Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Properly assess commercial risks for business project, set control and follow-up processes
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization/ROI analysis
Use Knowledge of SQL and database management applications
Use Advanced knowledge of Access
Use Advanced knowledge of Excel (PowerQuerry, PowerPivot)
Zarządzaj zespołem składającym się z operatorów maszyn, pakowaczy oraz referentki, która wspomoże Cię w kwestiach dokumentacji – łącznie będzie to około 45 osób
Organizuj oraz rozdzielają obowiązki dla Swojego zespołu
Wspieraj, doskonal i motywuj Swój zespół
Nadzoruj wykorzystanie surowców oraz sam proces technologiczny (czy zespół posiada odpowiednią recepturę? Czy pracuję na odpowiednich programach?)
Weź odpowiedzialność za realizację planów produkcyjnych na 23 liniach
Szukaj nowych rozwiązań i optymalizację w ramach Swoich procesów – dziel się z Nami swoimi pomysłami i rozwiązaniami
Rozliczaj produkcję w systemie SAP (oferujemy szkolenia!)
Dbaj o jakość – zarówno samych procesów produkcyjnych jak i na Naszych produktów
Przestrzegaj i edukuj Swój zespół w kwestiach związanych z jakością oraz bezpieczeństwem (BHP)
Współpracuj z Zespołami: Planowania produkcji (optymalizacja planu), Technicznym (usuwania usterek oraz modernizacji maszyn oraz Jakości (podwyższając jakość)
Jak każde stanowisko kierownicze, tak i tu spotkasz się z obowiązkiem prowadzenia dokumentacji. W naszym przypadku mowa tu o wypełnieniu kart pracowniczych oraz dokumentacji jakościowej
Specjalista ds. Planowania Popytu (Demand Planner)
Fabryczna 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie oraz analizowanie prognoz sprzedaży na podstawie historii, trendów, bazowej sprzedaży czy spotkań z Key Account Managerami
Przygotowywanie planu sprzedaży dla różnych horyzontów czasowych (średnio i długo-okresowe)
Budowanie modeli statystycznych wspomagających proces budowania prognoz
Rozpoznawanie przyczyn odchyłów w prognozach sprzedaży - ocenianie wyników przeszłych prognoz
Tworzenie raportów trafności prognozy – zaawansowanie sprzedaży (na bieżąco) oraz post factum (raz w miesiącu) - monitorowanie dokładności procesu planowania
Monitorowanie stanów magazynowych i aktywne działanie na rzecz ich optymalizacja ze szczególnym uwzględnieniem stanów zagrożonych;
Monitorowanie poziomu service level i aktywne działanie na rzecz jego poprawy
Współpraca z działami: Sprzedaży, Produkcji, Trade Marketingu oraz Controllingu
Udział w procesie Customer Collaboration w celu większej dbałości o jakość informacji
Optymalizacja procesu oraz wdrożenia nowych procedur i funkcjonalności
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Proactively present suggestions and assist in providing recommendations based on analysis of pricing, value chain, demand, client performance
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Know all components of product COGS, provide analyse and solutions to improve it
Work with International Sales to review new customers commercial cooperation terms / conditions and support with data including in visualised format
Perform Trade Spend audits to evaluate impact and return of investments
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization / ROI analysis
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Properly assess commercial risks for business project, set control and follow-up processes
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization
W tej roli będziesz odpowiadać za zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie, aktywną współpracę z zespołem, udzielanie koniecznych informacji w procesie od zamówienia do realizacji dostawy wraz z prowadzeniem dokumentacji, w tym również kontakt z klientem i udzielanie odpowiadania na pytania klientów, procesowanie zamówień i transakcji, komunikowanie o brakach itp
