Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Pracownik klubu osiedlowego (od 1/2 do 1/1 etatu - wymiar etatu do ustalenia)
Tychy
Wygasła: 15.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie klubu osiedlowego
2. Opracowywanie projektu rocznego planu działalności kulturalno-oświatowej wraz z jego preliminarzem
3. Organizacja zajęć klubowych dla różnych grup wiekowych
4. Organizacja zajęć w okresie wakacji i ferii zimowych
5. Prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z działalnością klubu
6. Organizowanie konkursów
turniejów
pokazów
spotkań itp.
7. Współpraca z Urzędem Miejskim oraz innymi instytucjami zajmującymi się upowszechnianiem oświaty i kultury.
8. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków (BHP) w organizowanych zajęciach i imprezach.
9. Uczestniczenie w posiedzeniach
naradach
spotkaniach z mieszkańcami dotyczących prowadzonej działalności społeczno wychowawczej.
10. Prawidłowe zabezpieczenie pomieszczeń oraz znajdujących się w nich materiałów przed kradzieżą
pożarem i innymi szkodami.
11. Organizowanie zespołów zainteresowań o różnorodnej tematyce (np. plastycznej
muzycznej
itp.).
12. Zapewnienie bieżącej informacji o placówce
o imprezach w niej organizowanych.
13. Organizowanie imprez okolicznościowych.
14. Obsługa strony internetowej w zakresie umieszczania zdjęć
plakatów dotyczących klubu.
15. Współpraca z innymi komórkami w spółdzielni
1.Prowadzenie klubu osiedlowego.
2.Opracowywanie projektu rocznego planu działalności kulturalno-oświatowej wraz z jego preliminarzem;
3.Organizacja zajęć klubowych dla różnych grup wiekowych;
4.Organizacja zajęć w okresie wakacji i ferii zimowych;
5.Prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z działalnością klubu;
6.Organizowanie konkursów
turniejów
pokazów
spotkań itp.;
7.Współpraca z Urzędem Miejskim oraz innymi instytucjami zajmującymi się upowszechnianiem oświaty i kultury;
8.Zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków (BHP) w organizowanych zajęciach i imprezach;
9.Uczestniczenie w pozie4dzeniach
naradach
spotkaniach z mieszkańcami dotyczących prowadzeni działalności społeczno-wychowawczej;
10.Prawidłowe zabezpieczanie pomieszczeń oraz znajdujących się w nich materiałów przed kradzieżą
pożarem i innymi szkodami;
11.Organizowanie zespołów zainteresowań o różnorodnej tematyce (np.: plastycznej
muzycznej itp.)
12.Zapewnienie bieżącej informacji o placówce
o imprezach w niej organizowanych;
13.Organizowanie imprez okolicznościowych;
14.Obsługa strony internetowej w zakresie umieszczania zdjęć
plakatów dotyczących klubu;
15.Współpraca z innymi komórkami w spółdzielni
Pracownik ds. członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjno-samorządowych
Tychy
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie dokumentacji członków zamieszkałych oraz osób
które nie są członkami
a przysługuje im spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu bądź odrębna własność / rejestry
kartoteki
skorowidze alfabetyczne itp.
2. Przyjmowanie osób w sprawach członkowsko-mieszkaniowych
udzielanie informacji i przygotowywanie stosownych zaświadczeń
3. Przygotowanie dokumentów członków Spółdzielni ubiegających się o zawarcie umowy o ustanowienie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu bądź na odrębną własność
4. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem lokatorskiego na własnościowe prawo do lokalu spółdzielczego oraz przeniesieniem praw na odrębną własność.
5. Prowadzenie spraw związanych z umową sprzedaży spółdzielczych własnościowych prawa do lokali.
6. Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu lokali mieszkalnych.
7. Prowadzenie spraw związanych z pozbawieniem oraz wygaśnięciem spółdzielczego prawa do lokali.
8. Prowadzenie korespondencji.
9. Przyjmowanie wypowiedzeń członkostwa i załatwianie wszystkich spraw z tym związanych.
10. Współpraca z działem księgowości w zakresie prawidłowego naliczania wkładów mieszkaniowych i budowlanych oraz opłat z używaniem lokali związanych z liczbą osób zamieszkujących w lokalu
zadeklarowanych udziałów
a także z innymi działami w zakresie spraw wiążących się z problematyką członkowsko-mieszkaniową.
11. Rzetelne sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych.
12. Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni oraz Rady Nadzorczej w celu protokołowania obrad.
13. Prowadzenie zagadnień organizacyjno-samorządowych.
14. Organizowanie różnych form informacji dla członków Spółdzielni.
15. Koordynowanie prac przygotowawczych i obsługa Walnego Zgromadzenia.
16. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych dotyczących Spółdzielni jako administratora danych.
17. Współpraca ze wszystkimi działami Spółdzielni.
18. Udział w zebraniach mieszkańców.
19. Obsługa strony internetowej i Facebooka
1.Terminowe organizowanie i branie udziału w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów
sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi;
2.Sporządzanie i opiniowanie wniosków dotyczących przebudowy
adaptacji
remontu oraz podniesienia standardu mieszkań i lokali
3.Dokonywanie przeglądu budynków lub ich elementów w okresie gwarancji i rękojmi oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad;
4.Dokonywanie odbiorów i uczestniczenie w komisjach odbiorowych robót budowlanych remontowych i modernizacyjnych od wykonawców wraz ze sporządzeniem końcowego protokołu odbioru;
5.Wykonywanie i sporządzanie kosztorysów budowlanych i innych i ich zatwierdzanie;
6.Opracowanie okresowych analiz w zakresie: stanu technicznego budynków i urządzeń na podstawie przeglądów i przygotowanie stosownych wniosków; podniesionych kosztów remontów
7.Przygotowanie materiałów rzeczowo - finansowych do opracowania planu remontów krótko i długo terminowych
według branż;
8.Opracowanie planów remontów i modernizacji oraz sprawozdań i informacji o ich realizacji w zakresie rzeczowo-finansowym;
9.Nadzór techniczny nad realizacją robót remontowych i ich rozliczanie;
10.Prowadzenie dla każdego budynku książki obiektu budowlanego oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów
dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach (Prawo budowlane i inne);
11.Ustalanie potrzeb remontowych konserwacyjnych i wystawienie zleceń na ich wykonanie
12.Organizowanie wykonania remontów i konserwacji na podstawie zleceń
jednostkom spoza Spółdzielni;
13.Przygotowanie zleceń i umów z firmami podejmującymi wykonanie prac remontowo-budowlanych i konserwacyjnych;
14.Udział w komisjach przetargowych i odbiorowych
opracowanie dokumentów przetargowych;
15.Bieżące kontrole stanu technicznego mienia Spółdzielni;
1. Opracowywanie projektu rocznego planu działalności kulturalno-oświatowej wraz z jego preliminarzem;
2.Organizacja zajęć klubowych dla różnych grup wiekowych;
3.Organizacja zajęć w okresie wakacji i ferii zimowych;
4.Prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z działalnością klubu;
5.Organizowanie konkursów
turniejów
pokazów
spotkań itp.;
6.Współpraca z Urzędem Miejskim oraz innymi instytucjami zajmującymi się upowszechnianiem oświaty i kultury;
7.Zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków (BHP) w organizowanych zajęciach i imprezach;
8.Uczestniczenie w pozie4dzeniach
naradach
spotkaniach z mieszkańcami dotyczących prowadzeni działalności społeczno-wychowawczej;
9.Prawidłowe zabezpieczanie pomieszczeń oraz znajdujących się w nich materiałów przed kradzieżą
pożarem i innymi szkodami;
10.Organizowanie zespołów zainteresowań o różnorodnej tematyce (np.: plastycznej
muzycznej itp.)
11.Zapewnienie bieżącej informacji o placówce
o imprezach w niej organizowanych;
12.Organizowanie imprez okolicznościowych;
13.Obsługa strony internetowej w zakresie umieszczania zdjęć
1.Terminowe organizowanie i branie udziału w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów
sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi;
2.Sporządzanie i opiniowanie wniosków dotyczących przebudowy
adaptacji
remontu oraz podniesienia standardu mieszkań i lokali
3.Dokonywanie przeglądu budynków lub ich elementów w okresie gwarancji i rękojmi oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad;
4.Dokonywanie odbiorów i uczestniczenie w komisjach odbiorowych robót budowlanych remontowych i modernizacyjnych od wykonawców wraz ze sporządzeniem końcowego protokołu odbioru;
5.Wykonywanie i sporządzanie kosztorysów budowlanych i innych i ich zatwierdzanie;
6.Opracowanie okresowych analiz w zakresie: stanu technicznego budynków i urządzeń na podstawie przeglądów i przygotowanie stosownych wniosków; podniesionych kosztów remontów
7.Przygotowanie materiałów rzeczowo - finansowych do opracowania planu remontów krótko i długo terminowych
według branż;
8.Opracowanie planów remontów i modernizacji oraz sprawozdań i informacji o ich realizacji w zakresie rzeczowo-finansowym;
9.Nadzór techniczny nad realizacją robót remontowych i ich rozliczanie;
10.Prowadzenie dla każdego budynku książki obiektu budowlanego oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów
dotyczących obiektów budowlanych w zakresie ustalonym w obowiązujących przepisach (Prawo budowlane i inne);
11.Ustalanie potrzeb remontowych konserwacyjnych i wystawienie zleceń na ich wykonanie
12.Organizowanie wykonania remontów i konserwacji na podstawie zleceń
jednostkom spoza Spółdzielni;
13.Przygotowanie zleceń i umów z firmami podejmującymi wykonanie prac remontowo-budowlanych i konserwacyjnych;
14.Udział w komisjach przetargowych i odbiorowych
opracowanie dokumentów przetargowych;
15.Bieżące kontrole stanu technicznego mienia Spółdzielni;