyjątkowy poziom obsługi Klienta i jest zmotywowany do osiągania założonych celów
Obowiązki:
• Dbałość o najwyższy poziom obsługi Klienta oraz nastawienie na realizację celów biznesowych
• Przyjazne witanie Klienta wchodzącego do Salonu
• Obsługa przesyłek kurierskich oraz pocztowych
• Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, kawiarenki
• Wspieranie pracowników Salonu w sprawach administracyjnych
Cechuje Cię liderska postawa, bez problemu koordynujesz pracę innych osób, a zespół zawsze może liczyć na Twoje wsparcie w profesjonalnej obsłudze Klientów? Tak? Na dodatek interesujesz się motoryzacją i praca w otoczeniu samochodów będzie sprawiała Ci przyjemność? W takim razie istnieje duża szansa, że szukamy właśnie Ciebie!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Koordynacja pracy zespołu Doradców Serwisowych
• Motywowanie zespołu do realizacji zadań z zachowaniem najwyższej jakości
• Dbałość o dobry wizerunek firmy poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
• Rozwiązywanie problemów reklamacji zgodnie z ustalonymi procedurami i dbałością o relacje z Klientem
• Profesjonalna obsługa Klienta z orientacją na dosprzedaż usług serwisowych
• Analiza wyników zespołu (ilościowych i jakościowych), omawianie ich na zebraniach i ustalanie kroków w celu realizacji założonych planów
• Utrzymanie relacji Doradców i Mistrzów Serwisu na wysokim poziomie komunikacji
• Podnoszenie swoich kwalifikacji oraz identyfikowanie potrzeb rozwojowych wśród Doradców
Fascynuje Cię sprzedaż? Z sukcesem budujesz i rozwijasz zespoły sprzedażowe, a Twoje pomysły na nowe kanały sprzedaży się nie kończą? Świetnie! To prawdopodobnie oferta dla Ciebie!
Do Działu Aftersales w naszej firmie poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprzedaż części i akcesoriów oraz usług serwisowych. Twoim głównym celem będzie rozwój sprzedaży w poszczególnych kanałach działu Aftersales
Poniżej znajdziesz szczegółowy zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych w kanałach: e-commerce, sprzedaż hurtowa, sprzedaż detaliczna
• Zarządzanie zespołami sprzedażowymi: Zespół e-commerce, dział sprzedaży części i akcesoriów
• Rozliczanie pracowników z powierzonych zadań i realizacji celów
• Rozwój kompetencji sprzedażowych w podległym zespole
• Kreowanie nowych i rozwój istniejących produktów i usług serwisowych
• Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii
• Analiza wyników podległych zespołów oraz raportowanie
Realizacja celów zakupowych, sprzedażowych oraz wskaźników KPI powiązanych z funkcjonowaniem działu
Przygotowywanie budżetów rocznych i planów miesięcznych
Zarządzanie i koordynacja pracy podległego Zespołu (w tym: Sprzedaż Części i Akcesoriów, Zewnętrzna Sprzedaż Części i Akcesoriów, Magazyn, dział e-commerce)
Optymalizacja pracy Działu Części i Akcesoriów w zakresie gospodarki magazynowej, procesów i procedur
Zapewnienie realizacji przez podległe Zespoły wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiągania ustalonych KPI
Cykliczne raportowanie wyników i KPI oraz optymalizacja parametrów biznesowych i jakościowych
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, Klientów oraz działań konkurencji
Budowa i wdrożenie strategii marketingowej w obszarze sprzedaży i serwisu
Tworzenie planów marketingowych realizujących cele sprzedażowe i wizerunkowe
Zarządzanie wielokanałowymi działaniami marketingowymi w mediach kupowanych, społecznościowych i na stronach www oraz działaniami marketingu bezpośredniego
Nadzór nad przygotowywaniem kreacji i materiałów marketingowych
Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klienta i zindywidualizowana praca z Klientem mająca na celu budowanie długofalowych relacji w oparciu o zaufanie
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży dla Klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, jazdy próbne, negocjacje cenowe, realizacja umów)
Udzielanie Klientom pełnych informacji o produktach, ofertach i możliwościach finansowania
Zarządzanie bazą Klientów oraz realizacja standardów sprzedaży