Odpowiedzialności w roli:
Bieżące działania administracyjne, obsługa klienta i dbanie o dobrą komunikację
Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług firmy, dbając o spełnienie oczekiwań klientów
Ścisła współpraca ze specjalistą Działu Logistyki, Operatorem logistycznym i działem handlowym oraz zakładowymi logistykami w sprawie realizacji dostaw, zwrotów, utylizacji
Praca z Programem Excel jak np.: tabele przestawne, sprawdzanie danych, wyszukiwanie
Praca z Systemem SAP i działaniami jak np.: kontrola obiegu dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja zamówień, fakturowanie i wystawianie korekt
Regularne odwiedzanie klientów w oparciu o bazę sklepów i według planu uzgodnionego z przełożonym oraz zapewnienie 100% zgodności bazy swoich klientów z rzeczywistością;
Realizacja zadań dystrybucyjnych i ekspozycyjnych w oparciu u uzgodnienia i standardy;
Realizacja aktywności i promocji u przydzielonych klientów zgodnych z planem aktywności i działań promocyjnych;
Realizacja zadań sprzedażowych zgodnie z planem i ustaleniami przełożonego oraz zapewnienie ciągłości dostępności produktu u wszystkich klientów;
Efektywne przekazywanie informacji obejmującej aktualną sytuację w obsługiwanych sklepach. Monitoring konkurencji;
Prowadzenie efektywnych negocjacji handlowych z kierownictwem obsługiwanych sklepów;
Wykazywanie się dyscypliną i odpowiedzialnością w zakresie podziału, śledzenia i wykorzystania budżetu;
Zapewnienie terminowej i kompletnej aktualizacji regularnych raportów i przekazywanie ich przełożonemu
Regularne odwiedzanie klientów w oparciu o bazę sklepów i według planu uzgodnionego z przełożonym oraz zapewnienie 100% zgodności bazy swoich klientów z rzeczywistością;
Realizacja zadań dystrybucyjnych i ekspozycyjnych w oparciu u uzgodnienia i standardy;
Realizacja aktywności i promocji u przydzielonych klientów zgodnych z planem aktywności i działań promocyjnych;
Realizacja zadań sprzedażowych zgodnie z planem i ustaleniami przełożonego oraz zapewnienie ciągłości dostępności produktu u wszystkich klientów;
Efektywne przekazywanie informacji obejmującej aktualną sytuację w obsługiwanych sklepach. Monitoring konkurencji;
Prowadzenie efektywnych negocjacji handlowych z kierownictwem obsługiwanych sklepów;
Wykazywanie się dyscypliną i odpowiedzialnością w zakresie podziału, śledzenia i wykorzystania budżetu;
Zapewnienie terminowej i kompletnej aktualizacji regularnych raportów i przekazywanie ich przełożonemu
Planowanie zleceń transportowych i realizacji dostaw do klienta w zakresie dystrybucji, przewozu, odbioru ładunków powrotnych, przewozów międzymagazynowych, eksportowych
Planowanie odbioru zwrotów, uszkodzeń, reklamacji oraz niezrealizowanych rozładunków
Zakładanie zleceń u przewoźników nie tylko przez integracje (awizacja dostaw na platformie danego operatora logistycznego)
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów w oparciu o ustalone zasady i reguły;
Rozliczanie kosztów transportu poprzez dostępne narzędzia;
Prowadzenie gospodarki paletowej oraz potwierdzanie sald z klientami;
Tworzenie dokumentacji transportowej oraz jej archiwizacji;
Codzienne monitorowanie i nadzór nad przebiegiem i realizacją zleceń transportowych;
Kontakt z kierowcami oraz dyspozytorami firm transportowych celem monitorowania przebiegu tras;
Wyjaśnianie z przewoźnikami wszelkich opóźnień w realizacji przesyłek;
Monitorowanie przebiegu załadunku i rozładunku poszczególnych tras;
Nadzór nad realizacją uzgodnionych wskaźników terminowości dostaw;
