Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pracownik gospodarczy, Centrum Inwestycyjne (nr ref. 3342)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
realizacja prac remontowych w zakresie bieżącej konserwacji w budynkach Politechniki Gdańskiej
wykonywanie drobnych prac budowlanych, montażowych, rozbiórkowych, malarskich oraz tapeciarskich jak również prostych prac hydraulicznych i instalacyjnych
realizacja zleceń wewnętrznych na rzecz Uczelni
wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Centrum lub bezpośredniego przełożonego
Samodzielny referent, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Biuro Projektów (nr ref. 3338)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
inicjowanie aktywności i zachęcanie do aplikowania o projekty naukowe, naukowo – badawcze, edukacyjne, inwestycyjne i inne pracowników naukowych i zespoły badawcze
wspieranie procesu składania wydziałowych wniosków projektowych o charakterze naukowym, naukowo-badawczym, edukacyjnym, inwestycyjnym i innym, obejmujące m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej
wsparcie w zapewnieniu zgodności składanych wniosków z zasadami konkursu
wsparcie w poszukiwaniu partnerów i budowaniu konsorcjów, przygotowanie wzoru umowy konsorcjum na potrzeby danego projektu w uzgodnieniu z Działem Prawnym PG
przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie w uzgodnieniu z Działem Prawnym PG
opieka nad wybranymi projektami, wsparcie administracyjne pracowników naukowych i zespołów badawczych w zakresie realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników
prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi
monitorowanie odchyleń i ryzyk związanych z realizacją projektów
wsparcie w przygotowaniu sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów (raporty okresowe, końcowe, z okresu trwałości)
konsultowanie niezbędnych zmian w projekcie i przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie
ścisła współpraca z Centrum Zarządzania Projektami PG (PMO)
przygotowywanie zestawień, statystyk i prezentacji dotyczących realizowanych projektów
prowadzenie bazy zawierającej dokumentację realizowanych projektów
archiwizacja dokumentacji projektowej
Jednostka posiada Dział Finansowy, obowiązki na ww. stanowisku nie obejmują obsługi o charakterze finansowym, przygotowywania rozliczeń projektów, sprawozdań finansowych etc
ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym: faktury zakupowe, faktury sprzedaży, zestawienie gotówkowe, delegacje i inne dokumenty księgowe
ewidencja majątku trwałego
analiza kont księgowych
współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni w zakresie powierzonych obowiązków
Samodzielny referent, Centrum Logistyczne (nr ref. 3319)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
opracowanie dokumentacji przetargowej, w szczególności: przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, propozycji kryteriów oceny ofert, przeprowadzenie analizy potrzeb i analizy rynku, przygotowanie projektowanych zapisów umownych
nadzór nad realizacją umów z zakresu zamówień publicznych centrum i zamówień wspólnych dla jednostek organizacyjnych PG, w szczególności składanie reklamacji oraz realizacja innych obowiązków wynikających z umowy
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
sporządzanie umów w zakresie najmów długoterminowych
prowadzenie archiwum dokumentacji z umów najmu długoterminowego
pomoc przy prowadzeniu spraw finansowych centrum tj. prowadzenie ewidencji spraw finansowych, wystawianie faktur VAT, not itp
księgowanie dokumentów w programie TETA, obsługa EZD oraz systemu Moja PG
Specjalista, Wydział Chemiczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie Biura Wydziału oraz dbanie o jego efektywne funkcjonowanie
koordynowanie i dystrybucja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Wydziału w wersji papierowej oraz przez system elektroniczny
ścisła współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni w zakresie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji
redagowanie wniosków, listów, pism wychodzących
prowadzenie terminarza spotkań (kalendarz elektroniczny)
przegląd i analiza aktów prawnych publikowanych w bazie dokumentów
realizacja zamówień (m.in. spożywczych, biurowych) na potrzeby działalności Biura Wydziału
obsługa systemu EZD i TETA - po szkoleniu
przygotowywanie prezentacji, sprawozdań i zestawień na potrzeby działalności Wydziału
załatwianie formalności związanych z przyjęciem, przebiegiem zatrudnienia (m.in. urlopy, szkolenia BHP, badania lekarskie, ocena okresowa, aneksy do umów, prowadzenie dokumentacji pracowników, listy obecności, czas pracy pracowników, wnioski o nagrody, medale oraz odznaczenia, oświadczenia, dorobek naukowy etc.) i rozwiązaniem stosunku pracy w odniesieniu do wszystkich grup pracowników oraz współpraca w tym zakresie z Centrum HR Uczelni
obsługa administracyjna Rady Konsultacyjnej
obsługa administracyjna Rady Wydziału
obsługa administracyjna Rad Dyscyplin oraz awansów naukowych na Wydziale
sporządzanie okresowych sprawozdań przewidzianych obowiązującymi przepisami i potrzebami wewnętrznymi
przygotowanie danych dotyczących m.in. działalności naukowej na potrzeby POLON, OPI, ewaluacji etc
realizację innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska
analiza dokumentów konkursowych, wsparcie w przygotowaniu dokumentacji do aplikowania o granty (kwestie administracyjne, budżet wniosku, wymagane załączniki itp.)
