Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Twoją główną odpowiedzialnością będzie odpowiadanie na pytanie “kto?” w naszej organizacji. Równie ważne na tym stanowisku jest kreowanie kultury i relacji oraz stworzenie systemu oceniania potencjału i rozwoju ludzi. Ponadto Twoje obowiązki to:
Obsługa gotowych leadów sprzedażowych - wielu Klientów wysyła do nas zapytania ofertowe, które stanowią świetne uzupełnienie Twoich codziennych aktywności🔥
Przygotowywanie ofert i analiz dla klientów - podstawą naszych rozmów są indywidualnie przygotowane analizy i usługi dopasowane do rzeczywistych wyzwań, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami z nastawieniem na skuteczne zamykanie sprzedaży - jesteś w pełni odpowiedzialny za ostateczny kształt umowy, jaką podpiszesz z klientem
Generowanie topowych wyników sprzedażowych w skali zespołu, a w konsekwencji branży - nie będziemy mydlić oczu, efektem Twoich działań mają być określone liczby. Dużo wymagamy, ale dobrze za to płacimy💲
Mamy ambitne plany🔥 chcemy skuteczniej wykorzystywać leady kwalifikowane, dbając przy tym o jakość sprzedawanych usług. Chcemy też zwiększać kompetencje Działu Handlowego, by wzrastała liczba Klientów z najwyższych segmentów. Twoje pozostałe obowiązki to:
Mamy ambitne plany🔥 zmniejszyć churn, zwiększyć NPS, zwiększyć upsell i cross-sell. Chcemy też zapewnić doskonałość operacyjną zespołu oraz wypracować nawyki pracy na procesach. Jeśli czujesz, że chcesz wprowadzić nasze plany w życie, czytaj, jakie będą twoje obowiązki:
Wprowadzanie automatyzacji w zarządzaniu procesami i projektami - na co dzień operujemy dużą liczbą danych, w pracy customer success wykorzystujemy wiele modeli. Ważne jest ich maksymalne uproszczenie i zautomatyzowanie
Indywidualizacja procesu obsługi w zależności od segmentu Klienta
Podejmowanie inicjatyw wpływających pozytywnie na KPI's zespołu, ale też poczucie zaangażowania ludzi
Monitoring i analiza kluczowych wskaźników zespołu oraz kondycji Klientów (wyniki, zadowolenie, rentowność)
Identyfikacja możliwości rozwoju Klientów poprzez upselling, cross-selling, wzrost LTV
Orientowanie na podejście customer success pozostałych zespołów firmy (marketing, sales, seo, ads, copy) 📢- poprzez dostarczanie success stories naszych Klientów
Reprezentowanie firmy publicznie w zakresie zagadnień związanych z podejściem Semcore do swoich Klientów
Mamy ambitne plany🔥 chcemy by ludzie czuli się u nas najlepiej i marzyli o pracy z nami, chcemy to mierzyć, zwiększać i wiedzieć jak działać, żeby sięgnęło maksimum ;) Twoje pozostałe obowiązki to:
Tworzenie i realizacja strategii w obszarze HR, która będzie odpowiadała na nasze wyzwania biznesowe m.in. dążenie do maksymalnego dopasowania ludzi do swoich ról oraz wspierania ich w rozwoju (by stali się A-players i czuli się A-players podczas całej ścieżki kariery)
Stworzenie i liderowanie zespołowi HR (rekrutacja, onboarding, feedbacki, rozwój), ze szczególnym uwzględnieniem doboru kompetencji HR, które są firmie potrzebne do skutecznej realizacji strategii
Bezpośrednie wspieranie innych liderów, w tym zarządu w ich aktywnościach z obszaru ludzkiego
Dbałość, aby kultura organizacyjna była żywa i widoczna w codziennych działaniach
Employer branding
Zapewnienie przyszłych mocy przerobowych agencji 📢 (z uwzględnieniem trudności w płynnej rekrutacji osób z wiedzą techniczną)
Reprezentowanie firmy publicznie w zakresie zagadnień związanych z podejściem Semcore do kwestii ludzkich
Liderowanie zespołowi🔥 (rekrutacja, onboarding, feedbacki, rozwój): współpraca z copywriterami zewnętrznymi, a przede wszystkim ich koordynatorami
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju (w tym tworzenie oferty dla klientów) w zakresie Content Marketingu (przede wszystkim blogi, artykuły marketingowe, artykuły eksperckie, a także treści pod SEO)