Stosowanie się do wszystkich procedur systemu jakości obowiązujących w Firmie;
Prowadzenie obiegu dokumentów w systemie SAP, WORKFLOW;
Wykonywanie innych poleceń przełożonych, związanych z pracą działu Logistyki/Transportu;
Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Handlu w przypadku odmowy realizacji załadunku poprzez wystąpienia okoliczności wyższego rzędu lub nie spełniających wymagań środku transportu
Realizacja KPI działowych
Praca nad obniżeniem kosztu transportu oraz terminowością
Planowanie zleceń transportowych i realizacji dostaw do klienta w zakresie dystrybucji, przewozu, odbioru ładunków powrotnych, przewozów międzymagazynowych, eksportowych
Planowanie odbioru zwrotów, uszkodzeń, reklamacji oraz niezrealizowanych rozładunków
Zakładanie zleceń u przewoźników nie tylko przez integracje (awizacja dostaw na platformie danego operatora logistycznego)
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów w oparciu o ustalone zasady i reguły;
Rozliczanie kosztów transportu poprzez dostępne narzędzia;
Prowadzenie gospodarki paletowej oraz potwierdzanie sald z klientami;
Tworzenie dokumentacji transportowej oraz jej archiwizacji;
Codzienne monitorowanie i nadzór nad przebiegiem i realizacją zleceń transportowych;
Kontakt z kierowcami oraz dyspozytorami firm transportowych celem monitorowania przebiegu tras;
Wyjaśnianie z przewoźnikami wszelkich opóźnień w realizacji przesyłek;
Monitorowanie przebiegu załadunku i rozładunku poszczególnych tras;
Nadzór nad realizacją uzgodnionych wskaźników terminowości dostaw;
Stosowanie się do wszystkich procedur systemu jakości obowiązujących w Firmie;
Prowadzenie obiegu dokumentów w systemie SAP, WORKFLOW;
Wykonywanie innych poleceń przełożonych, związanych z pracą działu Logistyki/Transportu;
Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Handlu w przypadku odmowy realizacji załadunku poprzez wystąpienia okoliczności wyższego rzędu lub nie spełniających wymagań środku transportu
Realizacja KPI działowych
Praca nad obniżeniem kosztu transportu oraz terminowością
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Proactively present suggestions and assist in providing recommendations based on analysis of pricing, value chain, demand, client performance
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Know all components of product COGS, provide analyse and solutions to improve it
Work with International Sales to review new customers commercial cooperation terms / conditions and support with data including in visualised format
Perform Trade Spend audits to evaluate impact and return of investments
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization / ROI analysis
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Properly assess commercial risks for business project, set control and follow-up processes
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization/ROI analysis
Use Knowledge of SQL and database management applications
Use Advanced knowledge of Access
Use Advanced knowledge of Excel (PowerQuerry, PowerPivot)
Zarządzaj zespołem składającym się z operatorów maszyn, pakowaczy oraz referentki, która wspomoże Cię w kwestiach dokumentacji – łącznie będzie to około 45 osób
Organizuj oraz rozdzielają obowiązki dla Swojego zespołu
Wspieraj, doskonal i motywuj Swój zespół
Nadzoruj wykorzystanie surowców oraz sam proces technologiczny (czy zespół posiada odpowiednią recepturę? Czy pracuję na odpowiednich programach?)
Weź odpowiedzialność za realizację planów produkcyjnych na 23 liniach
Szukaj nowych rozwiązań i optymalizację w ramach Swoich procesów – dziel się z Nami swoimi pomysłami i rozwiązaniami
Rozliczaj produkcję w systemie SAP (oferujemy szkolenia!)