opieka nad wybranymi projektami finansowanymi z międzynarodowych programów badawczych
bieżąca obsługa administracyjna oraz wsparcie w prawidłowej realizacji projektów badawczych w zakresie zgodności z wytycznymi określonego programu oraz regulacjami wewnętrznymi instytucji
prowadzenie stałego monitoringu i działalność informacyjna w zakresie możliwości pozyskiwania środków na projekty badawcze
uzupełnianie bazy dotyczącej projektów realizowanych na uczelni
współpraca z zespołami projektowymi w zakresie obsługi i realizacji projektów oraz bieżący kontakt z instytucjami finansującymi (MEiN, NCBiR, NCN i in.)
wsparcie obiegu dokumentów projektowych pomiędzy jednostkami centralnymi uczelni
wsparcie w przygotowaniu do audytów i kontroli przeprowadzanych przez uprawnione instytucje
przygotowywanie wewnętrznych dokumentów formalnych (regulaminy, umowy, pisma wewnętrzne i zewnętrzne, prezentacje, zestawienia, itp.)
opracowywanie raportów i statystyk dotyczących realizowanych projektów
opracowywanie raportów z realizacji zadań
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi uczelni
Samodzielny referent inżynieryjno-techniczny, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki (nr ref. 3309)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wsparcie techniczne i logistyczne dydaktyki prowadzonej w Katedrze (m.in. segregowanie i porządkowanie komponentów i narzędzi, wykonywanie prostych pomiarów, przygotowywanie stanowisk pomiarowych w laboratoriach, wsparcie studentów w realizacji prac dyplomowych)
przygotowywanie zamówień na zakup materiałów eksploatacyjnych, dbanie o stany magazynowe
wykonywanie prostych prac konstrukcyjnych i montażowych w zakresie budowy prototypów urządzeń
wsparcie obsługi technicznej infrastruktury pomiarowej oraz laboratoriów badawczo-rozwojowych
wykonywania prac mechanicznych, konserwacyjnych (m.in. prace ślusarskie, obsługa elektronarzędzi, montaż elementów i zespołów mechanicznych) oraz porządkowych w pomieszczeniach katedralnych
współpraca z zespołami realizującymi prace badawczo-rozwojowe i wdrożeniowe w projektach w obszarze elektroniki oraz automatyki i robotyki
obsługa techniczna sprzętu komputerowego oraz biurowego
wsparcie w wykonywaniu pomiarów układów elektronicznych, mikrofalowych i antenowych w laboratoriach
udział w realizowaniu i monitorowaniu realizacji strategii i innych działań związanych z procesami HR
udział w tworzeniu procedur, regulaminów oraz raportów HR
udział w realizacji programów rozwoju i wsparcia zawodowego pracowników, w tym w projektach "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" i konsorcjum uniwersytetów ENHANCE
wsparcie w optymalizacji procesów oraz systemów związanych z obszarem HR
realizację innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska
Broker innowacyjny / Specjalista ds. umów, Centrum Transferu Technologii (nr ref. 3300)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
negocjowanie warunków i przygotowywanie umów, m.in.: współpracy, realizacji badań zleconych, konsorcjum, współwłasności, licencji, poufności
tworzenie oferty Politechniki Gdańskiej w formie przyjaznej dla biznesu
identyfikacja kompetencji i zainteresowań pracowników naukowych Politechniki Gdańskiej w celu dopasowania ich do bieżących lub przyszłych potrzeb technologicznych otoczenia gospodarczego
organizowanie i udział w spotkaniach zespołów naukowych Politechniki Gdańskiej z przedstawicielami otoczenia gospodarczego
prowadzenie ewidencji kontaktów, spotkań i uzgodnień pomiędzy przedstawicielami zespołów naukowych i otoczenia gospodarczego
analizy potencjału komercyjnego wybranych technologii oraz opracowanie strategii ich komercjalizacji
nadzór na obiegiem i archiwizacja dokumentów dotyczących prowadzonych spraw
współpraca z innymi jednostkami administracyjnymi uczelni w zakresie wymaganym do realizacji powierzonych zadań
Inżynier / technik utrzymania ruchu infrastruktury niskoprądowej, Centrum Informatyczne TASK (nr ref. 3292)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad systemami infrastruktury serwerowni w zakresie systemów automatyki przemysłowej, monitoringu oraz sygnalizacji (m.in. system DCIM/BMS, kontrola dostępu, CCTV)