Realizacja ustalonych celów sprzedażowych oraz przestrzeganie polityki firmy i procedur sprzedażowych
Monitorowanie rynku motoryzacyjnego i konkurencji oraz dostarczanie informacji zwrotnej z tego zakresu
Aktywne uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach zespołowych w celu ciągłego doskonalenia umiejętności i aktualizacji wiedzy na temat nowych modeli BMW
Aktywne korzystanie z narzędzi i systemów informatycznych, w tym CRM, do zarządzania informacjami klientów oraz raportowania wyników
Wspieranie działań marketingowych i promocyjnych, takich jak dni otwarte, eventy i kampanie reklamowe
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta, w tym wsparcie w sprawach finansowych i technicznych
Utrzymanie porządku w gabinetach, pokojach, salkach konferencyjnych, w pomieszczeniach socjalno - bytowych serwisów, korytarzach oraz pomieszczeniach wspólnych znajdujących się na terenie firmy, zgodnie z wymogami i standardami obiektu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier
Obornicka 235, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
kompletacja zamówień
pakowanie (zatwierdzanie WZ, FS)
generowanie listów przewozowych
przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z dokumentacją
nadzór nad prawidłowym rozmieszczeniem towaru na magazynie
Prowadzenie działań content marketingowych do kanałów wewnętrznych i zewnętrznych w tym m.in. social media, strona internetowa, Google Firma, newsletter dla min. 5 marek
Samodzielne tworzenie kreacji, grafik, wideo, materiałów reklamowych do działań organicznych i kampanii płatnych w social mediach oraz Google
Ścisła współpraca ze managerem ds. performance marketingu odpowiedzialnego za działania płatne
Współpraca z agencjami reklamowymi, projektowymi, usługodawcami
Wspieranie organizacji wydarzeń, ekspozycji, eventów – szczególnie w zakresie tworzenia contentu
Organizacja sesji fotograficznych, koordynacja produkcji filmowych, tworzenie scenariuszy
Wsparcie realizacji celów sprzedażowych i efektywność w pozyskiwaniu jakościowych leadów
Koordynacja wszystkich działań w obszarze performance marketingu (sem, seo, social media, direct marketing itp.)
Optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
Realizacja kampanii z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / Programmatic) samodzielnie oraz podmiotami zewnętrznymi
Współtworzenie strategii marketingowej dealerstw w oparciu o cele sprzedażowe
Opracowywanie i realizacja strategii IT firmy w zakresie funkcjonalności oraz bezpieczeństwa,
Przygotowanie rozwiązań systemowych, cyfrowych, digitalizacja procesów, dzięki którym firma będzie mogła maksymalizować wyniki biznesowe,
Zarządzania projektami IT – koordynowanie i nadzorowanie projektów IT w firmie,
Optymalizacja procesów we wszystkich działach przedsiębiorstwa w zakresie digitalizacji (definiowanie potrzeb, zaplanowanie wdrożenia odpowiedniego narzędzia, wdrożenie w poszczególnych zespołach oraz monitorowanie efektów),
Kompleksowa obsługa procesów rekrutacyjnych (end-to-end: stanowiska techniczne, stanowiska operacyjne, specjalistyczne, kierownicze) tj. redagowanie i publikacja ogłoszeń, pozyskiwanie i selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, poszukiwanie kandydatów metodą direct search oraz dbałość o Candidate Experience na każdym etapie rekrutacji, zarządzanie bazą kandydatów – praca w systemie e-recruiter,
Współtworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy,
Komunikacja wewnętrzna do Pracowników,
Organizacja szkoleń zewnętrznych,
Aktywny udział w procesach wdrażania pracowników do pracy udział w procesie onboardingu i offboardingu pracowników,
Współpraca z firmami/instytucjami zewnętrznymi,
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby działu,
Uczestnictwo w różnych inicjatywach i projektach z obszaru HR związanych z potrzebami biznesowymi
Realizacja celów sprzedażowych i efektywność w pozyskiwaniu jakościowych leadów
Koordynacja wszystkich działań w obszarze performance marketingu (sem, seo, social media, direct marketing itp.)
Optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
Realizacja kampanii z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / Programmatic) samodzielnie oraz podmiotami zewnętrznymi
Współtworzenie strategii marketingowej dealerstw BMW, BMW Motorrad i MINI Smorawiński w oparciu o cele sprzedażowe
Organizowanie napraw, planowanie zleceń na podstawie kwalifikacji mechaników w razie potrzeby w porozumieniu z Doradcą
Bieżące dopasowanie aktualnej zdolności warsztatu z terminarzem umówień, w porozumieniu z Doradcą Serwisowym
Zapewnienie nieskazitelnej jakości pracy za pomocą odpowiedniego sprzętu warsztatowego, instrumentów badawczych, odpowiednich metod i dzięki bezpośredniemu nadzorowi
Zapewnienie wsparcia technicznego dla mechaników w przygotowaniu diagnostyki i wykonywania trudnych napraw, dotyczy to jazd próbnych z klientami w celu zidentyfikowania zgłoszeń klientów
Przywództwo, instruowanie i motywacja pracowników podległych
Zapewnienie sprawnego Info - Center dla wszystkich pracowników produkcyjnych
Przestrzeganie i zapewnienie zgodności z obowiązującymi wytycznymi napraw (ISTA)
Planowanie i przeprowadzanie szkoleń dla mechaników i praktykantów (szkolenia wew)
Odpowiedzialność za czystość i wygląd warsztatu oraz odzieży mechaników
Odpowiedzialność za wykonanie jazd próbnych pojazdami klientów w ramach prac naprawczych, które mają być wykonane
Przeprowadzania końcowych kontroli technicznych po realizacji zamówienia
Odpowiedzialność za wykorzystanie mocy produkcyjnych warsztatu
Optymalizacja wykorzystania miejsca w warsztacie według kwalifikacji mechaników i uczniów
Regularne wykonywanie wewnętrznych testów jakościowych
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia w tym: przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, świadectw pracy i zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę
Rozliczanie czasu pracy pracowników- bieżąca kontrola list obecności, urlopów oraz nadgodzin
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych
Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PFRON, US
Przygotowywanie zestawień, statystyk i raportów dotyczących zatrudnienia
Korespondencja z instytucjami publicznymi w tym prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków,
Bieżąca obsługa pracowników
Opieka nad benefitami dla pracowników, w tym Medicover, PZU, karty Multisport
Realizacja celów sprzedażowych i efektywność w pozyskiwaniu jakościowych leadów
Koordynacja wszystkich działań w obszarze performance marketingu (sem, seo, social media, direct marketing itp.)
Optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
Realizacja kampanii z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / Programmatic) samodzielnie oraz podmiotami zewnętrznymi
Współtworzenie strategii marketingowej dealerstw BMW, BMW Motorrad i MINI Smorawiński w oparciu o cele sprzedażowe
Kompleksowe wsparcie Doradców Sprzedaży w zadaniach Zespołu
Kompleksowe przygotowywanie samochodów od przeglądu przedsprzedażnego, przez organizację zlecania mycia samochodu, po montaż akcesoriów zamówionych przez Klienta
Dbałość o prawidłową ekspozycję samochodów i akcesoriów zgodnie ze standardami MINI
Sprawdzanie kompletności dokumentów handlowych
Kontrola przepływu dokumentów
Dbałość o realizację standardów jakościowych
Wprowadzanie klientów w świat MINI. Prezentowanie samochodów
Wsparcie wszystkich działów firmy w celu maksymalizacji sprzedaży poprzez digitalizację procesów, wdrożenie rozwiązań systemowych oraz cyfrowych
Opracowywanie i realizacja cyfrowej strategii biznesowej firmy