Dbaj o jakość – zarówno samych procesów produkcyjnych jak i na Naszych produktów
Przestrzegaj i edukuj Swój zespół w kwestiach związanych z jakością oraz bezpieczeństwem (BHP)
Współpracuj z Zespołami: Planowania produkcji (optymalizacja planu), Technicznym (usuwania usterek oraz modernizacji maszyn oraz Jakości (podwyższając jakość)
Jak każde stanowisko kierownicze, tak i tu spotkasz się z obowiązkiem prowadzenia dokumentacji. W naszym przypadku mowa tu o wypełnieniu kart pracowniczych oraz dokumentacji jakościowej
Zarządzaj współpracą z powierzonymi klientami z kanału nowoczesnego
Realizuj cele obrotowe i marżowe na bazie powierzonych klientów
Zarządzaj swoim zespołem przedstawicieli handlowych
Negocjuj i egzekwuj warunki handlowe
Weź odpowiedzialność za ambitne projekty w obszarze budowy dystrybucji i współpracy z powierzonymi klientami (np. missing pack size, distribution gain, Pay For Performance)
Monitoruj działania konkurencji – w obszarach: cenowym, nowości, asortymentu, promocji czy SOV
Monitorowanie oraz analizowanie prognoz sprzedaży na podstawie historii, trendów, bazowej sprzedaży czy spotkań z Key Account Managerami
Przygotowywanie planu sprzedaży dla różnych horyzontów czasowych (średnio i długo-okresowe)
Budowanie modeli statystycznych wspomagających proces budowania prognoz
Rozpoznawanie przyczyn odchyłów w prognozach sprzedaży - ocenianie wyników przeszłych prognoz
Tworzenie raportów trafności prognozy – zaawansowanie sprzedaży (na bieżąco) oraz post factum (raz w miesiącu) - monitorowanie dokładności procesu planowania
Monitorowanie stanów magazynowych i aktywne działanie na rzecz ich optymalizacja ze szczególnym uwzględnieniem stanów zagrożonych;
Monitorowanie poziomu service level i aktywne działanie na rzecz jego poprawy
Współpraca z działami: Sprzedaży, Produkcji, Trade Marketingu oraz Controllingu
Udział w procesie Customer Collaboration w celu większej dbałości o jakość informacji
Optymalizacja procesu oraz wdrożenia nowych procedur i funkcjonalności
Nadzór nad opracowywaniem zleceń transportowych i realizacji dostaw do klienta w zakresie dystrybucji, przewozu, odbioru ładunków powrotnych oraz międzymagazynowych
Nadzór nad rozliczaniem Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych oryginalnych dokumentów w oparciu o ustalone zasady i reguły
Kontrola i optymalizacja oraz rozliczanie kosztów transportu
Tworzenie dokumentacji transportowej oraz jej archiwizacji
Codzienne monitorowanie i nadzór nad przebiegiem i realizacją zleceń transportowych
Wsparcie przy wyjaśnianiu z przewoźnikami wszelkich opóźnień w realizacji przesyłek
Nadzór and realizacją uzgodnionych wskaźników terminowości dostaw
Stosowanie się do wszystkich procedur systemu jakości obowiązujących w Firmie
Kontrola obiegu dokumentów w systemie SAP
Wykonywanie innych poleceń przełożonych, związanych z pracą działu Logistyki / Transportu
Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Handlu w przypadku odmowy realizacji załadunku poprzez wystąpienia okoliczności wyższego rzędu lub nie spełniających wymagań środku transportu
Perform regular review of company reports and 'drilling down' to the source major variance, profitability & margin analysis, present to team and agree on corrective actions to be taken
Proactively present suggestions and assist in providing recommendations based on analysis of pricing, value chain, demand, client performance
Contribute to profitable growth by assessing, recommending, and activating pricing and product portfolio mix opportunities