zapewnienie ciągłości działania systemów krytycznych oraz budynkowych w zakresie systemów automatyki przemysłowej, monitoringu oraz sygnalizacji
utrzymanie powierzonych instalacji oraz urządzeń całodobowo w stanie pełnej sprawności technicznej
prace optymalizacyjne oraz zwiększające niezawodność systemów
międzybranżowa współpraca w celu zapewnienia niezawodnego, optymalnego oraz ekonomicznego współdziałania wszystkich układów
współpraca z serwisami zewnętrznymi, innymi działami CI TASK oraz PG w celu zapewnienia ciągłości działania systemów budynkowych oraz superkomputerowych
udział w pracach rozwojowych oraz rozbudowach
prowadzenie dokumentacji budynku oraz infrastruktury
nadzór nad systemami infrastruktury serwerowni w zakresie branży sanitarnej (m.in. chłodzenie, wentylacja)
zapewnienie ciągłości działania systemów krytycznych oraz budynkowych w zakresie branży sanitarnej
utrzymanie powierzonych instalacji oraz urządzeń całodobowo w stanie pełnej sprawności technicznej
prace optymalizacyjne oraz zwiększające niezawodność systemów
międzybranżowa współpraca w celu zapewnienia niezawodnego, optymalnego oraz ekonomicznego współdziałania wszystkich układów
współpraca z serwisami zewnętrznymi, innymi działami CI TASK oraz PG w celu zapewnienia ciągłości działania systemów budynkowych oraz superkomputerowych
udział w pracach rozwojowych oraz rozbudowach
prowadzenie dokumentacji budynku oraz infrastruktury
nadzór nad systemami infrastruktury serwerowni w zakresie branży elektrycznej (m.in. układy zasilające, generatorowe, przekształtnikowe)
zapewnienie ciągłości działania systemów krytycznych oraz budynkowych w zakresie branży elektrycznej
utrzymanie powierzonych instalacji oraz urządzeń całodobowo w stanie pełnej sprawności technicznej
prace optymalizacyjne oraz zwiększające niezawodność systemów,
międzybranżowa współpraca w celu zapewnienia niezawodnego, optymalnego oraz ekonomicznego współdziałania wszystkich układów
współpraca z serwisami zewnętrznymi, innymi działami CI TASK oraz PG w celu zapewnienia ciągłości działania systemów budynkowych oraz superkomputerowych
udział w pracach rozwojowych oraz rozbudowach
prowadzenie dokumentacji budynku oraz infrastruktury
Specjalista ds. finansów p.o. kierownika Zespołu ds. Finansów, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa (nr ref. 3296)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 19.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizacja i koordynacja pracy zespołu
księgowanie dokumentów w programie TETA
sporządzanie planów rzeczowo-finansowych oraz bilansów z działalności Wydziału
bieżącą analiza poziomu i rodzaju wydatków ponoszonych przez jednostki organizacyjne Wydziału w poszczególnych rodzajach działalności, weryfikacja zgodności wydatków z obowiązującymi przepisami
bieżąca analiza przychodów i kosztów Wydziału
sporządzanie rocznych sprawozdań PNT 01/s do GUS
prowadzenie spraw finansowych Wydziału np. tj.: ewidencja kosztów, wystawianie faktur, not)
ścisła współpraca z kwesturą PG
sporządzanie raportów i analiz
wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego
Specjalista, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa (nr ref. 3295)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie sekretariatu instytutu oraz dbanie o jego efektywne funkcjonowanie
redagowanie wniosków, listów, pism wychodzących
koordynowanie i dystrybucja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Instytutu w wersji papierowej oraz przez system elektroniczny
ścisła współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni w zakresie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji
prowadzenie terminarza spotkań (kalendarz elektroniczny)
praca przy organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (konferencje, uroczystości, wydarzenia)
przegląd i analiza aktów prawnych publikowanych w bazie dokumentów
obsługa systemu EZD i TETA - po szkoleniu
planowanie i przygotowanie sprawozdań półrocznych i rocznych z realizacji zajęć dydaktycznych w instytucie
bieżące rozliczanie finansowe wydatków w tym: przyjmowanie i kontrola dokumentów finansowych złożonych do rozliczenia, opracowywanie i przygotowanie do księgowania dokumentów finansowych
