Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (76)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 76 )
Specjalista w Zespole Podatków
Rynek Kleparski 8, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozliczenia podatkowe w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT), a także podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatków i opłat lokalnych, przygotowywanie i przesyłanie Jednolitych Plików Kontrolnych;
księgowość podatkowa, w tym klasyfikowanie kosztów podatkowych;
wsparcie sprawozdawczości finansowej, w tym wycena podatku odroczonego, udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych;
przygotowywanie wykazów o zakresie korzystania ze środowiska i wysokości należnych opłat za Bank;
sporządzanie wniosków o wpis do Krajowego Rejestru Urzędowego podmiotów gospodarki narodowej;
prowadzenie rejestru umów: darowizn, sponsoringów i reklamy;
wprowadzanie i aktualizacja danych w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Tożsamością ZSZT Narodowego Banku Polskiego EWIB-2.0
opracowywanie wniosków kredytowych (głównie zabezpieczonych hipotecznie dedykowanych osobom fizycznym), wniosków o udzielenie gwarancji, poręczeń, zgodnie z regulacjami
wewnętrznymi Banku,
ocena zdolności i wiarygodności kredytowej osób fizycznych, podmiotów gospodarczych i rolników, jednostek samorządu terytorialnego,
ocena ryzyka kredytowego wraz ze wskazaniem możliwości jego minimalizacji,
ocena zdolności prawnej wszystkich podmiotów i osób biorących udział w transakcji,
ocena i weryfikacja proponowanych zabezpieczeń kredytów,
współpraca z Oddziałami i innymi komórkami organizacyjnymi Banku w celu uzupełnienia dokumentacji kredytowej oraz uzyskania wyjaśnień
zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów biznesowych;
kompleksowa współpraca i doradztwo oraz sprzedaż produktów i usługi bankowych w obszarze klientów biznesowych mikro, małych i średnich oraz Wspólnot i Rolników;
budowanie długotrwałych relacje z klientami Banku;
aktywne działanie na rzecz wzrostu liczby klientów w portfelu, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
opracowywać oferty dostosowane do potrzeb klientów;
kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych;
rozliczenia podatkowe w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT), a także podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatków i opłat lokalnych, przygotowywanie i przesyłanie Jednolitych Plików Kontrolnych
księgowość podatkowa, w tym klasyfikowanie kosztów podatkowych
wsparcie sprawozdawczości finansowej, w tym wycena podatku odroczonego, udział w badaniach i przeglądach sprawozdań finansowych
przygotowywanie wykazów o zakresie korzystania ze środowiska i wysokości należnych opłat za Bank
sporządzanie wniosków o wpis do Krajowego Rejestru Urzędowego podmiotów gospodarki narodowej
prowadzenie rejestru umów: darowizn, sponsoringów i reklamy,
wprowadzanie i aktualizacja danych w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Tożsamością ZSZT Narodowego Banku Polskiego EWIB-2.0
zapewnienie zgodności działania Banku z wymogami regulacji dotyczących obszaru danych osobowych działając jako Inspektor Ochrony Danych Osobowych zgodnie z wymogami regulacji UE (RODO),
nadzór nad zgodnością oraz kompletnością stosownej dokumentacji wewnętrznej Banku dotyczącej nadzorowanego obszaru,
informowanie Administratora Danych Osobowych o wykrytych nieprawidłowościach w procesach ochrony danych osobowych oraz inicjowanie działań naprawczych,
opracowywanie procedur z zakresu ochrony danych osobowych i nadzór nad ich przestrzeganiem,
nadzór nad przeprowadzaniem analizy ryzyka przez właścicieli procesów,
udzielanie zaleceń do oceny skutków dla ochrony danych osobowych oraz monitorowanie jej wykonania w ramach procesów zmian w Banku, w szczególności przy wdrażaniu nowych produktów, projektów, zmianach infrastrukturalnych, itp.(Data Protection Impact Assesmant),
dokonywanie cyklicznych kontroli zgodności przetwarzania danych osobowych oraz udział w kontrolach prowadzonych przez kontrolerów organu nadzorczego,
przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych dla osób upoważnionych do ich przetwarzania,
rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze ochrony danych osobowych oraz uczestnictwo w procesie zarządzania incydentami bezpieczeństwa,
podejmowanie stosownych działań w przypadku wykrycia naruszenia lub podejrzenia naruszenia,
prowadzenie rastrów (m.in. czynności przetwarzania, kategorii czynności przetwarzania, rejestru naruszeń ochrony danych, rejestru osób upoważnionych do przetwarzania danych),
udzielanie odpowiedzi na skargi lub żądania osób, których dane dotyczą,
opiniowanie umów dotyczących powierzenia przetwarzania danych osobowych,
opiniowanie w sprawie możliwości oraz prawidłowości zbieranych danych osobowych,
prowadzenie nadzoru nad procesami opracowywania i aktualizacji dokumentacji,
sporządzanie sprawozdań z ochrony danych osobowych
Specjalista w Zespole Ryzyka Kredytowego i Kapitałowego
Rynek Kleparski 8, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przegląd, analiza i przygotowywanie zmian w metodykach oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego klientów detalicznych i instytucjonalnych,
aktualizacja i rozwój narzędzi wykorzystywanych do oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego,
współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie wypracowywania i ulepszania metodologii oceny produktów i klientów oraz procesów kredytowych,
proponowanie zmian w regulacjach wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem kredytowym oraz ich dostosowywanie do rekomendacji organów nadzorczych,
opiniowanie w zakresie ryzyka kredytowego regulacji wewnętrznych opracowanych w innych jednostkach organizacyjnych Banku,
przegląd rynku kredytowego i dostosowywanie procesów ryzyka kredytowego do standardów rynkowych,
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie wdrażanych zmian oraz bieżące wsparcie jednostek organizacyjnych Banku (interpretacja zapisów w nadzorowanych regulacjach)
kierowanie Zespołem Podatkowym, w tym budowanie motywacji i kompetencji pracowników, projektowanie i utrzymanie niezbędnych narzędzi oraz procedur,
rozliczenia podatkowe w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT), w tym kontrola kosztów, klasyfikacja przychodów do opodatkowania, podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatków i opłat lokalnych,
zarządzanie podatkowe w skali całego Banku, w tym nadzór nad i wsparcie kompetencyjne w zakresie rozliczeń podatkowych, w których Bank jest płatnikiem (PIT), opiniowanie podatkowe transakcji, monitoring legislacji podatkowej i inicjowanie odpowiednich zmian w procedurach, regulacjach i narzędziach bankowych, ceny transferowe, procedury MDR,
wsparcie sprawozdawczości finansowej, w tym wycena podatku odroczonego, udział w badaniach i przeglądach oraz zarządzanie procedurami atestacyjnymi w zakresie podatków
Bieżące utrzymanie i zarządzanie bazami danych opartymi o MSSQL oraz ORACLE
Jest to stanowisko przeznaczone dla osoby ambitnej i samodzielnej, która pragnie rozwijać swoje umiejętności oraz wiedzę w obszarze szeroko rozumianych baz danych. Wyzwania przed którymi kandydat stanie są kwintesencja bankowości jak i metod zarządzania technologią
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Zespole Ryzyka Kredytowego i Kapitałowego
Rynek Kleparski 8, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 27.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przegląd, analiza i przygotowywanie zmian w metodykach oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego klientów detalicznych i instytucjonalnych,
aktualizacja i rozwój narzędzi wykorzystywanych do oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego,
współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie wypracowywania i ulepszania metodologii oceny produktów i klientów oraz procesów kredytowych,
proponowanie zmian w regulacjach wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem kredytowym oraz ich dostosowywanie do rekomendacji organów nadzorczych,
opiniowanie w zakresie ryzyka kredytowego regulacji wewnętrznych opracowanych w innych jednostkach organizacyjnych Banku,
przegląd rynku kredytowego i dostosowywanie procesów ryzyka kredytowego do standardów rynkowych,
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie wdrażanych zmian oraz bieżące wsparcie jednostek organizacyjnych Banku (interpretacja zapisów w nadzorowanych regulacjach)