Wprowadzanie procesów i ich automatyzacja
Dbałość o wysoką jakość treści tworzonych przez zespół - usprawnienie metod weryfikacji contentu oraz feedbacku dla copywriterów
Dbałość o dostosowanie jakości treści do wymagań klientów oraz wytycznych SEO, a także ich terminowe dostarczanie - procesowo, w zależności od segmentu Klienta, a także z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do Klienta
Dbałość o wysoki poziom komunikacji międzyzespołowej 📢- Customer Success - SEO - Ads - Content
Opracowanie KPI dla działu oraz podejmowanie inicjatyw pozytywnie wpływających na ich realizację. Chcemy, by NPS był jak najwyższy, a liczba reklamacji jak najniższa
Mamy ambitne plany🔥 chcemy skuteczniej wykorzystywać leady kwalifikowane, dbając przy tym o jakość sprzedawanych usług. Chcemy też zwiększać kompetencje Działu Handlowego, by wzrastała liczba Klientów z najwyższych segmentów. Twoje pozostałe obowiązki to:
Mamy ambitne plany🔥 zmniejszyć churn, zwiększyć NPS, zwiększyć upsell i cross-sell. Chcemy też zapewnić doskonałość operacyjną zespołu oraz wypracować nawyki pracy na procesach. Jeśli czujesz, że chcesz wprowadzić nasze plany w życie, czytaj, jakie będą twoje obowiązki:
Wprowadzanie automatyzacji w zarządzaniu procesami i projektami - na co dzień operujemy dużą liczbą danych, w pracy customer success wykorzystujemy wiele modeli. Ważne jest ich maksymalne uproszczenie i zautomatyzowanie
Indywidualizacja procesu obsługi w zależności od segmentu Klienta
Podejmowanie inicjatyw wpływających pozytywnie na KPI's zespołu, ale też poczucie zaangażowania ludzi
Monitoring i analiza kluczowych wskaźników zespołu oraz kondycji Klientów (wyniki, zadowolenie, rentowność)
Identyfikacja możliwości rozwoju Klientów poprzez upselling, cross-selling, wzrost LTV
Orientowanie na podejście customer success pozostałych zespołów firmy (marketing, sales, seo, ads, copy) 📢- poprzez dostarczanie success stories naszych Klientów
Reprezentowanie firmy publicznie w zakresie zagadnień związanych z podejściem Semcore do swoich Klientów
Mamy ambitne plany🔥 chcemy by ludzie czuli się u nas najlepiej i marzyli o pracy z nami, chcemy to mierzyć, zwiększać i wiedzieć jak działać, żeby sięgnęło maksimum ;) Twoje pozostałe obowiązki to:
Tworzenie i realizacja strategii w obszarze HR, która będzie odpowiadała na nasze wyzwania biznesowe m.in. dążenie do maksymalnego dopasowania ludzi do swoich ról oraz wspierania ich w rozwoju (by stali się A-players i czuli się A-players podczas całej ścieżki kariery)
Stworzenie i liderowanie zespołowi HR (rekrutacja, onboarding, feedbacki, rozwój), ze szczególnym uwzględnieniem doboru kompetencji HR, które są firmie potrzebne do skutecznej realizacji strategii
Bezpośrednie wspieranie innych liderów, w tym zarządu w ich aktywnościach z obszaru ludzkiego
Dbałość, aby kultura organizacyjna była żywa i widoczna w codziennych działaniach
Employer branding
Zapewnienie przyszłych mocy przerobowych agencji 📢 (z uwzględnieniem trudności w płynnej rekrutacji osób z wiedzą techniczną)
Reprezentowanie firmy publicznie w zakresie zagadnień związanych z podejściem Semcore do kwestii ludzkich
Liderowanie zespołowi🔥 (rekrutacja, onboarding, feedbacki, rozwój): współpraca z copywriterami zewnętrznymi, a przede wszystkim ich koordynatorami
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju (w tym tworzenie oferty dla klientów) w zakresie Content Marketingu (przede wszystkim blogi, artykuły marketingowe, artykuły eksperckie, a także treści pod SEO)
Wprowadzanie procesów i ich automatyzacja
Dbałość o wysoką jakość treści tworzonych przez zespół - usprawnienie metod weryfikacji contentu oraz feedbacku dla copywriterów
Dbałość o dostosowanie jakości treści do wymagań klientów oraz wytycznych SEO, a także ich terminowe dostarczanie - procesowo, w zależności od segmentu Klienta, a także z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do Klienta