przygotowanie i określenie przedmiotu zamówienia dla procedur przetargowych
przygotowywanie prezentacji, sprawozdań i zestawień na potrzeby działalności sekretariatu instytutu
Specjalista ds. zamówień publicznych, Wydział Elektrotechniki i Automatyki (nr ref. 3278)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym Regulaminem Zamówień Publicznych obowiązującym w Politechnice Gdańskiej
udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa administracyjna
sporządzanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
przygotowywanie i prowadzenie zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
zamieszczanie dokumentacji postępowań przetargowych oraz postępowań wyłączonych z ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego
sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień
wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytów i kontroli zamówień, przeprowadzanych przez uprawnione instytucje
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi uczelni w zakresie prowadzonych postępowań
Specjalista ds. projektów, Biuro Projektów Strategicznych (nr ref. 3270)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie funduszy zewnętrznych (w szczególności funduszy UE), w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów (np. budżetów, załączników do wniosków)
koordynacja realizacji zadań, obsługa administracyjna oraz prace nadzorcze w okresie trwałości wybranych projektów
współpraca z zespołami projektowymi w zakresie realizacji projektów oraz bieżący kontakt z instytucjami finansującymi (m.in. MEiN, NCBR, NCN i in.)
weryfikacja poprawności dokumentów projektów w zakresie zgodności z wytycznymi określonego programu i regulacjami instytucji finansujących projekty
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań rzeczowych i finansowych wybranych projektów
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi uczelni
prowadzenie finansowego rozliczenia projektów realizowanych w Katedrze Inżynierii Mikrofalowej i Antenowej Wydziału ETI,
kontrola i weryfikacja postępu projektów od strony finansowej,
przygotowywanie dokumentów i szczegółowych zestawień na potrzeby projektów,
tworzenie dokumentów sprawozdawczych i raportów,
prowadzenie prac administracyjnych w projektach,
pomoc w organizacji działań przewidzianych w projektach,
współpraca z jednostkami wewnętrznymi PG (np. Biuro Wydziału ETI, Centrum HR, Dział Płac, Dział Radców Prawnych) i podmiotami zewnętrznym (NCBiR, MEiN, Koordynatorzy Projektów itp.),
obowiązki organizacyjne w związku z realizacją projektów: organizacja i rozliczanie delegacji, tworzenie zamówień czy dokumentacji zatrudnieniowej
Specjalista ds. finansów, Wydział Chemiczny (nr ref. 3238)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja dokumentów księgowych i finansowych dotyczących działalności wydziału
księgowanie dokumentów w programie TETA, obsługa EZD oraz systemu Moja PG
współpraca w zakresie obsługi księgowo-finansowej wydziału z jednostkami organizacyjnymi wydziału, kierownikami katedr, Kwesturą PG oraz z innymi jednostkami Uczelni
sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących stanu finansów wydziału w poszczególnych kategoriach
udział w przygotowaniu projektu planu finansowego wydziału
potwierdzenie zgodności ponoszonych kosztów z rocznym planem finansowym wydziału
przygotowywanie pism w sprawie przeksięgowań, refundacji kosztów i innych
wystawianie faktur wewnętrznych w oparciu o obowiązujące przepisy a dotyczące wewnątrzwspólnotowego nabycia i importu usług
udział w audytach i kontrolach
przyjmowanie, rejestrowanie umów cywilnoprawnych
rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
obsługa finansowa umów z partnerem przemysłowym oraz z działalności dydaktycznej
Samodzielny referent ds. obsługi administracyjno-finansowej, Szkoła Doktorska (nr ref. 3237)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa sekretariatu szkoły doktorskiej
obsługa zamówień, przetargów i zgłoszeń realizowanych przez szkołę
prowadzenie spraw kadrowo-ubezpieczeniowych doktorantów szkoły, w tym przygotowywanie list stypendialnych oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
przygotowywanie umów cywilnoprawnych i innych rozliczeń z osobami realizującymi zadania na rzecz szkoły