Know all components of product COGS, provide analyse and solutions to improve it
Work with International Sales to review new customers commercial cooperation terms / conditions and support with data including in visualised format
Perform Trade Spend audits to evaluate impact and return of investments
Control and follow-up the promotional spending, seek for areas of savings and make proposals for cost optimization/ROI analysis
W tej roli będziesz odpowiadać za zapewnianie obsługi klienta na najwyższym poziomie, aktywną współpracę z zespołem, udzielanie koniecznych informacji w procesie od zamówienia do realizacji dostawy wraz z prowadzeniem dokumentacji, w tym również kontakt z klientem i udzielanie odpowiadania na pytania klientów, procesowanie zamówień i transakcji, komunikowanie o brakach itp
Odpowiedzialności w roli:
Bieżące działania administracyjne, obsługa klienta i dbanie o dobrą komunikację
Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług firmy, dbając o spełnienie oczekiwań klientów
Ścisła współpraca ze specjalistą Działu Logistyki, Operatorem logistycznym i działem handlowym oraz zakładowymi logistykami w sprawie realizacji dostaw, zwrotów, utylizacji
Praca z Programem Excel jak np.: tabele przestawne, sprawdzanie danych, wyszukiwanie
Praca z Systemem SAP i działaniami jak np.: kontrola obiegu dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja zamówień, fakturowanie i wystawianie korekt
Zarządzaj współpracą z powierzonymi klientami z kanału nowoczesnego
Realizuj cele obrotowe i marżowe na bazie powierzonych klientów
Zarządzaj swoim zespołem przedstawicieli handlowych
Negocjuj i egzekwuj warunki handlowe
Weź odpowiedzialność za ambitne projekty w obszarze budowy dystrybucji i współpracy z powierzonymi klientami (np. missing pack size, distribution gain, Pay For Performance)
Monitoruj działania konkurencji – w obszarach: cenowym, nowości, asortymentu, promocji czy SOV
Realizacja pełnego procesu zakupowego w obszarze zakupów Indirect – począwszy od aktywnego wsparcia przy sporządzaniu briefu projektu i tworzeniu listy dostawców, poprzez przygotowanie zapytania ofertowego i negocjacje, a skończywszy na rekomendacji dostawcy i opiniowaniu umowy pod kątem ustalonych warunków
Sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentacji otrzymywanej od dostawców
Prowadzenie negocjacji cenowych i warunków handlowych
Ścisła współpraca z Partnerami Wewnętrznymi w celu identyfikacji potrzeb zakupowych
Identyfikacja ryzyka w projektach (np. opóźnienia w dostawie wynikające z odległej lokalizacji) oraz znalezienie metod mitygacji (np. znalezienie dostawcy w innej lokalizacji)
Poszukiwanie nowych dostawców oraz analiza obecnych
Budowa i rozwój relacji z dostawcami oraz Partnerami Wewnętrznymi
Realizacja obowiązków zgodnie z zapisami Procedury Zakupowej
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie zapewnienie dostępności materiałów produkcyjnych (w tym wypadku Opakowań) przy zachowaniu optymalnego poziomu zapasów. Do spełnienia tego zadania potrzebne Tobie będzie:
Budowanie relacji oraz współpraca z Klientem: Zewnętrznym (Dostawcy – np. producenci opakowań, folii itp) oraz Wewnętrznym (Planiści Produkcji, Kupcy, Logistycy)
Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji – we współpracy z Dostawcami oraz Kupcem
Analizowanie i kontrolowanie stanów magazynowych – wspólnie z Planistą Produkcji
Dbanie o terminową oraz kompletną dostawę komponentów do produkcji – będąc w ciągłym kontakcie z Logistykami
Współtworzenie raportów finansowych w ramach zespołu Kontrolingu Finansowego i Produkcji – Obejmując rachunek wyników, bilans i rachunek przepływów pieniężnych