Dbałość o wysoki poziom komunikacji międzyzespołowej 📢- Customer Success - SEO - Ads - Content
Opracowanie KPI dla działu oraz podejmowanie inicjatyw pozytywnie wpływających na ich realizację. Chcemy, by NPS był jak najwyższy, a liczba reklamacji jak najniższa
👉Twoją główną odpowiedzialnością będzie zwiększenie wartości lejka marketingowego wykorzystując nasze zespoły brand oraz growth marketing👈, a pozostałe obowiązki to:
Dowodzenie zespołami marketingowymi oraz tworzenie nowych
📢Pełna odpowiedzialność za sukces projektów SXO agencji, głównym celem jest zwiększanie ROAS dla naszych Klientów oraz dbałość o rentowność projektów
Dowodzenie zespołami odpowiedzialnymi za kampanie digital dla klientów, tj. SEO, Ads, UX, Strategy, Copywriting, Customer Success: motywowanie ludzi, dbałość o ich komfort pracy, a także ulepszanie jakości oraz optymalizacja ich pracy
Proponowanie i prowadzenie odważnych projektów R&D polegających na ciągłym podważaniu statusu quo - chcemy być najlepsi, nie spoczywamy na laurach 🔥
Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi Semcore w kanałach Facebook, LinkedIn, Google Ads🚀
Tworzenie kampanii o różnych celach reklamowych (świadomość, interakcje, leady)
Analityka kampanii reklamowych, podnoszenie ich efektywności budżetowej i performace (analiza CPC, CPL, określanie obszarów przeinwestowania i niedoinwestowania, koszt krańcowy kampanii, określanie ścieżek kontrybucji) 📈
Podnoszenie jakości prowadzonych kampanii poprzez wykorzystywanie narzędzi np. GTM, Zapier czy innych zaproponowanych przez Ciebie
Szukamy eksperta treści. Lekkie pióro to za mało. Potrzebujemy tekstów, które przekażą wizję i cele firmy, i trafią do świadomości czytelników poprzez opowiadane historie (storytelling).🚀
Do Twoich obowiązków będzie należało tworzenie krótkich treści, takich jak: CTA, claim, headline'y, głównych haseł na stronie, reklam które sprzedają, postów social media, które tworzą RTM, ale również dłuższych form, takich jak: artykuły eksperckie, treści na stronę internetową, case studies, newslettery, e-booki, raporty, czy treści personal brandingowe.🚀
Szczególnie istotne będzie dbanie przez Ciebie o spójny tone of voice marki oraz poprawność merytoryczną informacji zawartych w tekstach.🚀
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet
Odpowiedzialność za realizację całokształtu działań budujących wizerunek naszej marki - wprowadzimy Cię w świat Semcore, abyś poznał DNA naszego brandu, zrozumiał sens jego istnienia oraz mógł skutecznie realizować wizję
Współtworzenie strategii marketingowej, która pomoże nam poszerzać świadomość marki, napędzać ruch i generować leady - docelowo chcemy, abyś stał się aktywnym uczestnikiem procesu twórczego i wspólnie z nami pracował nad koncepcjami
Planowane aktywności marketingowych oraz zakuwanie ich w ramy projektów - część działań będzie mieć formę prostych zadań do realizacji, pozostałe stworzą większą całość w formie dłuższego projektu
Nadzór i koordynacja produkcji materiałów do komunikacji (blog firmowy, zarządzania social mediami, strona www, produkcje video, grafiki, case study udanych realizacji) - to zarówno ich samodzielnie tworzenie, jak i zlecanie do odpowiednich osób oraz dbanie o terminową realizację i wysoką jakość
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi zespołami grafików, copywriterów, produkcji - ze względu na konieczność pogodzenia interesów różnych stron przyda się wcześniejsze doświadczenie w koordynacji takich współprac
Realizacja end to end produkcji webinarów i firmowych podcastów, a także ich promowanie
Koordynacja współprac partnerskich oraz aktywne ich rozwijanie (uczelnie wyższe, organizacje)
Bycie strażnikiem spójnego wizerunku marki - u nas nic nie dzieje się przez przypadek, a spójność przekazu budującego nasz brand to najważniejszy priorytet