zbieranie, opracowywanie i raportowanie danych finansowo-księgowych
realizacja innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska
Specjalista ds. projektów, Centrum Morskiej Energetyki Wiatrowej (nr ref.3233)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z kierownikiem projektu, międzynarodowymi partnerami projektu oraz z innymi jednostkami wewnętrznymi Uczelni w ramach realizowanych projektów
bieżąca obsługa administracyjna projektów oraz kontrola w zakresie zgodności z wytycznymi określonego programu oraz regulacjami wewnętrznymi instytucji finansujących projekty
rozliczanie projektów pod względem finansowym (np. przygotowywanie wniosków o płatność, zestawień, raportów i statystyk, monitoring wydatków)
przygotowywanie do audytów i kontroli oraz udział w nich
obsługa systemu finansowo-księgowego oraz innych uczelnianych systemów związanych z realizacją projektów
wsparcie procesu realizacji zakupów w ramach projektów
Project Manager, Offshore Wind Energy Center (ref.no. 3217)
Gabriela Narutowicza 11/12, Gdańsk
Wygasła: 30.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
work closely with the Director of the Offshore Wind Energy Center at Gdansk Tech to coordinate and manage ongoing research and educational projects, ensuring that they are delivered on time and within budget
assist in the development and coordination of new educational activities and programs related to wind energy and information technology
support the application process for new grants, including development of application materials, budget estimates and project timelines
manage the financial and reporting aspects of existing grants, ensuring compliance with funder’s requirements
promote outreach and communication activities, including organizing events, seminars and developing communication materials related to our research
coordinate communications between external partners
oversee the administrative tasks of the research group, including arranging meetings and events, maintaining records, and handling correspondence
collaborate with research members to gather, understand, and manage the technical requirements of the research section
drive continuous improvement processes to streamline administrative tasks and increase the efficiency of the research group
ability and willingness to travel on moderate level through EU territory
inicjowanie, promowanie i organizowanie działalności wolontariackiej na uczelni, w tym: rekrutowanie wolontariuszy, planowanie i organizacja zadań wolontariuszy
organizacja spotkań i utrzymywanie stałych relacji z wolontariuszami, w tym m.in. regularny mailing, newslettery i zapytania o współpracę, bieżąca korespondencja
koordynowanie ogólnouczelnianych wydarzeń i inicjatyw wolontariackich np. Szlachetna Paczka, WOŚP itp
prowadzenie spraw socjalnych Uczelni, w oparciu o środki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), np. przyjmowanie, opracowywanie i wprowadzanie do systemu wniosków dot. świadczeń socjalnych, prowadzenie rezerwacji i naliczanie opłat za pobyty i wczasy w ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej
pomoc przy organizacji wydarzeń skierowanych do pracowników i ich rodzin, np. zajęć dla dzieci, imprezy karnawałowej dla dzieci, festynu rodzinnego itp
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym Regulaminem Zamówień Publicznych obowiązującym w Politechnice Gdańskiej,
udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa administracyjna,
sporządzanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
przygotowywanie i prowadzenie zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
zamieszczanie dokumentacji postępowań przetargowych oraz postępowań wyłączonych z ustawy Pzp na stronie internetowej Zamawiającego,
sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień,
wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytów i kontroli zamówień, przeprowadzanych przez uprawnione instytucje,
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi uczelni w zakresie prowadzonych postępowań
projekty graficzne w zakresie: wydawnictw m.in. foldery, ulotki, plakaty, zaproszenia na strony www, social media, landing pages, banery (także animowane), infografiki reklam prasowych prezentacji multimedialnych gadżetów i upominków