Specjalista ds. baz danych - Biuro Informatyki i Cyberbezpieczeństwa
Rynek Kleparski 8, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: bieżące utrzymanie i zarządzanie bazami danych opartymi o MSSQL oraz ORACLE
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Zespole Ryzyka Kredytowego i Kapitałowego
Rynek Kleparski 8, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przegląd, analiza i przygotowywanie zmian w metodykach oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego klientów detalicznych i instytucjonalnych,
aktualizacja i rozwój narzędzi wykorzystywanych do oceny zdolności kredytowej oraz ryzyka kredytowego,
współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie wypracowywania i ulepszania metodologii oceny produktów i klientów oraz procesów kredytowych,
proponowanie zmian w regulacjach wewnętrznych dotyczących zarządzania ryzykiem kredytowym oraz ich dostosowywanie do rekomendacji organów nadzorczych,
opiniowanie w zakresie ryzyka kredytowego regulacji wewnętrznych opracowanych w innych jednostkach organizacyjnych Banku,
przegląd rynku kredytowego i dostosowywanie procesów ryzyka kredytowego do standardów rynkowych,
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie wdrażanych zmian oraz bieżące wsparcie jednostek organizacyjnych Banku (interpretacja zapisów w nadzorowanych regulacjach)
tworzenie dokumentacji oraz dbanie o jej aktualność, jakość oraz kompletność,
wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów wykorzystywanych w Banku do sprawozdawczości, zarządzania ryzykiem operacyjnym, płatności międzybankowych oraz workflow kredytowego,
współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Banku
tworzenie dokumentacji oraz dbanie o jej aktualność, jakość oraz kompletność,
wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów wykorzystywanych w Banku do sprawozdawczości, zarządzania ryzykiem operacyjnym, płatności międzybankowych oraz workflow kredytowego,
współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Banku
przeprowadzanie audytów wewnętrznych w jednostkach i komórkach organizacyjnych Banku,
identyfikacja kluczowych ryzyk oraz ocenę systemu kontroli wewnętrznej i systemu zarządzania ryzykiem pod kątem kompletności i skuteczności mechanizmów kontrolnych i mechanizmów kontroli ryzyka,
przygotowywanie materiałów sprawozdawczych po przeprowadzonych audytach, w tym formułowanie zaleceń poaudytowych,
monitorowanie zaleceń wydanych po przeprowadzonych audytach
opracowywanie procedur w zakresie zarządzania jakością i architekturą danych;
koordynacja procesu oceny i poprawy jakości danych i nadzór nad bieżącym monitorowaniem jakości danych;
analiza przyczyn błędów jakości danych;
zatwierdzanie, definiowanie i wdrażanie nowych mechanizmów kontrolnych w procesie zarządzania jakością danych;
nadzór nad procesem czyszczenia danych;
administrowanie Centralnym Rejestrem błędów jakości danych;
opracowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu jakości i architektury danych;
nadzór nad monitorowaniem zmian zachodzących w środowisku wewnętrznym oraz zewnętrznym (w tym zmiany regulacji prawnych itp.) w związku z procesem zarzadzania jakością danych;
współpracę z dostawcą oprogramowania w zakresie opracowywanych rozwiązań informatycznych dotyczących danych wprowadzanych do systemu podstawowego a także mechanizmów umożliwiających identyfikację nieprawidłowości tych danych
Administrowanie infrastrukturą sieciową (firewalle, routery, switche), utrzymywanie ciągłości działania oraz bezpieczeństwa systemów informatycznych;
Administrowanie i utrzymanie systemów monitoringu infrastruktury teleinformatycznej;
Administrowanie systemami operacyjnymi Linux;
Instalowanie, konfigurowanie i utrzymywanie stacji roboczych, serwerów oraz innych sieciowych urządzeń informatycznych;
Administrowanie systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi: MS Windows Server, Linux, Vmware;
Zapewnienie wsparcia informatycznego dla pracowników firmy w zakresie sprzętu informatycznego i używanego oprogramowania, wykonywanie czynności związanych z instalacją, konfiguracją, wymianą i modernizacją sprzętu teleinformatycznego