Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Na Szańcach 15, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego i spółdzielczego, z uwzględnieniem polityki rachunkowości i regulaminów wewnętrznie obowiązujących
bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów
analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych
bieżąca obsługa nieruchomości w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni,
nadzór nad wykonywanymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi, kontrola przestrzegania przez wykonawców zapisów umownych, w tym terminów wykonania robót, terminów płatności,
kontrolowanie terminów wykonania przeglądów gwarancyjnych zakończonych robót,
przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji z użytkownikami lokali, wykonawcami oraz instytucjami,
współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie zgłaszania powstałych szkód i egzekwowania należnych Spółdzielni odszkodowań,
prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń,
prowadzenie książek obiektów,
udział w komisjach przetargowych i inwentaryzacyjnych
bieżąca obsługa nieruchomości w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni,
organizacja i nadzór nad wykonaniem obowiązkowych kontroli stanu technicznego nieruchomości i ich wyposażenia, w szczególności ogólnobudowlanych, instalacji gazowych, wentylacyjnych, elektrycznych,
koordynowanie i nadzór nad realizacją usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne m. in. w zakresie zlecanych prac remontowych i konserwacyjnych, usuwanych awarii,
przygotowywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji z użytkownikami lokali, wykonawcami oraz instytucjami,
współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie przygotowania danych do polis, ustalania i potwierdzanie przyczyn szkód,
prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń,
prowadzenie książek obiektów,
organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych