Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie, aktualizowanie i rozwijanie modeli finansowych, zestawień, prognoz i raportów według zapotrzebowania i w formacie określanym każdorazowo przez kierownictwo Spółki, w tym raportowanie wg standardów grupowych (IFRS, US GAAP)
Tworzenie oraz aktualizacja budżetów, forecastu, planu wieloletniego, analiza odchyleń w trakcie prowadzenia inwestycji przez Spółkę, stała kontrola i analiza informacji finansowej oraz raportowanie powyższego kierownictwu
Raportowanie do banków, monitorowanie przestrzegania umów bankowych
Utrzymywanie kontaktów z bankami, spółkami holdingowymi, działami księgowymi kontrahentów oraz doradcami Spółki w sprawach związanych z pełnionymi obowiązkami i zadaniami
Bieżąca współpraca z działem finansowym spółki matki w/s raportów ad-hoc
Dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
Pełen nadzór od strony finansowej nad wyznaczonymi przez Zarząd Spółki projektami
Monitorowanie niefinansowych parametrów działalności operacyjnej
Podejmowanie decyzji w swoim obszarze działania i branie za nie odpowiedzialność. Przyjmowanie odpowiedzialności za wyniki merytoryczne w obszarze koordynowanych przez siebie prac
Rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych
Aktywny udział w procesie audytu oraz przygotowania sprawozdań finansowych
Aktywny udział w procesach zakupu/sprzedaży projektów inwestycyjnych
sprzedaż lub wynajem wskazanych nieruchomości lub ich części, wspólnie z dobranym zespołem i pod nadzorem wskazanego przełożonego,
zachowanie profesjonalnych standardów obsługi Klienta w każdym aspekcie prowadzonej sprzedaży/wynajmu,
współudział w przygotowywaniu planów strategicznych w zakresie sprzedaży/wynajmu danych nieruchomości i ich wdrażanie w życie,
udział w imprezach targowych oraz innych wydarzeniach specjalnych związanych z promocją, sprzedażą i wynajmem nieruchomości,
współpraca z agencjami reklamowymi, wybranymi mediami, studiami graficznymi i innymi podmiotami wspierającymi sprzedaż /wynajem nieruchomości wskazanych przez Pracodawcę w ramach przyjętych strategii marketingowych,
raportowanie kierownictwu wyników sprzedaży / wynajmu oraz przygotowywanie związanych z tym raportów, zestawień i analiz,
przygotowywanie rekomendacji rozwiązań dla pojawiających się problemów,
współpraca z działem finansowo-księgowym Pracodawcy w zakresie weryfikacji terminowości wpłat od Klientów i statusu realizacji zawartych transakcji,
aktywny udział we wdrażaniu strategii marketingowej,
współpraca z kancelarią prawną zewnętrzną w zakresie umów sprzedaży/najmu, zmian umów, wypowiedzeń, eksmisji, itp.,
utrzymywanie roboczych kontaktów z Klientami, kontrola i monitorowanie umów sprzedaży/najmu, kontrola nad ściąganiem należności od klientów,
monitorowanie rynku pod względem podaży, popytu, poziomu cen i czynszów obiektów konkurencyjnych,
budowanie trwałych relacji z Klientami,
wsparcie w tworzeniu i wysyłaniu ofert do Klientów,
prowadzenie bazy danych Klientów przy wykorzystaniu narzędzi CRM,
przygotowywanie umów deweloperskich / przedwstępnych / przeniesienia własności / najmu,
udział w odbiorach i przekazywaniu mieszkań klientom, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej,
Bieżące doradztwo dla kadry kierowniczej wyższego szczebla, zarządzanie ryzykiem prawnym;
Wdrażanie i nadzór nad przepisami o ochronie danych osobowych (w tym RODO) oraz obszarem bezpieczeństwa informacji;
Prowadzenie projektów korporacyjnych i tworzenie ram prowadzenia działalności gospodarczej;
Wdrażanie i koordynacja procedur tzw. „Compliance” z zakresu przepisów korporacyjnych oraz przepisów powszechnie obowiązujących;
Opracowywanie i komentowanie przepisów wewnętrznych;
Sporządzanie opinii prawnych dotyczących prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego;
Opracowywanie umów dotyczących usług świadczonych przez Spółkę, negocjacje i renegocjacje z dostawcami polskimi oraz zagranicznymi;
Tworzenie umów o współpracę z klientami oraz dostawcami spółki, oraz innych dokumentów o charakterze prawnym, związanych z prowadzoną przez spółkę działalnością. Prowadzenie negocjacji z kontrahentami polskimi i zagranicznymi;
Kompleksowa obsługa korporacyjna spółki Hines Polska w zakresie: uchwał, obsługi zgromadzeń, rejestrowania zmian w KRS;
Wsparcie innych działów firmy w zakresie umów oraz opinii i analiz prawnych;
Współpraca z zewnętrznymi doradcami prawnymi;
Występowanie w imieniu Pracodawcy przed sądem lub innymi organami administracji publicznej, notariuszami;
Praca w języku angielskim w pełnym zakresie (również w zakresie j. angielskiego prawniczego)