Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Sprzątacz/ka
Warszawa
Wygasła: 15.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Bieżące sprzątanie pomieszczeń bibliotecznych
biurowych
magazynowych i pomocniczych (łazienek
korytarzy
klatki schodowej): zapewnienie odpowiedniej ilości środków czystości
papieru toaletowego i ręczników papierowych w toaletach; opróżnianie koszy na śmieci
wynoszenie makulatury i usuwanie odpadów w wyznaczone miejsca; wietrzenie pomieszczeń; podlewanie kwiatów.
2. Dokładne sprawdzanie zamknięcia okien
drzwi
zgaszeni a świateł
wyłączenia odbiorników energii elektrycznej oraz włączanie i wyłączanie systemu alarmowego.
3. Obsługa imprez okolicznościowych przygotowanie sali i naczyń oraz ich zmywanie.
4. Obsługa szatni.
5. Doprowadzanie pomieszczeń do właściwego stanu użytkowania po pracach remontowych.
6. Zabezpieczanie w ustalonym miejscu urządzeń i narzędzi do sprzątania.
7. Zgłaszanie kierownikowi gospodarczemu zauważonych usterek
klatki schodowej): zamiatanie i odkurzanie podłóg i wykładzin: mycie
czyszczenie na mokro podłóg
ścieranie kurzu oraz mycie i polerowanie biurek pracowniczych
mebli i innych elementów wyposażenia oraz parapetów okiennych
mycie drzwi
w tym również powierzchni szklanych
mycie okien do wysokości poniżej 1 m nad poziomem podłogi (dwa razy w roku)
usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
dbanie o pomieszczenia sanitarne-regularne mycie i dezynfekcja sedesów
umywalek oraz mycie podłóg i ścian (glazura); zapewnienie odpowiedniej ilości środków czystości
papieru toaletowego i ręczników papierowych w toaletach; opróżnianie koszy na śmieci
wynoszenie makulatury i usuwanie odpadów w wyznaczone miejsca; wietrzenie pomieszczeń; podlewanie kwiatów.
2. Dokładne sprawdzanie zamknięcia okien
drzwi
zgaszeni a świateł
wyłączenia odbiorników energii elektrycznej oraz włączanie i wyłączanie systemu alarmowego.
3. Obsługa imprez okolicznościowych przygotowanie sali i naczyń oraz ich zmywanie.
4. Obsługa szatni.
5. Doprowadzanie pomieszczeń do właściwego stanu użytkowania po pracach remontowych.
6. Zabezpieczanie w ustalonym miejscu urządzeń i narzędzi do sprzątania.
7. Zgłaszanie kierownikowi gospodarczemu zauważonych usterek
urządzeń i sprzętu.
2. Konserwacja i naprawa stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji elektrycznej.
4. Usuwanie usterek i awarii urządzeń sanitarnych.
5. Dbanie o należyty stan sprzętu
urządzeń i instalacji
opieka nad bezpieczeństwem budynku oraz zapobieganie uszkodzeniem lub zniszczeniu urządzeń instalacyjnych
łącznie z p.poż
obchody wewnątrz budynku.
6. Obsługa i dbałość o środki transportu oraz terminowe doprowadzenie środków transportu na wymagane przeglądy techniczne.
7. Włączanie i wyłączanie systemu alarmowego.
8. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń technicznych
garażu oraz terenu wokół Biblioteki.
9. Doprowadzanie pomieszczeń do właściwego stanu użytkowania po pracach remontowych.
10. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu zleconego przez przełożonych.
11. Doręczanie korespondencji
12. Wykonywanie innych czynności i zadań podyktowanych konkretną sytuacją i funkcjonowaniem placówki oraz zleconych na bieżąco przez przełożonego
urządzeń i instalacji i opieka nad bezpieczeństwem budynku oraz zapobieganie uszkodzeniem lub zniszczeniu urządzeń instalacyjnych
łącznie z p.poż
obchody wewnątrz budynku.
2. Dokładne sprawdzanie zamknięcia okien
drzwi
zgaszenia świateł
wyłączenia odbiorników energii elektrycznej
itp. oraz włączanie i wyłączanie systemu alarmowego.
3. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń technicznych (kotłowni centralnego ogrzewania oraz wentylatorni) oraz utrzymywanie czystości i porządku w garażu.
4. Utrzymywanie w czystości i porządku terenu wokół Biblioteki (usuwanie śmieci oraz śniegu/lodu).
5. Bieżące naprawianie i konserwacja maszyn
urządzeń i sprzętu.
6. Konserwacji i naprawa stolarki okiennej i drzwiowej.
7. Konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji elektrycznej.
8. Usuwanie usterek i awarii urządzeń sanitarnych.
9. Obsługa i dbałość o środki transportu oraz terminowe doprowadzenie środków transportu na wymagane przeglądy techniczne.
10. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu zleconego przez przełożonych.
11. Doprowadzanie pomieszczeń do właściwego stanu użytkowania po pracach remontowych.
12. Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze imprez okolicznościowych.
