Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Specjalista ds. Usług Rozwojowych
Kraków
Wygasła: 01.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie
obsługa marketingowa
2. Rozwiązywanie problemów klientów
3. Zarządzanie zapytaniami klientów
4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów
5. Obsługa systemu rosnącej rentowności oraz bazy usług rozwojowych
6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta
7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy
8. Zapewnienie ciągłości pracy systemów
1. Komunikacja z klientami
2. Rozwiązywanie problemów klientów
3. Zarządzanie zapytaniami klientów
4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów
5. Obsługa systemu rosnącej rentowności
6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta
7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy
8. Zapewnienie ciągłości pracy systemów
od 1 600 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Fryzjer / Barber
Kraków
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Konsultacje z klientami:. 2. Strzyżenie i modelowanie włosów: 3. Farbowanie włosów: 4. Zabiegi pielęgnacyjne: 5. Utrzymanie czystości i porządku w salonie: 6. Prowadzenie rejestracji i umawianie wizyt: 7. Edukacja i doradztwo:. 8. Utrzymanie aktualności wiedzy i umiejętności: 9. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta: 10. Zarządzanie zapasami produktów
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta/ ankieter
Kraków
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Praca w centrum elektronicznej obsługi klienta polega na realizacji usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem oraz zbudowanie relacji pozwalających na dalszą współpracę.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta udziela informacji o usługach/produktach oferowanych przez jego pracodawcę i wyjaśnia klientom wszelkie wątpliwości. Dodatkowo przyjmuje zlecenia i przekazuje je do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a firmą. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów i usług