Rewizja i rozwój raportu zarządczego dla Zarządu, Rady Nadzorczej i kadry menadżerskiej
Kalkulacja istotnych z perspektywy Spółki KPI i wskaźników finansowych
Bieżąca kontrola kosztów stałych całej organizacji
Wsparcie kontrolingowe w zakresie logistyki i zarządzania zapasem
Analiza konkurencji
Koordynacja przygotowania i współtworzenie prognoz krótkoterminowych, budżetów rocznych, wieloletnich i strategicznych
Wykonywanie kontroli wewnętrznych w procesach finansowych
Tworzenie narzędzi kontrolingowych dostarczających niepodważalne dane i kluczowe dla biznesu rekomendacje
Nadzór na wybranymi kontrolingowymi danymi podstawowymi
Prowadzenie procesu zamknięcia miesiąca
Dopasowywanie elementów finansowo księgowych do potrzeb biznesowych
Chcesz popracować jako „poławiacz pereł”? Umiesz sprzedać ofertę zatrudnienia i przekonać do niej nieprzekonanych? Utrzymujesz systematyczny kontakt z najlepszymi kandydatami? Możesz zająć się tą pracę od zaraz? Jeśli odpowiedzi brzmią TAK to proszę aplikuj. Trafisz do zespołu dynamicznych ekspertów, komfortowego biura na Powiślu w Warszawie, żartów przy dobrej kawie i MNÓSTWA wyzwań rekrutacyjnych. Będziesz mieć osobisty wpływ na budowę profesjonalnego procesu rekrutacyjnego w każdym obszarze organizacji: sprzedaż, R&D, marketing, operacje, kontrolling, etc. w kilku lokalizacjach firmy
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Określanie razem z Hiring Managerem potrzeby rekrutacyjnej i profilu idealnego kandydata
• Emisja ogłoszeń rekrutacyjnych w efektywnych miejscach
• Dobór metody rekrutacyjnej w zależności od roli
• Tworzenie Talent Pools i systematyczny kontakt z kandydatami
• Budowanie pozytywnego CE na każdym etapie procesu rekrutacyjnego i w momencie zatrudnienia
• Organizacja procesu rekrutacyjnego łącznie z jego opomiarowaniem
• Spotkania z Kandydatami i wsparcie Hiring Managera w decyzji rekrutacyjnej
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi
• Przygotowanie planów adaptacji dla nowozatrudnionych i bycie ich opiekunem
• Współpraca ze Specjalistą ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu celem wdrażania najbardziej skutecznej reklamy pracodawcy
Zarządzaj współpracą z powierzonymi klientami z kanału nowoczesnego
Realizuj cele obrotowe i marżowe na bazie powierzonych klientów
Zarządzaj swoim zespołem przedstawicieli handlowych
Negocjuj i egzekwuj warunki handlowe
Weź odpowiedzialność za ambitne projekty w obszarze budowy dystrybucji i współpracy z powierzonymi klientami (np. missing pack size, distribution gain, Pay For Performance)
Monitoruj działania konkurencji – w obszarach: cenowym, nowości, asortymentu, promocji czy SOV
Współpraca z Partnerami Zewnętrznymi (Dostawcy, Agencje Celne oraz Firmy Transportowe) oraz Wewnętrznymi (Dział Zakupów, Dział Jakości, Dział Logistyki) w celu realizacji całego procesu importowego
Współpraca z Działem Zakupów oraz Działem Planowania celem weryfikacji i aktualizacji planu dostaw surowców
Wprowadzanie zamówień do systemu SAP
Kompletowanie dokumentacji celnej oraz bookowanie kontenerów – z Dostawcami oraz Agencjami Celnymi
Wybór przewoźnika oraz monitorowanie dostawy – z Firmami Transportowymi
Regularna wycena warunków transportowych z obsługiwanych kierunków dostaw
Kompletowanie dokumentacji niezbędnych do akceptacji partii – z Działem Jakości
Monitorowanie oraz analizowanie prognoz sprzedaży na podstawie historii, trendów, bazowej sprzedaży czy spotkań z Key Account Managerami
Przygotowywanie planu sprzedaży dla różnych horyzontów czasowych (średnio i długo-okresowe)