13. Pomoc przy bieżącym sprzątaniu (czyszczenie mechaniczne podłóg i posadzek
mycie powierzchni szklanych)
14. Doręczanie korespondencji
15. Wykonywanie innych czynności i zadań podyktowanych konkretną sytuacją i funkcjonowaniem placówki oraz zleconych na bieżąco przez przełożonego
klatki schodowej): zamiatanie i odkurzanie podłóg i wykładzin: mycie
czyszczenie na mokro podłóg
ścieranie kurzu oraz mycie i polerowanie biurek pracowniczych
mebli i innych elementów wyposażenia oraz parapetów okiennych
mycie drzwi
w tym również powierzchni szklanych
mycie okien do wysokości poniżej 1 m nad poziomem podłogi (dwa razy w roku)
usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
dbanie o pomieszczenia sanitarne-regularne mycie i dezynfekcja sedesów
umywalek oraz mycie podłóg i ścian (glazura); zapewnienie odpowiedniej ilości środków czystości
papieru toaletowego i ręczników papierowych w toaletach; opróżnianie koszy na śmieci
wynoszenie makulatury i usuwanie odpadów w wyznaczone miejsca; wietrzenie pomieszczeń; podlewanie kwiatów.
2. Dokładne sprawdzanie zamknięcia okien
drzwi
zgaszeni a świateł
wyłączenia odbiorników energii elektrycznej oraz włączanie i wyłączanie systemu alarmowego.
3. Obsługa imprez okolicznościowych przygotowanie sali i naczyń oraz ich zmywanie.
4. Obsługa szatni.
5. Doprowadzanie pomieszczeń do właściwego stanu użytkowania po pracach remontowych.
6. Zabezpieczanie w ustalonym miejscu urządzeń i narzędzi do sprzątania.
7. Zgłaszanie kierownikowi gospodarczemu zauważonych usterek
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe,
opracowywanie planu dochodów i wydatków budżetowych, planu dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych oraz zmian w planach w trybie i zakresie określonym przepisami,
sporządzanie i terminowe przekazywanie przewidzianych przepisami prawa sprawozdań finansowych i budżetowych do właściwych urzędów i organów oraz przechowywanie ich potwierdzonych kopii,
odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej placówki,
prowadzenie rejestrów ewidencji zakupów i rejestrów ewidencji sprzedaży dla potrzeb podatku VAT, sporządzanie plików kontrolnych JPK_V7M, sporządzanie deklaracji VAT-7,
sprawowanie ogólnego nadzoru nad całokształtem prac inwentaryzacyjnych,
opracowywanie oraz aktualizacja projektów aktów prawa wewnętrznego, dotyczących polityki rachunkowości, zakładowego planu kont oraz obiegu dowodów finansowoksięgowych,
nadzór nad realizacją spraw i zadań w Księgowości,
kierowanie pracą podległych pracowników Księgowości,
wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: 1. prowadzenie rachunkowości Biblioteki
2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
3. dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
4. sprawowanie kontroli formalno-prawnej
merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe
5. opracowywanie planu dochodów i wydatków budżetowych
planu dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych oraz zmian w planach w trybie i zakresie określonym przepisami
6. sporządzanie i terminowe przekazywanie przewidzianych przepisami prawa sprawozdań finansowych i budżetowych do właściwych urzędów i organów oraz przechowywanie ich potwierdzonych kopii
7. odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej placówki
8. prowadzenie rejestrów ewidencji zakupów i rejestrów ewidencji sprzedaży dla potrzeb podatku VAT
sporządzanie plików kontrolnych JPK_V7M
sporządzanie deklaracji VAT-7
9. sprawowanie ogólnego nadzoru nad całokształtem prac inwentaryzacyjnych
10. opracowywanie oraz aktualizacja projektów aktów prawa wewnętrznego
dotyczących polityki rachunkowości
zakładowego planu kont oraz obiegu dowodów finansowo-księgowych
11. nadzór nad realizacją spraw i zadań w Księgowości
12. kierowanie pracą podległych pracowników Księgowości
13. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń z Urzędem Skarbowym
- przygotowanie planów finansowych w zakresie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń
- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników
- przygotowanie danych do sprawozdania SIO
GUS oraz innych w zakresie wynagrodzeń
- obsługa kasy biblioteki podczas nieobecności kasjera
- współpraca z bankiem podczas nieobecności kasjera
- archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
od 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Robotnik do pracy lekkiej
Warszawa
Wygasła: 09.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- pomoc przy bieżącym sprzątaniu pomieszczeń bibliotecznych
biurowych
magazynowych i pomocniczych (łazienek
korytarzy
klatki schodowej)
w szczególności zamiatanie
odkurzanie
mycie
szorowanie podłóg i posadzek
wietrzenie pomieszczeń
opróżnianie koszy na śmieci
- bieżące uzupełnianie środków czystości w toaletach
- utrzymywanie czystości i porządku na terenie wokół Biblioteki (usuwanie śmieci oraz śniegu/lodu)
- pomoc przy konserwacji i naprawie urządzeń oraz mebli będących na stanie Bibliotek
- pomoc przy konserwacji i naprawie stolarki okiennej i drzwiowej
- pomoc przy udrażnianiu instalacji kanalizacyjnej
- dostarczanie w razie potrzeby korespondencji na pocztę
- pomoc w przygotowaniu i obsłudze imprez okolicznościowych
- obsługa szatni
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń z Urzędem Skarbowym
- przygotowanie planów finansowych w zakresie wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń
- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników
- przygotowanie danych do sprawozdania SIO
GUS oraz innych w zakresie wynagrodzeń
- obsługa kasy biblioteki podczas nieobecności kasjera
- współpraca z bankiem podczas nieobecności kasjera
- archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
od 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Referent w Wydziale Księgowości (umowa na zastępstwo)