obróbka zdjęć
współpraca z drukarniami i agencjami reklamowymi w zakresie specyfikacji projektów
wspieranie pracowników przy wypełnianiu wniosków o dofinansowanie projektów, w tym m.in. analiza sfinansowania planowanych wydatków ze wskazanych źródeł finansowania,
weryfikacja dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności formalno-prawnej z wytycznymi programów i funduszy,
procedowanie podpisywania umów o dofinansowanie projektów,
sporządzanie statystyk i raportów,
udział w audytach i kontrolach,
wspieranie administracyjne pracowników Wydziału w realizacji projektów
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Gdańsk
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi Regulaminami obowiązującymi w Politechnice Gdańskiej,
udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa administracyjna,
sporządzanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
przygotowywanie i prowadzenie zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania
przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
zamieszczanie dokumentacji postepowań przetargowych oraz postepowań wyłączonych z Ustawy Prawo zamówień publicznych na platformie zakupowej i stronie internetowej zamawiającego,
sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień oraz innych statystyk i raportów,
wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytów i kontroli przeprowadzanych przez uprawnione instytucje. Udział w audytach i kontrolach,
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi Uczelni w zakresie prowadzonych postepowań
kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja dokumentów księgowych i finansowych dotyczących działalności Wydziału,
księgowanie dokumentów w programie TETA,
bieżąca analiza przychodów i kosztów Wydziału,
współpraca w zakresie obsługi księgowo-finansowej Wydziału z: jednostkami organizacyjnymi Wydziału, kierownikami projektów, Kwesturą PG oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni,
sporządzanie raportów i analiz dotyczących stanu finansów Wydziału w poszczególnych kategoriach,
udział w przygotowaniu projektu planu finansowego Wydziału,
potwierdzenie zgodności ponoszonych kosztów z rocznym planem finansowym Wydziału,
udział w audytach i kontrolach,
wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego
wsparcie studentów I i II stopnia studiów, doktorantów oraz absolwentów uczelni w zakresie poradnictwa zawodowego, prowadzonego w języku polskim i angielskim, obejmującego m.in.: udzielanie pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia (w tym analiza wyboru ścieżki edukacyjnej/ zawodowej/ naukowej), wsparcie w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowaniu się do procesów i rozmów kwalifikacyjnych, udzielanie informacji o ofercie uczelni, rynku pracy, możliwościach szkolenia i dalszego kształcenia oraz podnoszenia kwalifikacji i przekwalifikowania;
organizowanie i prowadzenie warsztatów, w języku polskim i angielskim, z aktywnego wejścia i poruszania się po rynku pracy oraz warsztatów rozwijających kompetencje miękkie;
prowadzenie i obsługa platformy kariery, mediów społecznościowych oraz strony internetowej Biura Karier i Absolwentów;
budowanie relacji i rozwijanie współpracy z absolwentami Uczelni, w tym współpraca ze Stowarzyszeniem Absolwentów PG;
promowanie działalności Biura Karier i Absolwentów wśród studentów i absolwentów uczelni oraz uczniów szkół średnich;
opracowywanie materiałów promocyjnych, doradczych i edukacyjnych
udział w realizowaniu, monitorowaniu realizacji strategii i innych działań związanych z procesami HR,
udział w tworzeniu procedur, regulaminów, raportów HR,
udział w realizacji programów rozwoju i wsparcia zawodowego pracowników, w tym w projektach „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza” i konsorcjum uniwersytetów ENHANCE,
realizację innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska
obsługa i realizacja zadań organizacyjno-promocyjnych dla Bałtyckiego Festiwalu Nauki (BFN) na Politechnice Gdańskiej,
współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. BFN oraz koordynatorami na wydziałach/centrach/jednostkach PG,