Budowanie modeli statystycznych wspomagających proces budowania prognoz
Rozpoznawanie przyczyn odchyłów w prognozach sprzedaży - ocenianie wyników przeszłych prognoz
Tworzenie raportów trafności prognozy – zaawansowanie sprzedaży (na bieżąco) oraz post factum (raz w miesiącu) - monitorowanie dokładności procesu planowania
Monitorowanie stanów magazynowych i aktywne działanie na rzecz ich optymalizacja ze szczególnym uwzględnieniem stanów zagrożonych;
Monitorowanie poziomu service level i aktywne działanie na rzecz jego poprawy
Współpraca z działami: Sprzedaży, Produkcji, Trade Marketingu oraz Controllingu
Udział w procesie Customer Collaboration w celu większej dbałości o jakość informacji
Optymalizacja procesu oraz wdrożenia nowych procedur i funkcjonalności
Realizacja pełnego procesu zakupowego w obszarze zakupów Indirect – począwszy od aktywnego wsparcia przy sporządzaniu briefu projektu i tworzeniu listy dostawców, poprzez przygotowanie zapytania ofertowego i negocjacje, a skończywszy na rekomendacji dostawcy i opiniowaniu umowy pod kątem ustalonych warunków
Sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentacji otrzymywanej od dostawców
Prowadzenie negocjacji cenowych i warunków handlowych
Ścisła współpraca z Partnerami Wewnętrznymi w celu identyfikacji potrzeb zakupowych
Identyfikacja ryzyka w projektach (np. opóźnienia w dostawie wynikające z odległej lokalizacji) oraz znalezienie metod mitygacji (np. znalezienie dostawcy w innej lokalizacji)
Poszukiwanie nowych dostawców oraz analiza obecnych
Budowa i rozwój relacji z dostawcami oraz Partnerami Wewnętrznymi
Realizacja obowiązków zgodnie z zapisami Procedury Zakupowej
Tworzenie oraz realizowanie planów współpracy z powierzonymi Klientami oraz sprawne identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży poprzez rozwój i pozyskanie nowych Klientów – Naszymi głównymi celami są: rozwój brandu (Bakalland, Purella, Delecta, BeRaw, Anatol), praca z markami własnymi Klientów oraz podpisywanie kontraktów rocznych
Realizacja celów jakościowych, sprzedażowych i marżowych u przydzielonych Klientów
Zarządzanie różnymi kategoriami produktowymi u wiodących Klientów z kanałów HoReCa, Industry&Vending
Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
Analiza rynku oraz kreatywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju u powierzonych Klientów
Tworzenie oraz realizowanie planów współpracy z powierzonymi Klientami oraz sprawne identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży poprzez rozwój i pozyskanie nowych Klientów – Naszymi głównymi celami są: rozwój brandu (Bakalland, Purella, Delecta, BeRaw, Anatol), praca z markami własnymi Klientów oraz podpisywanie kontraktów rocznych
Realizacja celów jakościowych, sprzedażowych i marżowych u przydzielonych Klientów
Zarządzanie różnymi kategoriami produktowymi u wiodących Klientów z kanałów HoReCa, Industry&Vending
Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
Analiza rynku oraz kreatywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju u powierzonych Klientów
Współpraca z aktualnymi klientami E-Commerce, dokonującymi zakupów przez platformę B2B. Budowa planów rozwoju sprzedaży, koordynacja działań promocyjnych, zarządzanie listingiem oraz doradztwo w rozwoju kategorii u danego Klienta kupującego przez platformę
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży oraz strefę kosztową platformy
Koordynację współpracy z agencjami SEO / SEM w prowadzeniu i ewaluacji działań budujących traffic na platformę i rekrutacji nowych Klientów na platformę
