Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Asystent / Asystentka biura
Piotrkowska 138/140, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
zapewnienie płynnego funkcjonowania przestrzeni coworkingowo-biurowej i dbanie o nią jak gospodarz (nadzorowanie porządku i firmy sprzątającej, zlecanie drobnych napraw, wprowadzanie ulepszeń, zakup nowego wyposażenia, zamawianie zapasów biurowo-spożywczych, dbanie o dobrą atmosferę w biurze)
obsługa naszych najemców i dbanie o ich potrzeby oraz jakość świadczonych usług, organizowanie integracji i aktywności w biurze dla jego użytkowników, szybkie rozwiązywanie zgłoszonych problemów, wymyślanie ciekawych sposobów na ulepszanie obsługi klientów i dawanie im wartości dodanej (np. wprowadzenie nowego rodzaju kaw, organizowanie eventów tematycznych np. Halloween)
opieka nad Recepcją i obiegiem dokumentacji firmowej (porządkowanie plików i dokumentów, skanowanie i archiwizacja, przygotowywanie prostych dokumentów prostych w oparciu o wzory, zbieranie i opisywanie faktur, prowadzenie ewidencji kosztów)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla osób chcących skorzystać z przestrzeni coworkingowej lub wynająć biuro
odpowiadanie na otrzymane zapytania od potencjalnych klientów
wymyślanie kreatywnych akcji promocyjnych i ich przeprowadzanie (np. eventy, happy hours, konkursy etc.)
prowadzenie instagrama, angażowanie użytkowników i pozyskiwanie nowych followersów, angażowanie społeczności na Facebooku
współpraca z firmą marketingową przy tworzenia reklam internetowych i profilu na Facebooku
proaktywne poszukiwanie nowych klientów, szukanie w internecie, na wydarzeniach etc., cold calling i cold e-mailing, pozyskiwanie nowych kontaktów
opieka nad obecnymi klientami posiadającymi biura w Co\Walk HUB (dbanie o dobre relacje i jakość usług w przestrzeni, zbieranie informacji zwrotnej, organizowanie atrakcji bądź ulepszeń dla społeczności na miejscu)
współpraca z grafikiem przy tworzeniu materiałów marketingowych (plakatów, wizytówek, nowych ofert, prezentacji)
zapewnienie płynnego funkcjonowania przestrzeni coworkingowo-biurowej i dbanie o nią jak gospodarz (nadzorowanie porządku i firmy sprzątającej, zlecanie drobnych napraw, wprowadzanie ulepszeń, zakup nowego wyposażenia, zamawianie zapasów biurowo-spożywczych, dbanie o dobrą atmosferę w biurze)
obsługa naszych najemców i dbanie o ich potrzeby oraz jakość świadczonych usług, organizowanie integracji i aktywności w biurze dla jego użytkowników, szybkie rozwiązywanie zgłoszonych problemów, wymyślanie ciekawych sposobów na ulepszanie obsługi klientów i dawanie im wartości dodanej (np. wprowadzenie nowego rodzaju kaw, organizowanie eventów tematycznych np. Halloween)
opieka nad Recepcją i obiegiem dokumentacji firmowej (porządkowanie plików i dokumentów, skanowanie i archiwizacja, przygotowywanie prostych dokumentów prostych w oparciu o wzory, zbieranie i opisywanie faktur, prowadzenie ewidencji kosztów)