przygotowanie od strony merytorycznej wniosków, umów, sprawozdań, prezentacji dotyczących realizacji kolejnych edycji festiwalu,
przygotowanie postępowań przetargowych na dostawy i usługi realizowane na potrzeby festiwalu,
opracowanie planu działań, koncepcji oraz opracowanie dedykowanych działań promocyjnych i komunikacyjnych (corocznie dla nowej edycji festiwalu),
tworzenie i redakcja tekstów informacyjno-promocyjnych na stronę festiwalu oraz współtworzenie treści do mediów społecznościowych uczelni (również w języku angielskim),
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
współudział w zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Biuro Prasowe, w tym organizacja wydarzeń z zakresu kultury
Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych na Wydziale Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Gabriela Narutowicza 11, Gdańsk
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie robót budowlanych, usług i dostaw, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym Regulaminem Zamówień Publicznych obowiązującym w Politechnice Gdańskiej,
udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa administracyjna,
sporządzanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
przygotowywanie i prowadzenie zamówień zwolnionych z obowiązku stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
zamieszczanie dokumentacji postępowań przetargowych oraz postępowań wyłączonych z ustawy Pzp na stronie internetowej Zamawiającego,
sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań rocznych z udzielonych zamówień,
wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytów i kontroli przeprowadzanych przez uprawnione instytucje,
współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi uczelni w zakresie prowadzonych postępowań
okresowa kontrola instalacji wentylacyjnych grawitacyjnych i mechanicznych, kontrola urządzeń wentylacji mechanicznej, kontrola urządzeń i instalacji chłodniczych i klimatyzacyjnych,
utrzymywanie powierzonych instalacji i urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej tj.: wykonywanie planowanych inspekcji i przeglądów – naprawy konserwatorskie, konserwacja, cykliczne wymiany materiałów eksploatacyjnych, pomiary, kontrola pracy urządzeń i instalacji powierzonych do obsługi, raportowanie (protokoły) wykonywanych usług zgodnie z ustalonymi procedurami, składanie zapotrzebowania na materiały oraz narzędzia eksploatacyjne,
udział w monitorowaniu i analizowaniu realizacji strategii i innych działań związanych z procesami HR,
udział w realizacji badań ankietowych dotyczących spraw pracowniczych,
udział w tworzeniu i rozwijaniu programów rozwoju i wsparcia zawodowego pracowników PG, w tym w projektach: „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza” i konsorcjum uniwersytetów ENHANCE,
realizacja innych zadań wynikających z zajmowanego stanowiska
kompleksowa obsługa sekretariatu Dziekana (witanie interesantów oraz gości, obsługa korespondencji, przygotowanie napojów dla gości, udzielanie telefonicznie informacji o sprawach realizowanych przez Biuro Wydziału)
zarządzanie salą Rady Wydziału (codzienne monitorowanie rezerwacji sali oraz współpraca z wydziałowymi sekcjami odpowiedzialnymi za obsługę multimedialną)
obsługa administracyjna, logistyczna oraz multimedialna comiesięcznych posiedzeń Rady Wydziału (organizacja spotkań, przygotowanie uchwał i prezentacji, realizacja głosowania etc.)
koordynowanie i dystrybucja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Wydziału w wersji papierowej oraz poprzez system elektroniczny
realizacja bieżących oraz corocznych zamówień na potrzeby Biura Wydziału
przygotowywanie dokumentacji dla uczelnianego archiwum
udział w pracach wydziałowej komisji wyborczej jako sekretarz (co 4 lata)
Samodzielny referent ds. obsługi administracyjno-finansowej
Gabriela Narutowicza 11, Gdańsk
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa administracyjno-finansowa programu „Doktorat Wdrożeniowy” (wszystkie edycje realizowane w ramach Szkoły Doktorskiej Wdrożeniowej);
rejestrowanie i obsługa nowych wniosków projektowych i realizowanych doktoratów wdrożeniowych (projektów) w systemie OSF (Obsługa Strumieni Finansowania): Zintegrowanego Systemu Usług dla Nauki;