1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. PROPERTY PARTNERS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PROPERTY PARTNERS sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. TRYNITARSKA 6 / 23

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Agent / Agentka nieruchomości

Trynitarska 6, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W związku z rozwojem naszej firmy i dużym zainteresowaniem naszymi usługami na rynku, decydujemy się na powiększenie naszego zespołu
  • Zatem odpowiedz sobie, czy poszukujesz pracy, w której zaangażowanie wyznacza wysokość Twojego wynagrodzenia?
  • Czujesz się swobodnie w rozmowie z drugim człowiekiem, potrafisz mówić ciekawie, zwięźle i uprzejmie?
  • Jesteś przebojowy i przekonywujący lub odznaczasz się niebywałym zmysłem analitycznym?
  • Chcesz mieć dużo pieniędzy na rozwój swojego życia i pasji?
  • Jeśli tak, zapraszam do dalszej lektury
  • Zawrę tutaj parę słów o naszej firmie, zanim opiszę co oferujemy, czego oczekujemy, jakich cech jako kandydat potrzebujesz do tej pracy oraz jakie czynności należą do pracy agenta nieruchomości
  • Zaczynając, Property Partners Karolina, Piotrek, Ania i ja (Marcel). Z Karoliną i Piotrkiem jesteśmy założycielami, a Ania jest z nami niemal od początku i świetnie równoważy nasz zespół. Firmę założyliśmy z wielkimi ideami i kroczymy do przodu realizując je, a są to przede wszystkim szczera, partnerska relacja we wzajemnym zaufaniu, sumienność i zaangażowanie oraz uczciwe doradztwo w obsłudze klienta
  • Wewnątrz firmy kładziemy duży nacisk na systematyczność, rzetelność i autentyczność, ponieważ bez tych cech, ciężko zdobyć zaufanie klientów i dołożyć cegiełkę do rozwoju własnego oraz firmy
  • Sukces naszej firmy, to wypadkowa sukcesu każdego z nas z osobna, a dosyć brutalnie, ale prawdziwie mówiąc, słabe ogniwa zatrzymują rozwój, ponieważ trzeba je ratować, a my chcemy tworzyć miejsce pracy dla osób wysoko zmotywowanych i mających odważne plany wobec własnej kariery. Jeśli takiego miejsca szukasz, na pewno się z nami odnajdziesz
  • Jakie czynności należą do pracy agenta nieruchomości?
  • - budowanie sieci kontaktów (każde spotkanie z nowym klientem, wykonany telefon, prezentacje, tworzenie bazy klientów),
  • - pozyskiwanie klientów (właścicieli) nieruchomości (zimne telefony, polecenia, social media, Pan poznany w restauracji, na siłowni, itp.),
  • - obsługa i poszukiwanie nieruchomości dla klientów kupujących i najemców (oferowanie, opieka nad klientem, doradztwo, sprawne działanie, dyspozycyjność),
  • - wykonywanie profesjonalnych sesji zdjęciowych nieruchomości i ich profesjonalna postprodukcja (nie jest to warunek konieczny, jeśli jest to element, którego się obawiasz, ale świetnie to robimy),
  • - dodawanie ogłoszeń na portale branżowe, tworzenie opisów, nadzorowanie oferty (aby dobrze się pozycjonowała), dbanie o marketing oferty (jesteś odpowiedzialny za sprzedaż bądź wynajem, więc będziesz musiał systematycznie tego pilnować),
  • - prezentacje nieruchomości (znajomość okolicy, inwestycji, wykończenia mieszkania/domu, parametrów technicznych, infrastruktury usługowo-handlowej i drogowej itp.),
  • - negocjacje (kwot najmu, kupna, sprzedaży bądź wynajmu, zapisów w umowach, warunków współpracy z klientem [prowizji], formy umowy pośrednictwa [wyłączność, otwarta] oraz innych ustaleń),
  • - analiza rynku (musimy być na bieżąco z pojawiającymi się inwestycjami, zmianami trendów rynkowych oraz cen i konkurencji),
  • - pomoc przy finansowaniu nieruchomości dla klienta (mamy zaufanych doradców kredytowych i chętnie ich polecamy, bo mają talent)
  • - wzorowa organizacja czasu pracy (są wolniejsze dni, ale jest ich niewiele, a przez większość czasu mamy go mniej niż chcemy, dlatego jest to nieodłączna umiejętność),
  • - ciągły rozwój wiedzy i umiejętności miękkich (wiedzy prawnej, technicznej, marketingowej, branżowej, komunikacji – wraz z doświadczeniem, będzie Ci znacznie łatwiej, ale początki są trudne),
  • - organizowanie tłumaczy przysięgłych, montażu internetu, ubezpieczeń, umawianie aktów notarialnych itp. (z reguły nie są to skomplikowane sprawy, ale występują)
Pokaż więcej >>
od 5000 do 100000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent / Agentka nieruchomości

Trynitarska 6, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • JAK WYGLĄDA PRACA DORADCY
  • Prezentacje, telefony, pozyskiwanie nowych ofert i klientów, trochę pracy biurowej i więcej pracy w terenie
  • Praca prawdziwego agenta to nie tylko stereotypowe otwieranie drzwi i prezentacje mieszkań. W praktyce musisz być człowiekiem od wszystkiego, także przygotuj się na wymagające zadania. Nie raz będziesz musiał/a spotkać się z klientem poza standardowymi godzinami pracy, czy załatwić dla niego coś przez telefon wieczorem lub w weekend. Naszym zadaniem, jako agentów jest przede wszystkim rozwiązywanie problemów, których nasi klienci nie są w stanie rozwiązać sami, niekoniecznie bezpośrednio związanych z nieruchomościami. Brzmi abstrakcyjnie, ale to prawda, a rzetelność i mądra praca w tej branży zawsze przynosi wymierne efekty
Pokaż więcej >>
od 1000 do 100000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PROPERTY PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.