Odpowiedzialność za strategiczny rozwój platformy B2B w tym, za zarządzanie techniczne (w formie sklepu internetowego – silnik Presta), aktualizacja treści, wprowadzanie programów lojalnościowych, analityka ruchu, usprawnianie UX platformy itp
Proaktywne poszukiwanie nowych Klientów oraz możliwości biznesowych
Estymowanie zapotrzebowania produkcyjnego pod aktualną sprzedaż
Współpraca ze Specjalistą ds. Aktywacji E-Commerce nad planowaniem, egzekucją i ewaluacją aktywacji u największych Klientów oraz aktualizacją contentu
Przygotowanie wewnętrznych prezentacji i analiz, zgodnie z potrzebami biznesowymi
Raportowanie bezpośrednio do Kierownika Kanału E-Commerce
Chcesz popracować jako „poławiacz pereł”? Umiesz sprzedać ofertę zatrudnienia i przekonać do niej nieprzekonanych? Utrzymujesz systematyczny kontakt z najlepszymi kandydatami? Możesz zająć się tą pracę od zaraz? Jeśli odpowiedzi brzmią TAK to proszę aplikuj. Trafisz do zespołu dynamicznych ekspertów, komfortowego biura na Powiślu w Warszawie, żartów przy dobrej kawie i MNÓSTWA wyzwań rekrutacyjnych. Będziesz mieć osobisty wpływ na budowę profesjonalnego procesu rekrutacyjnego w każdym obszarze organizacji: sprzedaż, R&D, marketing, operacje, kontrolling, etc. w kilku lokalizacjach firmy
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Określanie razem z Hiring Managerem potrzeby rekrutacyjnej i profilu idealnego kandydata
• Emisja ogłoszeń rekrutacyjnych w efektywnych miejscach
• Dobór metody rekrutacyjnej w zależności od roli
• Tworzenie Talent Pools i systematyczny kontakt z kandydatami
• Budowanie pozytywnego CE na każdym etapie procesu rekrutacyjnego i w momencie zatrudnienia
• Organizacja procesu rekrutacyjnego łącznie z jego opomiarowaniem
• Spotkania z Kandydatami i wsparcie Hiring Managera w decyzji rekrutacyjnej
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi
• Przygotowanie planów adaptacji dla nowozatrudnionych i bycie ich opiekunem
• Współpraca ze Specjalistą ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu celem wdrażania najbardziej skutecznej reklamy pracodawcy
tworzenie contentu (merytoryka) i obsługa profili w social media: Facebook, Instagram, Linkedin + dodatkowo YouTube,
współpraca z działem graficznym (przygotowanie briefu/inspiracji dla grafika);mile widziane także doświadczenie graficzne (Adobe Photoshop i/lub Canva)
opracowywanie planów komunikacji i harmonogramów w social media,
zaangażowanie i kontakt z Fanami – moderacja, komentowanie, odpowiadanie na wiadomości,
moderacja profili Ambasadorek marki w przypadku postów powiązanych z produktami marki,
współpraca z Influencerami – utrzymywanie dobrych relacji z Influencerami marki, zlecenie i nadzorowanie wysyłek kreatywnych, pozyskiwanie nowych blogerów,
bliska współpraca z brand managerami marek Bakalland, BeRAW i Purella Superfoods
tworzenie prezentacji,
tworzenie i pomoc w realizacji działań marketingowych tj: sesje zdjęciowe z Ambasadorkami marki ( i nie tylko), tworzenie ebooków kulinarnych z blogerami/influencerami, akcje CSR, akcje sprzedażowo-marketingowe,
udział w wydarzeniach i targach branżowych
współpraca z agencją marketingową
We współpracy z content menedżerem będziesz :
tworzyć content oraz plany komunikacji pod kampanie facebook performance we współpracy z zewnętrzną agencją performance marketingu,
współpracować z działem e-commerce,
współpracować z działem Sales (opracowanie koncepcji kreatywnej na potrzeby realizowanych akcji promocyjnych,
tworzyć teksty sprzedażowe pod reklamy zamieszczane na Facebook / Instagram