Koordynacja i rozwój cyfrowych systemów, interfejsów i procesów biznesowych
Optymalizacja procesów we wszystkich działach Dealera w zakresie digitalizacji (definiowanie potrzeb, zaplanowanie wdrożenia odpowiedniego narzędzia, wdrożenie w poszczególnych zespołach oraz monitorowanie efektów)
Wspieranie Doradców Sprzedaży Samochodów BMW w działaniach obejmujących obsługę Klientów
Wzbudzanie zainteresowania marką BMW i jej produktami oraz aktywne nawiązywanie kontaktów z obecnymi i potencjalnymi Klientami
Prowadzenie wstępnej rozmowy z Klientem oraz badanie potrzeb
Planowanie, aktywne oferowanie i prowadzenie atrakcyjnych jazd próbnych, które zapewnią Klientom unikatowe doświadczenia radości z jazdy prezentując innowacyjne rozwiązania BMW
Dbanie o wysokie zadowolenie Klienta w zakresie obsługi posprzedażnej, poprzez dyspozycyjność i aktywny kontakt w celu wyjaśniania wszelkich wątpliwości i zapytań dotyczących funkcji i użytkowania samochodu
Wsparcie marketingowe, nagrywanie krótkich materiałów filmowych dotyczących samochodów, dodawanie ogłoszeń na portalach
Przeprowadzanie wydań samochodów w zakresie omówienia funkcjonalności danego modelu
Dbanie o prezentację i wygląd parku samochodów demonstracyjnych
Przejęcie, poprowadzenie oraz rozwój i doskonalenie obecnego kilku osobowego Zespołu Contact Center
Rozwój Działu Contact Center w kierunku Business Development Center
Kierowanie i motywowanie zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników
Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, przygotowywanie skryptów rozmów
Zwiększenie efektywności i jakości komunikacji in/out
Wdrożenie odpowiedniego monitoringu pracy, analiza danych i optymalizacja procesów zarówno w prowadzonej jednostce jak i we współpracy z innymi Działami Firmy
Raportowanie pracy i wyników Zespołu, prowadzenie warsztatów wewnętrznych
Efektywne wykorzystywanie baz danych, trendów i posiadanych zasobów celem budowania przewagi rynkowej opartej na umiejętnym rozpoznawaniu potrzeb i odpowiadaniu na nie w standardzie premium
Aktywizacja sprzedaży i dosprzedaży za pomocą kampanii wychodzących
Zarządzanie wielokanałową komunikacją przychodzącą i wychodzącą
Praca z działem marketingu na rzecz zwiększenia natężenia ruchu w salonie, dochodów i podniesienia zadowolenia klienta z obsługi
Budowanie pozytywnych wrażeń oraz otwartej i serdecznej atmosfery zarówno względem Klientów jak i Współpracowników :)
usuwanie odpadów komunalnych z terenu budynków i jego otoczenia, segregacja odpadów i ważenie
odnawianie i konserwacja krawężników, ogrodzenia
koszenie i nawożenie trawników,
przycinanie krzewów i żywopłotów, wykonywanie oprysku żywopłotów i krzewów,
zamiatanie placu, odśnieżanie, utrzymywanie w czystości nawierzchni placu, chodnika przylegającego do posesji,
zabezpieczanie nawierzchni przed wynikami opadów atmosferycznych (posypywanie piaskiem, solą),
zamiatanie pomieszczeń – garaży,
mycie posadzki w wejściu z garażu do budynku,
awaryjne naprawy lub wymiana m.in. zamków i klamek w drzwiach, zdejmowanie i zakładanie opraw świetlnych, regulacja zawiasów w drzwiach oraz zawiasów w meblach
montaż półek ściennych, regałów
przygotowanie pomieszczeń do remontów ( usuwanie sprzętów i umeblowania i należyte ich zabezpieczenie , ustawianie sprzętów po remoncie),
drobne roboty malarskie,
drobne naprawy hydrauliczne – wymiana uszczelek w kranach, uszczelnianie nieszczelnych zaworów, wymiana głowic w bateriach, udrożnienia i wymiana syfonów,
naprawa i uzupełnienie drobnych ubytków tynkarskich